?quote:
Saai Nederlands commentator?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Geen idee, wat is er mis met de NOS?
Rustu heeft z'n tijd wel gehad + hij loopt erg makkelijk een blessure op.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar Volkan is toch beter dan Rustüdinho?
baggerquote:
Engels commentaar is gewoon veel chiller.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Denk het wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:18 schreef Roi het volgende:
"Zouden de spelers begrijpen wat hij bedoelt"
Ik kijk het ook hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Mja, dat zie ik zelf toch altijd wel als een voordeel
Je verstaat geen Engels?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Mja, dat zie ik zelf toch altijd wel als een voordeel
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef Strychnine het volgende:
[..]
quote:
Nederlanderquote:
Ik versta en spreek prima engels, maar ik ben bij voetbal commentaar in het nederlands gewend, dus ik vind dat ook automatisch het prettigst.quote:
Gelukkig post je niet veel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
@day-v&gggmm ofzo: ik blijf.
@paaskonijn: wat een optimistische instelling heb jij... hukhum..
Nou dan kijk je gewoon op ned1!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik versta en spreek prima engels, maar ik ben bij voetbal commentaar in het nederlands gewend, dus ik vind dat ook automatisch het prettigst.
Hebben we dat weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
5posts, kutnewb.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |