Een lens ja, maar die moet toch juist positief zijn?quote:
Lang leve F5quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:08 schreef TornadoDK het volgende:
Wat gaan die topics hard, ik kan het amper bijhouden
Allebijquote:
Lolquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:09 schreef Loohcs het volgende:
Arno Vermeulen![]()
'Pepe, wat stond die vrij trouwens.' Ja dat is best logisch als je buitenspel staat.
Op zijn Engels hè, kick and rush!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:08 schreef Devrim_ het volgende:
Wat schieten die Portugezen snel naar voren
Ja dat is ingestudeerdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:08 schreef Devrim_ het volgende:
Wat schieten die Portugezen snel naar voren
Ik kijk met Turks commentaar...Die vent zat gewoon te schreeuwen bij de vrijtetrapquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat is ingestudeerdVolgens meneer de commentator.
Oh...jij bent er zo'n eentje in een flat met een schotel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik kijk met Turks commentaar...Die vent zat gewoon te schreeuwen bij de vrijtetrap
Ja echt en als de tegenstanders een doelpunt maakt is die rustig maar als Turkije een doelpunt maakt schreeuwt hij net alsof ze de finale hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik kijk met Turks commentaar...Die vent zat gewoon te schreeuwen bij de vrijtetrap
Rijtjeshuis ftwquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh...jij bent er zo'n eentje in een flat met een schotel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |