Rond de 7de week.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef releaze het volgende:
ik zat gisteren even op de clearblue website te kijken naar het hCG hormoon en dat het piekt tussen week 7 en 12 en het waarschijnlijk de oorzaker is van misselijkheid.
Nu vroeg ik me af, wanneer begonnen jullie echt misselijk te worden?
Interpunctie is your friend.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:46 schreef 2h2h het volgende:
Hallo meiden
Nou we hebben het zijn ouders vertelt de reactie tjah was niet veel over te zeggen.
Mijn vriend zegt we hebben gezins uitbreiding z'n vader vroeg wie dan jah zegt mijn vriend sabrina is zwanger ze zeiden alleen oh.
Dat was wel een tegenvaller maar had ook niks anders verwacht.
Verder had ik vandaag slechte zin weet niet precies waarom beetje ruzie gehad daardoor met me vriend maar ach zal er wel bij horen.
Was al om 8 uur wakker terwijl ik kon uitslapen beetje rotdag.
Ik werd bij mijn vorige zwangerschappen misselijk rond de 6de week.
And Vivi isn't.quote:
Elise heeft het maar al te goed door. Echt, ze kan alles en gaat alles doen 'als ik grote zus ben!'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef mrien het volgende:
Fijn dat alles goed gaat Bright!
Heeft Elise al een beetje door dat er een baby komt?
Alvast hele fijne vakantie Reinhilde! Waar ga je naar toe?
En inderdaad KD, hoe gaat het vandaag?
Dat vroeg ik me ook idd af.....quote:Op zondag 8 juni 2008 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
Liza? Hoe is het nu? Heb je nog gebeld? Of voel je de baby inmiddels al iets meer?
Nee het zijn gewoon wat rare mensen eigenlijk Ze hebben ook alrijt iets te zueren over het huis als ze hier zijn en zullen ook nooit eens zeggen dat we iets goed doen of iets goeds hebben gekocht altijd wat op te merken dus ik had echt geen enthousiasme verwacht gelukkig is mijn moeder dubbel zo blij en enthousiast dat maakt het dan weer goedquote:Op maandag 9 juni 2008 00:14 schreef Webkim het volgende:
[..]
And Vivi isn't.![]()
2h2h: wat een reactie zeg... Hoe komt het dat je daar al op gerekend had? Kunnen jullie niet zo goed met elkaar overweg?
KD, lig je nou onderhand eens te puffen?Je maakt het wel heel spannend hier.
Ik heb mezelf een paar weken terug al een blender aangeschaftquote:Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef dutchie het volgende:
Sterkte alle LLM, het is even goed afzien nu met dit weer. Fruitsalade-tipje: ananas (zonder hart), druifjes, appeltje, muntblaadjes mengen met een lepeltje honing.![]()
Was voor mij altijd een goed alternatief voor de milkshake of die ijsjes waar ik nog meer naar verlangde.
De H&M had ze nog wel vorige weekquote:Op maandag 9 juni 2008 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Zow heb net maar even een zwarte positie broek en twee tuniekjes gekocht, de komende dagen wordt het kouder/slechter en ik kan geen broek meer aan. Weet iemand hier een goed adres voor positie spijkerbroeken? Bij Prenatal was er niet veel soeps. Het is natuurlijk ook helemaal niet het tijd van het jaar daarvoor maar ik wil er wel graag eentje hebben.
OKay ga ik daar ook nog even kijken, de H&M hier bij mijn werk hadden ze geen positiekleding meer.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:48 schreef freecell het volgende:
[..]
De H&M had ze nog wel vorige weekGoedkoop en die van mij zit geweldig!
KD Tevens is dit een KD aanmoedigingspost
7 wekenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef releaze het volgende:
ik zat gisteren even op de clearblue website te kijken naar het hCG hormoon en dat het piekt tussen week 7 en 12 en het waarschijnlijk de oorzaker is van misselijkheid.
Ik vrees dat het de vorige keer ook zoiets was bij mij, ik weet het niet meer...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef dutchie het volgende:
de milkshake of die ijsjes waar ik nog meer naar verlangde.
Tip: Blender + banaantje + melk + Vanille ijsquote:
uuh... niet? Ik heb daar gelukkig helemaal geen last van. Ik ben alleen maar moe, moe, moe...quote:Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef releaze het volgende:
Ik ook. Misselijk nu toevallig wel. Maar meestal gelukkig niet. Nu maar eens gaan slapen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef Silmarwen het volgende:
Die vieze smaak had ik ook tijdens de zwangerschap. Een paar weekjes, soort van sinaasappel ofzo. Ik werd er echt gek van, en misselijk.Ik heb echt lyrisch mijn tanden gepoetst en mondwater gebruikt, maar niets hielp.
Ik had precies hetzelfde. Ze hebben bij de H&M regelmatig positiekleding voor wênag. Ik heb voor de laatste twee zwangere weken daar nog een broek gekocht voor 7 euroquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En hier is mijn zwangerschapskleding ook al een paar weekjes aan de krappe kant...shirtjes lijken vaak te kort, broeken knellen bij mijn buik...maar ik ga nu echt geen nieuwe kleren meer kopen voor die korte tijd
Toch apart want je zou idd denken dat je daar wel de hele zwangerschap mee vooruit zou moeten kunnen...en t is ook niet zo dat ik een extreem grote buik heb, maargoed
Hopen idd dat t vandaag minder warm word
En morgen weer naar de Gyn *ril* hoop dat ie wat vriendelijker is dit keer
Helaas heeft de H&M hier in de stad geen positiekleding :Squote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik had precies hetzelfde. Ze hebben bij de H&M regelmatig positiekleding voor wênag. Ik heb voor de laatste twee zwangere weken daar nog een broek gekocht voor 7 euro. Dus als je er één in de buurt hebt zitten, kan het geen kwaad om er even te loeren
.
ik dacht dat dit over een BH gingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt die grote ronde bollen waar de beugel aan vast zit, daar achterop zitten de knoppen die je in kan drukken om de beugel naar beneden te schuiven.
Maar aan de binnenkant van die bollen, zeg maar aan de binnenkant van de boog zitten als het goed is halve maantjes, die moet je indrukken en dan komt hij weer los.
Of hadden ze dat al wel geprobeerd?
Dan mag ik hopen dat het bij mij ook niet lang meer duurt, heb ook al 2 weken last van pijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:06 schreef mrien het volgende:
Goedemorgen,
Vanmorgen alweer bij de VK geweest, baby lag inderdaad mooi op het bekken te duwen, wat de pijn veroorzaakt. 't kon nooit heel lang meer duren zij ze, en dat is natuurlijk ook zo
hetzelfdequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:07 schreef Mibos het volgende:
en ik dacht meteen KD komt even melden dat ze bevallen is!!! Hoe gaat het vandag?
Ik wil graag in België bevallen omdat ik me daar al bij al veel meer thuis voel dan in Nederland. Ik heb hier ook echt geen vrienden, enkel een paar kenissen en zo moederziel alleen met man en kind als het wat moeilijker zou gaan, daar zie ik wel tegenop. Dan ben ik liever in een omgeving waar ik mijn familie en vrienden "binnen handbereik" hebquote:Op maandag 9 juni 2008 19:39 schreef cattie het volgende:
Liza, fijn dat je je kindje weer goed voelt. Maar wat naar dat ze je niet serieus nemen. Waarom ga je trouwens in België naar de gyn? Want dan zul je daar lijkt me ook bevallen en met weeën vanuit Nederland naar België lijkt me niet zo geschikt. En zie je er niet tegen op om ergens te bevallen waar ze je niet serieus nemen? Dat zou ik hebben. Maar nu projecteer ik misschien mijn eigen angsten wat teveel op jou.![]()
Haha ja! Ik ben al af en toe gewoon in de H&M eens wat nieuws gaan bijhalen. Al wil ik me nog steeds persé in die eerste broek wurmen! Anders voel ik me echt wel een zwanger nijlpaard (je kent de omvang van mijn buik NU AL).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:30 schreef freecell het volgende:
Weer wat geleerd. Positieode die bij week 14 ideaal zat wordt langzamerhand te klein
Ik dacht dat dat spul bedoeld was om de hele zwangercshap mee te gaan?Maar dat gaat dus niet bij alles werken.
Heb net ook eens geprobeerd die kleermakers zit... krijg het niet voor elkaar, me heupen doen al zo zeer (rechterheup zit slijmbeursontsteking). Als ik te lang zit krijg ik er ook last van, aan de ene kant moet ik van mezelf in beweging zijn en aan de andere kant zou ik het liefst de hele dag willen liggen/zitten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:02 schreef mrien het volgende:
Mmm en bij mij helpt dat in kleermakerszit zitten ook niet echt, zodra je weer gaat staan krijg je het alsnog voor je kiezen (die pijn)
Ik doe dus hetzelfde als KD, gewoon in huis heel charmant hangen met de benen wijd op de bank of veel op bed zitten/liggen/hangen, matras is lekker zacht
Ach, ik vind het niet heel vervelend, minst fijne d'r aan is dat je minder mobiel bent..
Bedankt KD! Goede tip, maar ben eigenlijk ook wel blij dat ik iets voel, want verders eigenlijk weinig last van kwaaltjes. Maakt me i.v.m. mijn ma best een beetje onzeker en aan de andere kant is het natuurlijk weer ontzettend prettig nu. Ben ook pas 5 weken zwanger, dus het kan allemaal nog komen.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:14 schreef KD-fotografie het volgende:
Vaamrille, als je borsten erg pijn gaan doen wil een wisselende douche nog wel eens helpen, deed het bij mij tenminste wel, en helaas nog niete cht iets noemenswaardig hier dus.
Waarom niet? Als je echt niet lekker in je vel zit -wat ik me wel kan voorstellen in jouw situatie- kan je er toch zeker eens over praten met de VK?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
Het wordt met de dag erger. Ik zit gewoon nie tof in me velletje. Is het verstandig dit aan de VK te vertellen? En dan nog, wat kan zij er aan doen?Lekker dubieus allemaal.
tuurlijk moet je dat vertellen! als jij toch alleen maar de hele tijd pijn hebt kan je je toch niet goed voorbereiden op de bevalling? wellicht kan de vlos iets in samenspraak doen met de huisarts aan die slijmbeursontsteking, misschien dat er toch iets mogelijk is qua medicijnen. ik weet dat mijn vader het verschillende malen gehad heeft in zijn schouder, en een paar keer verschillende medicijnen kreeg omdat het steeds terugkwam. Mefke79: heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
. Ik zit gewoon nie tof in me velletje. Is het verstandig dit aan de VK te vertellen? En dan nog, wat kan zij er aan doen?Lekker dubieus allemaal.
je zei het... * LovelyLady gilt heel hardquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Zeker even meldendoe je niks mis mee! Die laatste loodjes toch
![]()
En misschien weet ze wel nog iets om je "lijden" te verzachten (zoals hierboven al gezegd)?
Alleszins veel sterkte
Dat moet toch goed gedaan hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
je zei het... * LovelyLady gilt heel hard
thnxquote:
Mijn ervaring hiermee is dat hetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:27 schreef DJMO het volgende:
ik heb wel gelijk een vraagje.. (en als ik verkeerd zit moet je het maar zeggen hoor) volgens de verlos heb ik last van (zwangerschaps) ischias .. nu heb ik morgen al een afspraak bij de dokter, maar wat zijn de ervaringen hier ermee??
de chiropractor hier in het dorp heet kreuknietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn ervaring hiermee is dat het
a. pijn doet
b. meer pijn gaat doen als je je rug en benen heel veel gebruikt
c. nog meer pijn gaat doen bij bukken
d. de chiropractor een beetje helpt
thnx, voel me gelijk een beetje meer thuisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:35 schreef Webkim het volgende:
DJMO, welkom en gefeliciteerd.
Ik heb je in het lijstje in de OP gezet.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
de chiropractor hier in het dorp heet kreuknietweet niet of ik dat wel vertrouw
ik stond er in het begin toen ik zijn praktijk zag (kom er dagelijks langs als ik boodschappen moet doen) vooral van versteld dat zo'n klein dorp echt een eigen chiropractor heeft, maar in combinatie met de naam lag ik ook helemaal dubbel .quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]Ik lachte echt hardop!
Ik heb het sowieso niet zo op die krakers, maar hoewel het na de eerste twee keer vooral erger was, begint het nu toch écht te helpen!
Slapen op je buik zou sowieso al snel niet meer kunnenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik stond er in het begin toen ik zijn praktijk zag (kom er dagelijks langs als ik boodschappen moet doen) vooral van versteld dat zo'n klein dorp echt een eigen chiropractor heeft, maar in combinatie met de naam lag ik ook helemaal dubbel .
ik heb nu als het goed is binnen een paar dagen al een warmtelamp en ik hoop dat dat iets helpt, want slapen op mijn buik of linkerzij gaat vrijwel niet meer.. kan alleen nog op mijn rug of op mijn rechterzij liggen. ik weet niet of je nog meer tips hebt om de pijn dragelijk te maken?? zo ja, dan neem ik ze graag in ontvangst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |