quote:

Damn, ik kan even geen interpretatie vinden met Nalbandian in de hoofdrolquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Mijn ideale finale is er! (probeer die maar te misinterpreteren)
Mooi matchpoint, trouwens.
 .
 .  

Ben jij ook voor Nadal?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalby er hard afgeslagen door Djoko, dus morgen kans op een mooie finale

Jammer, maar als Andy het goed doet op Wimbledon is deze nederlaag snel vergeten.quote:
 Volgens het Amerikaanse blad tennis gaat de finale van Wimbledon dit jaar tussen Federer en Roddick. Wel vreemd dat ze zoiets voorspellen, terwijl het best kan zijn dat ze in de zelfde helft van de draw zitten.
 Volgens het Amerikaanse blad tennis gaat de finale van Wimbledon dit jaar tussen Federer en Roddick. Wel vreemd dat ze zoiets voorspellen, terwijl het best kan zijn dat ze in de zelfde helft van de draw zitten.

Ga jij op Nadal zitten dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Beide partijen lijken me erg leuk. Met kohlie weet je het nooit, sowieso een leuke speler en kan flink gelift worden door Duits publiek
Ik verwacht desondanks een Federer en Nadal titel morgen

Doet hij wel na de wedstrijdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef TheGeneral het volgende:
Die Nalbandian heeft echt geen bal geraakt

Ja, ik neem aan van wel. En hij begint rond 15.00 uur NL tijd.quote:

14:50 BBC2 begint de uitzending, je bent bedankt.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan van wel. En hij begint rond 15.00 uur NL tijd.

Graag gedaan. voordat ze echt met de wedstrijd beginnen zal het 15.10 uur zijn vermoed ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:14 schreef XVII het volgende:
[..]
14:50 BBC2 begint de uitzending, je bent bedankt.

Dat is ook echt een woord dat je voor je eigen spel gebruikt.
 Dat is ook echt een woord dat je voor je eigen spel gebruikt.  

quote:Op zondag 15 juni 2008 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic noemt zijn eigen spel op gras "impressive".Dat is ook echt een woord dat je voor je eigen spel gebruikt.
 Ach hou toch op met zeuren. We weten allemaal dat hij arrogant is en we weten allemaal dat dat best wel terrecht is.
  Ach hou toch op met zeuren. We weten allemaal dat hij arrogant is en we weten allemaal dat dat best wel terrecht is.

Alsof je je niet mag storen aan elke lompe verschijning die Djokovic doet...quote:Op zondag 15 juni 2008 15:43 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |