Ik heb maar 1 keer gehoord dat een Nederlandse commentator echt zat te schreeuwen..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja echt en als de tegenstanders een doelpunt maakt is die rustig maar als Turkije een doelpunt maakt schreeuwt hij net alsof ze de finale hebben gewonnen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:13 schreef borisz het volgende:
Ronaldo staat nog op het veld, doe er wat aan
Welke zender?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:13 schreef SaCn het volgende:
Wie is die ultiem saaie commentator?
Wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:12 schreef Ulreazj het volgende:
Die keeper kan ook niet uitschoppen.
Ik mis Ugur Yildirim.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:13 schreef zarGon het volgende:
Ik mis Gokdeniz.
CL finale Ajax was nog mooierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer gehoord dat een Nederlandse commentator echt zat te schreeuwen..
BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP!!!!
Hopelijk breekt ie een been ofzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:13 schreef borisz het volgende:
Ronaldo staat nog op het veld, doe er wat aan
Ja, dat hebben ze echt goed voor mekaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:14 schreef 2Drix het volgende:ek2008.nos.nl/
![]()
hoge kwaliteit stream+ radio commentaar
+ live statistieken
![]()
NOS
Owja dat mag wel in de OP.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:14 schreef 2Drix het volgende:ek2008.nos.nl/
![]()
hoge kwaliteit stream+ radio commentaar
+ live statistieken
![]()
NOS
Ik mis mijn oma.quote:
Bij de NOS is 't Arno Vermeulen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:13 schreef SaCn het volgende:
Wie is die ultiem saaie commentator?
Ik wou er meer inzettenquote:
Breezerslet met je msn emoticonsquote:
Jaloers dat ik eerder was?quote:
Rot jij alsjeblieft op.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:15 schreef Daniane het volgende:
hoi ik ga meelullen (A)
Maar Volkan is toch beter dan Rustüdinho?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:16 schreef Devrim_ het volgende:
Ik ben echt zo bang dat Volkan het gaat verneuken
Had dan Babacan meegenomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:16 schreef Devrim_ het volgende:
Ik ben echt zo bang dat Volkan het gaat verneuken
Bedtijd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom zend de BBC de wedstrijd niet uit?
Geen idee, wat is er mis met de NOS?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Itv heeft ook een deel van de rechtenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef Paaskonijn het volgende:
?quote:
Saai Nederlands commentator?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Geen idee, wat is er mis met de NOS?
Rustu heeft z'n tijd wel gehad + hij loopt erg makkelijk een blessure op.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar Volkan is toch beter dan Rustüdinho?
baggerquote:
Engels commentaar is gewoon veel chiller.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Denk het wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:18 schreef Roi het volgende:
"Zouden de spelers begrijpen wat hij bedoelt"
Ik kijk het ook hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Mja, dat zie ik zelf toch altijd wel als een voordeel
Je verstaat geen Engels?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Mja, dat zie ik zelf toch altijd wel als een voordeel
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef Strychnine het volgende:
[..]
quote:
Nederlanderquote:
Ik versta en spreek prima engels, maar ik ben bij voetbal commentaar in het nederlands gewend, dus ik vind dat ook automatisch het prettigst.quote:
Gelukkig post je niet veel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
@day-v&gggmm ofzo: ik blijf.
@paaskonijn: wat een optimistische instelling heb jij... hukhum..
Nou dan kijk je gewoon op ned1!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik versta en spreek prima engels, maar ik ben bij voetbal commentaar in het nederlands gewend, dus ik vind dat ook automatisch het prettigst.
Hebben we dat weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
5posts, kutnewb.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
Slim idee.quote:
Zoooooo interessant, vertel doorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:22 schreef Paaskonijn het volgende:
WOW er vliegt nu gewoon een luchtbalon 5 meter over ons huis heen![]()
![]()
dadelijk ga ik nog dood als die neerstort
Dan kijk je op de Turk. Die schijnt nog wel te schreeuwen enzo misschien is dat leuker?quote:
Nou dat was het wel. Vliegt nu half door een boom heen.quote:
Is goed, ik zal je proberen te accepteren. Maar als je me nog een keer 'ggmm ofzo' noemt pest ik je weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
Zozo weer een spannende dag in het leven van Paaskonijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou dat was het wel. Vliegt nu half door een boom heen.
Dat is je username toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed, ik zal je proberen te accepteren. Maar als je me nog een keer 'ggmm ofzo' noemt pest ik je weg.
Over 8 minuten gaan we met 0-0 de rust inquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Er word over 8 min gescoord.
Het vervelende is dat ze 'm lastig weg kunnen sturen aangezien hij zelf tevens 'directeur voetbal' is. Dus hij geeft zichzelf wat leuke wedstrijden en soms is ie zelfs als 'deskundige' in de studio bij een sportjournaal. Foute vent imo.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:21 schreef borisz het volgende:
Vermeulen is wel een van de ergste bij de NOS.
Zeer zeker. Ik doe ook een keer de gordijnen openquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zozo weer een spannende dag in het leven van Paaskonijn
No shit.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Over 8 minuten gaan we met 0-0 de rust in
bij jou aantal posts verborgen... dat zegt volgens mij al genoeg.quote:
Absoluutquote:
Ben je nou minder slim, of doe je je alleen zo voor?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja sorry zo erg zonder hoofdletters
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:25 schreef Aoristus het volgende:
Laten we hopen dat Ronaldo niet gaat huilen
En wat zou dat dan zeggen, noob?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:25 schreef Daniane het volgende:
[..]
bij jou aantal posts verborgen... dat zegt volgens mij al genoeg.
@GGMM: dankje.
Oei vrije trap ronaldo tegen de paaall.
Idd, belooft weinig goeds dit tot dusver.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Saaie wedstrijd.
Zie je de sarcasme niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:26 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ben je nou minder slim, of doe je je alleen zo voor?
8Kquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:25 schreef Daniane het volgende:
[..]
bij jou aantal posts verborgen... dat zegt volgens mij al genoeg.
@GGMM: dankje.
Oei vrije trap ronaldo tegen de paaall.
Whooohahahhahahahaahohaohohaoahquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Whehehe zag je in de reactie Ronaldo zo met zijn lippen pruttelen zoals een paard ook altijd doen als die hinnikt?
In je eerste post over z'n nickname dacht ik iets van sarcasme te bespeuren, maar toen je er voor de 2e keer op in ging ging ik twijfelen.quote:
het sarcasme.quote:
Ja xDquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Whehehe zag je in de reactie Ronaldo zo met zijn lippen pruttelen zoals een paard ook altijd doen als die hinnikt?
Ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef TC03 het volgende:
Wie heeft die lelijke picca's gemaakt voor in de openingspost?
Ik had het niet tegen jou.quote:
Niks mis mee hoor imhoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik.
Ben geen professional of zo, ik kloot maar wat aan als hobbie
.
quote:
quote:
16 landen: 1 winnaar.quote:
Portugal krijgt wel meer kansenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
135 minuten: 1 doelpunt
Sorry ik ben niet zo fan van SMquote:
Nederland: 1 doel, 1 gevoel, samen zijn we Oranjequote:
Doet 'ie voor de vrouwtjes, wij houden van emotionele mannen, jeweetschquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:33 schreef Paaskonijn het volgende:
ZAG JE HET!! RONALDO MOEST ALWEER BIJNA HUILEN!!
86" Ronaldo breekt beenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:33 schreef Strychnine het volgende:
1 Minuut erbij. met 0-0 de rust in dus, ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren in de tweede helft.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:33 schreef Paaskonijn het volgende:
juistquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
86" Ronaldo breekt been
91" Doelpunt Nihat Kahveci
Leuk voor Nihat dat die de 3-1 mag makenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
86" Ronaldo breekt been
WIE MAAKT CAPS ALS ORANJE HUILT?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Vrouwen houden niet van jankerdsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:34 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Doet 'ie voor de vrouwtjes, wij houden van grote bankrekeningen, jeweetsch![]()
Wie is Oranje?quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Leuk voor Nihat dat die de 3-1 mag maken
Barbie Ken bedoel je? Ronaldo is zo gay als wat.quote:
Daar teken ik voorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
86" Ronaldo breekt been
Seckin niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:37 schreef Seam het volgende:
Wat speelt Turkije belabberd zeg, alleen Emre en Aurelio doen het goed. Ben eigenlijk blij dat Ronaldo zo weinig in beeld is geweest.
Tuncay mag er van mij uit...Hij speelt echt slecht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:37 schreef saban het volgende:
Nihat mag er uit van mij. Arda erin.
Oh die.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Willem van Oranje?
Nee?
Geschiedenislessen gemist??
Toen ie struikelde over een voet van z'n teamgenoot?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tuncay mag er van mij uit...Hij speelt echt slecht.
Tot nu toe heeft hij geen 1 goede actie gemaakt
Ja, nihatquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Toen ie struikelde over een voet van z'n teamgenoot?
O.a.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Toen ie struikelde over een voet van z'n teamgenoot?
Hij rent wel zich de pleuris..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
O.a.
Soms krijgt hij een signaaltje in z'n hoofd waardoor hij denkt dat hij de beste speler in de wereld is..
Loopt altijd slecht af
Eensquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef TC03 het volgende:
Turkije speelt erg matig. Verdienen het niet om ook maar één punt te pakken.Aan de andere kant zie ik Portugal ook graag verliezen.
Dilemma inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef TC03 het volgende:
Turkije speelt erg matig. Verdienen het niet om ook maar één punt te pakken.Aan de andere kant zie ik Portugal ook graag verliezen.
Hij doet ook niks anders.quote:
Eerste opmerking vond ik ook krom inderdaad, ik dacht wtfquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
die commentator zegt echt rare dingen:
"die grensrechter had het net goed, dus de kans dat hij het nu goed heeft is klein"
"er moet wel iemand aangezeten hebben anders zit er niet zo'n cürver aan de bal"
ben ik de enige die dat hoorde of komt het door m'n slaapgebrek?
Dat commentaar zuigt tegenwoordig vreselijk.. ze kruipen zo in de hol van hun favoriet. Ze doen verslag van de eigen belevenis niet van de feiten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
"die grensrechter had het net goed, dus de kans dat hij het nu goed heeft is klein"
"er moet wel iemand aangezeten hebben anders zit er niet zo'n cürver aan de bal"
Volgens mij moest NOS bezuinigen op de commentator. Want hij praat steeds poep.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
Je hebt privé tv?quote:
Doe niet zo Calimero en leg je er bij neer dat Turkije geen reet in te brengen heeftquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:41 schreef xminator het volgende:
Wat wel leuk is dat de commentator het toch maar steeds voor portugal opneemt. Waarschijnlijk vind hij het leuk dat Nederland al 4 jaar lang kapot wordt geneukt door Portugal.
geen cürver maar een curve. En volgens mij klopte dat welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
Hij gaat voor Turkijequote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doe niet zo Calimero en leg je er bij neer dat Turkije geen reet in te brengen heeft
Gewoon normale vraag: Ben jij meer voor Nederland of neig je meer naar Turkije?
Die actie van Boulah toen was echt geweldigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:43 schreef Chadi het volgende:
Ronaldo wordt weer opgehemeld.. .. aanpakken zoals Boula het zou doen .. verdomme hebben die kardasjes niets geleerd van die mocro
Als ik nou in Zwitserland was..mwah..ok..Maar als je in NL zitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef BB-King het volgende:
Is er trouwens nu echt iemand die een EURO 2008 shirt, rugzak en pet gaat kopen?
Vast dezelfde josti's die jamba ringtones kopenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef BB-King het volgende:
Is er trouwens nu echt iemand die een EURO 2008 shirt, rugzak en pet gaat kopen?
Wat heeft dat er mee te maken,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doe niet zo Calimero en leg je er bij neer dat Turkije geen reet in te brengen heeft
Gewoon normale vraag: Ben jij meer voor Nederland of neig je meer naar Turkije?
Niet dusquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
geen cürver maar een curve. En volgens mij klopte dat wel
Oh zoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee maar hier heb ik zo nu en dan uitval en ik dacht gaat ie weer hoeren KPN
"Is maar goed dat de bal geen eigen wil heeft!"quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
Niet? Ik zat dan ook maar met een half oog te kijken.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet? Ik zat dan ook maar met een half oog te kijken.
-doe normaal-quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:48 schreef denthemen het volgende:
COME ON PORTUGAL! Zorg ervoor dat die fluitketels hun bek houden
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:49 schreef xminator het volgende:
[..]
COME ON PORTUGAL, CUM ON THE NETHERLANDS AGAIN, THEY LIKE IT.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:49 schreef Strychnine het volgende:
Fijn dat we op de hoogte worden gehouden over het toiletgebruik van de spelers.
weer een retardquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:51 schreef Damzkieee het volgende:
2 kutlanden, ik kan nog steeds niet kiezen
Ik zit met hetzelfde, kan maar geen kant kiezenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:51 schreef Damzkieee het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:51 schreef Damzkieee het volgende:
iddquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:51 schreef Damzkieee het volgende:
calimeroquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:52 schreef Devrim_ het volgende:
Niemand hoef te weten dat je geen team kunt kiezen..koop een dagboek ofzo
Klagen over slowchat in een livetopic...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:52 schreef Devrim_ het volgende:
Niemand hoef te weten dat je geen team kunt kiezen..koop een dagboek ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |