Ga gewoon op de gok, zijn kaarten genoeg !quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Ik en mijn vriend willen maandag gaan, maar of we dat moeten doen met het weerbericht van nu...
Ik kan er inderdaad nog tot maandagochtend over nadenkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga gewoon op de gok, zijn kaarten genoeg !
Ik denk dat ik vrijdag ook al vast kaartjes ga halen dan moet ik ook wel gaanquote:
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:24 schreef Tim86 het volgende:
En die komen alleen maar cashen..
Top !quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga maandag, weer of geen weer!
Zeker wel, ik hou dit topic in de gaten, een PM kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Top !![]()
Als de Draws bekend zijn wil jij of een andere mod dan een linkje in de OP zetten ?
Thx !quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker wel, ik hou dit topic in de gaten, een PM kan ook natuurlijk.
Roddick wilde even een schoon shirt aantrekken na de 1e set, en toen viel Fish flauw van de aanblik aan zijn machtige torsoquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !
Heb alles gemist vandaag![]()
Andy door, Fish dus opgegeven ! Ademhalingsproblemen, liesblessure, enkelbanden ?
Die hoop ik toch ook wel te zien en Lapenttiquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef Breach het volgende:
Ordina Open is tofDit jaar maar weer een dagje meepikken.
Is al bekend wanneer Hantuchova moet![]()
Daniela heeft afgezegd vanwege een blessure. Jammer...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef Breach het volgende:
Ordina Open is tofDit jaar maar weer een dagje meepikken.
Is al bekend wanneer Hantuchova moet![]()
Nou.. dat wordt geen Ordina Open dan dit jaar..quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daniela heeft afgezegd vanwege een blessure. Jammer...
Preciesquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:21 schreef mitt het volgende:
Hoe ga ik daar komen zonder openbaar vervoer
Safina komt welquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de organisatie wel voor vervoer zal zorgen, hoop ik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:45 schreef anon57 het volgende:
[..]
Precies, Zijn er andere mogelijkheden om daar te komen nu met de stakingen in het openbaar vervoer. Ik zou de eerste drie dagen gaan maar met de stakingen kan ik er niet komen omdat ik dan geen auto heb.
Op de Ordina Open website hebben ze het alleen over bussen van BBA en Arriva, en die zijn volgens mij in staking. Ik hoop wel dat er alsnog vervoer is naar de Autotron anders kan ik niet gaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de organisatie wel voor vervoer zal zorgen, hoop ik.
Bondarenko, Cibulkova, Dementieva, Kirilenko, Pennetta - genoeg vrouwelijk schoon te zienquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag gaan ze in de spits weer rijden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:23 schreef anon57 het volgende:
[..]
Op de Ordina Open website hebben ze het alleen over bussen van BBA en Arriva, en die zijn volgens mij in staking. Ik hoop wel dat er alsnog vervoer is naar de Autotron anders kan ik niet gaan
Cibulkova heeft zich ook teruggetrokkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:06 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bondarenko, Cibulkova, Dementieva, Kirilenko, Pennetta - genoeg vrouwelijk schoon te zien
Top Mis !quote:
Ik zal er aan denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Top Mis !
Wel foto's maken !
( al hoewel, van wie)
Huta please, als hij maandag speelt![]()
2 naaktfoto's en ik betaal je kaartjesquote:
quote:OOK DEN BOSCH GUNT VERKERK WILDCARD
Na het challengertoernooi van Scheveningen heeft vrijdag ook de organisatie van het ATP-toernooi van Den Bosch Martin Verkerk een wildcard gegeven. Verkerk hoopte vorig jaar ook op een wildcard voor het grastoernooi, maar werd toen niet uitgenodigd omdat hij niet geheel fit was. Nu is dat volgens toernooidirecteur Marcel Hunze wel het geval.
Van mij of van hem?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
2 naaktfoto's en ik betaal je kaartjes![]()
quote:Rus zorgt voor slechte loting
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Toernooidirecteur Marcel Hunze zuchtte diep toen Arantxa Rus twee slechte namen uit de koker haalde voor Robin Haase en Jesse Huta Galung. Het tennistalent koppelde de Nederlanders voor de eerste ronde op de Ordina Open aan respectievelijk nummer één geplaatst David Ferrer en aan titelverdediger Ivan Ljubicic.
Martin Verkerk, die van de organisatie een wildcard kreeg, had meer geluk tijdens de loting. De voormalig finalist van Roland Garros werd gekoppeld aan een qualifier.
Dat is maar tot 9.00, dus zou ik al rond 8.45 van station Den Bosch moeten vertrekken met de bus en ze beginnen pas om 11.00 met spelen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag gaan ze in de spits weer rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |