Waar zijn je plaatsen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:54 schreef kletskop het volgende:
Ik heb 3 zitplaatsen en wil eigenlijk 1 veldplaats.. (heb ook nog 2 veldkaarten)
Toevallig iemand die een veldkaartje over heeft of wil ruilen?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:28 schreef Tourniquet het volgende:
Yes / Chinese Sleep Chant is tot nu toe mijn favoriet.
Recensie op nu.nl:
http://www.nu.nl/news/1611353/2102/Coldplay_-_Viva_La_Vida.html
Précies wat ik ook dacht, maar daarom vind ik Lost! ook zo'n tof lied, en veel beter dan Lost?quote:Ander puntje is 'Lost!'. Het nummer wordt ingeleid door een schitterende symfonie van kerkorgels maar riekt daarmee wel verdacht veel naar Arcade Fire's 'Intervention'.
Ze zouden daar bij Nu.nl toch wel iets nauwkeuriger mogen zijn. Zelfs in de video zegt men "death TO all his friends".quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Coldplay-zanger loopt weg uit interview
Het blijft wel een mannetje. Soms zie je hem apart reageren, zo ook tijdens het mini-concert in Paradiso wanneer iemand 1 seconde mee aftelt als ze wat moeten veranderen op het podium. En uiteraard het camera-incident wat al weer jaren geleden lijkt/is?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Coldplay-zanger loopt weg uit interview
MM zeker?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag het album voor 13 eurootjes gekocht. Nog geen gelegenheid gehad om 't goed te beluisteren (voetbal he
).
En dan 't hoesje hoger is dan een standaard cd-doosjequote:Op zondag 15 juni 2008 12:21 schreef CherryLips het volgende:
altijd handig dat het stickertje op het plastic om het hoesje zit
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
Bij de MM in Hengelo hadden ze alleen met kartonnen hoesje
Of is dat ook de enige versie die uitkomt?
Het kan nog goedkoper, als je via deze link besteld: http://www.cdwow.com/mcdonalds kost de cd maar £6,49, wat overeenkomt met ¤8,47.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:55 schreef Stansfield het volgende:
9,99 bij cdwow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |