abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:04:25 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59196429
Het EK is nog niet eens begonnen en hoewel ik me er best op verheugde, ben ik het nu alweer zat. Overal is het EK wat de klok slaat. Zou ik vanavond naar de film met m'n huisgenoot, begint 'ie te zeuren: "Ja maar dat kan niet, want vanavond is de opening van het EK" . En dan heb ik het nog niet eens gehad over al die voetbalprogramma's die continu op staan .

Subklacht: Plus supermarkt die snackpakketten met mijn favoriete snack Hamka's meegeeft in de EK-periode .

Ik ga maar een zomerslaap houden tot deze ellende voorbij is .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:05:36 #2
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59196463
Goede klacht. Oranjemania komt me de strot helemaal uit.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_59196464
TS kijkt films.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:06:09 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59196474
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:05 schreef Knekwurst het volgende:
TS kijkt films.
Nou, vanavond niet dus .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:06:15 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59196478
TS doet boodschappen bij de Plus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59196487
Terechte klacht inderdaad.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:08:05 #7
28033 Pek
je moet wat
pi_59196530
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga maar een zomerslaap houden tot deze ellende voorbij is .
Ach, het duurt maar een week joh
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_59196677
EK is niet klote!
Ik wou dat ik Beverton was
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:19:14 #9
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_59196806
Ik heb er ook absoluut geen zin an.
Idioten overal om me heen met hun debiele gebrul.
Dat verandert alles
pi_59196830
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Driehoekigblokje het volgende:
EK is niet klote!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:20:53 #11
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_59196844
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:21:01 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59196848
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:08 schreef Pek het volgende:

[..]

Ach, het duurt maar een week joh
Ik zie net dat Robben ook al is afgevallen, dus dat komt vast goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_59196865
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie net dat Robben ook al is afgevallen, dus dat komt vast goed .

Wie?
pi_59196880
Voetbal is een kindersport waar oude mannen uren over kunnen discussieren en waar belachelijke bedragen in omgaan.

totaal uit proportie.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:22:10 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59196882
Oh, en ik ga vanavond toch naar de film.
Ik werd weer eens gejend .
Niet meer actief op Fok!
pi_59196901
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:05 schreef Knekwurst het volgende:
TS kijkt films.
Krekwurst namelijk nooit
pi_59196909
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Driehoekigblokje het volgende:
EK is niet klote!
pi_59196946
gewoon negeren.
pi_59197093
Bek dicht pot!
pi_59197116
Kom bij mij rusten!

Hier in Belgie hebben we het voetbal opgegeven
Nergens last van. Geen manie, het wordt zelfs niet meer op de openbare zender uitgezonden!

[ Bericht 1% gewijzigd door katerwater op 07-06-2008 19:41:30 ]
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:45:12 #21
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_59197548
Eens met klacht!
Tics van je petten.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:46:09 #22
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59197575
EK is tof, niet zo zeiken lutser
I never workout
pi_59197676
Zeer terechte klacht.
pi_59197737
EK is triest het hele voetbal al. Iedere keer tijdens het ek of wk moet nederland zo nodig zo debiel doen vanwege een spelletje te triest als je het mij vraagt.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:52:07 #25
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_59197772
3 wedstrijden, en het is weer voorbij, ondanks wat al die Oranjegekken roepen.
You know, I've learned something today
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')