abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59263197
KD hoop dat het nou eens doorzet dat rommelen!

Ik heb de laatste dagen steeds een vieze smaak achter in mijn mond. ik krijg het maar niet weg. Heel irritant!
Ik begin nu een klein beetje een buikje te krijgen! En volgens Kim zijn mijn borsten 2 extra buiken.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:00:53 #52
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59263301
Die vieze smaak had ik ook tijdens de zwangerschap. Een paar weekjes, soort van sinaasappel ofzo. Ik werd er echt gek van, en misselijk. Ik heb echt lyrisch mijn tanden gepoetst en mondwater gebruikt, maar niets hielp.
pi_59264124
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef Silmarwen het volgende:
Die vieze smaak had ik ook tijdens de zwangerschap. Een paar weekjes, soort van sinaasappel ofzo. Ik werd er echt gek van, en misselijk. Ik heb echt lyrisch mijn tanden gepoetst en mondwater gebruikt, maar niets hielp.
Ik ook. Misselijk nu toevallig wel. Maar meestal gelukkig niet. Nu maar eens gaan slapen.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:09:37 #54
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59269701
Ik heb bij vlagen last van misselijkheid, maar net als Jose heel veel last van vermoeidheid.... hopelijk gaat dat een keer weg, ik vind het helemaal niet leuk. Maar aan de andere kant: als dat het enige is, mag ik mn handen nog dichtknijpen.

Marie, ik zal eens kijken bij de H&M en de kortingscode, volgens mij heb ik die code ook wel zelf gekregen. Maar laatst toen ik keek bij de positiemode in de onlinewinkel, was er nog maar weinig te koop in mijn maat.

Jose, wat super dat je weer zo'n mooie echo hebt gehad. Ik moet nog 5 weken wachten... ik denk erover te bellen om te vragen of ik eerder mag

Bla, na vandaag wordt het weer minder warm, dus daar kun je je vast op verheugen.
Make love, not war ☮
pi_59270029
Weer wat geleerd. Positieode die bij week 14 ideaal zat wordt langzamerhand te klein
Ik dacht dat dat spul bedoeld was om de hele zwangercshap mee te gaan? Maar dat gaat dus niet bij alles werken.
pi_59270220
Goedemorgen

Ik heb 3 weken geleden ofzo ook zo'n vieze smaak in mijn mond gehad...was aan 1 kant van mijn mond en het was een hele bittere smaak..super irritant want kreeg het ook nergens mee weg...en nu ik er aan denk was t van t ene op t andere moment weg

Jose fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad, leuk om te zien dat t ineens echt een mensje is he

En hier is mijn zwangerschapskleding ook al een paar weekjes aan de krappe kant...shirtjes lijken vaak te kort, broeken knellen bij mijn buik...maar ik ga nu echt geen nieuwe kleren meer kopen voor die korte tijd
Toch apart want je zou idd denken dat je daar wel de hele zwangerschap mee vooruit zou moeten kunnen...en t is ook niet zo dat ik een extreem grote buik heb, maargoed

Hopen idd dat t vandaag minder warm word

En morgen weer naar de Gyn *ril* hoop dat ie wat vriendelijker is dit keer
pi_59270369
Goedemorgen!

Jeetje mina, die kleine heeft nu al een EK trauma Gister bij het 2e doelpunt, weer hoop geschreeuw natuurlijk, en ik krijg me toch een steek onderin de buik! Volgens mij schrok ze zich wild
Meteen een demostratie kijk m'n navel plopt eruit gegeven aan m'n stiefmoeder; sinds eergister blijkt dat ook mijn navel eruit kan ploppen, dat had ik nooit verwacht! Gezien ik vanmezelf zo'n diepe navel heb.

En m'n ouders hebben weer lekker geschopped voor de kleine afgelopen week; roze babynikes en een roze maxicosi. Alleen nou krijgen ze de maxicosi niet meer van de kinderwagen na het proberen (Zo'n 3-wieler, weet alleen niet welke).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:53:48 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59270461
Je hebt die grote ronde bollen waar de beugel aan vast zit, daar achterop zitten de knoppen die je in kan drukken om de beugel naar beneden te schuiven.
Maar aan de binnenkant van die bollen, zeg maar aan de binnenkant van de boog zitten als het goed is halve maantjes, die moet je indrukken en dan komt hij weer los.

Of hadden ze dat al wel geprobeerd?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:54:26 #59
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59270469
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En hier is mijn zwangerschapskleding ook al een paar weekjes aan de krappe kant...shirtjes lijken vaak te kort, broeken knellen bij mijn buik...maar ik ga nu echt geen nieuwe kleren meer kopen voor die korte tijd
Toch apart want je zou idd denken dat je daar wel de hele zwangerschap mee vooruit zou moeten kunnen...en t is ook niet zo dat ik een extreem grote buik heb, maargoed

Hopen idd dat t vandaag minder warm word

En morgen weer naar de Gyn *ril* hoop dat ie wat vriendelijker is dit keer
Ik had precies hetzelfde. Ze hebben bij de H&M regelmatig positiekleding voor wênag. Ik heb voor de laatste twee zwangere weken daar nog een broek gekocht voor 7 euro . Dus als je er één in de buurt hebt zitten, kan het geen kwaad om er even te loeren .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:59:50 #60
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59270592
goedemorgend dames

KD meid ik hoop dat het nu toch in gang mag schieten voor je hoor meid... ook al is het zo warm.. je beebje vasthouden is nu het enigste denk ik dat je wilt...

Hier al héél deel werk verricht... ga nu meteen was ophangen... en dan vlug terug binnen zitten, want ik zweet me nu al kapot

Blabla wat je vernoemd heb ik ook al paar keer gehad.... ik ben eigenlijk nog altijd beetje teleurgesteld dat gyn niet gekeken heeft naar opening... was wel nieuwsgierig (gewoon om te vergelijken met zwangerschap van Luna)

Liza gelukkig dat beebje weer goed aanwezig is... daar krijg ik stress van hé.. als ze u zonder boe of ba zo een antwoord geven... daarom dat ik in begin van zwangerschap ook nog vroedvrouw heb aangesproken... en die komt ook lekker langs als ik bevallen ben.. want ga als alles goed is voor polyklinisch (is héél ongewoon hier in belgië.. ze verwachten dat je 5 dagen blijft, maar daar heb ik echt geen zin in ik wil dicht bij mijn gezinnetje zijn, en niet steeds gestoord worden wanneer ik het niet wil )

Llewela leuk alles in het roze... hier is kinderwagen neutraal omdat we bij Luna nog niet wisten wat het ging worden.. maar we kleden het mooi meisjes-achtig aan... Hopelijk geraakt de maxi-cosi er toch af meid...

ik ga nu was ophangen
pi_59270763
Goedemorgen,
Vanmorgen alweer bij de VK geweest, baby lag inderdaad mooi op het bekken te duwen, wat de pijn veroorzaakt. 't kon nooit heel lang meer duren zij ze, en dat is natuurlijk ook zo
Verder was alles goed, bloeddruk netjes en niets aangekomen t.o.v. de vorige keer.
Volgende week weer terugkomen, of ik moet dan al bevallen zijn
pi_59271089
Roze baby nikes
whehe mijn navel zit nog steeds netjes naar binnen...ik gok at dat ook zo blijft

Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent Luna, maar ik heb toch zoiets: hoe minder ze tussen mijn benen hoeven te zitten, hoe beter

Hihi Mrien t kan nooit meer lang duren...ja zoveel had ik je ook kunnen zeggen
Maar wel spannend he...t komt zooo dichtbij nu

Ik zei net ook nog tegen vriendje, zo stom eigenlijk dat ik precies weet hoelang t nog duurt en al aan t aftellen ben, maar buiten opa's en oma's niemand iets weet, dus ik ook niet tegen mensen kan zeggen..oe nog zoveel nachtjes slapen
Hij heeft dat wel aangezien hij vrij heeft genomen voor die week en gewoon de reden heeft opegegeven...achja
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik had precies hetzelfde. Ze hebben bij de H&M regelmatig positiekleding voor wênag. Ik heb voor de laatste twee zwangere weken daar nog een broek gekocht voor 7 euro . Dus als je er één in de buurt hebt zitten, kan het geen kwaad om er even te loeren .
Helaas heeft de H&M hier in de stad geen positiekleding :S
Dan zou ik naar eindhoven moeten rijden en dat is toch een klein uurtje in de auto

maar 7 euro kun je t idd niet voor laten
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:35:59 #63
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59271390
Zo, weer bijgelezen. Kus voor ieder die het nodig heeft.

Ik ben nog niet misselijk, behalve zaterdag icm duizelig. Moe wel, ik kan de hele dag wel slapen. Ik ben dan ook blij dat Emma nog slaapt tussen de middag.
Ik heb wel mijn positiebroeken uit de kast getrokken, ik had gister echt geen zin in een strakke band om mijn buik, vandaag gaat het wel weer. Ook al de eerste broek gekocht,mooi bruin linnen bij de miss Etam. Die kan ik aan het eind van de zomer wel passend aan denk ik.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_59271616
BE: thanks! Ik heb het even doorgegeven. Geen idee of ze dat al hadden geprobeerd!

Hier 1 broek die nu iets strakker gaat zitten, voor de rest valt het mee, ohw en m'n lichte H&M tuniekje staat ook wel vrij strak. Maar ik ga ook niet meer voor die laatste tijd nieuwe kleding halen, alleen al om de moeite

Ohwja, gister waren de enkeltjes weer dusdanig gezwollen dat ze leken op de enkeltjes van jaap uit de gouden kooi Ik voel me niet dik of vatsig ofzow tijdens het zwanger zijn, maar als m'n enkels zo dik zijn is het toch wel even schrikken. Gelukkig vanochtend weer weggetrokken nadat ik met een kussen onder m'n voeten had geslapen. En nu lijken ze weer iets op te zetten
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:28:51 #65
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59272764
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt die grote ronde bollen waar de beugel aan vast zit, daar achterop zitten de knoppen die je in kan drukken om de beugel naar beneden te schuiven.
Maar aan de binnenkant van die bollen, zeg maar aan de binnenkant van de boog zitten als het goed is halve maantjes, die moet je indrukken en dan komt hij weer los.

Of hadden ze dat al wel geprobeerd?
ik dacht dat dit over een BH ging
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_59272939
Oh en ik dacht Max krijgt een broertje of een zusje
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:37:12 #67
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59273002
hehe, dat zou wel een wonder zijn
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_59273147
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:06 schreef mrien het volgende:
Goedemorgen,
Vanmorgen alweer bij de VK geweest, baby lag inderdaad mooi op het bekken te duwen, wat de pijn veroorzaakt. 't kon nooit heel lang meer duren zij ze, en dat is natuurlijk ook zo
Dan mag ik hopen dat het bij mij ook niet lang meer duurt, heb ook al 2 weken last van pijn.
Maarja waar heb ik nou niet last van...
pi_59273516
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:03:59 #70
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59275123
ah lovelylady, ken het gevoel van er even doorheen zitten, sterkte ermee.

Mrien, fijn dat alles weer goed was!!
pi_59275210
en ik dacht meteen KD komt even melden dat ze bevallen is!!! Hoe gaat het vandag?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:13:32 #72
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59275345
lovely ik heb er ook zo'n last van.. maar heb ergens gelezen dat het idd is door hoofdje dat tegen schaambot drukt en als je zo goed als je nog kunt in kleermakerszit gaat zitten kantel je je bekken en dan kan het zijn dat hoofdje er mooi tussenin gaat zitten... Ik heb het gisteren en eergisteren toch maar ff zo goed als ik kan geprobeerd.. en moet eerlijk zeggen, het deed niet goed, maar de pijn is IETSJES minder
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:18:40 #73
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59275474
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:07 schreef Mibos het volgende:
en ik dacht meteen KD komt even melden dat ze bevallen is!!! Hoe gaat het vandag?
hetzelfde

Gisteren flink gerommel, vanacht weeachtige gevoelens, vanochtend weer lekker wakker worden met 3 stevige weeën ( daar wordt je goed wakker van hoor. ) en dan zakt het weer om van voor af aan te beginnen.
Maar mijn baarmoedermond is wel nog verder naar voren gaan staan dus dat is wel weer een goed teken.

Lunastar, weet niet hoe groot jij bent maar ik ben maar klein dus dan werkt dit bij mij wel.
Heel charmant op de bank zitten met je benen wijd en bungelend boven de grond,naar voren hangen over een oversized kussen die op je schoot ligt en dan zo lekker uithangen.
En wat het nog lekkerder maakt is als je partner dan over je rug heen wrijft/kieteld/maseerd.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:45:38 #74
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59276224
ben ook niet echt groot, zal die tip ook eens proberen...
weet je wat ook heerlijk zit en minder pijnlijk is om dan terug op te staan, een tuinstoel waar je de rugleuning van plat kunt leggen, die zitten wat dieper dan een gewone keukenstoel...
pi_59278245
Mmm en bij mij helpt dat in kleermakerszit zitten ook niet echt, zodra je weer gaat staan krijg je het alsnog voor je kiezen (die pijn)
Ik doe dus hetzelfde als KD, gewoon in huis heel charmant hangen met de benen wijd op de bank of veel op bed zitten/liggen/hangen, matras is lekker zacht

Ach, ik vind het niet heel vervelend, minst fijne d'r aan is dat je minder mobiel bent..

PS, KD volgens mij klopt jouw ticker niet...je bent vandaag toch 39 weken? Volgens je ticker 38 weken en 5 dagen

[ Bericht 11% gewijzigd door mrien op 10-06-2008 15:11:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')