abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juni 2008 @ 10:56:58 #26
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59241371
Goedemorgend (bijna middag)

Hier juist terug van gyn... Baby ligt nog steeds met hoofdje beneden... bloeddruk was 124/82, was met bus geweest en had beetje benauwd, maar was dus goed de bloeddruk... hartje weer gehoord.. dacht hij gaat ook checken of er al opening is, maar dat deed hij ff niet zei hij... want maakt niks uit ofzoiets.. want als baby nu wilt komen laten we dat toe... Krijg wel ff de kriebels, want was wel benieuwd naar opening, omdat schoonmoeder vind dat mijn buik in 3 dagen tijd hard gezakt is en ze is er van overtuigd dat ik deze week niet ga uitdragen... we zullen zien hé...
Maar voor de rest dus alles picobello in orde, alleen dat ik in 4 weken tijd 2 kg was bijgekomen.... Hij heeft er wel niks van gezegd.. maar ik verschoot wel...

Ik ga nu ff bijlezen....
pi_59244227
Goedemiddag dames,

Heb nog niet helemaal bijgelezen, maar ga ik zo wel even doen! Ik heb het idee dat ik steeds meer verschijnselen krijg en dan voornamelijk het hongergevoelmisselijkheid (tja, weet er geen ander woord voor te verzinnen, hihi). En the boops beginnen ook pijnlijker te worden, maar gelukkig alleen als ik erop druk (;), dus dat doen we maar niet te vaak he!). Hoe is het met KD?? nog steeds niet aan het puffen meid? Ik hoop voor je dat dat snel gebeurd!

Liefs Vaam
pi_59245320
lunastar; mijn verloskundige checkt dus ook niet, omdat ik bijv al 2 cm ontsluiting zou kunnen hebben en nog 4 weken mee door kan lopen, of potdicht zit en morgen begint het en snel volledige ontsluiting. Heeft dus geen zin volgens hem om te checken, gewoon rustig afwachten.
Klinkt logisch, dus ik wacht gewoon netjes af, en eigenlijk wel beter ook dan al dat gewroet, ik laat liever de natuur zijn gang gaan.

Hier warm, badkamer aan het schoonmaken. Alles lekker rustig bij voorkeur vanuit een zittende houding doen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 9 juni 2008 @ 14:01:13 #29
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59246125
Sterkte alle LLM, het is even goed afzien nu met dit weer. Fruitsalade-tipje: ananas (zonder hart), druifjes, appeltje, muntblaadjes mengen met een lepeltje honing.
Was voor mij altijd een goed alternatief voor de milkshake of die ijsjes waar ik nog meer naar verlangde.

Cattie van harte met je zwangerschap! Wat leuk zeg.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 9 juni 2008 @ 14:02:22 #30
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59246162
Zow heb net maar even een zwarte positie broek en twee tuniekjes gekocht, de komende dagen wordt het kouder/slechter en ik kan geen broek meer aan. Weet iemand hier een goed adres voor positie spijkerbroeken? Bij Prenatal was er niet veel soeps. Het is natuurlijk ook helemaal niet het tijd van het jaar daarvoor maar ik wil er wel graag eentje hebben.
Make love, not war ☮
  maandag 9 juni 2008 @ 14:14:48 #31
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59246538
ik zou vanavond misschien gestript worden, nou is het zelf al flink aan het rommelen maar heb toch afgebeld.
Aangezien ik het voor mijn schoonvader wilde doen die woensdag geopereerd wordt en dan 10 dagen in het ziekenhuis moet blijven maar nu moet hij morgenvroeg al naar het ziekenhuis.
De kans dus dat de kleine dan al geboren is is sowieso klein en ik voelde me er ook niet helemaal goed bij, ben ook bang dat ik dan een enorme lange aanloop krijg.
Als ze er donderdag nog niet is dan wil de verloskundige wel strippen, dat was haar eigen voorstel omdat ze toch ook vind dat het nu wel erg lang duurt ivm al het voorwerk.

Mefke79, wat verschrikkelijk, enorm veel sterkte ermee!

Luna, ik hoop dat je schoonmoeder gelijk heeftcen dat je niet zo blijft tobben zoals ik

Vaamrille, als je borsten erg pijn gaan doen wil een wisselende douche nog wel eens helpen, deed het bij mij tenminste wel, en helaas nog niete cht iets noemenswaardig hier dus.

Dutchie, klinkt lekker!!

diaan73, ik heb toen wat leuk spul bij wehkamp besteld, misschien is dat iets voor je?
  maandag 9 juni 2008 @ 14:38:58 #32
114177 Diaan73
pi_59247171
Jeetje KD wat een toestanden zeg..... het wordt tijd dat het een keer doorzet!!

Mefke, heel veel sterkte!!

KD ik zal daar eens kijken....bedankt voor de tip!
Make love, not war ☮
pi_59247984
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef dutchie het volgende:
Sterkte alle LLM, het is even goed afzien nu met dit weer. Fruitsalade-tipje: ananas (zonder hart), druifjes, appeltje, muntblaadjes mengen met een lepeltje honing.
Was voor mij altijd een goed alternatief voor de milkshake of die ijsjes waar ik nog meer naar verlangde.

Ik heb mezelf een paar weken terug al een blender aangeschaft

KD; een dikke knuffel en veel sterkte en sukses met het doorzetten van het gerommel, maar ook met je schoonvader!

Mefke, ik had ook als kind/tiener last van chronische bronchitis, maar heb er nu geen last van. Alleen nu een loopneus afentoe met het warme weer.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59249075
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Zow heb net maar even een zwarte positie broek en twee tuniekjes gekocht, de komende dagen wordt het kouder/slechter en ik kan geen broek meer aan. Weet iemand hier een goed adres voor positie spijkerbroeken? Bij Prenatal was er niet veel soeps. Het is natuurlijk ook helemaal niet het tijd van het jaar daarvoor maar ik wil er wel graag eentje hebben.
De H&M had ze nog wel vorige week Goedkoop en die van mij zit geweldig!

KD Tevens is dit een KD aanmoedigingspost
pi_59249123
Sorry voor mijn late reactie!

Ik heb gebeld, maar werd weer met een kluitje in het riet gestuurd, dat het wel normaal was. Werd daar behooooooorlijk pissig van.
Ik denk dat de baby een stuk rustiger was omdat ik zelf (over)vermoeid (?) was. Ik heb dit weekend echt ongelofelijk veel geslapen en sinds zaterdag is de baby weer zijn stampende zelf!
  maandag 9 juni 2008 @ 16:03:01 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59249493
Fijn om te lezen Liza!
Nou ja, dat van dat kluitje niet natuurlijk, maar dat snap je wel.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:04:45 #37
114177 Diaan73
pi_59249525
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:48 schreef freecell het volgende:

[..]

De H&M had ze nog wel vorige week Goedkoop en die van mij zit geweldig!

KD Tevens is dit een KD aanmoedigingspost
OKay ga ik daar ook nog even kijken, de H&M hier bij mijn werk hadden ze geen positiekleding meer.

Liza fijn dat toch alles goed is nu!
Make love, not war ☮
  maandag 9 juni 2008 @ 16:38:56 #38
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59250478
Fijn Liza, dat je de baby weer als vanouds voelt!

Diaan, bij de H&M als je online besteld met een bepaalde code (zie aanbiedingen topic) krijg je 25% korting! Ik ga zo toch maar even kijken...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_59254350
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef releaze het volgende:
ik zat gisteren even op de clearblue website te kijken naar het hCG hormoon en dat het piekt tussen week 7 en 12 en het waarschijnlijk de oorzaker is van misselijkheid.

Nu vroeg ik me af, wanneer begonnen jullie echt misselijk te worden?
7 weken .....

KD en andere LLM's heel veel succes!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_59254405
quote:
Op maandag 9 juni 2008 19:09 schreef Beaker het volgende:

[..]

7 weken .....
En wanneer gaat dat weer over?
pi_59254598
bij mij pas met 15 weken
pi_59254660
quote:
Op maandag 9 juni 2008 19:17 schreef owlet het volgende:
bij mij pas met 15 weken
Ik vrees dat het de vorige keer ook zoiets was bij mij, ik weet het niet meer...
Nog een goeie vijf weken te gaan dan...
pi_59255306
Bij mij was het bij 16 weken een weekje weg
Het kwam bij 17 en een half terug en is er nu (27 weken) nog steeds.
  maandag 9 juni 2008 @ 19:39:40 #44
108648 cattie
lieve moeder
pi_59255351
KD, hopelijk gaat het nu snel echt beginnen!

Liza, fijn dat je je kindje weer goed voelt. Maar wat naar dat ze je niet serieus nemen. Waarom ga je trouwens in België naar de gyn? Want dan zul je daar lijkt me ook bevallen en met weeën vanuit Nederland naar België lijkt me niet zo geschikt. En zie je er niet tegen op om ergens te bevallen waar ze je niet serieus nemen? Dat zou ik hebben. Maar nu projecteer ik misschien mijn eigen angsten wat teveel op jou.

Ik ben ook sinds week 5 misselijk. Maar dat vind ik niet zo heel erg (wel vervelend), naarder vind ik dat ik maar bloedverlies blijf houden. Niet zoveel als vorige week dinsdag (toen liep het er in straaltjes uit), maar het gaat maar door. Ik ben op dit moment niet zo bang dat het een miskraam wordt, wat dat betreft voelt de zwangerschap wel goed, maar ik ben zo bang dat nu het gelazer rond de zwangerschap al begint. De vorige zwangerschap heeft vanaf week 20 in het teken van zorgen gestaan en ik had zo gehoopt dat het nu langer zou duren.
  maandag 9 juni 2008 @ 19:44:49 #45
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_59255498
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef dutchie het volgende:
de milkshake of die ijsjes waar ik nog meer naar verlangde.

pi_59255547
Bij mij verdween de misselijkheid ook zo'n beetje met 16 weken. Heb overigens geen enkele keer gespuugd toen, maar wel erg misselijk, dizzy, warm, opvliegers en beroerd voornamelijk in de ochtend, maar dat was opgelost door te zorgen dat ik geregeld iets binnen kreeg qua eten al was het maar een hapje brood tussendoor.
Amber Mae
pi_59256402
quote:
Op maandag 9 juni 2008 19:44 schreef Libel het volgende:

[..]

Tip: Blender + banaantje + melk + Vanille ijs
Amber Mae
pi_59256413
Ik heb nooit echt last gehad van misselijkheid, wel heb ik in de " piekweken" veel last van hoofdpijn gehad...

Cattie kan me voorstellen dat het vervelend is, dat bloedverlies

Liza fijn dat de baby weer wat bewegelijker is. Ikl heb afgelopen 2 dagen gemerkt dat je idd best ongerust kunt worden als je de kleine ineens minder voelt of dat hetl ijkt of ze minder fel beweegt. Gelukkig is de kleine hier sinds vandaag ook weer flink aan de gang

Ik geloof dat ik trouwens iets van oefen of indalingsween heb sinds een uurtje of 2...om t kwartier ofzo behoorlijke kramperige steken die ik nog niet eerder heb gehad...naja t voelt maar een minuutje ofzo ff pijnlijk, maar t is niet echt heel vervelend, dat scheelt

ow en mag ik ff melden dat ik niet happy ben met terugkomst van het warme weer ....mijn voeten waren vandaag zo opgeblazen dat mijn slippers kneldde
  maandag 9 juni 2008 @ 20:25:27 #49
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59256869
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef releaze het volgende:
ik zat gisteren even op de clearblue website te kijken naar het hCG hormoon en dat het piekt tussen week 7 en 12 en het waarschijnlijk de oorzaker is van misselijkheid.

Nu vroeg ik me af, wanneer begonnen jullie echt misselijk te worden?
uuh... niet? Ik heb daar gelukkig helemaal geen last van. Ik ben alleen maar moe, moe, moe...

Dakota, ik denk niet dat het de baby al is die ik voel. Ik weet het ook niet. Zal inderdaad wel bandenpijn zijn... gelukkig is het de laatste 2 dagen al zo goed als weg! Trouwens, ik zag net dat wij heel dicht na elkaar uitgerekend zijn!!

Vandaag echo gehad. Goh, inderdaad... wat bijzonder. Ineens was er een klein mensje in plaats van een klein bolletje . Bewoog al flink, maar wilde niet op de foto... (zal 'ie wel van z'n moeder hebben... als ik èrgens een hekel aan heb...;)).

Liza, wat fijn dat je je kleintje weer goed voelt...gelukkig!

KD... je maakt het wel spannend, hoor!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 9 juni 2008 @ 21:55:53 #50
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59260418
José wat mooi he?
18-11-2008 Maarten Alexander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: