abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2008 @ 13:43:16 #1
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59047195
Vorige topic:
Zwangerschap en geboorte deel 379

De aanstaande papa's en mama's :

17 juni 2008: KD-fotografie
18 juni 2008: Mrien
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla (meisje)
28 juni 2008: Libel
28 juni 2008: Llewella (meisje)
02 juli 2008: Asics
07 juli 2008: Lunastar (meisje)
***07 juli 2008: LovelyLady en Cryothic***
20 juli 2008: Bright (papa)
05 augustus 2008: Madelieve (meisje)
07 augustus 2008: Janena
07 augustus 2008: Kaar (jongen)
10 augustus 2008: simmu en sangdrax
28 augustus 2008: Mibos
04 september 2008: OooLizaooO
07 september 2008: freecell en TARAraboemdijee
19 september 2008: Jojogirl
22 september 2008: DevilsChase
30 september 2008: Leana (tweeling)
04 oktober 2008: marit1978
10 oktober 2008: Miffy1984
27 oktober 2008: geppie & poepoog
28 oktober 2008: CrazyMoon
1 november 2008: Jepali
21 november 2008: Owlet
24 november 2008: Marie79
26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
29 november 2008: Igraine
1 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
22 december 2008: _Ingrid_ en Djeez
24 december 2008: Dakota
26 december 2008: Jose81

2009
05 januari 2009: mefke79
07 januari 2009: Estrys
08 januari 2009: DolleMina
11 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
11 januari 2009: Diaan en Peaceman
15 januari 2009: Juttertje
15 januari 2009: Cattie
26 januari 2009: Jelief
26 januari 2009: Jore
31 januari 2009: Fruppel
12 februari 2009: h2h2

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 06-06-2008 15:41:30 ]
Make love, not war ☮
pi_59047233
Waar KD nu echt eens moet gaan bevallen
Moet lukken in dit topic toch?
  zondag 1 juni 2008 @ 14:02:19 #3
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59047560
ja, hup baby-KD!!!

komop KD, de marathon!! succes ermee
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 1 juni 2008 @ 15:08:53 #4
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59048941
Kom op KD-beeb, kom eens buiten kijken Hopelijk gaat het snel doorzetten KD, dit lijkt me best slopend.

Hier gaat het goed met m'n buikie. Beebje laat zich goed voelen nu, zeker als ik plat op m'n rug lig en begint nu steeds harder te bollen. Verder zit het deze keer echt alleen op m'n buik, waar ik de vorige keer overal dikker werd. Ben dan ook nog steeds pas 5.5 kilo aangekomen (ondanks al het lekkere eten en te uitgebreide ontbijt op vakantie).
Finn snapt er trouwens nog steed weinig van. Er begint wel iets te dagen dat m'n buik wel dik is en die krijgt ook steeds meer aaitjes en kusjes, maar echt goed doordringen gaat het denk ik pas als beebje er echt is.
  zondag 1 juni 2008 @ 15:33:05 #5
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59049380
Jeetje KD, ik hoop dat je nu toch echt serieus aan de gang kunt! Succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_59051402
Zo middagje Ikea gedaan, en tadaaaaaaaa, daar zijn de dikke enkels weer
Heb weer wat leuke spulletjes gekocht voor de kinderkamer.... van de week ga ik denk ik toch maar beginnen met het wassen van de kleertjes

KOm op KD zet em op meid...
  zondag 1 juni 2008 @ 18:36:39 #7
100412 mefke79
komt goed!
pi_59052822
Eerst even een paar voor KD (of misschien juist niet, misschien is het ook wel lekker als het nu weer rustig is, later in de week wordt het koeler, lijkt me fijner).

Gisteren naar de Efteling geweest en toen net gedaan of ik niet zwanger ben. Oeps, dat levert dus twee problemen op:
1. Nee, de achtbaan is niet handig. De rit overleef je wel, de stangen zitten niet in de weg met bijna 9 weken, maar mijn hoofd vond het minder. Had telkens het gevoel dat het ergens een metertje of 2 achter me aan zweefde. Heb dus ook redelijk veel zwarte sterretjes gezien. Altijd leuk! (dat van die achtbanen was trouwens in overleg met de VK, kon geen kwaad, zou het vanzelf merken als het niet prettig was, goed, daar kwam ik dus achter )

2. Een dag lang stevig doorlopen (alle atracties zo'n beetje gehad muv sprookjesbos en niet geheel in een logische volgorde) in combi met achtbanen merk je de dag erna dus heeeel erg goed. Mijn hele onderstel doet zeer, mijn rug en billen, aij. En dan te bedenken dat ik wandelschoenen aan had en regelmatig hele stukken loop. Dus vandaag maar geen mooie schoentjes aan en gewoon op de stevige sandalen nog een stukkie gelopen. Niet dat het helpt, maar goed.

Tja en verder was het een raar weekie. Mijn ouders, zusje/broer + aanhang en zijn moeder weten het nu. De vader van m'n man nog niet, daar moeten we nog naar toe. Heb me al kapot geergerd aan schoonloeder die kirde "ik ga het fijn de buurvrouw vertellen" (wat is er niet te snappen aan de mededeling: aan NIEMAND vertellen??) . Waaraan ik ook maar weer merkte dat die hormonen me soms geen goed doen, ik kan normaal al niet goed met schoonloeder door 1 deur, maar het wordt er duidelijk ook niet beter op.

Tot slot nog even een vraagje: wanneer kan je weer en koken en eten? Ik merk dat als ik kook ik daarna helemaal geen honger meer heb. Laat ik mijn man koken dan is het verder geen probleem.
Oja en Diaan, mooie buik! Aan die van mij (een weekje verder) zie je eigenlijk nog maar weinig. Al gaan er nu wel broeken strak zitten. Dus ik ga maar eens mijn korting van Esprit inzetten voor een andere broek.
(iemand ervaring met die positiemode trouwens? Ben normaal een trouwe espritfan, maar deze collectie ken ik nog niet )
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_59053288
Mefke, herkenbaar hahaha. Koken doe ik nog steeds wel, maar geen honger vervolgens.

En dagjes uit? We zijn gisteren een dag naar pinkpop geweest. Het was helemaal te gek gaaf super, maar mijn schaambot ligt voor mijn gevoel aan gort. Ik heb er sowieso al veel last van, maar we stonden 3 km van het terrein geparkeerd, moesten 2 heuvels op en af voor we er waren, en ik had dus voor de tijd al flink last. Nu, een dag later, voelt het onwijs wiebelig en beurs. Het was het wel waard hoor, het was helemaal super verder!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_59055019
Met koken en daarna eten heb ik gelukkig geen last meer. Ik heb ineens elke dag wel zin in een omelet.
Niet dat ik het ook doe, lijkt me niet zo gezond.

KD succes!

Kan blijkbaar niet meer zo goed tegen een hele dag buiten rondhangen, ben nu moe! Dus ga lekker bankhangen.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:52:00 #10
114177 Diaan73
pi_59055438
Fuente leuk dat Pinkpop gisteren gaaf was, je moet daar altijd zo'n eind lopen om bij het festivalterrein te komen.. nadeel van veel festivals vind ik. Peaceman is vandaag en ik ben niet mee... was zoiezo al niet de bedoeling maar ik zou het nu ook niet volhouden. Ik hou het maar bij de tv-uitzending. Vanmiddag weer 2 uur geslapen lekker met Twan dvd kijken in bed... Over 4 weken ga ik 4 dagen naar Rock Werchter en dan ook nog in een tentje, ik hoop dat ik me dan een stuk beter voel. Half augustus naar Lowlands, maar dat zit in de zgn. "goede" periode en zijn we net daarvoor op vakantie geweest. Ik vind het wel gaaf om zwanger op een festival te lopen trouwens.

Mefke ik voel met je mee, als ik het lees, krijg ik bij wijze van spreken al spontaan last.
Make love, not war ☮
pi_59055457
Ben benieuwd hoe het met KD is.. nog maar een paar voor de zekerheid.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator zondag 1 juni 2008 @ 20:59:12 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59055602
KD ik hoop dat je inmiddels je kindje al in je armen hebt
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 juni 2008 @ 21:05:54 #13
105850 Fuente
mamamuts
pi_59055744
Diaan, dat is echt het nadeel! Daarom gaan wij helaas dit jaar niet naar Lowlands. Ik zou heel erg graag willen, maar ik had bij Sara ook de hele zwangerschap erg last van een pijnlijk schaambot, en als ik bekijk hoeveel last ik er nu al van heb, weet ik gewoon dat LL geen succes wordt. Volgend jaar maar weer hahaha Rock Werchter lijkt me supergaaf trouwens, ben ik nog nooit geweest!

KD? al nieuws?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 1 juni 2008 @ 21:11:41 #14
114177 Diaan73
pi_59055874
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:05 schreef Fuente het volgende:
Diaan, dat is echt het nadeel! Daarom gaan wij helaas dit jaar niet naar Lowlands. Ik zou heel erg graag willen, maar ik had bij Sara ook de hele zwangerschap erg last van een pijnlijk schaambot, en als ik bekijk hoeveel last ik er nu al van heb, weet ik gewoon dat LL geen succes wordt. Volgend jaar maar weer hahaha Rock Werchter lijkt me supergaaf trouwens, ben ik nog nooit geweest!

KD? al nieuws?
Ow dat is wel erg vervelend ja.... Rock Werchter gaan we naartoe omdat o.a. R.E.M., Radiohead, Zita Swoon bands waar we superfan van zijn komen en hadden we ook al kaartjes van voordat ik wist dat ik zwanger was. Eerst nog 1 juli naar Radiohead in Amsterdam... drukke week dus. Werchter is erg leuk hoor, maar niets kan aan Lowlands tippen. Daar gaan we altijd naartoe ongeacht de bands die komen. Ik ga het maar rustig aan doen hahaha.

Het blijft stil rondom KD....
Make love, not war ☮
pi_59056350
KD, ik heb de hele dag aan je gedacht, en nu ben ik eindelijk thuis, maar.. nog geen baby! Sterkte meid!
  zondag 1 juni 2008 @ 23:23:52 #16
100412 mefke79
komt goed!
pi_59058933
Ohh, Lowlands...lijkt me zooo gaaf om daar weer naar toe te gaan. Ben zeven jaar achter elkaar geweest, nu al een aantal jaar niet meer. Maar krijg manlief ook echt niet mee. We gaan wel nog 2 weken kamperen zo net voor de 20 weken. Was al geboekt en we nemen een heeeel lekker dik luchtbed mee, dus dat moet goedkomen. En anders maar annuleren, heb al bekeken dat dat met verklaring gewoon moet lukken.

KD, alles oke?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 2 juni 2008 @ 00:35:05 #17
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59060299
hallo allemaal, wil even zeggen dat er nog niks is gebeurd helaas, blijft rommelen en doen maar het zet niet door.
pi_59060815
Oh KD, Spannend!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_59061607
Lowlands; we hadden plannen dit jaar ook weer te gaan, nadat het vorig jaar erg geslaagd was (ben in '99 geweest, en vorig jaar dan eindelijk een keer met m'n vriend). Maar dat gaat dus niet lukken, zou nog wel kunnen; kleine logeren bij opa en oma, maar blijf dan liever thuis

KD; die kleine van jou houd het wel spannend he!? Iig sukses nogmaals mocht het wel doorzetten!

Ik heb gisteren een zware beproeving gehad; gipsafdruk van de buik Ik wilde het staande doen zodat de buik mooier valt, maar op het end had ik het erg zwaar, werd dizzy, toch wel zwaar met ruim 36 weken
Ik ben wel tevreden over het resultaat, maar volgens mij is de afdruk nu toch een beetje platter uitgezakt dan dat ie was. Maar heb al hele leuke ideetjes voor de versiering!

Het kraambed staat nu beneden klaar, gisteren aquarium verhuisd want daar moest het kraambed staan, ik mocht de visjes uitvangen, en de heren hebben het aquarium verplaatst, een hele onderneming! Maar het staat nu wel mooier (nieuwe kast er meteen onder).
Vriendlief heeft vannacht beneden geslapen, zodat ik hem niet steeds wakker houd.
(Die heeft het zowieso zwaar dezer dagen, naast de dingen die die van mij overneemt en de papa-zorgjes; veel gedoe op z'n werk; hij werkt op een 2-mans site en zijn collega heeft vorige week ontslag genomen omdat hij geen vrij kon krijgen in dezelfde periode dat mijn vriend vrij heeft na de bevalling, dat was blijkbaar de druppel, maar m'n vriend die met de rotzooi achterblijft in deze toch al hectische periode, die maakt zich nu zorgen of hij wel vrij kan nemen na de bevalling).

En de kleine ligt weer hoog, tenminste, weer last van maag en benauwdheid afentoe, die blijft echt op en neer gaan, letterlijk ook want het hikken wordt ook steeds meer
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59061764
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:36 schreef mefke79 het volgende:

Gisteren naar de Efteling geweest en toen net gedaan of ik niet zwanger ben. Oeps, dat levert dus twee problemen op:
1. Nee, de achtbaan is niet handig. De rit overleef je wel, de stangen zitten niet in de weg met bijna 9 weken, maar mijn hoofd vond het minder. Had telkens het gevoel dat het ergens een metertje of 2 achter me aan zweefde. Heb dus ook redelijk veel zwarte sterretjes gezien. Altijd leuk! (dat van die achtbanen was trouwens in overleg met de VK, kon geen kwaad, zou het vanzelf merken als het niet prettig was, goed, daar kwam ik dus achter )
Die bordjes staan er ook niet voor niets denk ik
pi_59061769
Llewella, wat vervelend voor je vriend, echt een k*tstreek van die (ex)collega. Sterkte daarmee!
En ben benieuwd naar een foto van de gipsafdruk!
pi_59061773
KD, wat *%^@# dat het zo lang al aan het rommelen en doen is, maar dat het niet echt doorzet. Sterkte ook voor jou!
  maandag 2 juni 2008 @ 08:08:39 #23
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59061913
KD, heb je wel kunnen slapen? En hou je het nog vol? Anders gewoon de verloskundige bellen hoor. Misschien kan zij een handje helpen. Of is het allemaal nog goed vol te houden?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_59062237
Ow KD nog een extra van hier. Hopelijk heb je nog wel een beetje kunnen rusten vannacht. Zijn je vliezen al gebroken? Misschien kan de VK dat doen, dan gaat het toch allemaal wat sneller?
Succes meis en ik hoop dat het allemaal nog een beetje gaat, want dat rommelen enzo dat sloopt je ook alleen maar. Vandaag zowiezo rustig aan doen want het wordt weer broeierig warm

Ik mag straks weer voor controle naar de VK, we hebben een dubbele afspraak omdat de VK gaat uitleggen wat te doen als het gaat beginnen, wanneer ik de VK moet bellen en wanneer ik dan naar het ziekenhuis moet.
We zien het wel, ik vind het wel spannend... 35 weekjes alweer!
pi_59062244
Hallo,

Ik heb even een vraagje: Ik ben 34 weken zwanger en heb volgens mij een griepje onder de leden (keelpijn en hoofdpijn).
Ik heb net de huisarts gebeld of ik nog paracetamol mag nemen en de assistente zegt dat ik aan het einde van de ochtend wordt teruggebeld, heel fijn.
Ik lees op internet dat je het tijdens je zwangerschap gewoon mag slikken maar niet aan het einde van de zwangerschap, maarja is 34 weken al het einde van je zwangerschap?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')