Vanochtend gedaan, maar gaat me te langzaam. Ik wil gezond gaan doen en ´s ochtends even een sinaasappeltje persen. Daarbij komt dat ik ´s ochtends best wel traag begin en nergens zin in heb.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef timmeeeh het volgende:
een echte vent perst zijn sinaasappelen met de hand.
quote:Maar even algemeen. Hij is dus oud. Dat wist ik niet. En Florida bestaat gewoon niet meer?
DUSSSSS tuurlijk is hij oud hij is van je moeder geweest sukkelquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:01 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind het een beetje zonde. Hij is van mijn moeder geweest. Er zit een beetje emotionele waarde aan.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef Casparovvv het volgende:
Dan zet je deze in de kast, en koop je een nieuwe.
Verneuk het woord even.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:47 schreef boekenworm het volgende:
überhoud.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb al een plan. Ik mol mijn handpersje en plak het er op met constructielijm. Dat spul is gewldig. Gister nog mijn kapotte kaasschaaf mee geplakt.![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:53 schreef Seauphie het volgende:! Die foto's heb je toch gewoon van 'n site geplukt, hè, toch!?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Nu hopen dat het werkt. Morgen even testen als de lijm is uitgehard.
Zit toch aan de binnenkant, kan niks gebeuren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Nu maar hopen dat die lijm niet giftig is
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zit toch aan de binnenkant, kan niks gebeuren.
Oh ok, nouja, dan is het hopen dat je de as niet vastgeplakt hebtquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zit toch aan de binnenkant, kan niks gebeuren.
Dit lijkt me beter te werken. Toch? Anders sta je maar een beetje met die pin te boren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:55 schreef Adelante het volgende:
Er zit toch een ijzeren pin nog op? daar kun je ook die sinaasappeltjes op persen hoor
Hoe bedoel jee? Dat het ding niet meer kan ronddraaien?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh ok, nouja, dan is het hopen dat je de as niet vastgeplakt hebt![]()
Ja, maar ik vertrouw er wel op dat je niet zo dom bentquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoe bedoel jee? Dat het ding niet meer kan ronddraaien?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:16 schreef skiczukie het volgende:
Jah, hij deed het even.Maar toen zette ik iets teveel druk naar links en was het afgelopen met persen.
geweldig!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:22 schreef skiczukie het volgende:
Ik moet wat bekennen.Ik heb het gister al geprobeerd. Ik kon mezelf niet beheersen.
Waarschijnlijk was de lijm nog niet goed uitgehard. Dus I´ll try again.
Nooit!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:09 schreef ymme het volgende:
Koop toch gewoon een nieuwe. En lijst deze in..
Lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kan je op rommelmarkten gaan zoeken naar het missende onderdeel
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.![]()
[afbeelding]
Eerst dit nog een keer proberen. Ik laat het nu tot morgen zitten, en klem het nu ook met plakband.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |