abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41373788
Voor mijn leeftijd en gewicht ben ik ondergewicht zeggen ze, iemand tips hoe ik kan aankomen en zijn er medicijnen die jou daarbij kunnen helpen?
Freeze!

Icoon verwijderd door FA, niet terug plaatsen aub.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 31 augustus 2006 @ 20:22:18 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_41373849
Hoe oud, lang en zwaar ben je dan??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_41373863
medicijnen moet je iig niet nemen om aan te komen

spieren kweken werkt opzich wel oftewel, op naar de sportschool of kies een krachtsport uit

succes
pi_41373920
probeer eens wat weightgainers tot je te nemen , te krijgen in de betere reform zaak ,of sportschool.
Maar het is eigenlijk wel de bedoeling dat je er bij traint
pi_41374118
Jeweetwel die gele M.
pi_41374189
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe oud, lang en zwaar ben je dan??
Ik ben 26jaar, 1.82m lang en weeg rond 64kg
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef sannydude het volgende:
medicijnen moet je iig niet nemen om aan te komen

spieren kweken werkt opzich wel oftewel, op naar de sportschool of kies een krachtsport uit

succes
Het kost mij toch meer energie?
Freeze!

donderdag 31 augustus 2006 @ 20:29:48 #7
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_41374228
Gewoon, heel veel gezond eten. Eet een brood per dag en drink 2 liter melk op een dag. En dat is pas het begin. Maar dan gaat het waarschijnlijk wel vanzelf na een tijdje.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:31:10 #8
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41374279
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef J_CDA het volgende:
Jeweetwel die gele M.
Da's de verkeerde manier om aan te komen...

@TS, heb je wel een gezond eetpatroon?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 31 augustus 2006 @ 20:32:08 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_41374323
Rare vraag, maar waarom zou je er iets aan willen doen??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_41374665
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:29 schreef Intergalactrick het volgende:
Gewoon, heel veel gezond eten. Eet een brood per dag en drink 2 liter melk op een dag. En dat is pas het begin. Maar dan gaat het waarschijnlijk wel vanzelf na een tijdje.
Dat zal ik doen, dank je wel!
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef maedel het volgende:

[..]

Da's de verkeerde manier om aan te komen...

@TS, heb je wel een gezond eetpatroon?
Ik vind van wel, driedaags heb ik een maaltijd wat varieerd van gezond tot vettig ontbijt
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef Netsplitter het volgende:
Rare vraag, maar waarom zou je er iets aan willen doen??
idd een rare vraag, iemand die lijdt aan overgewicht zou ook heel graag willen afvallen. Belangrijkste reden: gezondheid, ik heb vaak rugklachten en lijd aan vermoeidheid.
Freeze!

pi_41374682
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:28 schreef Cops het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar je krijgt er ook gewicht in de vorm van spieren voor terug, dus wat is het probleem?
pi_41374726
Freeze!

pi_41375569
quote:
Dat is toch niet te licht? Ik ben zelf 1.82 en weeg 67 kilo en zit daarmee in het midden tussen het gemiddelde gezonde gewicht en een ongezond licht gewicht (ik weet niet of ik duidelijk ben). Dan lijkt het me sterk dat jou gewicht extreem te licht is. Je zit misschien op het randje? Zoek het eens op met zo'n BMI meter.
pi_41375950
ga naar je dokter en die kan je doorverwijzen naar een diëtist en die weet precies wat je moet en kan doen!
pi_41376532
Even voor de duidelijkheid, 1.82 meter en dan 64 kilo wegen is ondergewicht. Het kan ook haast niet missen dat je dan een ectomorf lichaamstypte hebt. Normaal gesproken zou een volwassen man van 1.82 meter ongeveer 75 tot 80 kilo moeten weten. In het geval van een ectomorf schat ik het streefgewicht op 75 kilo. Wees niet ongerust, na je 30e zal het zwaarder worden waarschijnlijk geen problemen meer geven
Mijn advies...(er van uitgaande dat veel eten en weinig sporten niet werkt) ... koop weight gain shakes en ga lekker fitnessen. Resultaat, zeker een kilotje of 5 er bij in een maand en een voller en gespierder lichaam. Als je eenmaal op dat gewicht zit dan is het ook een stuk gemakkelijker om op dat gewicht te blijven.

SmakelijK!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 22:37:48 #18
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_41376587
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Cops het volgende:
Voor mijn leeftijd en gewicht ben ik ondergewicht zeggen ze, iemand tips hoe ik kan aankomen en zijn er medicijnen die jou daarbij kunnen helpen?
Pillen met jood op dokters recept.
Dat remt je schildklier
pi_41377700
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:36 schreef BuddyLove het volgende:
Even voor de duidelijkheid, 1.82 meter en dan 64 kilo wegen is ondergewicht. Het kan ook haast niet missen dat je dan een ectomorf lichaamstypte hebt. Normaal gesproken zou een volwassen man van 1.82 meter ongeveer 75 tot 80 kilo moeten weten. In het geval van een ectomorf schat ik het streefgewicht op 75 kilo. Wees niet ongerust, na je 30e zal het zwaarder worden waarschijnlijk geen problemen meer geven
Mijn advies...(er van uitgaande dat veel eten en weinig sporten niet werkt) ... koop weight gain shakes en ga lekker fitnessen. Resultaat, zeker een kilotje of 5 er bij in een maand en een voller en gespierder lichaam. Als je eenmaal op dat gewicht zit dan is het ook een stuk gemakkelijker om op dat gewicht te blijven.

SmakelijK!
als je smal gebouwd bent is 70kg prima hoor.
en 64kg is geen onder gewicht.
liever wat slanker dan zo'n vetlap erover
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:11:57 #20
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_41380612
Na een tijd niets te hebben gedaan aan mijn gewicht heb ik besloten het weer eens te gaan proberen. In het verleden heb ik verschillende methodes geprobeerd de een met meer effect dan de ander. Ten eerste ben ik langzaam meer gaan eten. Ik ben niet het type dat een heel brood in een keer naar binnen kan werken maar verdeeld over de gehele dag kan ik redelijk wat eten.

Ga eerst na hoeveel je nou eigenlijk werkelijk eet per dag. Ik zelf ben geschrokken van hoe weinig ik eigenlijk at. Ik ben jaren in de veronstelling geweest dat ik meer at dan de meeste mensen om mee heen. Maar als ik zo de resultaten mag geloven valt dat best mee. Let op:
8 sneetjes volkoren brood: 74 (een sneetje) * 8 = 592 kcal (dit is zonder beleg)
2 keer jam beleg: 36 * 2 = 72 kcal
1 keer chocopasta of vlokken: 65 kcal
1 keer kaas: 56 kcal
Dit is mijn eten tot de avond. In totaal dus 785 kcal
Dan mijn avond eten:
150 gram groente: 90 kcal
150 gram vlees: 172 kcal
Aardappelen: 250 kcal
Avondeten is dus: 512 kcal
Dan meestal nog 2 stuk fruit achteraf: 120 kcal
In totaal is dat op een dag: 1470 kcal
Nou snoep ik ook wel iets maar dat ga ik hier nu even niet bij zetten. Het gaat hier namelijk om je gebruikelijke eetpatroon. Hoe mijn collega's op het werk ooit genoeg eten binnen krijgen snap ik niet gezien ik meestal meer eet dan de rest. Ik eet 6 sneetjes brood op het werk in de middag.
Nu is het zo dat een man gemiddeld 2500 kcal per dag moet binnen krijgen. En zoals je al kan zien, dat krijg ik bij lange niet. Ik kan soms wel eens een dag flink chips of wat dan ook naar binnen werken maar omdat mijn vaste eetpatroon te laag zit zal ik dus ook niet aankomen. Mijn doelstelling voor de komende twee maanden is dit:

- Eerst naar de 2000 kcal per dag.
- Na het eten trainen met gewichten. Ik heb helaas weinig tijd en zin om echt naar een sportschool te gaan dus ga ik dit thuis doen.
- Volhouden.

Na deze twee maanden ga ik de resultaten bekijken. En ophogen naar 2500 kcal per dag.
Ik heb al meerdere keren geprobeerd meer te eten, te trainen enz. Maar zolang je niet weet wat er nou precies in gaat zal er ook niet veel bij komen. Mijn max was ooit 5 kilo aangekomen. Het kan dus zeker maar ik ben toen laks geworden. Gestopt met trainen en geen shakes meer drinken. Ook ben ik 2 sneetjes minder gaan eten per dag.
Mijn maag neemt niet makkelijk heel veel meer eten toe per dag. Ik heb de volgende techniek gebruik in het verleden om meer brood te eten:
Eet bij het ontbijt een boterham extra. Hierdoor kreeg ik later op de dag pas honger in de lunch, pas toen dit weer normaal was nam ik de boterham niet meer in de ochtond maar tijdens de lunch. Daarna herhaalde ik hetzelfde. Op deze mannier ben ik toen der tijd van 4 sneetjes brood naar 10 sneetjes brood gegaan. Mijn lichaam moest echt wennen aan extra eten. Maar uiteindelijk wordt het je dagelijkse ritme en merk je er niets meer van.

Ow ja, heb ik al gezegt dat je bij een sportschool shakes kan krijgen? Dit kan behoorlijk helpen. Goed doseren en elke dag innemen, het help enorm om genoeg calorieen binnen te krijgen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_41381045
ik herken je verhaal maar wat ga je eten om die 2000kcal te halen?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:35:16 #22
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_41381684
Ten eerste ga ik weer shakes halen. Dit zorgt voor een groot gedeelte. Noodzakelijk is wel het trainen want als je niets doet met je lichaam zal deze er denk ik ook weinig mee doen. Dan ga ik meer fruitdrankjes drinken. Nu drink ik veel thee en water. Door wat meer sapjes te drinken krijg ik extra energie, drinken moet ik toch wel. Dan het ontbijt verbeteren. Dit is niet zo makkelijk gezien ik niet altijd erg veel honger heb in de ochtond, maar daar wen ik wel weer aan. En als laatste een extratje voor het slapen gaan. Dit moet je zeker niet te vlak voor het slapen gaan doen, anders heb je de ochtond erna weer geen honger. Dus minstens een uur van te voren.

De preciese berekening heb ik nu dus nog niet, maar ik denk door het boven genoemde te eten wel heel dicht in de buurt te komen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_41390684
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:36 schreef BuddyLove het volgende:
Vind je zelf ook niet dat het een beetje kort door de bocht om mensen ectomorf te gaan noemen zonder dat je hem ooit in levende lijve gezien hebt? Ik weet niet waar je al die kennis vandaan denkt te halen, maar volgens de BMI-calculator van het Voedingscentrum is zelfs 62 kilo voor een lengte van 182 nog een gezond gewicht. Niets aan het handje dus, de TS hoeft zich nergens zorgen om te maken.
pi_41391031
quote:

[..]

[..]
Ik ben 25 jaar, 1m80 en weeg 65kg dus bijna hetzelfde als jij en ik zou ook wel wat erbij willen maar heb al van alles geprobeerd maar mijn gewicht veranderd helaas nauwelijks. Enkel Fitnessen hielp iets (van 65 naar 70kg) maar dat zie je niet eens.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 1 september 2006 @ 12:58:48 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_41392055
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef Cops het volgende:

[..]

Dat zal ik doen, dank je wel!
[..]

Ik vind van wel, driedaags heb ik een maaltijd wat varieerd van gezond tot vettig ontbijt
[..]

idd een rare vraag, iemand die lijdt aan overgewicht zou ook heel graag willen afvallen. Belangrijkste reden: gezondheid, ik heb vaak rugklachten en lijd aan vermoeidheid.
Raar antwoord want ik ken mensen met overgewicht die nooit zouden willen afvallen omdat ze lekker in hun vel zitten.
Dus die generalisatie klopt niet.
Vermoeidheid kan aan zoveel liggen, slechte voeding bv.
Rugklachten kan ik zelf niet echt herleiden naar ondergewicht.
Ik ben bijna 1.90 en heb rond de 75 kg gewogen, tot ik stopte met roken...
Wanneer je goed gezond eet en daarbij aan sport doet komt het vanzelf goed met je vermoeidheid en rugklachten.
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:19:22 #26
156569 KeizerNero
Puzzled Panther
pi_41400691
quote:

[..]

[..]

ik woog op mijn 26e 59 kilo bij 1m83
toen kreeg ik een vriendin die graag snoepte, ik ging meesnoepen en zit nu sinds een tijd op 73 kilo
Evolution is a process too slow to save my soul
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:08:51 #27
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41402021
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Cops het volgende:
zijn er medicijnen die jou daarbij kunnen helpen?
Insuline.
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')