Nee hoor, dat is Gökhan Inler. Kijk de basisopstelling van Zwitserland er maar nog eens op na.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
Zo de eerste Turk op het EK in actie.
Het is toch een Zwitser?quote:
Tweede. Er staat er al 1 in het veld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
Zo de eerste Turk op het EK in actie.
quote:Within the first half of the opening match of Euro 2008, Frei was injured while captaining the Swiss team. He was balling his eyes out as he limped off the pitch like a girl. Frei is likely to miss the rest of the tournament due to the injury.
quote:
Kijk je via pc.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:06 schreef Strychnine het volgende:
Ik ga weer bij de tv zitten, heb hier vanuit de achterkamer slecht(er) zicht
Had een mooie Freie trap geweest kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Had de perfecte afstand voor Frei geweest.
Ik verwacht kamervragen van Wilders waarom Oranje hier aan meedoetquote:
Een Tsjech die Cech heet vind ik leukerquote:
Idd, die in Duitsland waren perfect.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:09 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat ze weer van die zwarte netten in het doel gebruiken.
Gebruik gewoon witte, net als vroegah.. Veel mooier.
Derdiyok, Yakin, Behrami, Muller (Oostenrijks), Inler (Turks), Senderos (Servisch/Spaans), Dzemaili (Albanisch/Macedonisch)quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een Tsjech die Cech heet vind ik leuker
Die Duitsers hebben dr ook een paar toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Derdiyok, Yakin, Behrami, Muller (Oostenrijks), Inler (Turks), Senderos (Servisch/Spaans), Dzemaili (Albanisch/Macedonisch)
Sorry overheen gekeken, case solvedquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ohja, dat zal het vast zijn geweest.
Zie de ""
Geen echte verrassing, in de eerste helft kwam hij al een paar keer goed weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Magnin
eerste kaart van het EK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |