quote:
Je kunt ook Welpies bij de AH krijgen voor andere boodschappen dan enkel kratten bierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef tong80 het volgende:
Terechte voorsprong. Oogstrelend voetbal van de Tsjechen. Weergaloze aanvallen die net geen goal opleverden. Magistraal aanvallend voetbal puur op techniek. Genieten van dit land. Wat ben ik blij dat dit geweldige voetbal wordt beloond. Ook nog eens door een doelpunt uit een majestueuze aanval waar de bal van speler tot speler ging.Echt genieten en een gerechtvaardige voorsprong voor dit land dat voetbal tot een kunst maakt.
Flikker op tong, ga tennis kijken ofzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef tong80 het volgende:
Terechte voorsprong. Oogstrelend voetbal van de Tsjechen. Weergaloze aanvallen die net geen goal opleverden. Magistraal aanvallend voetbal puur op techniek. Genieten van dit land. Wat ben ik blij dat dit geweldige voetbal wordt beloond. Ook nog eens door een doelpunt uit een majestueuze aanval waar de bal van speler tot speler ging.Echt genieten en een gerechtvaardige voorsprong voor dit land dat voetbal tot een kunst maakt.
Je post is 4 jaar te laat denk ikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef tong80 het volgende:
heb ik ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb 1-2 voorspeld dus dat kan nog
quote:Snelste gele kaart in de Eredivisie - 3 sec - Hans Kraay jr. (Dordrecht '90) bij Feyenoord-Dordrecht'90 (1992)
Ja, als gastland moet je daar ook zoveel voor doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:33 schreef pberends het volgende:
Ach ja... was wel te verwachten natuurlijk.
Maar evenal al knap dat Zwitserland het tournooi haalde.
Hoezoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:33 schreef saban het volgende:
[..]
Flikker op tong, ga tennis kijken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |