quote:Hewitt, Safin, Murray In Action as Artois Championships Begin
The 2008 Artois Championships begin today with four-time champion Lleyton Hewitt, former World No. 1 Marat Safin and British star Andy Murray all in action on day one.
Hewitt begins his quest for a fifth title at The Queen’s Club against British Wild Card Josh Goodall, while Safin opens his campaign against local qualifier James Ward. Murray gets his grass court challenge underway in doubles with Daniel Vallverdu last on Centre Court.
Daar heb ik niet zoveel meer, vrij kak enzo. De locatie is wel briljant mooi.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:13 schreef Norrage het volgende:
Queens! Het leukste toernooi van het jaar, stiekem...die sfeer![]()
Die zat gisteren en eergisteren ook al in de studio. Weekje rust en dan twee weken langquote:
Waarom doet Fed niet mee ?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:35 schreef TheGeneral het volgende:
Hewitt nu bezig op de BBC.
Die doet altijd Halle toch? Als ie uberhaupt de eerste grasweek speelt.quote:
Geen idee mop, moet je aan de Fed fans vragenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Die doet altijd Halle toch? Als ie uberhaupt de eerste grasweek speelt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Andy mag van mij het toernooi winnen
Vooral door de locatie. Heeft iets heerlijks authentiek.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Queens, mooiste atp-toernooi buiten de GS dat er is![]()
Ja, Dancevic raakte geblesseerd aan z'n rechterpols.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:12 schreef kleinzusje het volgende:
Bolelli - Dancevic 2-2![]()
Ook opgave dus !?
Zie die hele Dancevic niet op de playerslist staan
Sneu !quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, Dancevic raakte geblesseerd aan z'n rechterpols.
Paar games daarvoor was het deuce en sloeg Mahut op de lijn, Lopez in het net, ruim na het slaan riep de lijnrechter alsnog OUT, replay the point ook toen. Dus beetje overdreven wat je zegt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Bah, Mahut wint onverdiend. Lopez had dat eerste punt gewoon verdiend, dat geluid klonk pas toen Mahut niks meer aan die bal kon doen zonder de wetten van de relativiteit te overtreden. Daarna was de tiebreak voor de Fransman. Bah, onsportief van dat stokbrood.
Hij zei toch niet opnieuw spelen? Dat zei de umpire.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:54 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Oh, dat zal best, maar van zo'n belangrijk punt in de tiebreak proviteren, dat mag toch niet? Misschien slechte sportmansship van beiden, maar ik vond het geen gezicht.
Wat moet hij doen dan? Alsof hij zelf dat geluid produceerde?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Bah, Mahut wint onverdiend. Lopez had dat eerste punt gewoon verdiend, dat geluid klonk pas toen Mahut niks meer aan die bal kon doen zonder de wetten van de relativiteit te overtreden. Daarna was de tiebreak voor de Fransman. Bah, onsportief van dat stokbrood.
Toegeven dat het punt voor Lopez zou zijn?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef groenen het volgende:
[..]
Wat moet hij doen dan? Alsof hij zelf dat geluid produceerde?
Yep !quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er pas om 2 uur overgeschakeld?
Ach, heeft hij toch maar een set over gedaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:42 schreef Tim86 het volgende:
Rodlul heeft eindelijk door dat hij moet aanvallen af en toe
quote:
Officially! Hij is niet ingegaan op een mix uitnodiging van kournikova paar jaar geleden!quote:
yep !quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En dan die stem en hoe hij over Nadal praat...
Helaas !quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:47 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalby rolt Victor Troicki vakkundig op met 6-4 7-6 (4)
Sorry Ambro was de PI vergetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Troicki had zelfs 2 SP in de tweede set.
quote:
Zekers !quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Wow wat een geweldige oop morgen, zou alles wel willen zien!
Ervan uitgaande dat Gulbis niet van Murray wint...quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:26 schreef Tim86 het volgende:
Tegen fish kan rod iets meer wachten op de fout denk ik. Tegen murray niet, die doet hetzelfde maar dan beter.
Een diepterecordquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gonzo won 4 van de 48 servicepunten
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
Heb alles gemist vandaag
Andy door, Fish dus opgegeven ! Ademhalingsproblemen, liesblessure, enkelbanden ?
Logisch !quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Roddick wilde even een schoon shirt aantrekken na de 1e set, en toen viel Fish flauw van de aanblik aan zijn machtige torso.
Britquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:33 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Wint die irritante engelsman van Gulbis.![]()
Volgens mij op 6-5 in de laatste set, toen hij reeds gebroken was dacht ik. Ball abuse - racket abuse - nog een keer ball abuse.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:53 schreef TheGeneral het volgende:
Gonzalez heeft blijkbaar verloren doordat hij 3 warnings kreeg, en daarmee dus automatisch een game verloor
Als ik het goed hoorde was het 2x voor ball abuse, en 1x voor het kapotslaan van zijn racket
Last van zijn duim... Ik zag het gebeuren in de wedstrijd. Hij ging raar onderuit.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Murray weet nog niet zeker of 'ie morgen z'n QF kan spelen.
Val je zo, is er met je lies e.d. niks aan de hand, heb je last van je duimquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Last van zijn duim... Ik zag het gebeuren in de wedstrijd. Hij ging raar onderuit.
Is het nog ergens te zien of volg je alleen de live scores?quote:
Ik heb alleen het scoreboard gezien, maar waar is die Novak in vredesnaam mee bezig. 2-6 0-1 nu al weer...quote:
BBCi alleen, volg het via het Betfair-forum.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het nog ergens te zien of volg je alleen de live scores?
Oké, dank je wel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
BBCi alleen, volg het via het Betfair-forum.
Toch gelijk de rebreak naar 1-1.
7-6 7-6 Rafa.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel.
Wat verwacht jij van Nadal-Karlovic?
quote:
Nou, over Nadal zijn we het dan tenminste eensquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
13:30 Nadal R. v Karlovic I.
15:00 Roddick A. v Murray A.
16:30 Hewitt L. v Djokovic N.
18:00 Gasquet R. v Nalbandian D.
(mijn favo's in bold)
Alleen eens met Roddick, qua verwachte winnaar, de rest verwacht ik allemaal de anderequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
(mijn favo's in bold)
Dat ziijn ook mijn favo's.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
(mijn favo's in bold)
Identiek!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:43 schreef Wopper1 het volgende:
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij denkt misschien ook 'Tot nu toe werkt het' (qua succes op Wimbledon).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:44 schreef RayMania het volgende:
Zouden gewoon mogelijke kwartfinales van Wimbledon kunnen zijn als je bijvoorbeeld Murray inruilt voor Federer. Ik vind het wel jammer dat Federer altijd Halle speelt, Queens heeft meer aanzien en is veel sterker.
stream weet ik niet maar het is live op eurosport en straks ook bbcquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef suus21 het volgende:
ergens een live stream van Queens...?
Ik weet het niet (misschien op bet365.com, maar dan moet je een account aanmaken en dat vind jij dacht ik niet fijn), maar je weet dat het gewoon op tv is?quote:
Of hij is een beetje angstig voor Roddick.....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij denkt misschien ook 'Tot nu toe werkt het' (qua succes op Wimbledon).
ja maar ik heb hier geen tv op het werk...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet het niet (misschien op bet365.com, maar dan moet je een account aanmaken en dat vind jij dacht ik niet fijn), maar je weet dat het gewoon op tv is?
Via UPC kun je op je pc kijken (BBC)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef suus21 het volgende:
ergens een live stream van Queens...?
Ja !quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:01 schreef TheGeneral het volgende:
Murray opgegeven? Hoorde ik dat nou goed?
Ja en dat geldt ook voor hooggeplaatste spelers.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:37 schreef kleinzusje het volgende:
FF een noob theorietje:
Minder hoog geplaatste speles die een toernooi winnen, verliezen vaak meteen in de eerste fase van het opvolgende toernooi. Klopt dit ?
Hij gaat inlopen op Nadal zijn forehand.. Hoe stom kun je zijn... Zeker als je de ballen op de servicelijn legt...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:20 schreef Tim86 het volgende:
Wel verdiend maar karlovic had er met een betere tactiek meer uit kunnen halen.
35. Voor al dat soort leuke statistiekjes kan je kijken op het live scoreboard, te vinden via atptennis.com en dan de link scoreboard (queens club) en dan even kijken onder gespeelde wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:18 schreef Olmo het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel aces Karlovic in totaal heeft gerealiseerd. Aan het einde van de tweede set had 'ie er zo'n 30 geloof ik.
Gasquet won de tweede set met 3-6quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:56 schreef Nalbandian het volgende:
Nalby wint van stokbrood Gasquet met 6-4 7-6 (3) !
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gasquet won de tweede set met 3-6.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
14:15 Nadal R. v Roddick A.
15:45 Nalbandian D. v Djokovic N.
Oef ! een finale Nalby - Arodd![]()
quote:
Nadal - Nalbandianquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:57 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
En we zijn één stap dichter bij mijn ideale finale.
Denk aan een finale met wat minder vet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:00 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Roddick - Nalbandian kan niet meer hoor
Bartoli doet niet mee hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:01 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Denk aan een finale met wat minder vet.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:04 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
't Is zo fijn dat wij precies op dezelfde golflengte zitten.
6-1 Djoko. Djokovic is sterk, maar Nalbandian maakt het hem ook niet echt moeilijk. Twee dubbele fouten in 1 game.quote:
Djoko is heel goed, maar Nalbandian haalt z'n niveau niet (mede door het goede spel van Djoko natuurlijk).quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:00 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ga even weg boodschappen doen, is de partij praktisch voorbij![]()
Is Djokovic nou zo goed, Nalbandian nou zo slecht of is Djokovic sterkjes en Nalbandian zwakjes?
Hij gaat Wimbledon en de US Open winnen hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:02 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian is echt geen schim meer van de speler die 2 masters won
quote:
Damn, ik kan even geen interpretatie vinden met Nalbandian in de hoofdrolquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Mijn ideale finale is er! (probeer die maar te misinterpreteren)
Mooi matchpoint, trouwens.
Ben jij ook voor Nadal?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalby er hard afgeslagen door Djoko, dus morgen kans op een mooie finale
Jammer, maar als Andy het goed doet op Wimbledon is deze nederlaag snel vergeten.quote:
Ga jij op Nadal zitten dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Beide partijen lijken me erg leuk. Met kohlie weet je het nooit, sowieso een leuke speler en kan flink gelift worden door Duits publiek
Ik verwacht desondanks een Federer en Nadal titel morgen
Doet hij wel na de wedstrijdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef TheGeneral het volgende:
Die Nalbandian heeft echt geen bal geraakt
Ja, ik neem aan van wel. En hij begint rond 15.00 uur NL tijd.quote:
14:50 BBC2 begint de uitzending, je bent bedankt.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan van wel. En hij begint rond 15.00 uur NL tijd.
Graag gedaan. voordat ze echt met de wedstrijd beginnen zal het 15.10 uur zijn vermoed ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:14 schreef XVII het volgende:
[..]
14:50 BBC2 begint de uitzending, je bent bedankt.
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic noemt zijn eigen spel op gras "impressive".Dat is ook echt een woord dat je voor je eigen spel gebruikt.
Alsof je je niet mag storen aan elke lompe verschijning die Djokovic doet...quote:Op zondag 15 juni 2008 15:43 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ach hou toch op met zeuren. We weten allemaal dat hij arrogant is en we weten allemaal dat dat best wel terrecht is.
Voor mensen die echt van mooi tennis houden welquote:Voor mij wegen zijn sportieve prestaties nog lang niet tegen zijn lompheid op.
Ik bedoel meer dat ik omdat het zo'n lompe hork is, niet warm wordt van zijn sportieve prestaties. Ik zie een geweldige rally en daarna een shot van een lompe knurft met een kutkop... en als ie een grijntje sportman in zich had zou ik me die rally nog herinnerd hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:50 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Als het echt lomp is ja. Als hij gewoon niet vals bescheiden is is het wat anders. Je weet niets van tennis af als je niet ziet dat hij indrukwekkend aan het spelen is.
[..]
Voor mensen die echt van mooi tennis houden wel![]()
![]()
Hoe vind je de wedstrijd nu? Vind je ze beiden indrukwekkend?quote:Op zondag 15 juni 2008 15:50 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Als het echt lomp is ja. Als hij gewoon niet vals bescheiden is is het wat anders. Je weet niets van tennis af als je niet ziet dat hij indrukwekkend aan het spelen is.
quote:Op zondag 15 juni 2008 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
Break Rafa GSM. Wat een held, hij verliest Wimbledon van Andy.
Dat denkt Borg ook. Maar ja die zat er bij Roland Garros ook naast.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
Break Rafa GSM. Wat een held, hij wint Wimbledon ook.
Ambro:quote:Op zondag 15 juni 2008 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
Break Rafa GSM. Wat een held, hij wint Wimbledon ook.
Mop, Andy is m'n favo, maar Nadal mag ook WD winnen !quote:Op zondag 15 juni 2008 17:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat denkt Borg ook. Maar ja die zat er bij Roland Garros ook naast.
Maar ik geef hem een betere kans dan hij tot nu toe gehad heeft voor Wimbledon
quote:Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ambro:
Ik zie dat je met de week mooiere woorden over hebt voor El Campeon. Welkom bij de Rafa-fanclub![]()
Rafa
EDIT: Volgende kandidaat is tim![]()
Ja, hij heeft toch wel indruk gemaakt vind ik. Vooral tegen Karlovic, want daar is amper tegenaan te spelen en tegen Roddick gisteren was hij ook heel goed. Djokovic 3 keer breken krijgt ook lang niet iedereen voor elkaar op gras, erg goed, zeker nadat je 8 punten op rij weggeeft.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ambro:
Ik zie dat je met de week mooiere woorden over hebt voor El Campeon. Welkom bij de Rafa-fanclub![]()
Rafa
Baby steps jojo..baby stepsquote:Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ambro:
Rafa
Bedoel je niet dan dan eeuwige gravelimago?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mop, Andy is m'n favo, maar Nadal mag ook WD winnen !
ps. Gun hem ook meer dan dat eeuwige gras imago !
jaquote:Op zondag 15 juni 2008 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je niet dan dan eeuwige gravelimago?
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:46 schreef TheGeneral het volgende:
Ligt het aan mij of is Halle een heel stuk sneller dan Queens?
Beetje overdreven, nietquote:Op zondag 15 juni 2008 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
Van de deelnemers in Halle zou hij de enige zijn die de laatste 32 haalt denk ik, van Queens zullen dat er veel meer zijn.
Ok, tandje overdreven, maak er QF van.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Beetje overdreven, niet![]()
Van Baghdatis, Berdych, Youzhny, Kiefer, Stippelnek, Soderling, Nieminen, Blake, Tursunov verwacht ik toch wel dat 2/3e in staat is om minstens 2 potjes te winnen. In Londen zijn het er meer, maar dat was dan ook een draw van 64.
Oké, ik wist het niet zeker.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 08:39 schreef Norrage het volgende:
heeft iemand nog highlights van deze wedstrijd of zo???? Ik heb wat gemist geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |