Tuncay mag er van mij uit...Hij speelt echt slecht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:37 schreef saban het volgende:
Nihat mag er uit van mij. Arda erin.
Oh die.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Willem van Oranje?
Nee?
Geschiedenislessen gemist??
Toen ie struikelde over een voet van z'n teamgenoot?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tuncay mag er van mij uit...Hij speelt echt slecht.
Tot nu toe heeft hij geen 1 goede actie gemaakt
Ja, nihatquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Toen ie struikelde over een voet van z'n teamgenoot?
O.a.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Toen ie struikelde over een voet van z'n teamgenoot?
Hij rent wel zich de pleuris..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
O.a.
Soms krijgt hij een signaaltje in z'n hoofd waardoor hij denkt dat hij de beste speler in de wereld is..
Loopt altijd slecht af
Eensquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef TC03 het volgende:
Turkije speelt erg matig. Verdienen het niet om ook maar één punt te pakken.Aan de andere kant zie ik Portugal ook graag verliezen.
Dilemma inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef TC03 het volgende:
Turkije speelt erg matig. Verdienen het niet om ook maar één punt te pakken.Aan de andere kant zie ik Portugal ook graag verliezen.
Hij doet ook niks anders.quote:
Eerste opmerking vond ik ook krom inderdaad, ik dacht wtfquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
die commentator zegt echt rare dingen:
"die grensrechter had het net goed, dus de kans dat hij het nu goed heeft is klein"
"er moet wel iemand aangezeten hebben anders zit er niet zo'n cürver aan de bal"
ben ik de enige die dat hoorde of komt het door m'n slaapgebrek?
Dat commentaar zuigt tegenwoordig vreselijk.. ze kruipen zo in de hol van hun favoriet. Ze doen verslag van de eigen belevenis niet van de feiten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
die commentator zegt echt rare dingen:
"die grensrechter had het net goed, dus de kans dat hij het nu goed heeft is klein"
"er moet wel iemand aangezeten hebben anders zit er niet zo'n cürver aan de bal"
ben ik de enige die dat hoorde of komt het door m'n slaapgebrek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |