Vermaak me er na een maand nog steeds meequote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als jij jouw nieuwe laser binnen krijgt heeft die maat van jouw zijn laser al weg gepleurt, omdat dat ding na 1 week toch fucking saai wordt.
Omg, de kat! Ik heb nu zo'n simpel 3mW rood lasertje, en ik heb een kat, die altijd doodstil ligt te maffen en nooit speelt. Maar als je met een laser schijnt, tering zegquote:Op zondag 8 juni 2008 22:36 schreef 8D het volgende:
Deel 10 alweer!.Waar ik idd wacht op mijn nieuwe laser tot die binnen is
Reactie van vorige topique:
[..]
Vermaak me er na een maand nog steeds mee, Wel iets minder maar zeker in het OV geweldig om de reacties te zien
. Of natuurlijk de kat te pesten
Goed excuus om weer iets te bestellen lijkt me zoquote:
Zo'n lichttent, verkoopt DX die nou ook?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:41 schreef Xith het volgende:
Aangekomen:
http://www.flickr.com/photos/hoenen/2561335190/
en
http://www.flickr.com/photos/hoenen/2561336184/in/photostream/
En de witte lichttent waar ze in geschoten zijn!
én een gratis chinees bij elke bestelling!quote:Op maandag 9 juni 2008 01:18 schreef Gamer_V het volgende:
Deze winkel heeft zoveel toffe dingen!Ik wil een RC helikopter, en een usb lavalamp, en.. en, en..
Doe mij deze maarquote:Op maandag 9 juni 2008 06:42 schreef kaakaa het volgende:
[..]
én een gratis chinees bij elke bestelling!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5224quote:Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zo'n lichttent, verkoopt DX die nou ook?
Containerchinezen..quote:Op maandag 9 juni 2008 06:42 schreef kaakaa het volgende:
[..]
én een gratis chinees bij elke bestelling!
RacerDKB lijkt me ook echt zo'n kneus die niet weet wat vrienden zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 18:06 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Naja..ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar mijn vrienden zet ik niet af, daar hoef ik niks aan te verdienen. Als je het via marktplaats doet, oke. Maar je eigen vrienden.
En dan nog, diegenen zegt echt niet ''Ik wil die voor 50,- euro hebben''. Die vraagt toch eerst hoeveel jij ervoor moet hebben...
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:31 schreef mvc het volgende:
[..]
RacerDKB lijkt me ook echt zo'n kneus die niet weet wat vrienden zijn
Die aanstekers enzo zijn momenteel niet bezig omdat de douane regels aangescherpt zijn, en DX bezig is met ervoor zorgen dat ze nog wel mogen verzenden.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:19 schreef Karina het volgende:
Er zijn 2 dingen die ik wil bestellen (aansteker en M3 player) allebei uitverkocht of even niet leverbaar.
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoi.
Ik was trouwens niet degene die de laser had verkocht voor 50 euro.
[..]
Die aanstekers enzo zijn momenteel niet bezig omdat de douane regels aangescherpt zijn, en DX bezig is met ervoor zorgen dat ze nog wel mogen verzenden.
Had dat niet met die Nazi-aanstekers-fuckup te maken?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoi.
Ik was trouwens niet degene die de laser had verkocht voor 50 euro.
[..]
Die aanstekers enzo zijn momenteel niet bezig omdat de douane regels aangescherpt zijn, en DX bezig is met ervoor zorgen dat ze nog wel mogen verzenden.
Ja en sommige mensen gaan ook huilen in dit topicquote:Op maandag 9 juni 2008 17:25 schreef Stinosss het volgende:
Yes! We gaan weer een heel topic vullen vervuilen met meldingen dat je weer wat besteld hebt, of weer wat hebt ontvangen![]()
nee, we geven elkaar ook tips over wat leuke items zijn en we praten over de duurzaamheid, nuttigheid en prijs-kwaliteit verhoudingquote:Op maandag 9 juni 2008 17:25 schreef Stinosss het volgende:
Yes! We gaan weer een heel topic vullen vervuilen met meldingen dat je weer wat besteld hebt, of weer wat hebt ontvangen![]()
Dat is die ene van 1250 dollar, waar er maar één per maand van word gemaaktquote:Op maandag 9 juni 2008 18:09 schreef jpg97 het volgende:
WTF?!
Check dit filmpje!
nu moet ik die hebben
Ik heb er een besteld, de 4 inch.. Deze komt echter op m'n router achterop, maar is ook bedoeld voor wireless kaartjes. Is helaas nog niet binnen, dus kan je niet zeggen of ie bevalt.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:33 schreef Cahir het volgende:
Iemand ervaring met wireless netwerkkaart atennes @ DX?
Het gebeurt best vaak hoor. Als je een product in je Wish List zet staat er een melding bij als het goedkoper is geworden. Of je kan kiezen dat je een mailtje krijgt als hij weer in voorraad is/goedkoper wordt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Gebeurt het eigenlijk vaak dat DX de prijzen aanpast?
En dan het liefst naar beneden natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:11 schreef Gamer_V het volgende:
Iemand heeft het vast wel eens gezegd, maar dit is echt de beste categorie: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.709
Driving aids
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:04 schreef Gamer_V het volgende:
Aides.
AIDS Audio Help /eɪdz/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[eydz] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–noun Pathology.
a disease of the immune system characterized by increased susceptibility to opportunistic infections, as pneumocystis carinii pneumonia and candidiasis, to certain cancers, as Kaposi's sarcoma, and to neurological disorders: caused by a retrovirus and transmitted chiefly through blood or blood products that enter the body's bloodstream, esp. by sexual contact or contaminated hypodermic needles.
aide Audio Help (ād) Pronunciation Key
n.
1. An aide-de-camp.
2. An assistant; a helper: a nurse's aide. See Synonyms at assistant.
En als het werkwoord 'to aid' slaat het nergens op in deze zin.
Goh, zouden [driving aids] een: [ [thing] that [aids] or [furnishes assistance] to [driving] ] kunnen zijn?quote:aid
–noun 4. help or support; assistance.
5. a person or thing that aids or furnishes assistance; helper; auxiliary.
Oftewel, Ik zit goed, DealExtreme.com zit goed, jij bent een knulletje!quote:Kitchen Aids
These products are intended to help make life in the kitchen a little easier for you if you are blind or visually impaired. Browse our selection if you might like extra-long oven mitts, splash screens, talking microwaves, accessible timers, or any other accessible kitchen gadget.
Ik heb nog wat cyaancali (nartriumcianide) staan. Bellangstelling?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:44 schreef Gamer_V het volgende:
Inderdaad. Afgrijselijk. Keihard gepawneerd door een ventje. Op het internet nog wel. Zelfmoord is misschien mijn enige uitweg.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4829 ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
Neh, misschien is dit meer wat: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4341
Ah, volgens mij is Chinees Nieuw Jaar al een tijdje afgelopenquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:01 schreef Deezertje het volgende:
Chinees nieuwjaar is net afgelopen!
http://www.myus.com/quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ey mensen.
Een klasgenoot van mij wil ook wel zooi uit Amerika halen, maar bij de bedrijven waar hij zijn spullen vandaan haalf heeft hij eerst een postbus in Amerika nodig. ik kan me herrineren dat ik ooit eens heb gezien dat je voor niet zo veel een postbus in Amerika kan kopen. Wie weet waar je dit kan doen? Alvast bedankt.
1 2 3 4 | 6/7/2008 Expedited Order Received - in stock 6/7/2008 Expedited Order Received - in stock 6/6/2008 Waiting for Supplier |
Zit DealExtreme in Amerika..?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ey mensen.
Een klasgenoot van mij wil ook wel zooi uit Amerika halen, maar bij de bedrijven waar hij zijn spullen vandaan haalf heeft hij eerst een postbus in Amerika nodig. ik kan me herrineren dat ik ooit eens heb gezien dat je voor niet zo veel een postbus in Amerika kan kopen. Wie weet waar je dit kan doen? Alvast bedankt.
Dat kan niet handmatig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:31 schreef crownofthorns het volgende:
ik kan niet vinden waar ik mijn email adres kan wijzigen op die site, iemand?
doe eens kappenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:31 schreef Gamer_V het volgende:
Hey knulletje, leuk dat je er van uit gaat dat dit mijn topic is op DX, maar dit is het niet. Triest knulletje.
welke neem je?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:40 schreef Gamer_V het volgende:
Knulletje zeggen is trouwens echt nogal pedo.
Mijn paypal doet het, tijd om een heli te bestellen.
quote:13504 Neodymium NIB Magnet Spheres (6mm / 100-Pack) x 1 Pending
ETA 6/14/2008 $19.99 -
Zit al een week te wachten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:25 schreef HeatWave het volgende:
5 daagjes, nou en?
Net een PSP pandora+4GB memstick binnengekomen hier.
Die memstick lijkt zo fucking echt man, hele verpakking van Sony etc.
Gewoon ergens in een hoekje bij de TNT gedumpt, komen ze wel een keer achterquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
Deel 2 van mijn zending eerder binnen dan deel 1.
Dat betekend toch niet dat ie bij de douane ligt?FM transmitter (is legaal), Barrel-o-slime en lightsaber ding
Klopt, ik zie het elke keer als ik wat bestel weer voor mij, zo'n arm kindje die een paar magneetjes aan het inpakken zijn, helemaal onder de modder. En ze krijgen een bitchslap als ze het verkeerd doen door zo'n gekke chineesquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Zou het eigenlijk niet kunnen dat het gewoon kinderslaafjes zijn die al die zooi zo goedkoop maken in china ?
aah bout
Zoiets zei iemand laatst op het DX forum, vond de staff niet zo leukquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het elke keer als ik wat bestel weer voor mij, zo'n arm kindje die een paar magneetjes aan het inpakken zijn, helemaal onder de modder. En ze krijgen een bitchslap als ze het verkeerd doen door zo'n gekke chinees
Geniaal.
Khad vorige week ook een fm-transmitter besteld, 6 juni verzonden, het moet deze week hier zijn. Vorige pakket duurde precies 1 week + 1 dag vanaf verzendingquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
Deel 2 van mijn zending eerder binnen dan deel 1.
Dat betekend toch niet dat ie bij de douane ligt?FM transmitter (is legaal), Barrel-o-slime en lightsaber ding
Fm transmitter zat ook laatst bij mijn bestellign en deze is ook gewoon binnen gekomen, dus ja, ik denk niet dat dit issues zal geven..quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
Ik denk dat ze alle Chinezen die illegaal via een container Nederland binnen gesmokkeld worden, gewoon een pakje mee geven met de mededeling dat ze deze met hun leven moeten bewaken. Op een andere manier KAN levering gewoon niet gratis zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar dat idee heb ik ook wel altijd, en dat de pakjes op de rug van zwemchinezen naar Europa worden gezwommen ofzo, anders kan het toch niet gratis zijn?
Zou best wel eens naar de DX Headquarters willen om te kijken hoe het er daar allemaal aan toe gaat
Ben benieuwd naar de performance/degelijkheid van die immitatie sony memorystick..quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:25 schreef HeatWave het volgende:
5 daagjes, nou en?
Net een PSP pandora+4GB memstick binnengekomen hier.
Bij een DealExtreme bestelling?quote:
@OPquote:Op zondag 8 juni 2008 22:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindT het troep, de ander vind het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vind hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.
[..]
Ik heb het maar snel veranderd in de wiki, stel je voor hè!quote:
er stond eenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb het maar snel veranderd in de wiki, stel je voor hè!
Volgende topic is het weer goed.
Wel slecht van mij he, EEN HELE spelfout in 1170 woorden
jawel wel toegevoegdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij een DealExtreme bestelling?
Dan ben je echt de eerste die ik ken die belasting heeft moeten betalen! Zeker geen 1888 toegevoegd?
Kan je 23 euro niet opbrengen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
jawel wel toegevoegd![]()
ik ben het eerste slachtoffer, (nu) niet genoeg geld om het te betalen, steun mij en doneer geld![]()
(in tegenstelling tot andere goede doelen help je hierbij direct het slachtoffer)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5047quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:40 schreef Zenon het volgende:
Ík zoek een tasje van 4,8 x 2,2 x 0,8 inch maar ik kan er geen vinden
kunnen jullie helpen zoeken?
nee een Fenix lampje van 60 dollarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:17 schreef Wisheh het volgende:
wat had je gekocht dan? Mischien dat ze zoveel pakketjes van DX tegen kwamen dat ze het beetje verdacht vonden en gingen nakijken?
Whehe, dat is best wel tofquote:
nee hoor, ik had het een paar topics geleden ook al. ruim 20 euro bijlappen voor mijn heliquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
jawel wel toegevoegd![]()
ik ben het eerste slachtoffer, (nu) niet genoeg geld om het te betalen, steun mij en doneer geld![]()
(in tegenstelling tot andere goede doelen help je hierbij direct het slachtoffer)
04549 Er staat 13 piece. Maar op de verpakking staat 16 deligquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Whehe, dat is best wel tof
Overstock van de Blokker ofzo verkoopt DX voor 3 keer minder
Welk sku nummer was dat?
Bij de Blokker hebben ze deze week een set portofoons in de aanbieding die bij DX voor dezelfde prijs te krijgen is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Overstock van de Blokker ofzo verkoopt DX voor 3 keer minder
Ik kan ze niet vinden op DX?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:55 schreef mvc het volgende:
[..]
Bij de Blokker hebben ze deze week een set portofoons in de aanbieding die bij DX voor dezelfde prijs te krijgen is.![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zie dezelfde er niet tussenstaan hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:53 schreef xminator het volgende:
schrijf walkie op en dan krijg je een lijstje..
die dingen zijn toch allemaal hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 03:08 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik zie dezelfde er niet tussenstaan hoor.
Ik ook niet, maar ze komen wel in de buurt..quote:Op zondag 15 juni 2008 03:08 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik zie dezelfde er niet tussenstaan hoor.
Okay, thanks 4 the info..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Pandora batterij werkt iig, gisteren een PSP slim unlocked ermee. Meteen wat spellen op die stick gezet en het lijkt me iig niet trager dan de originele.
Voor mij ligt er nog een pakket op het postkantoor, vergeten het bezorgadres te wijzigen, dit is een pakket van 160 dollar, er staar op het briefje van de postbode niets over dat ik nog moet dokken, moet alleen tekenen (moest ik van de week ook toen het op mijn werk aankwam). Dus ik hoop dat het gewoon zo mee mag.
Bron..?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:32 schreef RacerDKB het volgende:
En per 1 september wordt in de EU het bedrag van 22 euro belastingsvrij importeren verhoogd naar 150 euro, dus dan hoef je je helemaal al geen zorgen meer te maken.
quote:
*Ziet jou al met wat vrienden (om te helpen dragen) daar staan, vertellend over hoeveel je wel niet hebt besteld. En dan een lullig envelopje aantreffen xD.*quote:Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Levertijden beginnen nu toch wel behoorlijk op te lopen heb ik het idee. Ging Zaterdag naar het postkantoor om een mega bestelling op te halen, was het alleen 1 USB kabeltje en een PSP batterij, de rest was nog niet aangekomen.
Ja, maar omdat ze een wit voetje willen halen bij westerse landen in Europa en bij de VS scherpen ze de regels zo erg aan dat er niets meer op te merken is qua ''slechte'' dingen.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:06 schreef Deezertje het volgende:
Bij mij is alles allang verzonden, alleen aankomen gaat inderdaad steeds trager...
heeft denk ik ook met de olympische spelen te maken
Die zijn toch pas over 2 maanden?
LED natuurlijk, gaat langer mee en is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zuinigerquote:Op maandag 16 juni 2008 17:36 schreef Wekkor het volgende:
Ik ben van plan een degelijke zaklamp te kopen op Dealextreme, maar ik heb geen flauw idee welke een beetje goed is voor een budget van ongeveer ¤20 á ¤30.
Ik zie door de bomen het bos niet meer!
Welke raden jullie mij aan? (het liefst een beetje maglite style)
En wat is beter LED of Xenon?
Thanks!
Het kan nog wel hoor. DSTT kaartje en een dameshorloge 6 juni besteld en vandaag binnen.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:42 schreef 8D het volgende:
[..]
Maar de levertijden zijn idd stuk langer geworden. Na anderhalve week is mijn bestelling eindelijk op packaging, terwijl het al die tijd op in stock stond.
Plus de aardbeving.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:06 schreef Deezertje het volgende:
Bij mij is alles allang verzonden, alleen aankomen gaat inderdaad steeds trager...
heeft denk ik ook met de olympische spelen te maken
Die zijn toch pas over 2 maanden?
Wat de beste is ligt aan je voorkeur.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:43 schreef Wekkor het volgende:
Bedankt voor de post.
Is deze écht de beste van al die flashlights? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer...
15 euro bij de Blokker ofzo, maar dan heb je niet zo'n tof design natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:52 schreef xminator het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13692
Ziet er erg leuk uit, weet iemand trouwens voor hoeveel je zo iets in NL kan kopen ?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
15 euro bij de Blokker ofzo, maar dan heb je niet zo'n tof design natuurlijk
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef Syytön het volgende:
Ik heb echt een supergafe sinaasappel pers. Een oranje, in een soort sinaasappelvormMoet ik binnekort een foto van maken
Oh het is een electrische en hij was slechts 5 euro
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef arnold-d het volgende:
heb mijn laser nog steeds niet binnen![]()
al dik 2maanden terug verzonden.
dat is lekker snelquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die ga je niet meer binnen krijgen, slimpie.
Ik heb mijn 30mW laser van 6 juni wel al binnen!
Dat is idd einde verhaal.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef arnold-d het volgende:
heb mijn laser nog steeds niet binnen![]()
al dik 2maanden terug verzonden.
14 juni verzonden? En dan gek vinden dat je het 4 dagen later nog niet hebt? Wtf?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:06 schreef Wisheh het volgende:
hmm..mijn laser is 14 juni verzonden en heb hem nog steeds niet binnen :S Dat word hem denk ik ook niet meer he? Mooi naatje want die andere die heb ik verkocht
Met EMS heb je hem in 5 dagen, maar dan moet je wel veel mazzel hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:09 schreef Wisheh het volgende:
Mijn andere laser had ik toch echt binnen 5 dagen binnen dacht ik zo uit me hoofd
Sku?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef rene90 het volgende:
Had nog 5 dollar op me paypal staan, en heb de magnesiumsticks besteld![]()
Kan ik lekker vuur maken als ik opeens de weg kwijt raak in het amsterdamse bos en ik moet overleven
5 dagen is bijzonder snel, met EMS zou het kunnen, maar daar is een week of 9 dagen ofzo ook normaal.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:09 schreef Wisheh het volgende:
Mijn andere laser had ik toch echt binnen 5 dagen binnen dacht ik zo uit me hoofd
Wilderness Survival Fire Sparkle and Blade Cutter Toolquote:
Ik denk dat sommige mensen geen idee hebben waar Hong Kong (laat staan China) ligt..quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
14 juni verzonden? En dan gek vinden dat je het 4 dagen later nog niet hebt? Wtf?
Ja, maar als je bijvoorbeeld een donatie hebt gekregen of als je wat verkocht hebt op eBay ofzo, dan kan er toch geld op je Paypal staan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:27 schreef SoupNazi het volgende:
Je kunt toch ook gewoon bestellen zonder geld op je paypal? Dan schrijft paypal het gewoon van je bankrekening af.
Zoveel verstand heb jij er ook niet van, anders zou je wel weten dat het Hongkong is, niet Hong Kong.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen geen idee hebben waar Hong Kong (laat staan China) ligt..![]()
Ah ja want natuurlijk ligt het hele fucking land plat door een aardbevingquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen geen idee hebben waar Hong Kong (laat staan China) ligt..Laat staan dat leveren van goederen iets langer kan duren in een land dat recentelijk getroffen is door een aardbeving..
Ik heb anders meermaals berichten op de forums van DE gelezen dat dit een van de oorzaken is dat pakketjes langer blijven liggen voordat ze verstuurd worden en het soms lang duurt na versturen.. (hoop leveranciers in China, en als er 1 net in de getroffen regio ligt, tsjah) en af en toe schijnt dit nog steeds het nodige oponthoud te veroorzaken ja. Dat, en de Olympische spelen, wordt ook vaak als reden genoemd. (aangescherpte beveiligingquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ah ja want natuurlijk ligt het hele fucking land plat door een aardbeving
Ik ben er nog nooit geweest, maar common sence vertelt mij dat een pakketje bijna onmogelijk in luttele dagen van zo'n beetje de andere kant van de wereld hier kan zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:33 schreef RacerDKB het volgende:
Zoveel verstand heb jij er ook niet van, anders zou je wel weten dat het Hongkong is, niet Hong Kong.
Via DX duurt ongeveer 10 dagen, als je geluk hebt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik heb anders meermaals berichten op de forums van DE gelezen dat dit een van de oorzaken is dat pakketjes langer blijven liggen voordat ze verstuurd worden en het soms lang duurt na versturen.. (hoop leveranciers in China, en als er 1 net in de getroffen regio ligt, tsjah) en af en toe schijnt dit nog steeds het nodige oponthoud te veroorzaken ja. Dat, en de Olympische spelen, wordt ook vaak als reden genoemd. (aangescherpte beveiliging)
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar common sence vertelt mij dat een pakketje bijna onmogelijk in luttele dagen van zo'n beetje de andere kant van de wereld hier kan zijn.
Tel daarbij op dat je een optie hebt tot Priority verzending of hoe ze het ook noemen, en de standaard optie dus "gewone" post is, en het mij daarom geen rocket science lijkt dat het af en toe meer dan 3 dagen kan duren. Waarom sommige mensen er hier zich 2 dagen na plaatsen bestelling over verbazen dat de bestelling nog niet binnen is, is mij dan ook een raadsel. gemiddelde Nederlandse webshop doet er al 4 dagen over om een pakketje hier te krijgen..
Bij mij was het ook best snelquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:43 schreef kaakaa het volgende:
30 mW Laser, 11 Juni verstuurd, 16 juni binnen (was er niet), gister opgehaald bij de bruna om de hoek..
Ze hebben ruzie met de fabriek, de fabriek wil niet dat DX ze zo goedkoop aanbiedquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:55 schreef Stinosss het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het zit met de Fenix lampen? Ze staan allemaal op sold-out.
Fenix Lampen DX
Neequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:50 schreef deepart het volgende:
Kan je ook bestellen zonder Paypal? Dus gewoon met een accept giro
Dan maar even doen.. Wil namelijk die fotografie tent kopen.. 20 dollar.. koopjequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee
Als je internetbankieren hebt kan je gewoon heel simpel paypal aanmaken hoorTis gratis.
Acceptgiro is nog duurder dan het geen wat je koopt vaakquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee
Als je internetbankieren hebt kan je gewoon heel simpel paypal aanmaken hoorTis gratis.
Na de spelen kan je weer aanstekers en messen en kruisbogen kopen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:36 schreef Downstar het volgende:
zijn die aanstekers wel gewoon weer na de olympische spelen te bestellen ; of liggen ze er voor goed uit? omdat allee aanstekers sold out zijn
?
namelijk XX dagen ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:39 schreef PieterBas het volgende:
Pakketje binnen. Ging nog stuk sneller dan gedacht
10 dagenquote:
lama = laat maarquote:
en dat hebben ze slim aangepaktquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:07 schreef Stinosss het volgende:
Daar betaal je wel voor.
ik heb wel gewoon een lama besteld bij DX.... 28 euro invoerrechtenquote:
Een euro, dus?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:07 schreef Stinosss het volgende:
Daar betaal je wel voor.
Liet zelf ooit 30 euro / dollar (weet niet precies) terugstorten en toen was het een euroquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:54 schreef Stinosss het volgende:
keine ahnung, mag jij voor me opzoeken![]()
Ik denk dat het dan 30 dollar was, dus 20 euro.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:10 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Liet zelf ooit 30 euro / dollar (weet niet precies) terugstorten en toen was het een euro
5 % ?!?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan 30 dollar was, dus 20 euro.
En het tarfief is (meen ik) 5%, wat dus zou kloppen met jouw 1 euro.
Wie koopt er dan ook een AUTO via eBay, sowieso voor zo'n bedrag iets online kopenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Zenon het volgende:
[..]
5 % ?!?!Als je dan een auto verkoopt op ebay voor 30.000 euro, en je laat het terugboeken verdienen zij 1500 euro
Ik denk meer mensen dan jij denktquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een AUTO via eBay, sowieso voor zo'n bedrag iets online kopen.
Maar niet allemaal via eBay lijkt mij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:58 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik denk meer mensen dan jij denkt
Auto importeren uit de VS loont
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:48 schreef Stinosss het volgende:
Dat is wel echt snel ja. EMS? Of gewoon?
Het laden zal wel even duren via usb.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:21 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Mijn eerste aankoop ooit bij dealextreme: een usb batterij oplader voor 1.94 dollar. kijken hoe lang hij erover doet.
Ik zoek nog steeds een Chinese kindslaaf om m'n tuin te onderhouden, maar ja, die bieden ze niet aan bij DX. XDquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:37 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met die Chinezen he
You wouldn't know sarcasm if it bit you in the ass..?quote:
Dat maakt me opzich niet zoveel uit, dat weet je met dit soort transacties, het kan mis gaan. Alleen wil ik mijn spullen dan wel krijgen.....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:31 schreef Andyy het volgende:
ik kreeg 2 maanden later een rekening voor de belasting
waar gaat het om? hoe zwaar? en hoe duur?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:29 schreef broodmonkeh het volgende:
Ik moet wat terugsturen, en dit staat in de mail:
PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.
Weet iemand waarmee ik het wel terug kan sturen?
Ik heb het gewoon met TNT gedaan, een andere mogelijkheid zag ik niet. Ik zou wel eerst even aangeven wat de exacte kosten zijn en hoe ze het precies opgestuurd willen hebben. Ben zelf ruim een maand bezig geweest voordat ik een store credit kreeg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:29 schreef broodmonkeh het volgende:
Ik moet wat terugsturen, en dit staat in de mail:
PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.
Weet iemand waarmee ik het wel terug kan sturen?
MP4 speler van 40 euro , nog geen kilo .quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
waar gaat het om? hoe zwaar? en hoe duur?
Als het verzenden duurder is dan 30% van het product hoeft het toch niet ofzo? Dus in jouw geval, als het verzenden meer dan 12 euro is, hoeft het niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:45 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
MP4 speler van 40 euro , nog geen kilo .
Gaat niet altijd opquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als het verzenden duurder is dan 30% van het product hoeft het toch niet ofzo? Dus in jouw geval, als het verzenden meer dan 12 euro is, hoeft het niet?
Ja dat is volgens mij ook zo. Ik heb ze ff gemaild.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als het verzenden duurder is dan 30% van het product hoeft het toch niet ofzo? Dus in jouw geval, als het verzenden meer dan 12 euro is, hoeft het niet?
Wil je dat dan even aantonen met bewijs oid? Dit zijn namelijk toestellen waar heel china gewoon mee belt, die zie je daar meer dan Nokia's.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:52 schreef Stinosss het volgende:
Dat wil je nieteen tel van DX. Je hoeft er maar naar te kijken en de behuizing valt eraf
.
Ik probeerde behulpzaam te zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een Chinese kindslaaf om m'n tuin te onderhouden, maar ja, die bieden ze niet aan bij DX. XD
[..]
You wouldn't know sarcasm if it bit you in the ass..?
Ik denk het niet, volgens velen op DX in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:44 schreef Zenon het volgende:
Zit daar een IR-filter op,
Niet?quote:en hoe bescherm jij je ogen?
mijn ouders verbieden hetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk het niet, volgens velen op DX in ieder geval niet.
[..]
Niet?Gewoon niet direkt in de straal kijken en zorgen dat het niet in je ogen schijnt dmv spiegels of reflectie ofzo.
Hij is wel ongelovelijk vet zeg, vannacht om een uurtje of 2 uitgeprobeerd, echt
Recht omhoog is ook gruwelijk, zo'n groene straal die zo ver gaat als je kan zien
ff opgezocht, en bij0 lasers met >15mw moet je wel zo'n bril dinges dragenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk het niet, volgens velen op DX in ieder geval niet.
[..]
Niet?Gewoon niet direkt in de straal kijken en zorgen dat het niet in je ogen schijnt dmv spiegels of reflectie ofzo.
Hij is wel ongelovelijk vet zeg, vannacht om een uurtje of 2 uitgeprobeerd, echt
Recht omhoog is ook gruwelijk, zo'n groene straal die zo ver gaat als je kan zien
Joh je gaat er niet dood van.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:40 schreef Zenon het volgende:
[..]
ff opgezocht, en bij0 lasers met >15mw moet je wel zo'n bril dinges dragen
Voor dat geld! Kan jou het schelen inderdaad, ziet er nog redelijk goed uit ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef Klonk het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4712
voor 6 euro en een beetje, ideaal voor op vakantie, als ie kapot gaat, helaas nieuw horloge
*wacht op de fotoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:15 schreef Sebasser het volgende:
Sommige deuren hebben glas boven hun deurposten; slaapkamerdeuren in sommige huizen, schijn daar je ->30mW groene laser eens tegenaan, damn wat een effecten, zal vannacht ff een foto maken.
ik heb 'm ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef rene90 het volgende:
16-6 bestel rond 23.00
20-6 rond 18.00 mededeling dat het verzonden is
(gaat om een magnesiumstick maar oke)
3 wekenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:18 schreef Stinosss het volgende:
Even een vraag. Een tijd geleden werden pakjes van DX netjes afgegeven op het postkantoor/TNT-servciepoint wanneer ik niet thuis was. Prima allemaal, maar weet iemand hoelang ze pakjes daar vasthouden? Ik kan het zo op internet niet vinden.
Dit allemaal ivm met mijn komende vakantie van 14dagen.
Tntpost.nl -> Consumenten -> Pakketten -> Pakket ontvangen -> Bezorgservicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:18 schreef Stinosss het volgende:
Ik kan het zo op internet niet vinden.
En dat maakt uit voor die drie weken omdat?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:24 schreef Stinosss het volgende:
Nou...dat wist ik ook wel. Ik wist alleen niet of dat ook op aangetekende post van toepassing was. Een tijd geleden lagen hier namelijk regelmatig bonnetje in de bus dat ik het het poststuk de dag erna kon ophalen bij het TNT-service punt om de hoek terwijl de buren toch echt wel thuis waren.
Wat staat er bij die order bij Invoice dan? Zijn die 20 artikelen uberhaupt wel verzondne?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren lag er weer een deellevering op de mat, slechts een weegschaal een een USB-GSM oplaadsetje. Opzich klopt het allemaal prima, dit is precies de levering die ze aangeven als levering #3. Maar de grote bulk met zeker 20 artikelen heb ik nog steeds niet gezien....
Ja, het is keurig in 3 delen verdeeld. #1 #2 #3 staat er, en de 2 delen die ik wel al heb gehad kloppen 1 op1 met dat lijstjequote:Op woensdag 25 juni 2008 14:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat staat er bij die order bij Invoice dan? Zijn die 20 artikelen uberhaupt wel verzondne?
Hebben ze zat toch? Ik heb de versie die tot 500gram kan met stapjes van 0.1 gram. Die is dus net binnen, werkt primaquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:40 schreef deepart het volgende:
Ik zoek een weegschaal die grammen meet...
Heb je al gecontrolleerd of hij ook echt precies meet? Dus iets erop leggen dat je precies het gewicht van weet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben ze zat toch? Ik heb de versie die tot 500gram kan met stapjes van 0.1 gram. Die is dus net binnen, werkt prima.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.406quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb je al gecontrolleerd of hij ook echt precies meet? Dus iets erop leggen dat je precies het gewicht van weet?En wat kost dat trouwens?
Ah, zo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is keurig in 3 delen verdeeld. #1 #2 #3 staat er, en de 2 delen die ik wel al heb gehad kloppen 1 op1 met dat lijstje.
Alleen shipment part #1 is dus nog niet binnen....
Alles wat DX verkoopt kan je in China op de straat ook kopen jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:11 schreef athlonkmf het volgende:
Herken ik hier wat DE producten?
http://flickr.com/photos/skrlo/2251782794/sizes/l/
Het is niet zo dat alle producten op DX speciaal voor hun zijn. Zoals Racer als zegt is al die meuk vrijwel overal in Azië verkrijgbaar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:11 schreef athlonkmf het volgende:
Herken ik hier wat DE producten?
http://flickr.com/photos/skrlo/2251782794/sizes/l/
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Alles wat DX verkoopt kan je in China op de straat ook kopen ja
Duhquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:27 schreef Stinosss het volgende:
Het is niet zo dat alle producten op DX speciaal voor hun zijn. Zoals Racer als zegt is al die meuk vrijwel overal in Azië verkrijgbaar.
Op de straat in China is het waarschijnlijk wel goedkoper, klopt ja.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:30 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
[..]
Duh![]()
Maar dat maakt het niet minder leuk om te kijken hoeveel die spullen nou echt waard zijn.
Dit bv.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6478
=10 euro
In HK straatprijs:
http://flickr.com/photos/superlocal/2018809919/
= 6.5 euro
Zitten geen batterijen bij hè, dat je het weet. Moet je dus los kopen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:45 schreef Skv het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13815
heb die unit besteld.
Erg gaaf ding, ben benieuwd hoe lang het duurt voor het irritant wordt. En voordat ie verzonden wordt..
Ze hebben nog steeds conflicten las ik gisteren geloof ik. Waarom wil je een Fenix dan? zijn die beter dan Ultrafire?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:46 schreef Stinosss het volgende:
Ziet er idd vet uit ja.
Nog steeds staan al die Fenix lampen op ''out of stock'', heb contact met ze opgenomen of ze al meer wisten maar nog steeds geen reactie helaas.
Lekker boeiend, die dingen kosten 2,50 per twee ofzo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zitten geen batterijen bij hè, dat je het weet. Moet je dus los kopen.
[..]
Ze hebben nog steeds conflicten las ik gisteren geloof ik. Waarom wil je een Fenix dan? zijn die beter dan Ultrafire?
Uhm, naja ik heb laatst eens zo'n review gelezen tussen verschillende lampen. Fenix stond met nog wat ander lampen aan de top. En op een of andere manier heb ik bij die lampen ook wel een goed gevoelquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:48 schreef RacerDKB het volgende:
Ze hebben nog steeds conflicten las ik gisteren geloof ik. Waarom wil je een Fenix dan? zijn die beter dan Ultrafire?
Ja oke, weet ik ook wel, maar niet dat jij je klokje binnen krijgt en dan zo OIMGOGMGOMG hij is binnen blij bent, en blijkt dat je die batterijen niet hebtquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Lekker boeiend, die dingen kosten 2,50 per twee ofzo.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op de straat in China is het waarschijnlijk wel goedkoper, klopt ja.
Maar toch, service? Die heb je dan niet
En dan nog wat, een ticket naar china + een wii stuurtje is duurder dan een wii stuurtje op DX bestellen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:45 schreef Skv het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13815
heb die unit besteld.
Erg gaaf ding, ben benieuwd hoe lang het duurt voor het irritant wordt. En voordat ie verzonden wordt..
Die is minder retroquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:04 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13774
Ik ben dan ook wel weer zo dat ik dan gewoon 20 euro voor die dingen neertel, omdat ik direct wel zien hoe gaaf het is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja oke, weet ik ook wel, maar niet dat jij je klokje binnen krijgt en dan zo OIMGOGMGOMG hij is binnen blij bent, en blijkt dat je die batterijen niet hebt
En dat ze in nederland dan 20 euro zijn.
En je ze DAN pas besteld bij DX voor 2 dollar,dat je dan 2 weken niet je klok kan gebruiken. Snapje?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13814 [ afbeelding ]
KaiDomain, maar die is kut, kutservice, langere verzendtijden, kut, kut , kut.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:11 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er eigenlijk nog kloons van DX bekend?
Hm oke. Ik vind an sich de gadgets wel leuk, maar echte computeronderdelen kan je er niet kopen. Das wel jammerquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
KaiDomain, maar die is kut, kutservice, langere verzendtijden, kut, kut , kut.
Ben ik niet met je eens, althans de verzendtijden niet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
KaiDomain, maar die is kut, kutservice, langere verzendtijden, kut, kut , kut.
21e verzonden en vandaag nog niet binnen is doodnormaal.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:19 schreef Gamer_V het volgende:
11ste besteld, 21ste verzeonden, vandaag nog niet binnen .. ik vreesch de duane.
Wat had je nou dan besteld wat nog niet binnen was? En wanneer was het verzonden?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik dus ook. Opzich geen probleem, maar waarom duurt het dan zo lang!?
Ik ben best bereid de invoerrechten te betalen, risico van het vak, maar om mijn pakket dan maar dagenlang te vertragen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |