Ik ook. Misselijk nu toevallig wel. Maar meestal gelukkig niet. Nu maar eens gaan slapen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef Silmarwen het volgende:
Die vieze smaak had ik ook tijdens de zwangerschap. Een paar weekjes, soort van sinaasappel ofzo. Ik werd er echt gek van, en misselijk.Ik heb echt lyrisch mijn tanden gepoetst en mondwater gebruikt, maar niets hielp.

Ik had precies hetzelfde. Ze hebben bij de H&M regelmatig positiekleding voor wênag. Ik heb voor de laatste twee zwangere weken daar nog een broek gekocht voor 7 euroquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En hier is mijn zwangerschapskleding ook al een paar weekjes aan de krappe kant...shirtjes lijken vaak te kort, broeken knellen bij mijn buik...maar ik ga nu echt geen nieuwe kleren meer kopen voor die korte tijd
Toch apart want je zou idd denken dat je daar wel de hele zwangerschap mee vooruit zou moeten kunnen...en t is ook niet zo dat ik een extreem grote buik heb, maargoed
Hopen idd dat t vandaag minder warm word
En morgen weer naar de Gyn *ril* hoop dat ie wat vriendelijker is dit keer

Helaas heeft de H&M hier in de stad geen positiekleding :Squote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik had precies hetzelfde. Ze hebben bij de H&M regelmatig positiekleding voor wênag. Ik heb voor de laatste twee zwangere weken daar nog een broek gekocht voor 7 euro. Dus als je er één in de buurt hebt zitten, kan het geen kwaad om er even te loeren
.

ik dacht dat dit over een BH gingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt die grote ronde bollen waar de beugel aan vast zit, daar achterop zitten de knoppen die je in kan drukken om de beugel naar beneden te schuiven.
Maar aan de binnenkant van die bollen, zeg maar aan de binnenkant van de boog zitten als het goed is halve maantjes, die moet je indrukken en dan komt hij weer los.
Of hadden ze dat al wel geprobeerd?

Dan mag ik hopen dat het bij mij ook niet lang meer duurt, heb ook al 2 weken last van pijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:06 schreef mrien het volgende:
Goedemorgen,
Vanmorgen alweer bij de VK geweest, baby lag inderdaad mooi op het bekken te duwen, wat de pijn veroorzaakt. 't kon nooit heel lang meer duren zij ze, en dat is natuurlijk ook zo

hetzelfdequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:07 schreef Mibos het volgende:
en ik dacht meteen KD komt even melden dat ze bevallen is!!! Hoe gaat het vandag?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |