Tuncay mag er van mij uit...Hij speelt echt slecht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:37 schreef saban het volgende:
Nihat mag er uit van mij. Arda erin.
Oh die.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Willem van Oranje?
Nee?
Geschiedenislessen gemist??
Toen ie struikelde over een voet van z'n teamgenoot?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tuncay mag er van mij uit...Hij speelt echt slecht.
Tot nu toe heeft hij geen 1 goede actie gemaakt
Ja, nihatquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Toen ie struikelde over een voet van z'n teamgenoot?
O.a.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Toen ie struikelde over een voet van z'n teamgenoot?
Hij rent wel zich de pleuris..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
O.a.
Soms krijgt hij een signaaltje in z'n hoofd waardoor hij denkt dat hij de beste speler in de wereld is..
Loopt altijd slecht af
Eensquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef TC03 het volgende:
Turkije speelt erg matig. Verdienen het niet om ook maar één punt te pakken.Aan de andere kant zie ik Portugal ook graag verliezen.
Dilemma inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef TC03 het volgende:
Turkije speelt erg matig. Verdienen het niet om ook maar één punt te pakken.Aan de andere kant zie ik Portugal ook graag verliezen.
Hij doet ook niks anders.quote:
Eerste opmerking vond ik ook krom inderdaad, ik dacht wtfquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
die commentator zegt echt rare dingen:
"die grensrechter had het net goed, dus de kans dat hij het nu goed heeft is klein"
"er moet wel iemand aangezeten hebben anders zit er niet zo'n cürver aan de bal"
ben ik de enige die dat hoorde of komt het door m'n slaapgebrek?
Dat commentaar zuigt tegenwoordig vreselijk.. ze kruipen zo in de hol van hun favoriet. Ze doen verslag van de eigen belevenis niet van de feiten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
"die grensrechter had het net goed, dus de kans dat hij het nu goed heeft is klein"
"er moet wel iemand aangezeten hebben anders zit er niet zo'n cürver aan de bal"
Volgens mij moest NOS bezuinigen op de commentator. Want hij praat steeds poep.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
Je hebt privé tv?quote:
Doe niet zo Calimero en leg je er bij neer dat Turkije geen reet in te brengen heeftquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:41 schreef xminator het volgende:
Wat wel leuk is dat de commentator het toch maar steeds voor portugal opneemt. Waarschijnlijk vind hij het leuk dat Nederland al 4 jaar lang kapot wordt geneukt door Portugal.
geen cürver maar een curve. En volgens mij klopte dat welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
Hij gaat voor Turkijequote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doe niet zo Calimero en leg je er bij neer dat Turkije geen reet in te brengen heeft
Gewoon normale vraag: Ben jij meer voor Nederland of neig je meer naar Turkije?
Die actie van Boulah toen was echt geweldigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:43 schreef Chadi het volgende:
Ronaldo wordt weer opgehemeld.. .. aanpakken zoals Boula het zou doen .. verdomme hebben die kardasjes niets geleerd van die mocro
Als ik nou in Zwitserland was..mwah..ok..Maar als je in NL zitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef BB-King het volgende:
Is er trouwens nu echt iemand die een EURO 2008 shirt, rugzak en pet gaat kopen?
Vast dezelfde josti's die jamba ringtones kopenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef BB-King het volgende:
Is er trouwens nu echt iemand die een EURO 2008 shirt, rugzak en pet gaat kopen?
Wat heeft dat er mee te maken,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doe niet zo Calimero en leg je er bij neer dat Turkije geen reet in te brengen heeft
Gewoon normale vraag: Ben jij meer voor Nederland of neig je meer naar Turkije?
Niet dusquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
geen cürver maar een curve. En volgens mij klopte dat wel
Oh zoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee maar hier heb ik zo nu en dan uitval en ik dacht gaat ie weer hoeren KPN
"Is maar goed dat de bal geen eigen wil heeft!"quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
Niet? Ik zat dan ook maar met een half oog te kijken.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet? Ik zat dan ook maar met een half oog te kijken.
-doe normaal-quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:48 schreef denthemen het volgende:
COME ON PORTUGAL! Zorg ervoor dat die fluitketels hun bek houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |