abonnement Unibet Coolblue
pi_210057040
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juli 2023 13:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Al kostte het een 50eu per keer, dan was ik nog geen tweede keer gegaan :P ben al ruim 15 jaar fan, heb ze sindsdien 5x live gezien. Elke keer met een andere tour en dat is leuk omdat je ze telkens met andere nummers en setting ziet (Goffertpark, Pinkpop, Ahoy en 2x Arena (2016 en 2023)).
Moet iedereen zelf weten hoor, maar ik viel half van m'n stoel toen ik las dat er mensen 2 of 3 keer naar 1 tour gaan kijken :D
Voorgaande tours had ik altijd al naast de pot gepiest. Dus dit was mijn eerste keer. Nu had ik de kans om dan 2 keer te gaan, dus ja waarom niet dan he :). Zaterdags had ik een zitplaats en zondag een staanplaats. Dus wel uit 2 posities gezien, dat dan wel weer.
Maarja nu voor Dusseldorf was het weer kansloos. Ik vind het ook prima zo.
pi_210058753
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 01:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Voor hoeveel plekken?
Per kaartje :')
O+ BlaBlub O+
pi_210058796
Is het nog de moeite om het morgen te proberen in de vrije verkoop?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_210060004
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het nog de moeite om het morgen te proberen in de vrije verkoop?
Zie dat Düsseldorf en Oostenrijk helemaal uitverkocht zijn.
O+ BlaBlub O+
pi_210061320
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 07:45 schreef Exterminator het volgende:
Weet iemand toevallig de ticketprijzen voor Düsseldorf (staanplaatsen) nu in de presale?

Een kennis van me kwam er door en zei ¤250, kan me dat haast niet voorstellen?
Staanplek was 130. Goede zitplek was 150. Platinum was 300.

2x4 weten te bemachtigen maar zat bij eerste 4k qua nummer. Bij de coldplay presale zaten er 375.000 in de queue en vandaag bij de TM presale waren het 592.000 mensen :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_210061667
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 17:42 schreef neggix het volgende:

[..]
Zie dat Düsseldorf en Oostenrijk helemaal uitverkocht zijn.
Ah oke -O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:19:56 #57
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_210063180
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 15:32 schreef neggix het volgende:

[..]
Per kaartje :')
:') _O-
pi_210330232
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 13:09 schreef hvan het volgende:

[..]
Voorgaande tours had ik altijd al naast de pot gepiest. Dus dit was mijn eerste keer. Nu had ik de kans om dan 2 keer te gaan, dus ja waarom niet dan he :). Zaterdags had ik een zitplaats en zondag een staanplaats. Dus wel uit 2 posities gezien, dat dan wel weer.
Maarja nu voor Dusseldorf was het weer kansloos. Ik vind het ook prima zo.
Ik heb voor Dusseldorf kaartjes weten te bemachtigen. Onderaan de tweede ring recht voor het podium. 135 eur per stuk.

In Brussel hadden we staanplaatsen en stonden we een beetje links van het midden en bijna direct voor het podium voor dezelfde prijs. Ik ben nu ook erg benieuwd naar het verschil in beleving. Maar ik denk niet dat het ook maar in de buurt gaat komen van de staanplaatsen die we hadden.

Normaal gesproken ga ik ook nooit twee keer naar dezelfde tour. Maar ik heb 2 uitzonderingen en dat zijn Coldplay en OneRepublic.

Gezien de prijzen die tegenwoordig gehanteerd worden vind ik het ook wel prima nu. Als je ook nog met je kinderen naar een concert wil gaan tegenwoordig, betaal je als het tegenzit de prijs van een stedentrip van 4 dagen.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:06:09 #59
184769 crew  Deisyy
pi_210331403
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 14:37 schreef Robar het volgende:

[..]
Ik heb voor Dusseldorf kaartjes weten te bemachtigen. Onderaan de tweede ring recht voor het podium. 135 eur per stuk.

In Brussel hadden we staanplaatsen en stonden we een beetje links van het midden en bijna direct voor het podium voor dezelfde prijs. Ik ben nu ook erg benieuwd naar het verschil in beleving. Maar ik denk niet dat het ook maar in de buurt gaat komen van de staanplaatsen die we hadden.

Normaal gesproken ga ik ook nooit twee keer naar dezelfde tour. Maar ik heb 2 uitzonderingen en dat zijn Coldplay en OneRepublic.

Gezien de prijzen die tegenwoordig gehanteerd worden vind ik het ook wel prima nu. Als je ook nog met je kinderen naar een concert wil gaan tegenwoordig, betaal je als het tegenzit de prijs van een stedentrip van 4 dagen.
Ik was in juni bij Coldplay in Milaan en betaalde toen ook ¤135 voor een staanplaats, wat een prijsverschil ineens.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')