abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25919597
Ok, een beetje een dilemma over het volgende:

Ik ben 1.95 M lang en ik weeg (maar) 70 kg.. Dit is vind ik te weinig aangezien ik het postuur heb van een gespierde spijker. Mager, dun en breekbaar

Ik eet gezond, een goed ontbijt, een goede lunch, en een goed avond maaltijd. En tussendoortjes nartuurlijk ook.. zohier en daar een zak chips, snoep enzovoort.

Hoe kom ik aan meer gewicht?.. Meer eten? ik vreet mij elke dag nokvol.. en nog blijf ik constant bij de 70kg hangen.. ( Ja sommige mensen zijn jaloers op mijn patroon )

?
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:53:43 #2
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25919631
Krachttraining zou kunnen helpen. Dus spiermassa kweken
pi_25919660
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Krachttraining zou kunnen helpen. Dus spiermassa kweken
Mja, alleen trainen? of ook van die zogenaamde "Kweek-spieren-in-2-maanden-poedertjes" erbij nemen
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:57:30 #4
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_25919740
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:54 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Mja, alleen trainen? of ook van die zogenaamde "Kweek-spieren-in-2-maanden-poedertjes" erbij nemen
Ja, anabolen enzo.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:57:46 #5
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25919751
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:54 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Hmmm... zou je kunnen doen... maar ik bedoelde niet de poedertjes hoor Gewoon, rustig krachttraining opbouwen. Kijk, je hebt het er heus niet in 2 weken erbij. Als je op een gezonde manier wilt aankomen, moet je dus gewoon blijven eten en krachttraining doen. Ik neem ten minste aan dat je geen dikke pens wilt kweken
pi_25919759
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:57 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Ja, anabolen enzo.
Vet.. kan je dat drinken met een glaasje zoutzuur?
pi_25920191
inderdaad krachtraining... en smiddags en savonds warm eten..... dat wil zeker wle helpen vriend van me is daardoor 20 kg aangekomen (zelfde verhaal als jouw)

je hebt ook van die weightgainers (pillen) maar dat zou ik je NIET aanraden....het blijft zooi....
uhuh@woei
pi_25920301
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:12 schreef wapperdamklubik het volgende:
inderdaad krachtraining... en smiddags en savonds warm eten..... dat wil zeker wle helpen vriend van me is daardoor 20 kg aangekomen (zelfde verhaal als jouw)

je hebt ook van die weightgainers (pillen) maar dat zou ik je NIET aanraden....het blijft zooi....
weightgainers in poedervorm is niks mis mee hoor, het zit gewoon vol met koolhydraten en wat eiwitten.

Maar wat eet eet je op een dag dan?
pi_25920573
Luister, ik ben ook 1.95. Ik woog altijd 70/72 kilo... tot ik op het kantoor kwam te werken. Heel dag zitten, en wel lekker eten enzo.. nu weeg ik 85 kilo, beetje voller gezicht, wat meer vet op mn heupen + buik (kun je makkelijker omzetten in spieren) ben toen ook gelijk lid geworden van de sportschool.. na 1,5 jaar trainen was het eindresultaat goed zichtbaar.

Dus mijn advies.
Eet veel,
zit veel,
fiets niet meer maar pak de auto (toen ik mijn rijbewijs haalde fietste ik noooit meer)

als je eenmaal "dik" bent, ga je naar de sportschool whoppaaaaaaaaa

of je gaat gewoon wat suplementen nemen (http://www.vitamins.nl/)
  vrijdag 1 april 2005 @ 23:32:25 #10
93619 Guitarmaistro1
Love my Gibby LP
pi_25920749
Mijn advies is:
veel trainen ( 3 a 4 keer in de week ) en heeeeel veel eten + Whey Protein ( eiwit ) en Mass Gainer of Weight Gainer ( koolhydraten en eiwit ). Degene die zei dat het zooi was moet nog maar 's nadenken voor ie maar wat zegt. Niet alles wat je in poedervorm kunt kopen is zooi hoor.
Wil je trouwens helemaal een beer worden en zwaar worden, moet je veel trainen met anabolen. Das alleen niet echt aan te raden wil je gezond blijven
  vrijdag 1 april 2005 @ 23:34:50 #11
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25920835
Dus blijven eten samen met krachttraining en poeder....WEY poeder neem ik aan ?
Era Vulgaris
  vrijdag 1 april 2005 @ 23:39:55 #12
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_25920983
Asjeblieft, blijf van de anabolen af

Net als de voorgaande posts, ga flink eten, wel gezond uiteraard, want een pens wilt niemand. Kijk ook even in het fitness topic en in het bodybuilding topic.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_25922217
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:34 schreef Vassili_Z het volgende:
Dus blijven eten samen met krachttraining en poeder....WEY poeder neem ik aan ?
Genoeg slapen, proteinen etc.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_25922541
Trainen als een beest, slapen als een beest en eten als een beest.

www.dutchbodybuilding.nl

Laat je niet afschrikken door de naam, er zitten echt niet alleen stijve anabolen stierennekken.

Ik ben zelf van 1.90 65kg naar 85kg gegaan in 2 jaar
pi_25923483
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:17 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

weightgainers in poedervorm is niks mis mee hoor, het zit gewoon vol met koolhydraten en wat eiwitten.

Maar wat eet eet je op een dag dan?
Mm in de ochtend eet ik 2 boterhammen en eet ik 2 kommetjes cornflakes, in de middag eet ik 4 broodjes, en in de avond schep ik me bord wel 2 keer vol

Thanks voor de tips allemaal, en ik ga eens informeren bij mijn sport school
pi_25925243
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 01:35 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Mm in de ochtend eet ik 2 boterhammen en eet ik 2 kommetjes cornflakes, in de middag eet ik 4 broodjes, en in de avond schep ik me bord wel 2 keer vol

Misschien tussen de middag iets meer eten, ik bedoel, 4 boterhammen is wel érg weinig.
Je hoeft ook niet alles in één keer naar binnen te werken, ik eet 's ochtends meestal 2 tot 4 boterhammen, rond half 11 zo'n 4 tot 6 en 's middags rond half 1 weer 4 tot 6.

Het beste is, volgens mij, constant wat blijven eten, en dan ook gewoon veel, dus ook om 4 uur 's middags nog wat enzo. Om 9 uur 's avonds nog een keer warm eten schijnt ook wel te werken.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 2 april 2005 @ 09:09:22 #17
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25925275
Zie aankomen in gewicht, hoe het snelst en goed?

Gewoon veel meer vreten dus en lekker op je luie reet gaan zitten .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 2 april 2005 @ 09:11:45 #18
37248 BertV
Klei indiaan
pi_25925290
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 09:09 schreef Lemmeb het volgende:

of nog meer vreten en bewegen met dat luie lijf...
...anders verschijnen er in de zomer nog meer "buikjes of blokjes" topics
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_25925308
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef _Liquid het volgende:
Luister, ik ben ook 1.95. Ik woog altijd 70/72 kilo... tot ik op het kantoor kwam te werken. Heel dag zitten, en wel lekker eten enzo.. nu weeg ik 85 kilo, beetje voller gezicht, wat meer vet op mn heupen + buik (kun je makkelijker omzetten in spieren) ben toen ook gelijk lid geworden van de sportschool.. na 1,5 jaar trainen was het eindresultaat goed zichtbaar.

Dus mijn advies.
Eet veel,
zit veel,
fiets niet meer maar pak de auto (toen ik mijn rijbewijs haalde fietste ik noooit meer)

als je eenmaal "dik" bent, ga je naar de sportschool whoppaaaaaaaaa

of je gaat gewoon wat suplementen nemen (http://www.vitamins.nl/)
pi_25925340
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 09:09 schreef Lemmeb het volgende:

Ja, hoe verneuk je je lichaam in een week .
pi_25935463
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 01:35 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Begin maar eens met meer eten
pi_25939190
Hele dag niks eten,heb je savonds lekker veel honger,en dan maar lekker eten,en dan slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')