Lowlands; we hadden plannen dit jaar ook weer te gaan, nadat het vorig jaar erg geslaagd was (ben in '99 geweest, en vorig jaar dan eindelijk een keer met m'n vriend). Maar dat gaat dus niet lukken, zou nog wel kunnen; kleine logeren bij opa en oma, maar blijf dan liever thuis

KD; die kleine van jou houd het wel spannend he!?

Iig sukses nogmaals mocht het wel doorzetten!
Ik heb gisteren een zware beproeving gehad; gipsafdruk van de buik

Ik wilde het staande doen zodat de buik mooier valt, maar op het end had ik het erg zwaar, werd dizzy, toch wel zwaar met ruim 36 weken

Ik ben wel tevreden over het resultaat, maar volgens mij is de afdruk nu toch een beetje platter uitgezakt dan dat ie was. Maar heb al hele leuke ideetjes voor de versiering!
Het kraambed staat nu beneden klaar, gisteren aquarium verhuisd want daar moest het kraambed staan, ik mocht de visjes uitvangen, en de heren hebben het aquarium verplaatst, een hele onderneming! Maar het staat nu wel mooier (nieuwe kast er meteen onder).
Vriendlief heeft vannacht beneden geslapen, zodat ik hem niet steeds wakker houd.
(Die heeft het zowieso zwaar dezer dagen, naast de dingen die die van mij overneemt en de papa-zorgjes; veel gedoe op z'n werk; hij werkt op een 2-mans site en zijn collega heeft vorige week ontslag genomen omdat hij geen vrij kon krijgen in dezelfde periode dat mijn vriend vrij heeft na de bevalling, dat was blijkbaar de druppel, maar m'n vriend die met de rotzooi achterblijft in deze toch al hectische periode, die maakt zich nu zorgen of hij wel vrij kan nemen na de bevalling).
En de kleine ligt weer hoog, tenminste, weer last van maag en benauwdheid afentoe, die blijft echt op en neer gaan, letterlijk ook want het hikken wordt ook steeds meer
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae