Mja, alleen trainen? of ook van die zogenaamde "Kweek-spieren-in-2-maanden-poedertjes" erbij nemenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Krachttraining zou kunnen helpen. Dus spiermassa kweken
Ja, anabolen enzo.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:54 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Mja, alleen trainen? of ook van die zogenaamde "Kweek-spieren-in-2-maanden-poedertjes" erbij nemen
Hmmm... zou je kunnen doen... maar ik bedoelde niet de poedertjes hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:54 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Mja, alleen trainen? of ook van die zogenaamde "Kweek-spieren-in-2-maanden-poedertjes" erbij nemen
weightgainers in poedervorm is niks mis mee hoor, het zit gewoon vol met koolhydraten en wat eiwitten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:12 schreef wapperdamklubik het volgende:
inderdaad krachtraining... en smiddags en savonds warm eten..... dat wil zeker wle helpen vriend van me is daardoor 20 kg aangekomen (zelfde verhaal als jouw)
je hebt ook van die weightgainers (pillen) maar dat zou ik je NIET aanraden....het blijft zooi....
Genoeg slapen, proteinen etc.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:34 schreef Vassili_Z het volgende:
Dus blijven eten samen met krachttraining en poeder....WEY poeder neem ik aan ?
Mm in de ochtend eet ik 2 boterhammen en eet ik 2 kommetjes cornflakes, in de middag eet ik 4 broodjes, en in de avond schep ik me bord wel 2 keer volquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:17 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
weightgainers in poedervorm is niks mis mee hoor, het zit gewoon vol met koolhydraten en wat eiwitten.
Maar wat eet eet je op een dag dan?
Misschien tussen de middag iets meer eten, ik bedoel, 4 boterhammen is wel érg weinig.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:35 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Mm in de ochtend eet ik 2 boterhammen en eet ik 2 kommetjes cornflakes, in de middag eet ik 4 broodjes, en in de avond schep ik me bord wel 2 keer vol
Thanks voor de tips allemaal, en ik ga eens informeren bij mijn sport school
of nog meer vreten en bewegen met dat luie lijf...quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:09 schreef Lemmeb het volgende:
Zie aankomen in gewicht, hoe het snelst en goed?
Gewoon veel meer vreten dus en lekker op je luie reet gaan zitten.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef _Liquid het volgende:
Luister, ik ben ook 1.95. Ik woog altijd 70/72 kilo... tot ik op het kantoor kwam te werken. Heel dag zitten, en wel lekker eten enzo.. nu weeg ik 85 kilo, beetje voller gezicht, wat meer vet op mn heupen + buik (kun je makkelijker omzetten in spieren) ben toen ook gelijk lid geworden van de sportschool.. na 1,5 jaar trainen was het eindresultaat goed zichtbaar.
Dus mijn advies.
Eet veel,
zit veel,
fiets niet meer maar pak de auto (toen ik mijn rijbewijs haalde fietste ik noooit meer)
als je eenmaal "dik" bent, ga je naar de sportschoolwhoppaaaaaaaaa
of je gaat gewoon wat suplementen nemen (http://www.vitamins.nl/)
Ja, hoe verneuk je je lichaam in een weekquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:09 schreef Lemmeb het volgende:
Zie aankomen in gewicht, hoe het snelst en goed?
Gewoon veel meer vreten dus en lekker op je luie reet gaan zitten.
Begin maar eens met meer etenquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:35 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Mm in de ochtend eet ik 2 boterhammen en eet ik 2 kommetjes cornflakes, in de middag eet ik 4 broodjes, en in de avond schep ik me bord wel 2 keer vol
Thanks voor de tips allemaal, en ik ga eens informeren bij mijn sport school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |