Stel je niet aan, je eet sabbelt ook kiwifallus.quote:
Aardbeien zijn goor. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Niet alleen kiwi-fallussenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je eet sabbelt ook kiwifallus.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Aardbeien zijn goor. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[..]
Niet alleen kiwi-fallussen
En dit keer eigenlijk puur toevallig... lette niet op aantal posts en zo...quote:
Ja, nee, euh... Klopt. Af en toe...quote:
2 maar.... amateurquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dit keer eigenlijk puur toevallig... lette niet op aantal posts en zo...
Het is ook pas de tweede keer dat het me gelukt is om in 2 opvolgende KSC's de laatste reguliere post te hebben![]()
.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
l338
quote:
Niets mis mee, wel met aardbeienthee. Uberhaupt thee met fruitsmaakjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef MPG het volgende:
DaMArtTheeEnAardbeienTopic
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dit keer eigenlijk puur toevallig... lette niet op aantal posts en zo...
Het is ook pas de tweede keer dat het me gelukt is om in 2 opvolgende KSC's de laatste reguliere post te hebben![]()
.
dat.quote:
Dat kun je wel zeggenquote:
Heb je TT's ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef Houniet het volgende:
Ik ga wat House meuk in elkaar drukken.
Nee gewoon brakke software ouwe.quote:
quote:
In principe wel, maar het werk (en daarmee de centen) roept!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef MPG het volgende:
Het is VM. Heeft Miljonair geen ineteresse in het openen van een RT in KLB over zijn kredietwaardigheid die getoetst wordt bij het aanschaffen van een voiture?
Ach jij hebt toch geld genoeg?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:02 schreef Miljonair het volgende:
[..]
In principe wel, maar het werk (en daarmee de centen) roept!
quote:
gatver... thee met een andere smaak dan theequote:Op vrijdag 6 juni 200813:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets mis mee, wel met aardbeienthee. Uberhaupt thee met fruitsmaakjes [afbeelding]
Dan zou het eigenlijk niet eens meer thee mogen hetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gatver... thee met een andere smaak dan thee
water met een fruitsmaakje dusquote:Op vrijdag 6 juni 200814:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan zou het eigenlijk niet eens meer thee mogen heten [afbeelding]
Ik had boterhammenquote:
bah.quote:
Klopt, maar als je eenmaal zoveel geld hebt, wil je er alleen maar meer van maken!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach jij hebt toch geld genoeg?
Of heb je dat allemaal gespendeerd aan die voiture?
had ik eigenlijk voor gisteravond, maar toen had ik helemaal geen hongerquote:
Geldwolfquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Klopt, maar als je eenmaal zoveel geld hebt, wil je er alleen maar meer van maken!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
had ik eigenlijk voor gisteravond, maar toen had ik helemaal geen honger
nu is het maar gewoon lunsj
als we allemaal lunsj schrijven i.p.v lunch dan neemt de Van Dale het binnenkort overquote:Op vrijdag 6 juni 200814:31 schreef Muck het volgende:
[..]
had ik eigenlijk voor gisteravond, maar toen had ik helemaal geen honger
nu is het maar gewoon lunsj [afbeelding]
de ene helft is er in ieder geval... de linksequote:Op vrijdag 6 juni 200814:33 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Zo is het maar net!
Miljonair ==> [afbeelding] <== Geld
mja,quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bestaat dat ook al? Wat een onzin!
MixMeister, bijna klaarquote:
Ik ben gewoon bescheidenquote:
Goed topic!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef MPG het volgende:
DaMArtTheeEnAardbeienTopic
Ik zal proberen net als JortK 28 KSC's achter elkaar vol te spammen de volgende keerquote:
quote:
Is dat een boterham met aardbeien?quote:
Bah, koffiequote:
kan me er niets bij voorstellen, hier gaat kokos door het eten heen en wordt er geen thee van gemaakt of zoquote:
moest lachen... terug voor een nieuwe bak dus!quote:Op vrijdag 6 juni 200814:40 schreef Fha het volgende:
Heb ik net met veel moeite (ziek zijn enzo, wankel op mn benen staan enzo) een heerlijke kop thee gezet.. sjok ik terug naar de bank.. rent de kat tussen mijn benen door en laat ik mn thee op de grond vallen. Noooo [afbeelding]
Nou zegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moest lachen... terug voor een nieuwe bak dus!
ik vind kokos door het eten heerlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan me er niets bij voorstellen, hier gaat kokos door het eten heen en wordt er geen thee van gemaakt of zo![]()
Als ik klaar ben komt ie in het Sneakerz topic.quote:
quote:
pwnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef Fha het volgende:
Heb ik net met veel moeite (ziek zijn enzo, wankel op mn benen staan enzo) een heerlijke kop thee gezet.. sjok ik terug naar de bank.. rent de kat tussen mijn benen door en laat ik mn thee op de grond vallen. Noooo
goed, nu dat gelukt is durf ik je ook beterschap te wensenquote:Op vrijdag 6 juni 200814:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou zeg [afbeelding] je moet medelijden hebben haha. Maar de nieuwe bak staat ondertussen veilig op tafel een beetje af te koelen [afbeelding]. (en poes likt de thee van de grond)
Chillquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als ik klaar ben komt ie in het Sneakerz topic.
Best een geslaagde multiquote!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bescheiden.
[..]
Goed topic!![]()
[..]
Ik zal proberen net als JortK 28 KSC's achter elkaar vol te spammen de volgende keer.
[..].
[..]
Is dat een boterham met aardbeien?
[..]
Bah, koffie.
Thee!
Aardbeienthee.
jeps, daar hoort het ookquote:Op vrijdag 6 juni 200814:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind kokos door het eten heerlijk [afbeelding] [afbeelding]
Haha dankjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed, nu dat gelukt is durf ik je ook beterschap te wensenBij deze dus!
Mooi, dan mag jij de rest van de dag mijn thee zettenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
graag gedaan, ik mag graag een helpende hand uitreiken naar mijn zieke medemens.
beetje ver weg hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij de rest van de dag mijn thee zetten
daar komt het probleem, dan krijg je iedere keer koude thee.quote:Op vrijdag 6 juni 200815:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij de rest van de dag mijn thee zetten [afbeelding]
daarom dusquote:
Ach.. koude thee.. het gaat om het gebaar dus kom maar opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar komt het probleem, dan krijg je iedere keer koude thee.
[..]
daarom dus
gaat morgen met de post mee als je je adres doorgeeft, aflevering tussen de 2 en 3 wekenquote:Op vrijdag 6 juni 200815:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach.. koude thee.. het gaat om het gebaar dus kom maar op [afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/136031/39f7affc/b2_crash.html
vette opname
zal es kijken danquote:Op vrijdag 6 juni 200815:11 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is toch beter: http://www.dumpert.nl/med(...)9/gs_korte_film.html
Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Klopt, maar als je eenmaal zoveel geld hebt, wil je er alleen maar meer van maken!
quote:Op vrijdag 6 juni 200815:11 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is toch beter: http://www.dumpert.nl/med(...)9/gs_korte_film.html
Foto:quote:Megan Fox: 'Mijn sexdrive is gigantisch'
AMSTERDAM - Transformers-actrice Megan Fox heeft de hele dag zin in seks, bekende ze onlangs.
Megan, die door de lezers van FHM uitgeroepen werd tot meest sexy vrouw ter wereld, zegt dat ze niet te verzadigen is. 'Mijn libido is zoals dat van een 15-jarige jongen', zo stelt zij in mannenblad FHM.
Haar vriend Brian heeft er niet veel problemen mee, meldt Bild.
De Amerikaanse actrice is momenteel bezig met de opnamen van de tweede Transformers-film.
D'r lange bruine haar is zeker een dikke plus, verder wel aardig inderdaad, maar niet mijn doelgroep.quote:
Heerlijk wijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |