Bij ons in totaal maar 16 kaarten uitgedraaid..quote:Op zondag 8 juni 2008 11:57 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik heb 8 staanplaatsen voor 2 oktober gelukkig
Bij t GWK waar ik zat heeft die vent achter de balie in z'n eentje (z'n collega kwam te laat) zo'n 65 kaarten uit weten te draaien voor alleen de donderdag, dus hij verdient ook wel een pluim. Waren maar 16 staanplaatsen bij trouwens.
Voor mij scheelt het een uur rijden.. + dat inmiddels alleen nog maar rang 4 kaarten zijn...quote:Op zondag 8 juni 2008 12:50 schreef Yozzz het volgende:
Daarom: lekker makkelijk kaartjes bestellen voor Köln. Zonder problemen kaartjes gekocht voor de 2e rang (1e was ook nog in de verkoop toen). En dat terwijl Rotterdam / Keulen niet veel schelen qua afstand.
heb mn kaartjes voor de gein ook op internet gegooidquote:Op zondag 8 juni 2008 12:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb nu al een virtuele winst gemaakt van 250 euro op mijn Keulen kaartjes. Nu nog besluiten of ik ze wil verkopen. Ik had een startprijs bepaald van 80 euro. Ik kan een iPod Touch halen van die winst.
temptingquote:Op zondag 8 juni 2008 14:47 schreef Felixa het volgende:
Ik kreeg net een aanbiedingenfoldertje onder ogen van Music Store en vrijdag de 13e (en ook alleen die ene dag!) kun je de nieuwe cd kopen voor maar EUR 10,-!!![]()
Filialen:
http://www.musicstore.nl/winkel.php?WinkelAktie=info
Iemand heeft 500,- geboden op die van mijquote:Op zondag 8 juni 2008 14:08 schreef Ceriel het volgende:
Gisterenmorgen om 11:00 voor de grap even op Marktplaats gekeken. Wow, wat zijn mensen in staat hoog te bieden in de rush. Voor 4 veldkaartjes zag ik zo even snel al een bod van 400,00.
500 euro pér kaartje?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Iemand heeft 500,- geboden op die van mij
Had gewoon 'bieden' erneer gezet.
Nee, voor 4.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
500 euro pér kaartje?
Opeens begin ik de zwarthandelaren te begrijpen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Iemand heeft 500,- geboden op die van mij
Had gewoon 'bieden' erneer gezet.
Das toch raar eigenlijk? 2005 was in Gelredome, dus rond de 30.000 en dan nu ineens maar 10.000..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:27 schreef Hankster het volgende:
Nee manAhoy is met concerten iets meer dan 10.000, dus vergelijkbaar met Antwerpen.
30.000 dat is meer in de richting van het Gelredome(daar kunnen tegen de 40.000 in)
Licht natuurlijk aan een aantal kwesties:quote:Op zondag 8 juni 2008 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das toch raar eigenlijk? 2005 was in Gelredome, dus rond de 30.000 en dan nu ineens maar 10.000..![]()
Vandaar waarschijnlijk dat 2e concert dan.
Ben echt mega blij dat ik er weer bij ben, nadat ik al die mislukte verhalen heb gelezen van andere mensen.
Ik kan hem niet vinden....quote:Op zondag 8 juni 2008 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
Tussen de ticketperikelen door:
Op www.uitzendinggemist.nl staat het concert(je) dat gisterenavond werd uigezonden op NL3. Klinkt verdomd goed
Toch verkocht, met een vreemd gevoel. Ondanks dat ik het bedrag niet zelf gevraagd heb maar dat er gewoon op geboden is. We hadden op 2 paarden gegokt (2 verschillende verkooppunten) en 2x mazzel. Kaarten van donderdag zijn verkocht omdat vrijdag beter uitkomt...quote:Op zondag 8 juni 2008 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Na 3 weken wachten, heb je wel de bovengrens bereikt. Ik zou nog even wachten.
Hmmm...zouden ze hem verwijderd hebben? Hij stond op de beginpagina.quote:
Had ik ook. Maar vind het nu een puike plaatquote:Op maandag 9 juni 2008 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan en inmiddels het hele album een paar keer gehoord. Ik weet nog steeds niet goed wat ik ervan moet vinden. Dat het heel anders klinkt dan de drie vorige cd's, is een feit. Wie vond dat X&Y anders klonk dan Parachutes en Rush, gaat zijn mening herzien na het horen van Viva...
Ik kan nog niet echt tot een oordeel komen; ik moet het album eerst vaker horen. Slecht is het zeker niet, goede momenten zijn ruimschoots aanwezig. Maar ik moet even wennen.
Heb ik (weer) iets gemistquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:20 schreef Rnie het volgende:
Begin oktober geeft Coldplay drie (uitverkochte) concerten in Ahoy.
Wat ontzettend vet zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:20 schreef Rnie het volgende:
Fan oog in oog met Coldplay’s Chris Martin
Yep, waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:38 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Wat ontzettend vet zegHet zou je maar overkomen!
Dit is dus de clip die door Anton Corbij, wordt gemaakt. Als het net zoiets moois opleverd als Talk mogen we ons gelukkig prijzen. Leuk dat ze hem in Nederland filmen
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1604810&c=2101&rssquote:Coldplay werkt samen met Anton Corbijn
Uitgegeven: 9 juni 2008 13:19
AMSTERDAM - Coldplay heeft voor de opnames van hun nieuwste videoclip de hulp ingeroepen van de Nederlandse popfotograaf en filmmaker Anton Corbijn.
Het Britse tabloid The Sun maakt eerder bekend dat de video opgenomen zal worden op een Nederlands strand, maar dit is vooralsnog niet bevestigd. Ook is nog niet duidelijk bij welke track afkomstig van het nieuwe album Viva La Vida or Death And All His Friends de video zal horen.
Oor
Corbijn begon zijn carrière ruim vijfendertig jaar geleden en was aanvankelijk fotograaf voor het muziektijdschrift Oor. Inmiddels heeft hij voor tal van bands - waaronder Nirvana, Depeche Mode en U2 - albumcovers, videoclips en ander grafisch werk verzorgd.
Het is niet de eerste keer dat Coldplay en Corbijn samenwerken. In 2005 maakte de Nederlandse kunstenaar al de clip bij het nummer 'Talk'.
(c) Marit Duin
quote:Velvet verkoopt nieuwe cd Coldplay vanaf middernacht
DORDRECHT - Fans van Coldplay die niet kunnen wachten tot vrijdag op het nieuwe album van de Britse band, kunnen de cd donderdagnacht vanaf middernacht al aanschaffen bij Velvet aan de Vriesestraat in Dordrecht. De platenzaak opent speciaal voor deze grote release de winkel om middernacht.
Het is voor het eerst dat Velvet ’s nachts open gaat, zegt eigenaar Peter Paul van der Hout. ,,Ik heb dus geen enkel idee hoeveel mensen ik kan verwachten. Als er tien komen, is het al leuk, maar wie weet staan er straks wel honderd man te dringen.’’
Van der Hout heeft bij platenmaatschappij EMI speciaal toestemming gevraagd om de cd te mogen verkopen. ,,Daar zijn ze nooit zo happig op. Normaal zou ik het album pas vrijdag in huis krijgen, maar dit keer krijg ik het donderdagmiddag al. Ik heb een document moeten ondertekenen dat ik donderdag na middernacht pas ga verkopen en daar houd ik me natuurlijk aan,’’ zegt de platenman.
Kopers krijgen bij hun aanschaf een litho van de nieuwe albumhoes. ,,We willen ons onderscheiden met iets aparts, want deze cd is een paar uur later overal te koop.’’
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef knuppelhout het volgende:
bagger, via internet kwam ik er niet doorheen voor kaartjes, en vrienden hebben het bij ahoy geprobeerd, ook niet gelukt. Dus toen dacht ik: in september heb ik vakantie. Waarom gaan we niet naar bologna? italie was toch al het plan, dus ik sta 29 sep lekker toch bij coldplay. Heeft iemand al eens tickets gekocht via ticketone.it? ze worden met expresspost bezorgd, dus ik neem aan dat het allemaal goed gaat maar toch.
En wat een goed album vind ik het na 3 dagen luisteren al! vooral viva la vida is meesterlijk, maar ook lovers in japan is goed. Het voelt vooral heel energiek, krijg zo een enorme zin om naar dat concert te gaan elke keer dat ik de cd op heb staan!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Hetzelfde geldt voor de Velvet vestigingen in Breda en Leiden.quote:
Leuk! Woon er 15 min vandaan, dus ik ga zeker even kijkenquote:
lekker hoopvolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:58 schreef CherryLips het volgende:
nou ja, 'zicht'... je ziet het podium en dat er iemand staat, maar het zijn net miertjes.
Zou wat wezen jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:40 schreef Rnie het volgende:
geruchten gaan dat coldplay ook op lowlands staat!
dat maakt mijn lowlandsfeestje compleet!
Keulen niks? Vandaag nog kaartjes voor besteld, 4quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:58 schreef Martijn85 het volgende:
Helaas nergens kaartjes kunnen krijgenOok nog gekeken voor UK ofzo, maar daar was ook alles al uitverkocht
Een vriendin van m'n vriendin gaat wel, maar die heeft kaarten voor ¤ 140,- p/s gekocht
Acoustische is veel mooier idd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:36 schreef Hankster het volgende:
Ik ben trouwens vast niet de enige die de akoestische versie van Lost beter vind dan de album versie?
Eéns een keer wat anders. Lekker toch?! Altijd dat eeuwige vergelijk... Dit album mag er zeker wezenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:40 schreef MuseMuse het volgende:
Overall vind ik het echt een goed album. Nummers als "lost" en "viva la vida" staan als een huis, maar het voelt allemaal niet meer zo intiem en "echt" als Parachutes
Heb ze 6 juni bezig gezien bij het Binnenhofquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yep, waarschijnlijk wel.
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1604810&c=2101&rss
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mini concert van vorige week is nu weer op CanVas (Bel 2.) te zien
Waar zijn je plaatsen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:54 schreef kletskop het volgende:
Ik heb 3 zitplaatsen en wil eigenlijk 1 veldplaats.. (heb ook nog 2 veldkaarten)
Toevallig iemand die een veldkaartje over heeft of wil ruilen?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:28 schreef Tourniquet het volgende:
Yes / Chinese Sleep Chant is tot nu toe mijn favoriet.
Recensie op nu.nl:
http://www.nu.nl/news/1611353/2102/Coldplay_-_Viva_La_Vida.html
Précies wat ik ook dacht, maar daarom vind ik Lost! ook zo'n tof lied, en veel beter dan Lost?quote:Ander puntje is 'Lost!'. Het nummer wordt ingeleid door een schitterende symfonie van kerkorgels maar riekt daarmee wel verdacht veel naar Arcade Fire's 'Intervention'.
Ze zouden daar bij Nu.nl toch wel iets nauwkeuriger mogen zijn. Zelfs in de video zegt men "death TO all his friends".quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Coldplay-zanger loopt weg uit interview
Het blijft wel een mannetje. Soms zie je hem apart reageren, zo ook tijdens het mini-concert in Paradiso wanneer iemand 1 seconde mee aftelt als ze wat moeten veranderen op het podium. En uiteraard het camera-incident wat al weer jaren geleden lijkt/is?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Coldplay-zanger loopt weg uit interview
MM zeker?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag het album voor 13 eurootjes gekocht. Nog geen gelegenheid gehad om 't goed te beluisteren (voetbal he
).
En dan 't hoesje hoger is dan een standaard cd-doosjequote:Op zondag 15 juni 2008 12:21 schreef CherryLips het volgende:
altijd handig dat het stickertje op het plastic om het hoesje zit
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
Bij de MM in Hengelo hadden ze alleen met kartonnen hoesje
Of is dat ook de enige versie die uitkomt?
Het kan nog goedkoper, als je via deze link besteld: http://www.cdwow.com/mcdonalds kost de cd maar £6,49, wat overeenkomt met ¤8,47.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:55 schreef Stansfield het volgende:
9,99 bij cdwow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |