Zekers !quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Wow wat een geweldige oop morgen, zou alles wel willen zien!
Ervan uitgaande dat Gulbis niet van Murray wint...quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:26 schreef Tim86 het volgende:
Tegen fish kan rod iets meer wachten op de fout denk ik. Tegen murray niet, die doet hetzelfde maar dan beter.
Een diepterecordquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gonzo won 4 van de 48 servicepunten
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
Heb alles gemist vandaag
Andy door, Fish dus opgegeven ! Ademhalingsproblemen, liesblessure, enkelbanden ?
Logisch !quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Roddick wilde even een schoon shirt aantrekken na de 1e set, en toen viel Fish flauw van de aanblik aan zijn machtige torso.
Britquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:33 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Wint die irritante engelsman van Gulbis.![]()
Volgens mij op 6-5 in de laatste set, toen hij reeds gebroken was dacht ik. Ball abuse - racket abuse - nog een keer ball abuse.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:53 schreef TheGeneral het volgende:
Gonzalez heeft blijkbaar verloren doordat hij 3 warnings kreeg, en daarmee dus automatisch een game verloor
Als ik het goed hoorde was het 2x voor ball abuse, en 1x voor het kapotslaan van zijn racket
Last van zijn duim... Ik zag het gebeuren in de wedstrijd. Hij ging raar onderuit.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Murray weet nog niet zeker of 'ie morgen z'n QF kan spelen.
Val je zo, is er met je lies e.d. niks aan de hand, heb je last van je duimquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Last van zijn duim... Ik zag het gebeuren in de wedstrijd. Hij ging raar onderuit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |