Ach, het duurt maar een week johquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga maar een zomerslaap houden tot deze ellende voorbij is.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie net dat Robben ook al is afgevallen, dus dat komt vast goed.
Aahwquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik ga vanavond toch naar de film.
Ik werd weer eens gejend.
Kneusjes als jou hebben buiten WoW toch helemaal geen vrienden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Terechte klacht. Ik zeg hier thuis dat ik vanavond een film ga kijken met vrienden, krijg je meteen van die reacties van: "hè, het EK begint vanavond hoor!".
Ik dus echt zo van
Ik ken het... Wil je iets met vrienden afspreken, is het eerste wat ze zeggen: "even kijken wat voor wedstrijden er dan zijn hoor"quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Terechte klacht. Ik zeg hier thuis dat ik vanavond een film ga kijken met vrienden, krijg je meteen van die reacties van: "hè, het EK begint vanavond hoor!".
Ik dus echt zo van
Ik verbaasde me er ook al over ja. Het moet niet veel gekker worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef Cassius het volgende:
Matig idd. Nou is zelfs het 8-uurjournaal naar Ned 2 verplaatst vanwege voetbal op Ned 1
Maar ik kan niet tegen verandering dus het stoort mequote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:24 schreef Guncta het volgende:
Dat is heel normaal en zorgt juist voor veel minder irritatie.
Ze bundelen alles op 1 zender (NOS) om het overzichtelijk te houden.
Zie teletekst pagina 360.
Nooooo. Alleen het idee al kan ik niet aanquote:
Wat een rust!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:30 schreef katerwater het volgende:
Kom bij mij rusten!
Hier in Belgie hebben we het voetbal opgegeven![]()
Nergens last van. Geen manie, het wordt zelfs niet meer op de openbare zender uitgezonden!
Je vindt het EK niets maar bent toch een oranjefan? Beetje vreemd nietwaar?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
...
Ik ga maar een zomerslaap houden tot deze ellende voorbij is.
Ja, ik dacht dat ik het EK wel leuk ging vindenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:34 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Je vindt het EK niets maar bent toch een oranjefan? Beetje vreemd nietwaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |