abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59243389
Fok! Dieetclub # 254 - Ohne Wasser

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59243417
Ik gooide hem dicht met het verhaal over dat mijn weegschaal wel 6 kilo kan verschillen, afhankelijk van hoe je erop staat... Misschien dus maar eens tijd voor een nieuwe..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59243493
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:20 schreef teigan het volgende:
Ik gooide hem dicht met het verhaal over dat mijn weegschaal wel 6 kilo kan verschillen, afhankelijk van hoe je erop staat... Misschien dus maar eens tijd voor een nieuwe..
6 kilo is wel erg veel ja ook niet echt motiverend dus, als je inens kilo zwaarder bent dan de dag ervoor.

Ik was trouwens verbaasd over hoe goedkoop simpele weegschalen zijn, ik heb zon glazen digitaal gevalletje gekocht en was maar 12 e kwijt. Altijd gedacht dat die dingen veel duurder waren ( mijne is wel merkloos btw)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 9 juni 2008 @ 12:24:06 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_59243499
Dat is inderdaad wel een groot verschil. Batterij aan het leegraken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59243619
Daar zat ik zelf wel aan te denken, ik ga het binnenkort eens met nieuwe batterijen proberen.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:33:28 #6
30252 Soempie
Procreating
pi_59243722
Ik ben 6 kg aangekomen.

Weeg nu 85 kg.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_59243768
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:33 schreef Soempie het volgende:
Ik ben 6 kg aangekomen.

Weeg nu 85 kg.
niks aan het handje gewoon weer lekker beginnen, je weet hoe het moet, hoe het bij jou het beste werkt Even een paar weekjes daaraan houden en het is zo weer weg.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:36:18 #8
30252 Soempie
Procreating
pi_59243776
M'n vriend schrok er ook van en heeft voorgesteld vanavond naar de sportschool te gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_59243793
6 kilo weegschaalschommeling is wel erg veel inderdaad. En dat erger ik me al aan die 200-300 gram van die van mij

Soempie: goed moment om de draad weer op te pakken dus Snelle kilo's zijn er ook altijd snel weer af gelukkig.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:38:51 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59243837
littledrummergirl, ik ben op naailes gegaan toen mijn relatie destijds op de klippen liep. Werkte voor mij heel erg therapeutisch, lekker bezig zijn.
En mijn moeder kan ook heel goed naaien, dus ik had een goed voorbeeld. Ze heeft me ook geholpen met de jurk.
Leuk detail, de bruiloft die ik dus heb eind augustus, is van die ex.

MoBlo, ik zit ongeveer op jouw tempo hoor, 10 kilo sinds 18 februari .
pi_59243838
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:36 schreef freecell het volgende:
6 kilo weegschaalschommeling is wel erg veel inderdaad. En dat erger ik me al aan die 200-300 gram van die van mij

Soempie: goed moment om de draad weer op te pakken dus Snelle kilo's zijn er ook altijd snel weer af gelukkig.
als je het middelt kwam het redelijk overeen met het gewicht wat je krijgt als je gewoon netjes in het midden gaat staan hoor... MAarja, je gaat je wel afvragen hoeveel dat getalletje dan voorstelt...

De batterijen die erin zitten zijn denk ik al van 4 jaar geleden, dus ze kunnen wel eens leeg zijn...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 juni 2008 @ 12:39:18 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59243847
Mijn weegschaal is ook nog altijd batterijloos. We vergeten steeds een nieuwe te kopen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 9 juni 2008 @ 12:40:16 #13
30252 Soempie
Procreating
pi_59243872
Misschien schommelt mijn weegschaal ook wel met 6 kg.

Ja, vanavond gezond eten en dan naar de sportschool. Gelukkig is die hele verhuizing achter de rug. Ik heb elke dag zo ongezond gegeten en door de stress ook veel meer dan normaal. Hoop echt dat snelle kilo's er ook snel weer af gaan.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:19:10 #14
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59244873
Ben er ook weer.
Heb me flink misdragen in het weekend, althans wat eten betreft.
Maar het is weer maandag, dus we gaan er weer voor!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59245017
Zet hem op Levitation!!!! De draad oppakken gaat je vast wel weer lukken!

Ik ga eens een poging wagen om op het balkon te werken..
Ik zit nog te twijfelen wat ik ga doen... Een set oefenopgaven maken voor mijn derde klas(met een groot risico dat ze er niets mee kunnen, want boeken niet bij zich..), of een video regelen voor hun laatste les...
pi_59245070
tvp

ik kom volgende week weer wat meer meeposten als ik mijn verslag heb ingeleverd.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:27:04 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_59245092
Ik zou een set oefenopgaven maken en eventueel wat stof op het bod kalken en als noodoptie een video regelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59245540
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:27 schreef Troel het volgende:
Ik zou een set oefenopgaven maken en eventueel wat stof op het bod kalken en als noodoptie een video regelen
Daar zat ik ook net over te denken, aangezien oefenopgaven nooit kwaad kunnen, en sommige mensen ze goed kunnen gebruiken..
Maar ik ga eerst het scheikunde 1 examen maar eens verder maken, ik moet het zaterdag volledig nabespreken....
  maandag 9 juni 2008 @ 14:13:00 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59246490
heb net twee uur diep in de universiteits bieb begraven gezeten... en nu moet ik gaan schrijven...

oh en ik vind het vriendje evne een beetje stom, want hij is een echte vent, en nu weet ik dus nog steeds niet of ie nou komt vanavond of niet. beuh. mannen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59246715
Ik ben zo blij dat ik een vriendje heb die nog minder om voetbal geeft dan ik....
  maandag 9 juni 2008 @ 14:38:53 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59247169
haha t gaat niet eens om voetbal! t gaat om een reunie, en hij zou een auto lenen maar dat kon niet en toen wist ie niet of ie nog wel kwam (dat, en de scriptiestress waar hij eigenlijk niet aan toe wil geven)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 9 juni 2008 @ 14:43:44 #22
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59247308
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef teigan het volgende:
Ik ben zo blij dat ik een vriendje heb die nog minder om voetbal geeft dan ik....
Mijn man ( ) geeft ook niets om voetbal, net als zijn vader. Zijn moeder en ik vinden het wél leuk. Gebeurt hier dus nog wel eens dat de dames voetbal aan het kijken zijn, terwijl het de heren echt niet kan interesseren.
Vanavond kan ik niet kijken, moet van 18.00 - 21.45 uur naar school. Zal mijn man wel leuk vinden, kan hij mooi iets anders kijken.
***Levi was here***
  maandag 9 juni 2008 @ 14:49:18 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59247465
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
littledrummergirl, ik ben op naailes gegaan toen mijn relatie destijds op de klippen liep. Werkte voor mij heel erg therapeutisch, lekker bezig zijn.
En mijn moeder kan ook heel goed naaien, dus ik had een goed voorbeeld. Ze heeft me ook geholpen met de jurk.
Leuk detail, de bruiloft die ik dus heb eind augustus, is van die ex.

MoBlo, ik zit ongeveer op jouw tempo hoor, 10 kilo sinds 18 februari .
ik ook ongeveer ik ben 14 januari begonnen en ben nu 14 kg kwijt

ff verder ontopic, ook niet een heel gezond weekend gehad, maar wel genoten.... vrijdag bruiloft gehad, dus wel wat hapjes gehad (verder alleen cola-light), zaterdag hele dag geshopt, en savonds indiaas gegeten (heeerlijk) en savonds een flink ijs met slagroom gehad
en toen gister de verjaardag van mijn moeder, geen taart enzo, maar wel lekker bqq gehad, maar 2 stukjes vlees gehad, maar wel veel brood en kruidenboter enzo.. (ow ja en wat drankjes.
en tja vanavond komen er vrienden hier voetbal kijken en gaan we wederom BBQen, heb lekkere zelfgemaakte guacamole, tzatziki en kruidenboter. en heb net lekker vlees gehaald bij de slager...
dus verder vandaag maar ff goed opletten wat ik eet. En vanaf morgen weer gezond, want moet de komende 6 dagen werken (waaronder 4 nachtdiensten).

mijn voorspelling voor vanavond (op de poule van mijn werk) 1-1

[ Bericht 30% gewijzigd door Beessie-Jen op 09-06-2008 14:55:36 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59248644
Hier in Belgie valt het allemaal mee met voetbal stress... waarschijnlijk omdat we weer maar eens niet mogen meedoen
Dieettechnisch was het een weekendje om maar snel te vergeten: vrijdag een knutselmiddag voor de verrassingsbruiloft van mijn vriendin bij haar ouders. Dat zijn hele lieve mensen die constant drankjes en koekjes op de tafel zetten en dan nog een rijke maaltijd klaarmaken. En heel moeilijk om af te slaan. Zaterdag de vrijgezellenavond van de vriendin, we hadden een kookworkshop geregeld, 7 heerlijke pastagerechten waar een liter room, een liter olie en nog lekkers in verdween, daarna naar de kermis waar we oliebollen aten, 's avonds afgemaakt met pitta. Ik ben naar mijn bed gerold!
Gister ongeveer gevast en dan met een bang hartje op de weegschaal: 1,5kg aangekomen. pffff
Maar belangrijkste: het was leuk
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:02:53 #25
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_59249490
Ik vind het voetbal wel leuk maar ben niet zo fanatiek meer als vroeger.
Vanavond mijn gemaakte opdrachten even goed doorlezen en dan kan ik ze opsturen. Morgen beginnen aan hoofdstuk 2 .
  maandag 9 juni 2008 @ 16:04:24 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59249519
Ik heb zowel vanavond als vrijdag een softbalwedstrijd! Niks voetbal dus!
We zullen dan ook vast weinig publiek hebben.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:06:08 #27
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59249567
Levi ik doe met je mee... weekend was weer te..

Vandaag omelettje gemaakt en een salade met capraccio op het werk gegeten..
Gelukkig dat vriendjelief niks met voetbal heeft, alleen jammer dat ik vanavond moet werken waar een groot scherm staat......
The girl that lost her mind
  maandag 9 juni 2008 @ 16:14:15 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59249798
Ik vind het best jammer dat ik niet/nauwelijks kan kijken.
Ik ben zo'n muts die dit nog wel leuk vind om te zien, gewoon voetbal vind ik echt niks aan.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:25:32 #29
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59250057
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:06 schreef Zeeltje het volgende:
Levi ik doe met je mee... weekend was weer te..

Vandaag omelettje gemaakt en een salade met capraccio op het werk gegeten..
Gelukkig dat vriendjelief niks met voetbal heeft, alleen jammer dat ik vanavond moet werken waar een groot scherm staat......
Ga je woensdag mee zwemmen met SQ en mij? Zijn we iig weer goed bezig.
SQ: kun jij deze week wel?
***Levi was here***
pi_59250415
Ik ging vandaag ook weer gezond doen maar net wel een swirl op
  maandag 9 juni 2008 @ 16:39:15 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_59250486
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik ging vandaag ook weer gezond doen maar net wel een swirl op
Klinkt erg gezond
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59250640
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:39 schreef Troel het volgende:

[..]

Klinkt erg gezond
Er zat fruit in en ik voelde me erg goed deze middag dus dat is ook gezond
Vanavond hardlopen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 juni 2008 @ 16:45:32 #33
13151 crew  Rewimo
pi_59250680
Ik kan vanavond lekker voetbal kijken want qltel moet naar les

Gelukkig hebben we twee tv's
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 9 juni 2008 @ 17:13:16 #34
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59251511
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:25 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ga je woensdag mee zwemmen met SQ en mij? Zijn we iig weer goed bezig.
SQ: kun jij deze week wel?
Nou ik wil best wel een keer mee.. maar misschien handiger als ik definitief in eindhoven woon.. nu ben ik net een zigeuner.. her en der.. van mama tot vriendje thuis naar eigen huisje
  maandag 9 juni 2008 @ 17:16:38 #35
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59251581
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het best jammer dat ik niet/nauwelijks kan kijken.
Ik ben zo'n muts die dit nog wel leuk vind om te zien, gewoon voetbal vind ik echt niks aan.
ik ook hoor, normaal kijk ik nooit, maar dit vind ik wel leuk gezellig met wat vrienden in de kroeg ofzo.

maar vriendlief wil niet die vind het niks...
pi_59251872
Mijn vriend kijkt vanavond waarschijnlijk met zijn vereniging
Hier zal het ook wel aan staan maar ik volg het niet echt

Net lekker een frisse salade op, we hadden er ook krieltje bij maar daar had ik niet zo'n zin in
Heb besloten om vanavond niet met Evy te hardlopen, heb meer zin in mijn eigen muziek
  maandag 9 juni 2008 @ 17:35:44 #37
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59252036
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriend kijkt vanavond waarschijnlijk met zijn vereniging
Hier zal het ook wel aan staan maar ik volg het niet echt

Net lekker een frisse salade op, we hadden er ook krieltje bij maar daar had ik niet zo'n zin in
Heb besloten om vanavond niet met Evy te hardlopen, heb meer zin in mijn eigen muziek
wat is evy dan?
pi_59252065
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:35 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

wat is evy dan?
Evy is een podcast met een hardloopschema
Dus dan is de muziek per les al uitgekozen, daar had ik nu niet zo'n zin in

Maar eerst even het eten laten zakken
Voel mijn benen alleen nu al van het shoppen vandaag
  maandag 9 juni 2008 @ 17:41:48 #39
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59252168
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Evy is een podcast met een hardloopschema
Dus dan is de muziek per les al uitgekozen, daar had ik nu niet zo'n zin in

Maar eerst even het eten laten zakken
Voel mijn benen alleen nu al van het shoppen vandaag
shoppen is ook heeel zwaar vooral met het lekkere terrasjesweer van vandaag.

dus als ik het goed begrijp wordt die muziek steeds langer "opzwepend" naarmate je vaker loopt?
pi_59252250
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:41 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

shoppen is ook heeel zwaar vooral met het lekkere terrasjesweer van vandaag.

dus als ik het goed begrijp wordt die muziek steeds langer "opzwepend" naarmate je vaker loopt?
ja maar ze vertelt er ook duidelijk bij wanneer je moet rennen of wandelen wel heel leuk hoor
maar als je echt helemaal geen conditie hebt en overgewicht kan je beter met een ander schema beginnen
  maandag 9 juni 2008 @ 17:47:00 #41
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59252300
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar ze vertelt er ook duidelijk bij wanneer je moet rennen of wandelen wel heel leuk hoor
maar als je echt helemaal geen conditie hebt en overgewicht kan je beter met een ander schema beginnen
klinkt wel grappig hoewel ik zelfs met zon stem in mn oor iets zou hebben van "niet lullen ik ga helemaal niet nog een keer hadlopen, ik ben nu MOE"
pi_59252346
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:47 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

klinkt wel grappig hoewel ik zelfs met zon stem in mn oor iets zou hebben van "niet lullen ik ga helemaal niet nog een keer hadlopen, ik ben nu MOE"
dan kan het nog grappig worden met jou
wat voor sport doe je nu?
pi_59252430
@BE
ik had het idee dat jij het beter deed

Succes Soempie

en de rest uiteraard ook! René staat nu lasagne te maken, en straks gaan we lekker voetbal kijken met wat melba-toastjes en wat tortilla-chiips

weegschaal gaf 72,0 aan vanochtend, weer/nog steeds. en dat na een weekend dat op donderdag al begon met ongezonde shizzle Kan soms geen peil trekken op mijn gewicht.

Wel lekker gespinned vandaag, en ga morgen weer hardlopen! Dus binnenkort zal ik écht wel richting de 70 afzakken, denk ik
Ja doei.
  maandag 9 juni 2008 @ 17:53:12 #44
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59252470
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan kan het nog grappig worden met jou
wat voor sport doe je nu?
ik skate en ik fiets nu alleen sporadisch ( fietsen zeg 3 keer in de week, skaten met moeite 1 keer )
De motivatie is er nog niet zo omdat mn conditie echt 0.0 is, dus ga ik eerst maar eens flink wat fietsen om die weer op normaal niveau te krijgen zodat ik weer zonder hyperventilatie de erasmusbrug over kan komen
pi_59252568
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik skate en ik fiets nu alleen sporadisch ( fietsen zeg 3 keer in de week, skaten met moeite 1 keer )
De motivatie is er nog niet zo omdat mn conditie echt 0.0 is, dus ga ik eerst maar eens flink wat fietsen om die weer op normaal niveau te krijgen zodat ik weer zonder hyperventilatie de erasmusbrug over kan komen
Bruggen zijn altijd leuk ja maar fietsen is wel goed om je conditie mee op te bouwen in het begin en erg lekker nu
Ik wou echt dat ik kon skaten, ik heb ze wel maar durf het niet goed misschien maar eens les vragen aan mijn vriendje als hij klaar is mij bijles te geven in wiskunde
  maandag 9 juni 2008 @ 17:59:28 #46
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59252632
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Bruggen zijn altijd leuk ja maar fietsen is wel goed om je conditie mee op te bouwen in het begin en erg lekker nu
Ik wou echt dat ik kon skaten, ik heb ze wel maar durf het niet goed misschien maar eens les vragen aan mijn vriendje als hij klaar is mij bijles te geven in wiskunde
skaten is echt zo moeilijk niet als je eenmaal een beetje vaart hebt sta je vrij stevig

alleen als je net als ik niet kunt remmen is de erasmusbrug best wel heel hoog en ga je best wel met zon 40 km per uur naar beneden. Als de stoplichten beneden bij het kruispunt op groen staan heb je mazzel, maar anders moet je op een been een scherpe bocht maken en daar uitrijden en omkeren
pi_59253075
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

skaten is echt zo moeilijk niet als je eenmaal een beetje vaart hebt sta je vrij stevig

alleen als je net als ik niet kunt remmen is de erasmusbrug best wel heel hoog en ga je best wel met zon 40 km per uur naar beneden. Als de stoplichten beneden bij het kruispunt op groen staan heb je mazzel, maar anders moet je op een been een scherpe bocht maken en daar uitrijden en omkeren
dat doet me denken aan de keer dat ik eindigde in de berm omdat ik niet wist hoe ik moest remmen
  maandag 9 juni 2008 @ 18:34:07 #48
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59253367
Bew, zwemmen viel nog best mee. Alleen lijkt het me toch nét even wat prettiger als ik slanker ben.
Oh noes!
pi_59253419
komt vanzelf, komt vanzelf

