6 kilo is wel erg veel jaquote:Op maandag 9 juni 2008 12:20 schreef teigan het volgende:
Ik gooide hem dicht met het verhaal over dat mijn weegschaal wel 6 kilo kan verschillen, afhankelijk van hoe je erop staat... Misschien dus maar eens tijd voor een nieuwe..
niks aan het handjequote:
als je het middelt kwam het redelijk overeen met het gewicht wat je krijgt als je gewoon netjes in het midden gaat staan hoor... MAarja, je gaat je wel afvragen hoeveel dat getalletje dan voorstelt...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:36 schreef freecell het volgende:
6 kilo weegschaalschommeling is wel erg veel inderdaad. En dat erger ik me al aan die 200-300 gram van die van mij
Soempie: goed moment om de draad weer op te pakken dusSnelle kilo's zijn er ook altijd snel weer af gelukkig.
Daar zat ik ook net over te denken, aangezien oefenopgaven nooit kwaad kunnen, en sommige mensen ze goed kunnen gebruiken..quote:Op maandag 9 juni 2008 13:27 schreef Troel het volgende:
Ik zou een set oefenopgaven maken en eventueel wat stof op het bod kalken en als noodoptie een video regelen
Mijn man (quote:Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef teigan het volgende:
Ik ben zo blij dat ik een vriendje heb die nog minder om voetbal geeft dan ik....
ik ook ongeveerquote:Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
littledrummergirl, ik ben op naailes gegaan toen mijn relatie destijds op de klippen liep. Werkte voor mij heel erg therapeutisch, lekker bezig zijn.
En mijn moeder kan ook heel goed naaien, dus ik had een goed voorbeeld. Ze heeft me ook geholpen met de jurk.
Leuk detail, de bruiloft die ik dus heb eind augustus, is van die ex.![]()
MoBlo, ik zit ongeveer op jouw tempo hoor, 10 kilo sinds 18 februari.
Ga je woensdag mee zwemmen met SQ en mij? Zijn we iig weer goed bezig.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:06 schreef Zeeltje het volgende:
Levi ik doe met je mee... weekend was weer te..
Vandaag omelettje gemaakt en een salade met capraccio op het werk gegeten..
Gelukkig dat vriendjelief niks met voetbal heeft, alleen jammer dat ik vanavond moet werken waar een groot scherm staat......
Klinkt erg gezondquote:Op maandag 9 juni 2008 16:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik ging vandaag ook weer gezond doen maar net wel een swirl op
Nou ik wil best wel een keer mee.. maar misschien handiger als ik definitief in eindhoven woon.. nu ben ik net een zigeuner.. her en der.. van mama tot vriendje thuis naar eigen huisjequote:Op maandag 9 juni 2008 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga je woensdag mee zwemmen met SQ en mij? Zijn we iig weer goed bezig.![]()
SQ: kun jij deze week wel?
ik ook hoor, normaal kijk ik nooit, maar dit vind ik wel leukquote:Op maandag 9 juni 2008 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het best jammer dat ik niet/nauwelijks kan kijken.
Ik ben zo'n muts die dit nog wel leuk vind om te zien, gewoon voetbal vind ik echt niks aan.
wat is evy dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriend kijkt vanavond waarschijnlijk met zijn vereniging
Hier zal het ook wel aan staan maar ik volg het niet echt
Net lekker een frisse salade op, we hadden er ook krieltje bij maar daar had ik niet zo'n zin in
Heb besloten om vanavond niet met Evy te hardlopen, heb meer zin in mijn eigen muziek
Evy is een podcast met een hardloopschemaquote:
shoppen is ook heeel zwaarquote:Op maandag 9 juni 2008 17:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Evy is een podcast met een hardloopschema
Dus dan is de muziek per les al uitgekozen, daar had ik nu niet zo'n zin in
Maar eerst even het eten laten zakken
Voel mijn benen alleen nu al van het shoppen vandaag
ja maar ze vertelt er ook duidelijk bij wanneer je moet rennen of wandelenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shoppen is ook heeel zwaarvooral met het lekkere terrasjesweer van vandaag.
dus als ik het goed begrijp wordt die muziek steeds langer "opzwepend" naarmate je vaker loopt?
klinkt wel grappigquote:Op maandag 9 juni 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar ze vertelt er ook duidelijk bij wanneer je moet rennen of wandelenwel heel leuk hoor
maar als je echt helemaal geen conditie hebt en overgewicht kan je beter met een ander schema beginnen
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klinkt wel grappighoewel ik zelfs met zon stem in mn oor iets zou hebben van "niet lullen ik ga helemaal niet nog een keer hadlopen, ik ben nu MOE"
ik skate en ik fiets nu alleen sporadisch ( fietsen zeg 3 keer in de week, skaten met moeite 1 keerquote:Op maandag 9 juni 2008 17:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]dan kan het nog grappig worden met jou
wat voor sport doe je nu?
Bruggen zijn altijd leuk jaquote:Op maandag 9 juni 2008 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik skate en ik fiets nu alleen sporadisch ( fietsen zeg 3 keer in de week, skaten met moeite 1 keer)
De motivatie is er nog niet zo omdat mn conditie echt 0.0 is, dus ga ik eerst maar eens flink wat fietsen om die weer op normaal niveau te krijgen zodat ik weer zonder hyperventilatie de erasmusbrug over kan komen
skaten is echt zo moeilijk nietquote:Op maandag 9 juni 2008 17:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bruggen zijn altijd leuk jamaar fietsen is wel goed om je conditie mee op te bouwen in het begin en erg lekker nu
Ik wou echt dat ik kon skaten, ik heb ze wel maar durf het niet goedmisschien maar eens les vragen aan mijn vriendje als hij klaar is mij bijles te geven in wiskunde
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
skaten is echt zo moeilijk nietals je eenmaal een beetje vaart hebt sta je vrij stevig
alleen als je net als ik niet kunt remmen is de erasmusbrug best wel heel hoog en ga je best wel met zon 40 km per uur naar beneden. Als de stoplichten beneden bij het kruispunt op groen staan heb je mazzel, maar anders moet je op een been een scherpe bocht maken en daar uitrijden en omkeren
Ik zou met dit weer al na 2 minuten stoppen, kan dit weer gewoon al niet lekker aan, hoe lang heb jij het volgehouden?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:
Hardlopen was weer lekker
Maar wat is het benauwd zeg
4x 2 minutenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou met dit weer al na 2 minuten stoppen, kan dit weer gewoon al niet lekker aan, hoe lang heb jij het volgehouden?
Of onderaan de brug tegen een paal aanrijden om tot stilstand te komen, maar ik kan uit ervaring vertellen dat dat ook geen succes is...quote:Op maandag 9 juni 2008 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
skaten is echt zo moeilijk nietals je eenmaal een beetje vaart hebt sta je vrij stevig
alleen als je net als ik niet kunt remmen is de erasmusbrug best wel heel hoog en ga je best wel met zon 40 km per uur naar beneden. Als de stoplichten beneden bij het kruispunt op groen staan heb je mazzel, maar anders moet je op een been een scherpe bocht maken en daar uitrijden en omkeren
Het is de laatste weken wel harder gegaan dan in het begin, maar verder niet dus.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
@BE
ik had het idee dat jij het beter deed![]()
![]()
You go girl!quote:Wel lekker gespinned vandaag, en ga morgen weer hardlopen! Dus binnenkort zal ik écht wel richting de 70 afzakken, denk ik
Ik heb dat ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb honger. Vandaag eigenlijk een beetje weinig gegeten (twee borden AllBran met rijstemelk, Sultana vezelfit of zo, een pak groene ijsthee en rijst met wat kip/ananas/kerriezooi), maar voor mij lijkt het beter te werken om gewoon op de dagen dat ik het vol kan houden weinig te eten en de rest van de dagen normaal te eten. Dat wil zeggen gezond met eventueel een tussendoortje of misschien net een tikje te ongezond/vet/veel, maar wel enigszins beheerst. Dus als ik een 'slechte dag' heb lunch ik met twee croissantjes ipv volkorenbrood met kipfilet, zoiets. Ik wil dus eigenlijk niet te veel meer eten nu en het is al tien uur ook, maar ik val altijd moeilijk in slaap als ik honger heb en dan word ik ook zo misselijk wakker...
Dat klinkt als: daar moet nog verse mango bij.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik wou lunchen met een maaltijdsalade, maar nu waren ze er niet meer
Dus dan maar zelf sla, walnoten en gerookte kip bij elkaar gooien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |