Ik vond dat hij weinig werd gewaardeerd toen hij nog bij Ajax voetbalde. En nu is hij een held. Net als Escude.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:44 schreef _Mike_ het volgende:
Ik had Grygera toch nog graag in Amsterdam zien voetballen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
op de BBC : "Well at least the first half was much much better then the opening ceremony"
Klopt en dat heb ik dan ook nooit begrepen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij weinig werd gewaardeerd toen hij nog bij Ajax voetbalde. En nu is hij een held. Net als Escude.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef rene90 het volgende:
waarom heeft die keeper zo'n gay hoedje op?
Omdat z'n hoofd half gespleten was niet zo gek lang geleden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef rene90 het volgende:
waarom heeft die keeper zo'n gay hoedje op?
then?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
op de BBC : "Well at least the first half was much much better then the opening ceremony"
Hij heeft nu wel veel Freie Zeitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef venomsnake het volgende:
Frei, nicht mehr dabei..
than, you nooblet.quote:
Dan ben je die pass van Cocu vergeten tegen Tsjechie waaruit Koller scoorde. Die was pas(s) slecht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:53 schreef Jasza het volgende:
Frei is inderdaad wel einde EK, verder is het erg saai, Galasek gaf echt de slechtste pass ooit zo vol over de breedte, met zijn ervaring mag dat nooit.
Hij vraagt "then?" jij zegt toen, terwijl hij bedoelde dat het "than" moet zijnquote:
No shit, Sherlockquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij vraagt "then?" jij zegt toen, terwijl hij bedoelde dat het "than" moet zijn
Jij had blijkbaar veel moeite om het te begrijpenquote:
evenals "maar de gezichtsuitdrukking van de speler zei al genoeg"quote:
Ohja, dat zal het vast zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij had blijkbaar veel moeite om het te begrijpen
Koller is ook gewoon te oud voor dit toernooi.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:58 schreef Seam het volgende:
Ben benieuwd of ze de bal ooit eens een keer fatsoenlijk naar Koller spelen..
Toch geweldige presentator. Al zijn zijn filmpjes op GS toch beter.quote:
Onzin, ik zag Koller prima meevoetballen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef magnifor het volgende:
Eigenlijk speelt Tsjechie met 10 man, je hebt alleen iets aan Koller als je goede voorzetten kunt geven. Aangezien dat vandaag maar niet wilt lukken kan je beter Baros laten opstellen.
Ik schrijf alleen maar wat ik zagquote:
Die gast is trager dan een schildpad. De zwitsers hebben hem momenteel in de pocket.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Onzin, ik zag Koller prima meevoetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |