abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 17 april 2006 @ 21:30:03 #51
71333 BUG80
Stop making sense
pi_37044208
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:14 schreef Burbo het volgende:
Ik weeg nu 65, maar wil 70 wegen, is daar ook een topic voor?
Ik ben in vrij korte tijd, een half jaar tot een jaar, van 58 naar 72 kilo gegaan door flink te sporten (hardlopen). Door het sporten krijg je ook meer trek, waardoor je regelmatig tussendoortjes neemt, wat weer heel handig is om aan te komen. En hardlopen is een sport waarbij je in principe geen of nauwelijks vet verbrand heb ik begrepen, vanwege de hoge hartslag.

Een tijdje terug moest ik even noodgedwongen stoppen en ik was gelijk een paar kilo kwijt. Tip dus, mensen die aan willen komen kunnen het beste ook sporten denk ik.
  maandag 17 april 2006 @ 21:35:57 #52
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37044466
klinkt me heel apart in de oren. volgens mij wordt je van hardlopen juist hardstikke mager. ik weet niet hoeveel je hardloopt en hoeveel tussendoortjes je neemt........
pi_37044582
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef BUG80 het volgende:

En hardlopen is een sport waarbij je in principe geen of nauwelijks vet verbrand heb ik begrepen, vanwege de hoge hartslag.
Oh daarom zijn die mararthonlopers allemaal zo dik!
  maandag 17 april 2006 @ 21:39:30 #54
71333 BUG80
Stop making sense
pi_37044626
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:35 schreef ivosnivo het volgende:
klinkt me heel apart in de oren. volgens mij wordt je van hardlopen juist hardstikke mager. ik weet niet hoeveel je hardloopt en hoeveel tussendoortjes je neemt........
Je moet niet gelijk gaan marathonlopen natuurlijk. Professionele hardlopers zijn inderdaad mager geworden, maar die lopen heel veel, heel hard en heel lang
pi_37048649
Goh, wat apart dat er zelfs hardloopboeken op de markt zijn die gaan over hardlopen en afvallen

Dat bedoel ik dus met "vaag dat mensen die willen aankomen en willen afvallen exact dezelfde tips kregen"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37050484
Maar goed dat ik nooit ben gaan hardlopen.

Even een update:
Gisteren inderdaad enorm over m'n limiet heen gegaan bij die paasbrunch, maar het was wel heerlijk!
Vanochtend gewogen op m'n moeders weegschaal, en omgerekend naar de mijne ben ik toch nog ongeveer een kilo'tje kwijt, maar ik zal me morgenochtend even op mijn eigen weegschaal wegen voor ik mijn regeltje update. Gewicht van een dag flink zondigen zit er bij mij meestal pas een dag of 2 later aan (al valt het dan meestal nog wel mee) dus het kan nog steeds tegenvallen. Als het er morgen nog steeds vanaf is, dan durf ik wel te updaten.
Vandaag door omstandigheden niet echt aan avondeten toegekomen, dus ik heb nog wat punten over en eigenlijk geen honger. Ach ja, dan begin ik de week met wat spaarpunten, kan ook geen kwaad.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_37053341
Hallo!

Ik ben sinds donderdag van 65,7 kilo naar 64,3 gegaan dus dat is 1,4 kilo lichter

Maar gisteravond hadden we gefondued omdat het Pasen was dus...
Vanochtend woog ik nog precies hetzelfde dan gisterenmorgen gelukkig...want ik voelde me heel uitgezet van al dat vlees en had in totaal 1600 calorien gegeten!

Ik kan gelukkig vandaag weer minder eten en ik ben zowieso niet zo'n vleeseter.
Verder drink ik al de hele week 2 liter water tijdens mijn werk en de rest van de dag.

Weten jullie of halfvolle melk echt zo slecht is? Sommigen zeggen dat je er van afvalt en sommige beweren weer dat het dik maakt..dus nu weet ik het niet meer!
Ikzelf vind juist dat het goed vult en de keren dat ik melk drink val ik eigenlijk de dag erna meer af dan waneer ik het niet drink.

