abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:04:25 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59196429
Het EK is nog niet eens begonnen en hoewel ik me er best op verheugde, ben ik het nu alweer zat. Overal is het EK wat de klok slaat. Zou ik vanavond naar de film met m'n huisgenoot, begint 'ie te zeuren: "Ja maar dat kan niet, want vanavond is de opening van het EK" . En dan heb ik het nog niet eens gehad over al die voetbalprogramma's die continu op staan .

Subklacht: Plus supermarkt die snackpakketten met mijn favoriete snack Hamka's meegeeft in de EK-periode .

Ik ga maar een zomerslaap houden tot deze ellende voorbij is .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:05:36 #2
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59196463
Goede klacht. Oranjemania komt me de strot helemaal uit.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_59196464
TS kijkt films.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:06:09 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59196474
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:05 schreef Knekwurst het volgende:
TS kijkt films.
Nou, vanavond niet dus .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:06:15 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59196478
TS doet boodschappen bij de Plus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59196487
Terechte klacht inderdaad.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:08:05 #7
28033 Pek
je moet wat
pi_59196530
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga maar een zomerslaap houden tot deze ellende voorbij is .
Ach, het duurt maar een week joh
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_59196677
EK is niet klote!
Ik wou dat ik Beverton was
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:19:14 #9
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_59196806
Ik heb er ook absoluut geen zin an.
Idioten overal om me heen met hun debiele gebrul.
Dat verandert alles
pi_59196830
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Driehoekigblokje het volgende:
EK is niet klote!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:20:53 #11
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_59196844
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:21:01 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59196848
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:08 schreef Pek het volgende:

[..]

Ach, het duurt maar een week joh
Ik zie net dat Robben ook al is afgevallen, dus dat komt vast goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_59196865
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie net dat Robben ook al is afgevallen, dus dat komt vast goed .

Wie?
pi_59196880
Voetbal is een kindersport waar oude mannen uren over kunnen discussieren en waar belachelijke bedragen in omgaan.

totaal uit proportie.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:22:10 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59196882
Oh, en ik ga vanavond toch naar de film.
Ik werd weer eens gejend .
Niet meer actief op Fok!
pi_59196901
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:05 schreef Knekwurst het volgende:
TS kijkt films.
Krekwurst namelijk nooit
pi_59196909
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Driehoekigblokje het volgende:
EK is niet klote!
pi_59196946
gewoon negeren.
pi_59197093
Bek dicht pot!
pi_59197116
Kom bij mij rusten!

Hier in Belgie hebben we het voetbal opgegeven
Nergens last van. Geen manie, het wordt zelfs niet meer op de openbare zender uitgezonden!

[ Bericht 1% gewijzigd door katerwater op 07-06-2008 19:41:30 ]
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:45:12 #21
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_59197548
Eens met klacht!
Tics van je petten.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:46:09 #22
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59197575
EK is tof, niet zo zeiken lutser
I never workout
pi_59197676
Zeer terechte klacht.
pi_59197737
EK is triest het hele voetbal al. Iedere keer tijdens het ek of wk moet nederland zo nodig zo debiel doen vanwege een spelletje te triest als je het mij vraagt.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:52:07 #25
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_59197772
3 wedstrijden, en het is weer voorbij, ondanks wat al die Oranjegekken roepen.
You know, I've learned something today
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:52:09 #26
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59197774
Sport nummero uno
I never workout
  zaterdag 7 juni 2008 @ 18:01:12 #27
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59198028
HET BEGINT NU!!
  Moderator zaterdag 7 juni 2008 @ 18:07:39 #28
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_59198174
ek?
F.K.A. SuperwormJim
pi_59198637
Dergelijke voetbaltoernooien zorgen ervoor dat volwassen mannen zich als kleuters gaan gedragen. En het ergste is nog dat ervan uit wordt gegaan dat iedereen het leuk vindt, vandaar dat overal die oranje troep door je strot wordt geduwd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juni 2008 @ 18:33:31 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_59198677
Ben het eens met de topicstarter. Ben ook geen voetballliefhebber.

Ik zie er als hoerenloper wel een voordeel in.

Als ik naar de hoeren ga als Nederland speelt. Heb ik altijd de beste keus.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 7 juni 2008 @ 18:34:30 #31
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_59198706
Terechte klacht. Ik zeg hier thuis dat ik vanavond een film ga kijken met vrienden, krijg je meteen van die reacties van: "hè, het EK begint vanavond hoor!".

Ik dus echt zo van
pi_59198717
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik ga vanavond toch naar de film.
Ik werd weer eens gejend .
Aahw
Veel plezier!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_59198719
De openingswedstrijd is in ieder geval dramatisch slecht.
  Donald Duck held zaterdag 7 juni 2008 @ 18:36:33 #34
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_59198747
Mij boeit dat precies ook niet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_59199244
Ofof, 14-jarige hooligans die de baard nog niet in de keel hebben gekregen en dan achterlijke dingen rond gaan roepen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_59199616
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Terechte klacht. Ik zeg hier thuis dat ik vanavond een film ga kijken met vrienden, krijg je meteen van die reacties van: "hè, het EK begint vanavond hoor!".

Ik dus echt zo van
Kneusjes als jou hebben buiten WoW toch helemaal geen vrienden?
pi_59199792
Voetbal is dope
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59199845
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:46 schreef reetveter het volgende:
EK is tof, niet zo zeiken lutser
  zaterdag 7 juni 2008 @ 19:19:20 #39
185631 Guncta
En un momento dado
pi_59199861
Eindelijk weer eens wat leuks op tv. Kijk voor de rest weinig tv, dus mensen die nu door mij niet meer dik 2 uren ingeplande tv kun kijken hebben pech en kopen maar een eigen tv. Zomerseizoen is toch ook alweer begonnen? Dan is er toch niks op tv wat maar een beetje leuk is.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_59199934
Zeur neit.
pi_59199938
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Terechte klacht. Ik zeg hier thuis dat ik vanavond een film ga kijken met vrienden, krijg je meteen van die reacties van: "hè, het EK begint vanavond hoor!".

Ik dus echt zo van
Ik ken het... Wil je iets met vrienden afspreken, is het eerste wat ze zeggen: "even kijken wat voor wedstrijden er dan zijn hoor"
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:09:17 #42
111843 Cassius
Something's fucky
pi_59201302
Matig idd. Nou is zelfs het 8-uurjournaal naar Ned 2 verplaatst vanwege voetbal op Ned 1
pi_59201352
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef Cassius het volgende:
Matig idd. Nou is zelfs het 8-uurjournaal naar Ned 2 verplaatst vanwege voetbal op Ned 1
Ik verbaasde me er ook al over ja. Het moet niet veel gekker worden.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:24:49 #44
185631 Guncta
En un momento dado
pi_59201698
Dat is heel normaal en zorgt juist voor veel minder irritatie.
Ze bundelen alles op 1 zender (NOS) om het overzichtelijk te houden.

Zie teletekst pagina 360.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_59201747
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:24 schreef Guncta het volgende:
Dat is heel normaal en zorgt juist voor veel minder irritatie.
Ze bundelen alles op 1 zender (NOS) om het overzichtelijk te houden.

Zie teletekst pagina 360.
Maar ik kan niet tegen verandering dus het stoort me
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:29:27 #46
185631 Guncta
En un momento dado
pi_59201832
Dan kijk je voor de verandering geen tv.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_59201882
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:29 schreef Guncta het volgende:
Dan kijk je voor de verandering geen tv.
Nooooo. Alleen het idee al kan ik niet aan
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_59201971
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:30 schreef katerwater het volgende:
Kom bij mij rusten!

Hier in Belgie hebben we het voetbal opgegeven
Nergens last van. Geen manie, het wordt zelfs niet meer op de openbare zender uitgezonden!
Wat een rust!

Ik hoop bij elke straat die weer volgehangen is met oranje plastic zooi dat het in de fik vliegt en de hele buurt in as legt. Ja, ik kan er niet mee omgaan.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_59201978
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
...
Ik ga maar een zomerslaap houden tot deze ellende voorbij is .
Je vindt het EK niets maar bent toch een oranjefan? Beetje vreemd nietwaar?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:51:43 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59203999
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:34 schreef SG-sam het volgende:

[..]

Je vindt het EK niets maar bent toch een oranjefan? Beetje vreemd nietwaar?
Ja, ik dacht dat ik het EK wel leuk ging vinden .
Maar ik was al dat gezeik eromheen even vergeten .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')