nou ja, niet 'vanzelf' als in 'niets doen en blijven wachten'. maar als je zo doorgaat zoals je bent begonnen, dan komt het 'op den duur'
Ja doei.
pi_59253699
Hardlopen was weer lekker
Maar wat is het benauwd zeg
  maandag 9 juni 2008 @ 21:50:56 #51
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59260237
tvp
  maandag 9 juni 2008 @ 21:55:10 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_59260386
quote:
Op maandag 9 juni 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:
Hardlopen was weer lekker
Maar wat is het benauwd zeg
Ik zou met dit weer al na 2 minuten stoppen, kan dit weer gewoon al niet lekker aan, hoe lang heb jij het volgehouden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59260468
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:55 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zou met dit weer al na 2 minuten stoppen, kan dit weer gewoon al niet lekker aan, hoe lang heb jij het volgehouden?
4x 2 minuten met tussen door lopen
dus ook niet geweldig maar beter dan op de bankhangen
pi_59260729
Ik heb honger. Vandaag eigenlijk een beetje weinig gegeten (twee borden AllBran met rijstemelk, Sultana vezelfit of zo, een pak groene ijsthee en rijst met wat kip/ananas/kerriezooi), maar voor mij lijkt het beter te werken om gewoon op de dagen dat ik het vol kan houden weinig te eten en de rest van de dagen normaal te eten. Dat wil zeggen gezond met eventueel een tussendoortje of misschien net een tikje te ongezond/vet/veel, maar wel enigszins beheerst. Dus als ik een 'slechte dag' heb lunch ik met twee croissantjes ipv volkorenbrood met kipfilet, zoiets. Ik wil dus eigenlijk niet te veel meer eten nu en het is al tien uur ook, maar ik val altijd moeilijk in slaap als ik honger heb en dan word ik ook zo misselijk wakker...

Laatste weken gaat het weer wat beter. Door stress had ik er weer eens drie kilo aangegeten, nu ik nieuw werk heb waarbij ik 37 uur per week heen en weer loop en dozen sjouw ipv 37 uur per week verplicht op m'n reet zat, is er in 3 weken weer 2,5 kilo af. Da's alweer fijn!

Gisteren hebben we twee uur gewandeld in de grienden, dus dat was ook wel weer even genoeg beweging. Ik was er goed moe van, dat geslenter in de brandende zon, en ik was blij dat m'n vriend er in ieder geval aan gedacht had om een fles water mee te nemen.

Vorige week heb ik voor het eerst in twee jaar (op twee broeken na) weer nieuwe kleren gekocht, drie shirtjes, een blouse en twee broeken. Normaalgesproken vind ik de kleren bij Miss Etam al snel tuttig, maar ze hadden nu wel leuke zomershirtjes.
Sanity is (not) statistical
pi_59260786
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Of onderaan de brug tegen een paal aanrijden om tot stilstand te komen, maar ik kan uit ervaring vertellen dat dat ook geen succes is...
Sanity is (not) statistical
  maandag 9 juni 2008 @ 23:36:16 #56
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59264856
Hoe gaat het nu met je jojo?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 10 juni 2008 @ 08:25:21 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59269108
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
@BE
ik had het idee dat jij het beter deed
Het is de laatste weken wel harder gegaan dan in het begin, maar verder niet dus.
Over hard gaan gesproken, ik heb heel veel ge-softbalt (d?) de afgelopen dagen en het vliegt er ineens af. Ik zit nu al over de 11 kilo ineens!
quote:
Wel lekker gespinned vandaag, en ga morgen weer hardlopen! Dus binnenkort zal ik écht wel richting de 70 afzakken, denk ik
You go girl!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 08:27:23 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59269125
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb honger. Vandaag eigenlijk een beetje weinig gegeten (twee borden AllBran met rijstemelk, Sultana vezelfit of zo, een pak groene ijsthee en rijst met wat kip/ananas/kerriezooi), maar voor mij lijkt het beter te werken om gewoon op de dagen dat ik het vol kan houden weinig te eten en de rest van de dagen normaal te eten. Dat wil zeggen gezond met eventueel een tussendoortje of misschien net een tikje te ongezond/vet/veel, maar wel enigszins beheerst. Dus als ik een 'slechte dag' heb lunch ik met twee croissantjes ipv volkorenbrood met kipfilet, zoiets. Ik wil dus eigenlijk niet te veel meer eten nu en het is al tien uur ook, maar ik val altijd moeilijk in slaap als ik honger heb en dan word ik ook zo misselijk wakker...
Ik heb dat ook wel.
Heb gisteren nog voor het slapen gaan een plak ontbijtkoek gegeten. Precies genoeg om de honger te stillen, lekker genoeg om niet dat enorme gezondheidsgevoel te krijgen en daarnaast dus helemaal niet vet, dus ook niet heel slecht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 juni 2008 @ 08:48:25 #59
13151 crew  Rewimo
pi_59269372
Ik heb een trom-pet gewonnen
pi_59269403
Goeiemorgen..

Wij zijn gisteravond nog een stukje wezen skaten, lekker rustig zo tijdens het voetbal...
pi_59269485
Gisteravond naar school geweest, lekker rustig tijdens het voetbal. Al had ik liever gewoon voetbal gekeken. Heb wel een groot deel van de 2de helft gezien, was leuk. Winnen is altijd leuk. Heb daarvoor wel een half uur practicum gemist. Maar na 7.5 uur werken en 2 sollicitatie gesprekken vond ik 't om 21.15 wel welletjes op school.
***Levi was here***
pi_59269695
Gefeliciteerd met je trom-pet Rewimo

Ik snack tegenwoordig met héle komkommers
Dus gewoon: men neme een komkommer: *hap*
Vroeger at ik een stukje komkommer, of plakjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 juni 2008 @ 09:43:51 #63
13151 crew  Rewimo
pi_59270256
Komkommer is lekker Vooral als je er staafjes van snijdt
pi_59270338
Ik wou lunchen met een maaltijdsalade, maar nu waren ze er niet meer
Dus dan maar zelf sla, walnoten en gerookte kip bij elkaar gooien
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 juni 2008 @ 10:09:11 #65
13151 crew  Rewimo
pi_59270818
Ik heb een bakje hüttenkäse Goed voor de eiwitten
pi_59270954
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik wou lunchen met een maaltijdsalade, maar nu waren ze er niet meer
Dus dan maar zelf sla, walnoten en gerookte kip bij elkaar gooien
Dat klinkt als: daar moet nog verse mango bij.
***Levi was here***
pi_59271022
71,8

goedemorgen!

Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:33:53 #68
30252 Soempie
Procreating
pi_59271337
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
71,8

goedemorgen!

Hoe vaak wegen jullie je?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 juni 2008 @ 10:39:22 #69
13151 crew  Rewimo
pi_59271472
MoBlo, er blijft niks van je over!
pi_59271500

vriend die ik een tijd niet gezien had (die had mij niet meer gezien tijdens mijn 'afvalrace' ) zei vrijdag: "Mens, ik kijk bijna door je heen! '

ik vatte het maar als een compliment op
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:47:50 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59271679
MoBlo, you go girl!
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ehm... te vaak?
Vrijwel elke dag iig.
pi_59271753
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Soempie het volgende:

[..]

zo'n beetje elke dag
pi_59271771
elke ochtend
en dat nu al sinds januari

maar als ik een weekendje druk/niet thuis ben 'mis' ik m ook niet hoor! Had me gisteren pas weer gewogen, voor het eerst sinds donderdag ofzo?

Zie het meteen terug als ik een avondje / dag meer heb gegeten dan goed voor me was en dat houdt me scherp.
Ja doei.
pi_59272552
Ik weeg me 1x per week. Weegschaal ligt bij mijn vriend thuis, daardoor vergeet ik het soms en weeg ik op een andere dag dan mijn weegdag.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:47:38 #75
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59273275
goedemorgen!
Ik ben net wakker.. gister avond tot 4 uur moeten werken.. ben nu best brak.

Gelukkig is mijn gewicht stabiel: 76 kg.. ondanks het weekendje en gister de bier..
Moblo: ben je vegetarisch?Vroeg ik me af omdat je altijd over lasagna en tortilla had..
En BE: Wat goed.. zo door gaan
pi_59273394
@Zeeltje

Tortilla's en Lasagne kunnen ook heel goed mét vlees hoor
Nee, ik ben geen vegetariër, maar hoef ook niet perse altijd vlees te eten. Vanavond wordt het bijvoorbeeld vegetarische Risotto
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')