Ik ben zo blij he!!!!!! Alles gaat nu eens goed in mijn leventje!
Ik heb een halfjaar contract gekregen op mijn werk (die ik ook nog heel leuk vind), ik val nu weer wat af, Mijn huid ziet er gezonder uit sinds ik gestopt met roken ben en 2 liter water drink per dag geen last meer van pukkels of droge huid, mijn vriendje heeft grote kans op een vast contract op zijn werk waar hij altijd zou willen blijven werken, ik kan binnen snel op voor mijn rijbewijs, ik ben al aan het sparen voor een auto, we gaan op vakantie last minute en einde van dit jaar willen we een huis gaan huren!!!!!!!!!!!!!!! Dit betekent gewoon dat al mijn wensen zijn uitgekomen dit jaar

Ik hou zoveel van mijn vriend en ik ben gewoon blij dat het nu eindelijk goed met ons gaat na het eerste jaar waarin we werkeloos waren en niks konden gaan doen en daardoor kwam ook vaker ruzie van.
Geld maakt dus eigenlijk echt wel gelukkig!!!!!!! We werken nu alletwee 40 uur per week en verdienen samen iets van 2800 euro per maand!

Dat is 6000 gulden he, ik hoop in elk geval dat het zo blijft gaan...

Nu het afvallen nog! En met steun van mijn vriendje moet dat me toch lukken he!

Zou ik aub mee kunnen posten in dit topic? Dan heb ik tenminste wat steun aan jullie!
Want jullie willen precies hetzelfde dan mij lees ik.
  dinsdag 18 april 2006 @ 08:11:11 #58
140141 ivosnivo
pi_37053438
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar goed dat ik nooit ben gaan hardlopen.

Even een update:
Gisteren inderdaad enorm over m'n limiet heen gegaan bij die paasbrunch, maar het was wel heerlijk!
Vanochtend gewogen op m'n moeders weegschaal, en omgerekend naar de mijne ben ik toch nog ongeveer een kilo'tje kwijt, maar ik zal me morgenochtend even op mijn eigen weegschaal wegen voor ik mijn regeltje update. Gewicht van een dag flink zondigen zit er bij mij meestal pas een dag of 2 later aan (al valt het dan meestal nog wel mee) dus het kan nog steeds tegenvallen. Als het er morgen nog steeds vanaf is, dan durf ik wel te updaten.
Vandaag door omstandigheden niet echt aan avondeten toegekomen, dus ik heb nog wat punten over en eigenlijk geen honger. Ach ja, dan begin ik de week met wat spaarpunten, kan ook geen kwaad.
Idd maaltijden overslaan, zo val je af
pi_37054241
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 07:53 schreef Chicaloca het volgende:
Weten jullie of halfvolle melk echt zo slecht is? Sommigen zeggen dat je er van afvalt en sommige beweren weer dat het dik maakt..dus nu weet ik het niet meer!
Ikzelf vind juist dat het goed vult en de keren dat ik melk drink val ik eigenlijk de dag erna meer af dan waneer ik het niet drink.
Ik ben ooit van 76 naar 64 kg afgeslankt onder begeleiding van een diëtiste. Zij raadde halfvolle melk aan, omdat volle te veel vetten bevat en magere juist te weinig. Dus als jij graag halfvolle melk neemt en het vult ook...blijven doen zou ik zeggen!
Veel succes met lijnen.
pi_37054314
Ik wil zwaarder de zomer in, is er hier plek voor mij?
pi_37054438
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 08:11 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Idd maaltijden overslaan, zo val je af
Er staat toch, door omstandigheden! Heb wel boterhammen gegeten, maar geen warm eten dus.
Ik sla echt nooit maaltijden over, maar gisteren zat ik rond etenstijd in de trein en had ik later op de avond ook geen tijd meer om nog iets warms te maken. Kan gebeuren.
Ik weet niet wie jij bent, maar ik kan er heel slecht tegen als 'vreemden' hier komen vertellen wat wij fout doen. Ik ben namelijk al maanden bezig met lijnen en ik doe het heus wel gezond, anders had ik het nooit zo lang vol kunnen houden.
pi_37054465
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 07:53 schreef Chicaloca het volgende:
Ik drink tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar van die 0% vet-melk, ik proef echt geen verschil.

Als je mee wilt blijven posten moet je even je regeltje opgeven. Ik update ze vanavond allemaal, dan zet ik je er meteen bij. In de openingspost staat hoe het moet:
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:45 schreef Quinazoline het volgende:
Als je ook mee wil doen hoef je dat alleen maar even hier door te geven. Het makkelijkste is het als je dat op de volgende manier doet:
Usernaam (lengte) (bmi) was ... kg, weegt nu ..... kg en wil graag .... kg wegen hoeveel je al kwijt bent
dan kunnen we je namelijk heel makkelijk in het lijstje zetten. Als je dat lijstje ook een week bij wil houden is dat ook erg fijn, roep het dan even in dit topic, dan kom je vanzelf een keer aan de beurt.
pi_37054487
Oja, en mijn nieuwe regeltje:
Mini_rulez (1m60) (23,1) was 68 kg, weegt nu 59,2 kg en wil graag 56 kg wegen. -8,8
pi_37054513
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:27 schreef Borkydude het volgende:
Ik wil zwaarder de zomer in, is er hier plek voor mij?
Een paar posts terug was er ook al iemand die wilde aankomen, waarom openen jullie geen eigen topic waar mensen tips kunnen geven? Het lijkt mij niet echt handig om die dingen samen te voegen, maar ik weet natuurlijk niet hoe de rest erover denkt.
pi_37054825
Tis wel ineens heel druk hier zeg!

Goed van je Minirulez, toch weer wat er af! En die paasbrunch valt dan wel weer mee als je daarna niet warm hebt gegeten, dus dat zal wel goed komen.

Ik heb dadelijk een heel zwaar belangrijk tentamen, dat ik waarschijnlijk niet ga halen. Ik ben daar echt dagen lang voor aan het leren geweest en heb heel veel bijgeleerd, maar nog niet genoeg denk ik. Ik zal het wel zien. Vanavond in ieder geval naar mijn vriend toe en dan naar het sportcentrum om alle frustratie van het tentamen van me af te sporten.
Ik heb gemerkt dat ik echt te weinig sport. Ik val ook niet meer af terwijl ik wel goed eet, dus aan dat sporten ga ik proberen iets te doen. Ik ga op het moment 1 keer per week naar de sportschool of zwemmen, maar dat is niet genoeg. Volgens weekend mijn fietsspullen maar ophalen bij mijn ouders en dan proberen te racefiesten. Vanaf volgende week loop ik 5 dagen van 9-5 stage, dus dan zal er toch wel wat meer regelmaat komen denk ik. Misschien moet ik op de avonden dat ik 's avonds geen afspraken heb maar gaan fietsen, zodat ik dan toch op zo'n 2-3 keer sporten in de week kom. Van racefietsen verbrand je ook niet heel veel vet, maar alle beweging is beter dan niks, volgens mij. Als iemand racefietsroutes weet aan de zuidkant van Utrecht houd ik me aanbevolen.

Note to myself: BUIKSPIEROEFENINGEN DOEN! (want daar ben ik ook wel heel laks in, en dat is jammer).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_37055002
Succes met je tentamen! (Waarom is er geen duimsmiley? )

Fietsroutes weet ik ook niet, helaas. Ik probeer zelf door de week maar zo veel mogelijk te fietsen, en als mijn vriendje erbij is, lopen. Dat scheelt volgens mij al heel wat. Ik fiets sowieso elke dag wel wat (naar de supermarkt, koorrepetities enz.) en als mijn vriendje er is gaan we regelmatig even snel iets drinken of een boodschap doen in het centrum. Als het even kan pakken we niet de bus maar gaan we te voet, dat is toch ruim een half uur lopen (en dan ook weer terug). De laatste weken heb ik er niet echt veel tijd voor gehad, maar het blijft een nobel streven.
Ook handig als je uit eten wilt trouwens, als wij te voet gaan (ook 2x zo'n 40 minuten lopen) heb ik altijd al een iets minder kwaad geweten als ik toch frietjes gehad heb.

Ik zat trouwens net eens in zo'n matentabel te kijken, die omtrek omrekent naar kledingmaten. Volgens dat ding heb ik gewoon maat 36! De laatste keer dat ik dat had, was ik 14 of 15. Toen was het volgens mij meer doordat ik zo klein was dan dat ik dun was.
pi_37055078
Ik probeer inderdaad ook zoveel mogelijk met de fiets te doen, maar omdat mijn vriend niet in Utrecht woont ga ik vaak vanaf de Uithof na mijn colleges naar hem toe: dus met de bus naar het station). De volgende ochtend dan dus weer met de bus. Mijn fiets durf ik ook niet echt op het station neer te zetten.

Maar ik moet denk ik gewoon eens wast actiever gaan worden, want als ik een avond rust heb dan doe ik dus ook helemaal niks: boodschappen op weg naar huis, koken, eten, beetje achter mijn laptop zitten of tv kijken. Dus ik zie daar wel een mogelijkheid om te gaan fietsen ofzo. Zeker nu het wat langer licht is. De stad is vanuit Lunetten helaas iets te ver lopen, net als de Uithof, dus dat is een beetje jammer.

En van de week ga ik een nieuwe badpak of als ik het aandurf een nieuwe bikini kopen. Als beloning voor al dat studeren en afvallen. Mijn oude badpak is echt versleten.

En bedankt voor het succes. Wie weet helpt het nog . Ik haaaat wiskunde .
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:46:19 #68
140141 ivosnivo
pi_37055700
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Er staat toch, door omstandigheden! Heb wel boterhammen gegeten, maar geen warm eten dus.
Ik sla echt nooit maaltijden over, maar gisteren zat ik rond etenstijd in de trein en had ik later op de avond ook geen tijd meer om nog iets warms te maken. Kan gebeuren.
Ik weet niet wie jij bent, maar ik kan er heel slecht tegen als 'vreemden' hier komen vertellen wat wij fout doen. Ik ben namelijk al maanden bezig met lijnen en ik doe het heus wel gezond, anders had ik het nooit zo lang vol kunnen houden.
Lijnen en dieeten is geen oplossing, dat werkt averechts (misschien een tip voor mensen die willen aankomen ). Je moet 6 a 7 gezonde maaltijden per dag gaan eten, en veel cardio doen. En dat waarschijnlijk voor de rest van je leven.
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:00 schreef Quinazoline het volgende:
Tis wel ineens heel druk hier zeg!

Goed van je Minirulez, toch weer wat er af! En die paasbrunch valt dan wel weer mee als je daarna niet warm hebt gegeten, dus dat zal wel goed komen.

Ik heb dadelijk een heel zwaar belangrijk tentamen, dat ik waarschijnlijk niet ga halen. Ik ben daar echt dagen lang voor aan het leren geweest en heb heel veel bijgeleerd, maar nog niet genoeg denk ik. Ik zal het wel zien. Vanavond in ieder geval naar mijn vriend toe en dan naar het sportcentrum om alle frustratie van het tentamen van me af te sporten.
Ik heb gemerkt dat ik echt te weinig sport. Ik val ook niet meer af terwijl ik wel goed eet, dus aan dat sporten ga ik proberen iets te doen. Ik ga op het moment 1 keer per week naar de sportschool of zwemmen, maar dat is niet genoeg. Volgens weekend mijn fietsspullen maar ophalen bij mijn ouders en dan proberen te racefiesten. Vanaf volgende week loop ik 5 dagen van 9-5 stage, dus dan zal er toch wel wat meer regelmaat komen denk ik. Misschien moet ik op de avonden dat ik 's avonds geen afspraken heb maar gaan fietsen, zodat ik dan toch op zo'n 2-3 keer sporten in de week kom. Van racefietsen verbrand je ook niet heel veel vet, maar alle beweging is beter dan niks, volgens mij. Als iemand racefietsroutes weet aan de zuidkant van Utrecht houd ik me aanbevolen.

Note to myself: BUIKSPIEROEFENINGEN DOEN! (want daar ben ik ook wel heel laks in, en dat is jammer).
Buikspieroefeningen hebben alleen nut als je,
1 last van je rug hebt (meer steun krijgen enzo)
2 je al vrij droog bent en buikspieren wil.

Je moet echt een heel laag vetpercentage hebben wil je buikspieren gaan zien, als je maar een klein beetje vet hebt blijft dat altijd over die buikspieren heen (zodat je ze niet ziet). Beter is het dus om cardio te doen.
pi_37055762
Sorry hoor, maar ik eet ook 6 keer op een dag, alleen niet te veel per keer.
En als het niet werkt, waarom ben ik dan al bijna 10 kilo kwijt sinds ik begonnen ben? (9 in dit topic)
pi_37055834
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Lijnen en dieeten is geen oplossing, dat werkt averechts (misschien een tip voor mensen die willen aankomen ). Je moet 6 a 7 gezonde maaltijden per dag gaan eten, en veel cardio doen. En dat waarschijnlijk voor de rest van je leven.
[..]

Buikspieroefeningen hebben alleen nut als je,
1 last van je rug hebt (meer steun krijgen enzo)
2 je al vrij droog bent en buikspieren wil.

Je moet echt een heel laag vetpercentage hebben wil je buikspieren gaan zien, als je maar een klein beetje vet hebt blijft dat altijd over die buikspieren heen (zodat je ze niet ziet). Beter is het dus om cardio te doen.
Maar hoe gaat mijn buikje er dan af, of wordt ie in ieder geval wat minder slap? Welke cardiodingen moet ik dan doen? Ik doe meestal de crosstrainer. Fietsen vind ik saai want dan wordt mijn bovenlijf zo koud. Heb je nog andere tips? En waarom doen al die mensen dan steeds buikspieroefeningen?
pi_37055866
Met dat lijnen bedoeld Minirulez volgens mij ook meer gezond eten, toch? Volgens mij is ze namelijk echt niet op een hongerdieet maar juist heel bewust en verstandig aan het eten. Dus dan zou je je toch even wat beter moeten inlezen hier, want (bijna) iedereen is hier op die manier bezig.
pi_37056311
Inderdaad. De zoveelste wijsneus die het topic binnenvalt en even iedereen komt bekritiseren zonder ook maar wat te lezen. Vermoeiend.
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:28:59 #73
140141 ivosnivo
pi_37058233
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:52 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Maar hoe gaat mijn buikje er dan af, of wordt ie in ieder geval wat minder slap? Welke cardiodingen moet ik dan doen? Ik doe meestal de crosstrainer. Fietsen vind ik saai want dan wordt mijn bovenlijf zo koud. Heb je nog andere tips? En waarom doen al die mensen dan steeds buikspieroefeningen?
Hardlopen kun je doen of roeien, ik denk dat fietsen wat minder is omdat je daarbij alleen je benen gebruikt. Misschien steppen of zo'n langlouf apparaat. Omdat 99.9% van de mensen denkt dat je blokjes krijgt van buikspieroefeningen.
Als je naar iemand kijkt die nooit wat aan sport doet, maar toch heel mager is zie je ook blokjes. Dat komt puur omdat er geen vet op zijn buik zit.
Ik zit zelf nu op een vetpercentage van rond de 10% wat op zich niet al te hoog is, en je kunt ze al moeilijk zien.

En over dat dieeten en lijnen enzo, mijn punt was dat je er vaak wel van afvalt, maar dat je daarna 2 keer zo hard aankomt. Maar jullie hebben allemaal gelijk, ik heb totaal geen idee wat jullie eten enzo. Maar aangezien Mini_rulez het over lijnen had zei ik dat.
pi_37058395
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef ivosnivo vanalles.
Maar over die buikspieren: ik hoef echt geen blokjesbuik te hebben, maar wel een wat strakkere buik. Werkt het daar dan ook niet voor?
pi_37058490
Thnx!!! Ik wil dus graag meedoen nu!!!

Wil je mij er straks dan ook bij zetten?

Ik ben juist terug van het shoppen voor zomertruitjes.
Ik heb er 5 gevonden echt leuke in knalgroen, geel en roze en wit.
Ik doe ze nu al aan maar dan met zo'n zwart vestje met alleen mouwen zeg maar.
Aleen mijn buik is nog wat te dik vind ik...ik hoop echt dat ik weer snel een platte buik heb!

Chicaloca (1m68) (22,8) was 64,3 kg, weegt nu 64,3 kg en wil graag 59 kg wegen. -0
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:43:15 #76
140141 ivosnivo
pi_37058555
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Maar over die buikspieren: ik hoef echt geen blokjesbuik te hebben, maar wel een wat strakkere buik. Werkt het daar dan ook niet voor?
Ik zou me tijd die ik besteed aan buikspieren investeren in cardio.
pi_37058609
Maar cardio kan niet 's avonds voor het slapen gaan even op je kamer op de grond. En buikspieren wel. Als je me zegt dat het echt niks oplevert dan doe ik het niet hoor, maar het is toch beter dan niks doen?
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:49:13 #78
140141 ivosnivo
pi_37058712
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:45 schreef Quinazoline het volgende:
Maar cardio kan niet 's avonds voor het slapen gaan even op je kamer op de grond. En buikspieren wel. Als je me zegt dat het echt niks oplevert dan doe ik het niet hoor, maar het is toch beter dan niks doen?
Koop een stuk touw en ga touwtje springen, je wil niet weten hoe enorm zwaar dat is.
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:50:28 #79
139452 gaai
zwarte poes
pi_37058751
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:49 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Koop een stuk touw en ga touwtje springen, je wil niet weten hoe enorm zwaar dat is.

'k wilde het net tikken, maar ik zit nog een kom yoghurt te eten, dus ik was te laat....
*I just realized.....i don't care*
pi_37059494
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef ivosnivo het volgende:
En over dat dieeten en lijnen enzo, mijn punt was dat je er vaak wel van afvalt, maar dat je daarna 2 keer zo hard aankomt. Maar jullie hebben allemaal gelijk, ik heb totaal geen idee wat jullie eten enzo. Maar aangezien Mini_rulez het over lijnen had zei ik dat.
Dus ga je er maar meteen vanuit dat ik totaal onverantwoord bezig ben?
Je zou ook kunnen denken "die mensen hier weten wel wat ze doen en ze passen ook wel een beetje op elkaar dus dit meisje zal heus niet elke avond haar avondeten overslaan om maar af te vallen." Of "ik ben hier nieuw dus ik zal maar niet meteen kritiek gaan spuien tegen mensen die al maanden bezig zijn en zich er zelf ook vast wel in verdiept hebben."

Zomaar een ideetje.
pi_37059558
Maar goed, ik bekijk het nog steeds van de zonnige kant: ik pas weer in allerlei oude kleren en mijn trui in maat M zit nu zelfs ruim! Ik kan niet wachten om over een tijdje nieuwe kleren te gaan kopen voor de zomer! Dat mag dan ook wel, want ik heb bijna niets meer dat nog fatsoenlijk past. Nog even en ik moet bij mijn (superslanke) zusje gaan lenen.

Nu kan zelfs de grootste wijsneus mijn humeur niet verpesten!
pi_37063078
Kreeg net een heerlijk compliment van een vriendin dat ik zo mooi was afgevallen. Vooral mijn gezicht was het heel goed aan te zien.

Vanavond ga ik wegen en dan pas ik mijn regeltje weer aan. Voor mijn gevoel is er al heel wat vanaf gegaan.
pi_37064063
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:45 schreef Quinazoline het volgende:
Nou, mij heeft het in elk geval een rechter figuur opgeleverd, een minder uitstulpend buikje. En dat voor maar 2x 50 keer ('s morgens en 's avonds). De meeste vrouwen willen trouwens helemaal geen blokjes. Ik ken er alleszins geen.
Probeer ook gewoon wat meer te fietsen en te touwtjespringen als dat kan. Ik moet er zelf niet aan denken om te gaan springen op stoep...met alle mensen en auto's die dan voorbijkomen ook handig!
pi_37066175
Mijn ervaring is dat buikspieroefeningen wel werken hoor. Ik ben de afgelopen maanden nauwelijks afgevallen, maar mijn buik hangt echt een heel stuk minder en het enige wat ik gedaan heb zijn buikspieroefeningen en push ups.

Touwtjespringen is leuk, maar het ligt er maar aan hoe groot je kamer is of dat gaat. Ik zou het hier niet kunnen iig.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:20:33 #85
139452 gaai
zwarte poes
pi_37066914
Zo zie je maar weer dat niet elk mens gelijk is.....

Ik moet bijv. altijd een beetje oppassen dat ik geen 'blokjesbuik' krijg ( want dat vind ik niet zo heel mooi bij een vrouw ) terwijl ik écht nog wel een hoger vetpercentage dan 10% heb........dat vet zit bij mij meer op m'n kont en bovenbenen, zeg maar....
*I just realized.....i don't care*
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:39:48 #86
140141 ivosnivo
pi_37067457
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:57 schreef Maeghan het volgende:
Mijn ervaring is dat buikspieroefeningen wel werken hoor. Ik ben de afgelopen maanden nauwelijks afgevallen, maar mijn buik hangt echt een heel stuk minder en het enige wat ik gedaan heb zijn buikspieroefeningen en push ups.

Touwtjespringen is leuk, maar het ligt er maar aan hoe groot je kamer is of dat gaat. Ik zou het hier niet kunnen iig.
Tuin.
pi_37067811
dan moet je die wel hebben natuurlijk, slimmerd
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:24:56 #88
140141 ivosnivo
pi_37068747
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:53 schreef Iksje het volgende:
dan moet je die wel hebben natuurlijk, slimmerd
leen de tuin van de buurman
(stiekum midden in de nacht)
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:33:03 #89
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_37069058
Ik begin vanaf vandaag
Ga vanavond beginnen met uurtje fitnessen en wil dat in princiepe op maandag/woensdag doen en op vrijdag freefight.
En elke dag een half uurtje op m'n hometrainer (dat doe ik al 3 weken).
Ik zal morgen ff mijn gegevens invoeren weet ze namelijk geeneens
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_37069065
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:24 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

leen de tuin van de buurman
(stiekum midden in de nacht)
Meestal is het zo dat als jij in een flat woont, je buurman ook in een flat woont.
pi_37069165
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Meestal is het zo dat als jij in een flat woont, je buurman ook in een flat woont.
En om nou aan de overkant van de straat in de voortuin te gaan touwtje springen gaat me ook wat ver

Ik heb trouwens wel een springtouw,maar ben altijd bang dat ik een kolere herrie maak voor mijn onderburen als ik daarmee in de woonkamer ga springen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37074316
Dat maakt ook een kolère herrie- dat heb ik vroeger geprobeerd in een iets ruimere flat. De buren waren er niet erg blij mee
pi_37074922
Ja, dat vermoedde ik al En aangezien ik haar nog nooit gezien heb (ze woont hier ook nog maar 8 maanden) weet ik ook niet wanneer ze wel en niet thuis is.
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:01:42 #94
140141 ivosnivo
pi_37077589
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:41 schreef Iksje het volgende:
Dat maakt ook een kolère herrie- dat heb ik vroeger geprobeerd in een iets ruimere flat. De buren waren er niet erg blij mee
Oke dit klinkt gek, is het ook, maar werkt wel. Ga touwtje springen zonder touw , ook met je handen zo bewegen. Is het bijna hetzelfde alleen het scheelt een klein beetje kracht omdat je geen touwtje vast hebt.
pi_37081812
Dan nog maakt het een teringherrie hoor. Het lawaai wordt veroorzaakt door op en neer dreunende overtollige kilo's, niet door het gezwaai van het touw.
  woensdag 19 april 2006 @ 08:06:24 #96
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_37086456

Lang weekend niet op t forum geweest.
T was ook een verschrikkelijk weekend voor mn dieet, dus daar hebben we het maar niet meer over.

Gister weer liters groene thee gedronken en water en een uurtje mee gedaan aan step les en half uurtje gefietst... We zijn dus weer op de goede weg!

Mijn grootste probleem is dat ik de laatste tijd mezelf niet meer alles wil ontzeggen...maar wanneer ik dan iets lekkers neem, sla ik door en eet ik direct heel veel lekkers ...
Hoe kan ik weer normaal met lekker eten omgaan en gewoon één koekje pakken ipv heel veel? (dit probleem heb ik trouwens door de week niet, omdat ik simpelweg geen fout eten in huis heb. Maar vooral in t weekend bij mn vriend thuis, gaat het fout..)

Ik moet toch maar weer wat strenger voor mezelf worden als ik die laatste kilo's kwijt ben. Anders is t vele sporten ook telkens voor niets..
pi_37087637
Ai, ik was helemaal vergeten dat ik hier daadwerkelijk een regeltje had aangemaakt. Sinds 57 kilo gaat het langzaam, maar gestaag en ben ik al een week of twee stabiel op 55,5.
Voor het einde van april op 54 staan zou plezierig zijn. Het scheelt enorm dat het lekkerder weer begint te worden, vaker buiten zijn en minder zin in zware kost maken het allemaal wat makkelijker. Nu nog een manier vinden om mijn blubberige armen wat strakker te krijgen. Iemand sportschoolvrije tips?
pi_37088393
Nieuw regeltje:

Wenneke ( 1,70m) ( 21,8) was 64 kilo, weegt nu 63 kilo, en wil graag 57 kilo wegen -1
pi_37091683
Hallo ben ik weer! Ik zie dat ik nog altijd niet in het rijtje sta

Ben vandaag weer ietsje lichter 63,9 kilo!
Alleen vind ik dat ik nog een buik heb en die MOET weg zijn voor zaterdag want dan wordt het 23 graden!!!!!!! Ik stond me vanochtend echt te frustreren voor de spiegel met aankleden.
Als ik bepaalde broeken aan doe dan ziet mijn buik er dikker uit dan bij andere...en als ik dan die andere broeken aantrek is mijn kont daar weer dik in en met een tshirtje zie je echt precies mijn buikvet zitten! Ik wil gewoon geen vet meer op mijn buik... Nu heb ik dus dat tshirtje aan met daaroverheen weer zo'n mouwvestje geknoopt, dan valt mijn buik minder op...Ik snap het ook niet hoe dat komt,
Ik val wel af maar mijn buik blijft zo dikkig
pi_37094903
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:15 schreef Chicaloca het volgende:
Hallo ben ik weer! Ik zie dat ik nog altijd niet in het rijtje sta

Ben vandaag weer ietsje lichter 63,9 kilo!
Alleen vind ik dat ik nog een buik heb en die MOET weg zijn voor zaterdag want dan wordt het 23 graden!!!!!!! Ik stond me vanochtend echt te frustreren voor de spiegel met aankleden.
Als ik bepaalde broeken aan doe dan ziet mijn buik er dikker uit dan bij andere...en als ik dan die andere broeken aantrek is mijn kont daar weer dik in en met een tshirtje zie je echt precies mijn buikvet zitten! Ik wil gewoon geen vet meer op mijn buik... Nu heb ik dus dat tshirtje aan met daaroverheen weer zo'n mouwvestje geknoopt, dan valt mijn buik minder op...Ik snap het ook niet hoe dat komt,
Ik val wel af maar mijn buik blijft zo dikkig
Je moet een klein beetje geduld hebben, hoor Chicaloca. De eerst volgende keer dat het hele lijstje wordt gepost zul je zien dat je erbij staat. Het wordt alleen niet steeds in de OP veranderd, omdat we dan bezig blijven. Als je dus even geduld hebt, sta je er de volgende keer in.
Ik denk trouwens dat je misschien te veel verwacht. Met afvallen op een manier dat het ook blijvend is gaat het nou eenmaal niet zo snel. Dat is misschien nu wel even vervelend, maar zorgt er wel voor dat het op de lange termijn er nog steeds af is, en dat je niet gaat jojo-en (als het goed is).

Ik heb vanmorgen eindelijk weer gesport. Een uur op de crosstrainer en 725 calorieen verbrand (hoewel ik dat niet zo serieus neem, want dat lijkt wel heel veel). Merk nu wel echt dat het alweer even geleden was dat ik gesport heb, want mn benen doen pijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')