quote:
Mijn moeder had gebeld naar mijn sk lerares en hebben zeg maar gepraat goh. En toen zei mijn moeder dat ze ook niet snapte waarom ik het lokaal niet in mocht, zei mijn lerares dat ik mijn excuses eerst moest aanbieden. Het probleem is alleen dat ik niet weet waarvoor ik mijn excuses moet aanbieden. En mijn moeder vindt dat die vent maar zijn excuses moet aanbiedenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:57 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met je Scheikunde-assistent afgelopen trouwens?
In Helmond wordt dat toch ook niet met woorden opgelost?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn moeder had gebeld naar mijn sk lerares en hebben zeg maar gepraat goh. En toen zei mijn moeder dat ze ook niet snapte waarom ik het lokaal niet in mocht, zei mijn lerares dat ik mijn excuses eerst moest aanbieden. Het probleem is alleen dat ik niet weet waarvoor ik mijn excuses moet aanbieden. En mijn moeder vindt dat die vent maar zijn excuses moet aanbieden
Nee inderdaad. Dinsdag als ik weer sk heb zal ik maar wat dodelijke stoffen in zijn koffie gooien.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:05 schreef Breach het volgende:
[..]
In Helmond wordt dat toch ook niet met woorden opgelost?
Dat soort dingen zouden veel vaker moeten zijn. Ernstig ziek zijn is erg, maar als klein kind ernstig ziek is helemaal niet best. Het lijkt of je het laatste jaren ook steeds meer zietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
Net dreamnight at artis gehad.
Ernstig zieke kinderen mogen ophalen vanuit het ziekenhuis en ze daarna de dag van hun leven te bezorgen door ze naar Artis te brengen met de familie.
sjimz ik vond je al een cultheld maar nu ben je het helemaalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
Net dreamnight at artis gehad.
Ernstig zieke kinderen mogen ophalen vanuit het ziekenhuis en ze daarna de dag van hun leven te bezorgen door ze naar Artis te brengen met de familie.
Volgens mij is dat niet zijn werk maar een actie van zijn werk..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
sjimz ik vond je al een cultheld maar nu ben je het helemaalDat is echt mooi werk. Ik zit er over te denken om ook zoiets te doen, lijkt me echt mooi.
Dat de kinderen allemaal even vergeten dat ze ernstig ziek zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat had ik nog gelezen ja, maar wat maakte de dag nou het meest geslaagd?
Ik vraag met toch af wiens kloon jij bent...quote:
Second that.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vraag met toch af wiens kloon jij bent...
Ik denk iemand die op het zelfde nummer als ik te bereiken isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vraag met toch af wiens kloon jij bent...
Toch niet Elixabete? Of ben je UTWOL ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ik heb net een mailtje gestuurd naar fok of m'n permban der af kan. Duimen voor me jongens
Uh?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk iemand die op het zelfde nummer als ik te bereiken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |