quote:Op zondag 15 juni 2008 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
Break Rafa GSM. Wat een held, hij verliest Wimbledon van Andy.

Dat denkt Borg ook. Maar ja die zat er bij Roland Garros ook naast.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
Break Rafa GSM. Wat een held, hij wint Wimbledon ook.

Ambro:quote:Op zondag 15 juni 2008 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
Break Rafa GSM. Wat een held, hij wint Wimbledon ook.

Mop, Andy is m'n favo, maar Nadal mag ook WD winnen !quote:Op zondag 15 juni 2008 17:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat denkt Borg ook. Maar ja die zat er bij Roland Garros ook naast.
Maar ik geef hem een betere kans dan hij tot nu toe gehad heeft voor Wimbledon

quote:Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ambro:
Ik zie dat je met de week mooiere woorden over hebt voor El Campeon. Welkom bij de Rafa-fanclub
Rafa
EDIT: Volgende kandidaat is tim

Ja, hij heeft toch wel indruk gemaakt vind ik. Vooral tegen Karlovic, want daar is amper tegenaan te spelen en tegen Roddick gisteren was hij ook heel goed. Djokovic 3 keer breken krijgt ook lang niet iedereen voor elkaar op gras, erg goed, zeker nadat je 8 punten op rij weggeeft.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ambro:
Ik zie dat je met de week mooiere woorden over hebt voor El Campeon. Welkom bij de Rafa-fanclub
Rafa

Baby steps jojo..baby stepsquote:Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ambro:
Rafa

Bedoel je niet dan dan eeuwige gravelimago?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mop, Andy is m'n favo, maar Nadal mag ook WD winnen !
ps. Gun hem ook meer dan dat eeuwige gras imago !

jaquote:Op zondag 15 juni 2008 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je niet dan dan eeuwige gravelimago?

quote:Op zondag 15 juni 2008 15:46 schreef TheGeneral het volgende:
Ligt het aan mij of is Halle een heel stuk sneller dan Queens?

Beetje overdreven, nietquote:Op zondag 15 juni 2008 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
Van de deelnemers in Halle zou hij de enige zijn die de laatste 32 haalt denk ik, van Queens zullen dat er veel meer zijn.

Ok, tandje overdreven, maak er QF van.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Beetje overdreven, niet
Van Baghdatis, Berdych, Youzhny, Kiefer, Stippelnek, Soderling, Nieminen, Blake, Tursunov verwacht ik toch wel dat 2/3e in staat is om minstens 2 potjes te winnen. In Londen zijn het er meer, maar dat was dan ook een draw van 64.

Oké, ik wist het niet zeker.quote:

quote:Op maandag 16 juni 2008 08:39 schreef Norrage het volgende:
heeft iemand nog highlights van deze wedstrijd of zo???? Ik heb wat gemist geloof ik.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |