Ik versta en spreek prima engels, maar ik ben bij voetbal commentaar in het nederlands gewend, dus ik vind dat ook automatisch het prettigst.quote:
Gelukkig post je niet veel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
@day-v&gggmm ofzo: ik blijf.
@paaskonijn: wat een optimistische instelling heb jij... hukhum..
Nou dan kijk je gewoon op ned1!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik versta en spreek prima engels, maar ik ben bij voetbal commentaar in het nederlands gewend, dus ik vind dat ook automatisch het prettigst.
Hebben we dat weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
5posts, kutnewb.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
Slim idee.quote:
Zoooooo interessant, vertel doorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:22 schreef Paaskonijn het volgende:
WOW er vliegt nu gewoon een luchtbalon 5 meter over ons huis heen![]()
![]()
dadelijk ga ik nog dood als die neerstort
Dan kijk je op de Turk. Die schijnt nog wel te schreeuwen enzo misschien is dat leuker?quote:
Nou dat was het wel. Vliegt nu half door een boom heen.quote:
Is goed, ik zal je proberen te accepteren. Maar als je me nog een keer 'ggmm ofzo' noemt pest ik je weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
Zozo weer een spannende dag in het leven van Paaskonijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou dat was het wel. Vliegt nu half door een boom heen.
Dat is je username toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed, ik zal je proberen te accepteren. Maar als je me nog een keer 'ggmm ofzo' noemt pest ik je weg.
Over 8 minuten gaan we met 0-0 de rust inquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Er word over 8 min gescoord.
Het vervelende is dat ze 'm lastig weg kunnen sturen aangezien hij zelf tevens 'directeur voetbal' is. Dus hij geeft zichzelf wat leuke wedstrijden en soms is ie zelfs als 'deskundige' in de studio bij een sportjournaal. Foute vent imo.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:21 schreef borisz het volgende:
Vermeulen is wel een van de ergste bij de NOS.
Zeer zeker. Ik doe ook een keer de gordijnen openquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zozo weer een spannende dag in het leven van Paaskonijn
No shit.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Over 8 minuten gaan we met 0-0 de rust in
bij jou aantal posts verborgen... dat zegt volgens mij al genoeg.quote:
Absoluutquote:
Ben je nou minder slim, of doe je je alleen zo voor?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja sorry zo erg zonder hoofdletters
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:25 schreef Aoristus het volgende:
Laten we hopen dat Ronaldo niet gaat huilen
En wat zou dat dan zeggen, noob?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:25 schreef Daniane het volgende:
[..]
bij jou aantal posts verborgen... dat zegt volgens mij al genoeg.
@GGMM: dankje.
Oei vrije trap ronaldo tegen de paaall.
Idd, belooft weinig goeds dit tot dusver.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Saaie wedstrijd.
Zie je de sarcasme niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:26 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ben je nou minder slim, of doe je je alleen zo voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |