Rond de 7de week.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef releaze het volgende:
ik zat gisteren even op de clearblue website te kijken naar het hCG hormoon en dat het piekt tussen week 7 en 12 en het waarschijnlijk de oorzaker is van misselijkheid.
Nu vroeg ik me af, wanneer begonnen jullie echt misselijk te worden?
Interpunctie is your friend.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:46 schreef 2h2h het volgende:
Hallo meiden
Nou we hebben het zijn ouders vertelt de reactie tjah was niet veel over te zeggen.
Mijn vriend zegt we hebben gezins uitbreiding z'n vader vroeg wie dan jah zegt mijn vriend sabrina is zwanger ze zeiden alleen oh.
Dat was wel een tegenvaller maar had ook niks anders verwacht.
Verder had ik vandaag slechte zin weet niet precies waarom beetje ruzie gehad daardoor met me vriend maar ach zal er wel bij horen.
Was al om 8 uur wakker terwijl ik kon uitslapen beetje rotdag.
Ik werd bij mijn vorige zwangerschappen misselijk rond de 6de week.
And Vivi isn't.quote:
Elise heeft het maar al te goed door. Echt, ze kan alles en gaat alles doen 'als ik grote zus ben!'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef mrien het volgende:
Fijn dat alles goed gaat Bright!
Heeft Elise al een beetje door dat er een baby komt?
Alvast hele fijne vakantie Reinhilde! Waar ga je naar toe?
En inderdaad KD, hoe gaat het vandaag?
Dat vroeg ik me ook idd af.....quote:Op zondag 8 juni 2008 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
Liza? Hoe is het nu? Heb je nog gebeld? Of voel je de baby inmiddels al iets meer?
Nee het zijn gewoon wat rare mensen eigenlijk Ze hebben ook alrijt iets te zueren over het huis als ze hier zijn en zullen ook nooit eens zeggen dat we iets goed doen of iets goeds hebben gekocht altijd wat op te merken dus ik had echt geen enthousiasme verwacht gelukkig is mijn moeder dubbel zo blij en enthousiast dat maakt het dan weer goedquote:Op maandag 9 juni 2008 00:14 schreef Webkim het volgende:
[..]
And Vivi isn't.![]()
2h2h: wat een reactie zeg... Hoe komt het dat je daar al op gerekend had? Kunnen jullie niet zo goed met elkaar overweg?
KD, lig je nou onderhand eens te puffen?Je maakt het wel heel spannend hier.
Ik heb mezelf een paar weken terug al een blender aangeschaftquote:Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef dutchie het volgende:
Sterkte alle LLM, het is even goed afzien nu met dit weer. Fruitsalade-tipje: ananas (zonder hart), druifjes, appeltje, muntblaadjes mengen met een lepeltje honing.![]()
Was voor mij altijd een goed alternatief voor de milkshake of die ijsjes waar ik nog meer naar verlangde.
De H&M had ze nog wel vorige weekquote:Op maandag 9 juni 2008 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Zow heb net maar even een zwarte positie broek en twee tuniekjes gekocht, de komende dagen wordt het kouder/slechter en ik kan geen broek meer aan. Weet iemand hier een goed adres voor positie spijkerbroeken? Bij Prenatal was er niet veel soeps. Het is natuurlijk ook helemaal niet het tijd van het jaar daarvoor maar ik wil er wel graag eentje hebben.
OKay ga ik daar ook nog even kijken, de H&M hier bij mijn werk hadden ze geen positiekleding meer.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:48 schreef freecell het volgende:
[..]
De H&M had ze nog wel vorige weekGoedkoop en die van mij zit geweldig!
KD Tevens is dit een KD aanmoedigingspost
7 wekenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef releaze het volgende:
ik zat gisteren even op de clearblue website te kijken naar het hCG hormoon en dat het piekt tussen week 7 en 12 en het waarschijnlijk de oorzaker is van misselijkheid.
Ik vrees dat het de vorige keer ook zoiets was bij mij, ik weet het niet meer...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef dutchie het volgende:
de milkshake of die ijsjes waar ik nog meer naar verlangde.
Tip: Blender + banaantje + melk + Vanille ijsquote:
uuh... niet? Ik heb daar gelukkig helemaal geen last van. Ik ben alleen maar moe, moe, moe...quote:Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef releaze het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |