Bij deze dus, dit topic is voor mensen die zwaarder willen worden (of er van overtuigt zijn dat ze dat niet kunnenquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een paar posts terug was er ook al iemand die wilde aankomen, waarom openen jullie geen eigen topic waar mensen tips kunnen geven? Het lijkt mij niet echt handig om die dingen samen te voegen, maar ik weet natuurlijk niet hoe de rest erover denkt.
Omdat sommige mensen het een probleem vinden (net als dikke mensen), en ondergewicht is niet gezond natuurlijk.quote:
Dankjewel, ik denk dat ik mensen kan helpen om zwaarder te worden omdat ik zelf al 9 jaar met voeding bezig ben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:40 schreef Old_Skool het volgende:
Bent u dat op die foto? Dan hoeft er niets bij toch? Ziet er netjes uit.
Als je van nature erg mager bent is dat helemaal niet ongezondquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het een probleem vinden (net als dikke mensen), en ondergewicht is niet gezond natuurlijk.
[..]
Dankjewel, ik denk dat ik mensen kan helpen om zwaarder te worden omdat ik zelf al 9 jaar met voeding bezig ben.
Dan moet je gaan sporten en spierballen kwekenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:43 schreef BertV het volgende:
vet worden kan iedereen... (kom-maar kom-maar) het gaat om aankomen zonder vet te worden wat wel een uitdaging is.
Leuk dat iedereen denkt dat het gaat over de TS of over mij...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dan moet je gaan sporten en spierballen kweken
Ik sprak in het algemeen , ik heb het niet over jou persoonlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:45 schreef BertV het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen denkt dat het gaat over de TS of over mij...
Ik voel me altijd direct aangesproken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik sprak in het algemeen , ik heb het niet over jou persoonlijk
Beetje groot ego?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik voel me altijd direct aangesproken.
Als je van nature dik bent is het ook niet ongezond? Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar ik kan me best voorstellen dat als je mager bent dat je dat niet tof vindt en zwaarder wil worden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:42 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als je van nature erg mager bent is dat helemaal niet ongezond
Mensen zijn niet van nature te dikquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:48 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je van nature dik bent is het ook niet ongezond? Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar ik kan me best voorstellen dat als je mager bent dat je dat niet tof vindt en zwaarder wil worden.
Wat gaat jou dat nou aan hoe ik eruit zie?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat doe je in me topic? Ben je dun? Heb je verstand van voeding?
Nee juist te klein...quote:
Maar wel van nature te mager? Vreemd...quote:
Ik heb geen discipline voor de sportschool. Ik weet dat het zwak is, maar ik heb het druk met m'n baan en wil 's avonds lekker lui op de bank hangen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben afgelopen 2 jaar gelukkig 13kg aangekomen door sportschool
1 - Omdat je te weinig gewicht hebt (ondergewicht is schadelijker dan overgewicht)quote:
Mager en dik zeggen overigens niet altijd iets over gewicht. Je zou mij van nature mager kunnen noemen, daar ik zelf met een relatief hoog (gezond) gewicht soms nog botten kan tellen. Zo zijn er ook mensen met een gezond gewicht die dik ogen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar wel van nature te mager? Vreemd...
toch denk ik dat iets gauw "ondergewicht" wordt genoemd. Als iedereen om je heen vetter wordt ben je al gauw een magere lat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
1 - Omdat je te weinig gewicht hebt (ondergewicht is schadelijker dan overgewicht)
2 - Om esthetische redenen
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:00 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik heb geen discipline voor de sportschool. Ik weet dat het zwak is, maar ik heb het druk met m'n baan en wil 's avonds lekker lui op de bank hangen.
Bij ondergewicht ga ik uit van BMI, niet van hoe het er uit ziet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:07 schreef BertV het volgende:
[..]
toch denk ik dat iets gauw "ondergewicht" wordt genoemd. Als iedereen om je heen vetter wordt ben je al gauw een magere lat.
Het is een normaal gewicht (BMI). Maar gewicht uit zich niet altijd in hoe je er uit ziet. Ik heb altijd een gezond gewicht gehad, maar in bepaalde tijden zijn er zelfs mensen geweest die vermoedden dat ik slecht at of misschien zelfs anorexia had.. Het verschilt ook heel erg per persoon.quote:Ik merkte dat toen ik (nog) fanatieker hardliep.
Men noemde mij "eng" dun. Is was 69kg @ 180... twintig jaar geleden was dat een normaal gewicht?
OMGquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:53 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat nou aan hoe ik eruit zie?
Daar eerst je voedselschema is te posten. En te zeggen hoe lang je bent en hoe zwaar je bent en wil worden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dan heb ik de volgende vraag;
Sinds ik vorig jaar Pfeiffer heb gehad, ben ik goed wat vet uit m'n gezicht kwijt geraakt, en het is me eig nooit meer gelukt dit terug te krijgen; met als resultaat een ietwat "ingevallen wangetjes" gezicht.
hoe krijg je zoiets weer "normaal"?
Wat is voldoende wat is gezond? Post je eetschema is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:11 schreef Mars het volgende:
Ik ben 64 kg. en 1.88 m. en eet voldoende en gezond...
Irritant is dat.
lol, beroepsdeformatie... mensen die zeggen dat ze gezond eten hoeven niet een eetschema te hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
OMG![]()
[..]
Daar eerst je voedselschema is te posten. En te zeggen hoe lang je bent en hoe zwaar je bent en wil worden.
[..]
Wat is voldoende wat is gezond? Post je eetschema is.
Dude! 76kg! WTF? Val je niet om? Hoe kan dat? Wat? Ik ben ook 2 meter 4 en weeg 95kg en ik vind dat ik er wel wat kilo's bij kan gebruiken. Maar goed, dan zou ik een sportschool in moeten en daar heb ik de tijd niet voorquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:06 schreef M.Ram het volgende:
tvp
2meter4
76 klio
25 jaar
ik mag naar de 105.
Dat is ook altijd zo een mooie smoes, "daar heb ik de tijd niet voor". En dan kom ik op me werk, en dan blijken ze wel allerlei dingen op tv te hebben gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:38 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dude! 76kg! WTF? Val je niet om? Hoe kan dat? Wat? Ik ben ook 2 meter 4 en weeg 95kg en ik vind dat ik er wel wat kilo's bij kan gebruiken. Maar goed, dan zou ik een sportschool in moeten en daar heb ik de tijd niet voor
Succes man met aankomen.
Ach, ik sport 4 avonden in de week en zit 2 avonden per week op school, woon alleen en weet zelf wel of ik er wel of geen tijd voor heb. En daarnaast heb ik er ook geen zin in.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:42 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat is ook altijd zo een mooie smoes, "daar heb ik de tijd niet voor". En dan kom ik op me werk, en dan blijken ze wel allerlei dingen op tv te hebben gezien
Waarom niet? Als diegene een normaal eetpatroon heeft alle voedingsstoffen binnenkrijgt en regelmatig sport?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
60 kilo bij 1 meter 90 is niet heel gezond, als man zijnde.
ja... ik denk dat ik duizelig zou rondstuiteren...quote:
Omdat dat veel te weinig is. Man ben je zelf 2,5 meter bij 30 kilo ofzo? En ja ik weet dat je een vrouw bent. Vrouwen van 1.60 wegen vaak al 60 kilo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:03 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom niet? Als diegene een normaal eetpatroon heeft alle voedingsstoffen binnenkrijgt en regelmatig sport?
Zozo 25 kopjes koffie per dag? Damn, ik krijg na 2 al last van me maag. En dan sta ik ook strak, want ik neem nooit cafeïne.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:07 schreef Mirage het volgende:
als je ondergewicht hebt en je wilt aankomen maar dit niet lukt is het misschien ook zaak evne langs een huisarts te gaan. Even je bloed laten controleren !
Ook is het in sommige gevallen handig op je koffie gebruik te letten.
Ik ken iemand die 25 kopjes koffie per dag drinkt.. toen diegene naar de huisarts ging met een vraag over ondergewicht was het eerste advies verminder je koffie gebruik !!
Overmatig koffie gebruik kan een grote rol spelen bij ondergewicht.
Bij 4 mokken op een dag word ik al duizelig en slaperig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja... ik denk dat ik duizelig zou rondstuiteren...![]()
Ben 1m85 en weeg ongeveer 70 kilo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:21 schreef ivosnivo het volgende:
Daar eerst je voedselschema is te posten. En te zeggen hoe lang je bent en hoe zwaar je bent en wil worden.
Dat laatste sowieso omdat je afweer omlaag gaat. Vrouwen die heel weinig wegen menstrueren niet eens meer, omdat je lichaam op een soort overlevingsstand gaat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef N.icka het volgende:
Je geeft geen antwoord op de vraag waarom het nou zo slecht is als je weinig weegt maar gewoon gezond leeft.
Wat is er dan zo slecht? Ga je eerder dood? Heb je meer kans op ziektes ?
bv maaltijd 1 2 boterhammen met pindakaasquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ben 1m85 en weeg ongeveer 70 kilo.
en m'n wat moet ik posten? hoeveel ik eet per dag?
's morgens (circa 8.30) 2 bruine boterhammen + theequote:Op dinsdag 18 april 2006 13:18 schreef ivosnivo het volgende:
bv maaltijd 1 2 boterhammen met pindakaas
maaltijd 2 enz enz. tussendoortjes alles.
En hoe zwaar je wil worden is ook wel makkelijk.
Ondergewicht:quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef N.icka het volgende:
Je geeft geen antwoord op de vraag waarom het nou zo slecht is als je weinig weegt maar gewoon gezond leeft.
Wat is er dan zo slecht? Ga je eerder dood? Heb je meer kans op ziektes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |