Ik vond dat hij weinig werd gewaardeerd toen hij nog bij Ajax voetbalde. En nu is hij een held. Net als Escude.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:44 schreef _Mike_ het volgende:
Ik had Grygera toch nog graag in Amsterdam zien voetballen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
op de BBC : "Well at least the first half was much much better then the opening ceremony"
Klopt en dat heb ik dan ook nooit begrepen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij weinig werd gewaardeerd toen hij nog bij Ajax voetbalde. En nu is hij een held. Net als Escude.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef rene90 het volgende:
waarom heeft die keeper zo'n gay hoedje op?
Omdat z'n hoofd half gespleten was niet zo gek lang geleden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef rene90 het volgende:
waarom heeft die keeper zo'n gay hoedje op?
then?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
op de BBC : "Well at least the first half was much much better then the opening ceremony"
Hij heeft nu wel veel Freie Zeitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef venomsnake het volgende:
Frei, nicht mehr dabei..
than, you nooblet.quote:
Dan ben je die pass van Cocu vergeten tegen Tsjechie waaruit Koller scoorde. Die was pas(s) slecht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:53 schreef Jasza het volgende:
Frei is inderdaad wel einde EK, verder is het erg saai, Galasek gaf echt de slechtste pass ooit zo vol over de breedte, met zijn ervaring mag dat nooit.
Hij vraagt "then?" jij zegt toen, terwijl hij bedoelde dat het "than" moet zijnquote:
No shit, Sherlockquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij vraagt "then?" jij zegt toen, terwijl hij bedoelde dat het "than" moet zijn
Jij had blijkbaar veel moeite om het te begrijpenquote:
evenals "maar de gezichtsuitdrukking van de speler zei al genoeg"quote:
Ohja, dat zal het vast zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij had blijkbaar veel moeite om het te begrijpen
Koller is ook gewoon te oud voor dit toernooi.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:58 schreef Seam het volgende:
Ben benieuwd of ze de bal ooit eens een keer fatsoenlijk naar Koller spelen..
Toch geweldige presentator. Al zijn zijn filmpjes op GS toch beter.quote:
Onzin, ik zag Koller prima meevoetballen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef magnifor het volgende:
Eigenlijk speelt Tsjechie met 10 man, je hebt alleen iets aan Koller als je goede voorzetten kunt geven. Aangezien dat vandaag maar niet wilt lukken kan je beter Baros laten opstellen.
Ik schrijf alleen maar wat ik zagquote:
Die gast is trager dan een schildpad. De zwitsers hebben hem momenteel in de pocket.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Onzin, ik zag Koller prima meevoetballen.
Nee hoor, dat is Gökhan Inler. Kijk de basisopstelling van Zwitserland er maar nog eens op na.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
Zo de eerste Turk op het EK in actie.
Het is toch een Zwitser?quote:
Tweede. Er staat er al 1 in het veld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
Zo de eerste Turk op het EK in actie.
quote:Within the first half of the opening match of Euro 2008, Frei was injured while captaining the Swiss team. He was balling his eyes out as he limped off the pitch like a girl. Frei is likely to miss the rest of the tournament due to the injury.
quote:
Kijk je via pc.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:06 schreef Strychnine het volgende:
Ik ga weer bij de tv zitten, heb hier vanuit de achterkamer slecht(er) zicht
Had een mooie Freie trap geweest kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Had de perfecte afstand voor Frei geweest.
Ik verwacht kamervragen van Wilders waarom Oranje hier aan meedoetquote:
Een Tsjech die Cech heet vind ik leukerquote:
Idd, die in Duitsland waren perfect.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:09 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat ze weer van die zwarte netten in het doel gebruiken.
Gebruik gewoon witte, net als vroegah.. Veel mooier.
Derdiyok, Yakin, Behrami, Muller (Oostenrijks), Inler (Turks), Senderos (Servisch/Spaans), Dzemaili (Albanisch/Macedonisch)quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een Tsjech die Cech heet vind ik leuker
Die Duitsers hebben dr ook een paar toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Derdiyok, Yakin, Behrami, Muller (Oostenrijks), Inler (Turks), Senderos (Servisch/Spaans), Dzemaili (Albanisch/Macedonisch)
Sorry overheen gekeken, case solvedquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ohja, dat zal het vast zijn geweest.
Zie de ""
Geen echte verrassing, in de eerste helft kwam hij al een paar keer goed weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Magnin
eerste kaart van het EK
Geweldige 10 seconden van Mario Beenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Moest nog even boodschappen doen, heb ik iets gemist nog? geen doelpunt iig.
Ja vage opmerking/quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:21 schreef Chriz2k het volgende:
''Als ze kunnen afdrukken, drukken ze ook.''
Uhm?
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat is de nr 3 van Zwitserland een lelijk mens!
Edit: die nu dus geel krijgt, Magnin.
Dat kan gebeurenquote:
Ja 4x.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:25 schreef _Mike_ het volgende:
Is het al gemeld dat Frei met krukken rond loopt?
Ze drukken niet goed afquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:25 schreef borisz het volgende:
Zwitsers zijn beter maar weten het niet af te maken.
Dzemaili is niet mee.... nummer 7 is Jakupovic. (half Bosnisch) Ook Benaglio heeft nog een Italiaans paspoort.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Derdiyok, Yakin, Behrami, Muller (Oostenrijks), Inler (Turks), Senderos (Servisch/Spaans), Dzemaili (Albanisch/Macedonisch)
Oh niet gezien.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een dramatische wissel. Sverkos heeft hiervoor welgeteld 1 interland gespeeld.Doe dan gewoon Fenin.
voorspellende gave.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat toevallig dat je dat typte.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol net wanneer ik dit typ scoort Tjechië
Me2.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:29 schreef _Mike_ het volgende:
Nog 1 doelpunt Zwitserland, dan krijg ik bonus punten
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een dramatische wissel. Sverkos heeft hiervoor welgeteld 1 interland gespeeld.Doe dan gewoon Fenin.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:29 schreef _Mike_ het volgende:
Nog 1 doelpunt Zwitserland, dan krijg ik bonus punten
quote:
Je kunt ook Welpies bij de AH krijgen voor andere boodschappen dan enkel kratten bierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef tong80 het volgende:
Terechte voorsprong. Oogstrelend voetbal van de Tsjechen. Weergaloze aanvallen die net geen goal opleverden. Magistraal aanvallend voetbal puur op techniek. Genieten van dit land. Wat ben ik blij dat dit geweldige voetbal wordt beloond. Ook nog eens door een doelpunt uit een majestueuze aanval waar de bal van speler tot speler ging.Echt genieten en een gerechtvaardige voorsprong voor dit land dat voetbal tot een kunst maakt.
Flikker op tong, ga tennis kijken ofzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef tong80 het volgende:
Terechte voorsprong. Oogstrelend voetbal van de Tsjechen. Weergaloze aanvallen die net geen goal opleverden. Magistraal aanvallend voetbal puur op techniek. Genieten van dit land. Wat ben ik blij dat dit geweldige voetbal wordt beloond. Ook nog eens door een doelpunt uit een majestueuze aanval waar de bal van speler tot speler ging.Echt genieten en een gerechtvaardige voorsprong voor dit land dat voetbal tot een kunst maakt.
Je post is 4 jaar te laat denk ikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef tong80 het volgende:
heb ik ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb 1-2 voorspeld dus dat kan nog
quote:Snelste gele kaart in de Eredivisie - 3 sec - Hans Kraay jr. (Dordrecht '90) bij Feyenoord-Dordrecht'90 (1992)
Ja, als gastland moet je daar ook zoveel voor doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:33 schreef pberends het volgende:
Ach ja... was wel te verwachten natuurlijk.
Maar evenal al knap dat Zwitserland het tournooi haalde.
Hoezoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:33 schreef saban het volgende:
[..]
Flikker op tong, ga tennis kijken ofzo.
Je hebt alleen een andere meningquote:
Nee je bedoelt ironie is voor sommigen niet weggelegdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt alleen een andere mening...
Vinden sommige mensen niet leuk.
Qua voetbal is het niet goed. Maar voor een openingswedstrijd valt het nog meequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk kunnen we later op de avond genieten van de acties van Cristiano Ronaldo.
Deze wedstrijd is echt van bedroevend niveau, helaas.
Wat jammer dat jij hier post eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee je bedoelt ironie is voor sommigen niet weggelegd
België - Zweden was destijds een draak van een wedstrijd, maar deze mag er ook wel wezen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Qua voetbal is het niet goed. Maar voor een openingswedstrijd valt het nog mee
Zag je de bal die hij er net uit hield?quote:
Ja hij had die doelpunten wel kunnen hebbenquote:
Daar is mijn pool het mee eensquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef Sj0rSz het volgende:
Het zou mooi zijn als de Zwitsers nog kunnen scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |