Vermaak me er na een maand nog steeds meequote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als jij jouw nieuwe laser binnen krijgt heeft die maat van jouw zijn laser al weg gepleurt, omdat dat ding na 1 week toch fucking saai wordt.
Omg, de kat! Ik heb nu zo'n simpel 3mW rood lasertje, en ik heb een kat, die altijd doodstil ligt te maffen en nooit speelt. Maar als je met een laser schijnt, tering zegquote:Op zondag 8 juni 2008 22:36 schreef 8D het volgende:
Deel 10 alweer!.Waar ik idd wacht op mijn nieuwe laser tot die binnen is
Reactie van vorige topique:
[..]
Vermaak me er na een maand nog steeds mee, Wel iets minder maar zeker in het OV geweldig om de reacties te zien
. Of natuurlijk de kat te pesten
Goed excuus om weer iets te bestellen lijkt me zoquote:
Zo'n lichttent, verkoopt DX die nou ook?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:41 schreef Xith het volgende:
Aangekomen:
http://www.flickr.com/photos/hoenen/2561335190/
en
http://www.flickr.com/photos/hoenen/2561336184/in/photostream/
En de witte lichttent waar ze in geschoten zijn!
én een gratis chinees bij elke bestelling!quote:Op maandag 9 juni 2008 01:18 schreef Gamer_V het volgende:
Deze winkel heeft zoveel toffe dingen!Ik wil een RC helikopter, en een usb lavalamp, en.. en, en..
Doe mij deze maarquote:Op maandag 9 juni 2008 06:42 schreef kaakaa het volgende:
[..]
én een gratis chinees bij elke bestelling!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5224quote:Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zo'n lichttent, verkoopt DX die nou ook?
Containerchinezen..quote:Op maandag 9 juni 2008 06:42 schreef kaakaa het volgende:
[..]
én een gratis chinees bij elke bestelling!
RacerDKB lijkt me ook echt zo'n kneus die niet weet wat vrienden zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 18:06 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Naja..ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar mijn vrienden zet ik niet af, daar hoef ik niks aan te verdienen. Als je het via marktplaats doet, oke. Maar je eigen vrienden.
En dan nog, diegenen zegt echt niet ''Ik wil die voor 50,- euro hebben''. Die vraagt toch eerst hoeveel jij ervoor moet hebben...
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:31 schreef mvc het volgende:
[..]
RacerDKB lijkt me ook echt zo'n kneus die niet weet wat vrienden zijn
Die aanstekers enzo zijn momenteel niet bezig omdat de douane regels aangescherpt zijn, en DX bezig is met ervoor zorgen dat ze nog wel mogen verzenden.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:19 schreef Karina het volgende:
Er zijn 2 dingen die ik wil bestellen (aansteker en M3 player) allebei uitverkocht of even niet leverbaar.
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoi.
Ik was trouwens niet degene die de laser had verkocht voor 50 euro.
[..]
Die aanstekers enzo zijn momenteel niet bezig omdat de douane regels aangescherpt zijn, en DX bezig is met ervoor zorgen dat ze nog wel mogen verzenden.
Had dat niet met die Nazi-aanstekers-fuckup te maken?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoi.
Ik was trouwens niet degene die de laser had verkocht voor 50 euro.
[..]
Die aanstekers enzo zijn momenteel niet bezig omdat de douane regels aangescherpt zijn, en DX bezig is met ervoor zorgen dat ze nog wel mogen verzenden.
Ja en sommige mensen gaan ook huilen in dit topicquote:Op maandag 9 juni 2008 17:25 schreef Stinosss het volgende:
Yes! We gaan weer een heel topic vullen vervuilen met meldingen dat je weer wat besteld hebt, of weer wat hebt ontvangen![]()
nee, we geven elkaar ook tips over wat leuke items zijn en we praten over de duurzaamheid, nuttigheid en prijs-kwaliteit verhoudingquote:Op maandag 9 juni 2008 17:25 schreef Stinosss het volgende:
Yes! We gaan weer een heel topic vullen vervuilen met meldingen dat je weer wat besteld hebt, of weer wat hebt ontvangen![]()
Dat is die ene van 1250 dollar, waar er maar één per maand van word gemaaktquote:Op maandag 9 juni 2008 18:09 schreef jpg97 het volgende:
WTF?!
Check dit filmpje!
nu moet ik die hebben
Ik heb er een besteld, de 4 inch.. Deze komt echter op m'n router achterop, maar is ook bedoeld voor wireless kaartjes. Is helaas nog niet binnen, dus kan je niet zeggen of ie bevalt.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:33 schreef Cahir het volgende:
Iemand ervaring met wireless netwerkkaart atennes @ DX?
Het gebeurt best vaak hoor. Als je een product in je Wish List zet staat er een melding bij als het goedkoper is geworden. Of je kan kiezen dat je een mailtje krijgt als hij weer in voorraad is/goedkoper wordt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Gebeurt het eigenlijk vaak dat DX de prijzen aanpast?
En dan het liefst naar beneden natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:11 schreef Gamer_V het volgende:
Iemand heeft het vast wel eens gezegd, maar dit is echt de beste categorie: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.709
Driving aids
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:04 schreef Gamer_V het volgende:
Aides.
AIDS Audio Help /eɪdz/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[eydz] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–noun Pathology.
a disease of the immune system characterized by increased susceptibility to opportunistic infections, as pneumocystis carinii pneumonia and candidiasis, to certain cancers, as Kaposi's sarcoma, and to neurological disorders: caused by a retrovirus and transmitted chiefly through blood or blood products that enter the body's bloodstream, esp. by sexual contact or contaminated hypodermic needles.
aide Audio Help (ād) Pronunciation Key
n.
1. An aide-de-camp.
2. An assistant; a helper: a nurse's aide. See Synonyms at assistant.
En als het werkwoord 'to aid' slaat het nergens op in deze zin.
Goh, zouden [driving aids] een: [ [thing] that [aids] or [furnishes assistance] to [driving] ] kunnen zijn?quote:aid
–noun 4. help or support; assistance.
5. a person or thing that aids or furnishes assistance; helper; auxiliary.
Oftewel, Ik zit goed, DealExtreme.com zit goed, jij bent een knulletje!quote:Kitchen Aids
These products are intended to help make life in the kitchen a little easier for you if you are blind or visually impaired. Browse our selection if you might like extra-long oven mitts, splash screens, talking microwaves, accessible timers, or any other accessible kitchen gadget.
Ik heb nog wat cyaancali (nartriumcianide) staan. Bellangstelling?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:44 schreef Gamer_V het volgende:
Inderdaad. Afgrijselijk. Keihard gepawneerd door een ventje. Op het internet nog wel. Zelfmoord is misschien mijn enige uitweg.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4829 ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
Neh, misschien is dit meer wat: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4341
Ah, volgens mij is Chinees Nieuw Jaar al een tijdje afgelopenquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:01 schreef Deezertje het volgende:
Chinees nieuwjaar is net afgelopen!
http://www.myus.com/quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ey mensen.
Een klasgenoot van mij wil ook wel zooi uit Amerika halen, maar bij de bedrijven waar hij zijn spullen vandaan haalf heeft hij eerst een postbus in Amerika nodig. ik kan me herrineren dat ik ooit eens heb gezien dat je voor niet zo veel een postbus in Amerika kan kopen. Wie weet waar je dit kan doen? Alvast bedankt.
1 2 3 4 | 6/7/2008 Expedited Order Received - in stock 6/7/2008 Expedited Order Received - in stock 6/6/2008 Waiting for Supplier |
Zit DealExtreme in Amerika..?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ey mensen.
Een klasgenoot van mij wil ook wel zooi uit Amerika halen, maar bij de bedrijven waar hij zijn spullen vandaan haalf heeft hij eerst een postbus in Amerika nodig. ik kan me herrineren dat ik ooit eens heb gezien dat je voor niet zo veel een postbus in Amerika kan kopen. Wie weet waar je dit kan doen? Alvast bedankt.
Dat kan niet handmatig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:31 schreef crownofthorns het volgende:
ik kan niet vinden waar ik mijn email adres kan wijzigen op die site, iemand?
doe eens kappenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:31 schreef Gamer_V het volgende:
Hey knulletje, leuk dat je er van uit gaat dat dit mijn topic is op DX, maar dit is het niet. Triest knulletje.
welke neem je?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:40 schreef Gamer_V het volgende:
Knulletje zeggen is trouwens echt nogal pedo.
Mijn paypal doet het, tijd om een heli te bestellen.
quote:13504 Neodymium NIB Magnet Spheres (6mm / 100-Pack) x 1 Pending
ETA 6/14/2008 $19.99 -
Zit al een week te wachten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:25 schreef HeatWave het volgende:
5 daagjes, nou en?
Net een PSP pandora+4GB memstick binnengekomen hier.
Die memstick lijkt zo fucking echt man, hele verpakking van Sony etc.
Gewoon ergens in een hoekje bij de TNT gedumpt, komen ze wel een keer achterquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
Deel 2 van mijn zending eerder binnen dan deel 1.
Dat betekend toch niet dat ie bij de douane ligt?FM transmitter (is legaal), Barrel-o-slime en lightsaber ding
Klopt, ik zie het elke keer als ik wat bestel weer voor mij, zo'n arm kindje die een paar magneetjes aan het inpakken zijn, helemaal onder de modder. En ze krijgen een bitchslap als ze het verkeerd doen door zo'n gekke chineesquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Zou het eigenlijk niet kunnen dat het gewoon kinderslaafjes zijn die al die zooi zo goedkoop maken in china ?
aah bout
Zoiets zei iemand laatst op het DX forum, vond de staff niet zo leukquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het elke keer als ik wat bestel weer voor mij, zo'n arm kindje die een paar magneetjes aan het inpakken zijn, helemaal onder de modder. En ze krijgen een bitchslap als ze het verkeerd doen door zo'n gekke chinees
Geniaal.
Khad vorige week ook een fm-transmitter besteld, 6 juni verzonden, het moet deze week hier zijn. Vorige pakket duurde precies 1 week + 1 dag vanaf verzendingquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
Deel 2 van mijn zending eerder binnen dan deel 1.
Dat betekend toch niet dat ie bij de douane ligt?FM transmitter (is legaal), Barrel-o-slime en lightsaber ding
Fm transmitter zat ook laatst bij mijn bestellign en deze is ook gewoon binnen gekomen, dus ja, ik denk niet dat dit issues zal geven..quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
Ik denk dat ze alle Chinezen die illegaal via een container Nederland binnen gesmokkeld worden, gewoon een pakje mee geven met de mededeling dat ze deze met hun leven moeten bewaken. Op een andere manier KAN levering gewoon niet gratis zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar dat idee heb ik ook wel altijd, en dat de pakjes op de rug van zwemchinezen naar Europa worden gezwommen ofzo, anders kan het toch niet gratis zijn?
Zou best wel eens naar de DX Headquarters willen om te kijken hoe het er daar allemaal aan toe gaat
Ben benieuwd naar de performance/degelijkheid van die immitatie sony memorystick..quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:25 schreef HeatWave het volgende:
5 daagjes, nou en?
Net een PSP pandora+4GB memstick binnengekomen hier.
Bij een DealExtreme bestelling?quote:
@OPquote:Op zondag 8 juni 2008 22:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindT het troep, de ander vind het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vind hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.
[..]
Ik heb het maar snel veranderd in de wiki, stel je voor hè!quote:
er stond eenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb het maar snel veranderd in de wiki, stel je voor hè!
Volgende topic is het weer goed.
Wel slecht van mij he, EEN HELE spelfout in 1170 woorden
jawel wel toegevoegdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij een DealExtreme bestelling?
Dan ben je echt de eerste die ik ken die belasting heeft moeten betalen! Zeker geen 1888 toegevoegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |