Ik heb mezelf een paar weken terug al een blender aangeschaftquote:Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef dutchie het volgende:
Sterkte alle LLM, het is even goed afzien nu met dit weer. Fruitsalade-tipje: ananas (zonder hart), druifjes, appeltje, muntblaadjes mengen met een lepeltje honing.![]()
Was voor mij altijd een goed alternatief voor de milkshake of die ijsjes waar ik nog meer naar verlangde.
De H&M had ze nog wel vorige weekquote:Op maandag 9 juni 2008 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Zow heb net maar even een zwarte positie broek en twee tuniekjes gekocht, de komende dagen wordt het kouder/slechter en ik kan geen broek meer aan. Weet iemand hier een goed adres voor positie spijkerbroeken? Bij Prenatal was er niet veel soeps. Het is natuurlijk ook helemaal niet het tijd van het jaar daarvoor maar ik wil er wel graag eentje hebben.
OKay ga ik daar ook nog even kijken, de H&M hier bij mijn werk hadden ze geen positiekleding meer.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:48 schreef freecell het volgende:
[..]
De H&M had ze nog wel vorige weekGoedkoop en die van mij zit geweldig!
KD Tevens is dit een KD aanmoedigingspost
7 wekenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef releaze het volgende:
ik zat gisteren even op de clearblue website te kijken naar het hCG hormoon en dat het piekt tussen week 7 en 12 en het waarschijnlijk de oorzaker is van misselijkheid.
Nu vroeg ik me af, wanneer begonnen jullie echt misselijk te worden?
Ik vrees dat het de vorige keer ook zoiets was bij mij, ik weet het niet meer...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef dutchie het volgende:
de milkshake of die ijsjes waar ik nog meer naar verlangde.
Tip: Blender + banaantje + melk + Vanille ijsquote:
uuh... niet? Ik heb daar gelukkig helemaal geen last van. Ik ben alleen maar moe, moe, moe...quote:Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef releaze het volgende:
ik zat gisteren even op de clearblue website te kijken naar het hCG hormoon en dat het piekt tussen week 7 en 12 en het waarschijnlijk de oorzaker is van misselijkheid.
Nu vroeg ik me af, wanneer begonnen jullie echt misselijk te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |