quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:30 schreef chansadres het volgende:
Moesten andere mensen bij het nummer Viva La Vida ook denken aan ALizee met J'en Ai Marre...
dat doe je mooi niet in Emmen, want daar ga ik het namelijk ook proberen :pquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:23 schreef Sequencial het volgende:
Wat zijn eigenlijk de "bekende voorverkoopadressen"? Is dat o.a. iedere Free Record Shop, ieder postkantoor? Ik wil zaterdag kaarten in Emmen scoren, maar weet nog niet waar.
Lijkt me eigenlijk niet heel realistisch. Lowlands programma zit al aardig vol, Coldplay zit middenin zijn stadiontour en Lowlands heeft vaak niet zulke grote acts als Coldplay. Coldplay op Pinkpop 2009 is eerder haalbaar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Krissinas het volgende:
Coldplay als headliner op Lowlands! http://www.jimmyalter.nl/(...)eadliner_Lowlands%21
Tourtechnisch zou het natuurlijk wel kunnen en zou een leuke opwarming zijn voor het europese tourgedeelte.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:32 schreef superjojo het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet heel realistisch. Lowlands programma zit al aardig vol, Coldplay zit middenin zijn stadiontour en Lowlands heeft vaak niet zulke grote acts als Coldplay. Coldplay op Pinkpop 2009 is eerder haalbaar.
Zo jaloers is..quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:28 schreef Meaghan het volgende:
Ik ben vandaag bij het exclusieve miniconcert in Paradiso geweest en het was helemaal Super!!!!![]()
Ze hebben in totaal 6 nummers gespeeld; Violet Hill, Clocks, Lovers In Japan, Chinese Sleep Chant (?), Viva La Vida en Fix You. De nieuwe nummers klonken live helemaal geweldig!! Vooral Viva La Vida met z'n bombastische trommels deed de zaal op z'n grondvesten trillen. Het was zo fantastisch om er bij te mogen zijn en we stonden ook nog eens helemaal vooraan!!En ik was schijnbaar zo onder de indruk van alles dat het nummer "Chinese Sleep Chant' me ontgaan is
(Het radioprogramma That’s Live van Eric Corton zendt het miniconcert zaterdagavond uit, later op de avond ook te zien op televisie!)
Nee, heel veelzijdig album. Erg anders dan alles wat ze ooit gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen Violet Hill gehoord, is de rest van het album qua stijl vergelijkbaar met dat nummer?
Bij GWK in DB mag je komen om een nummertje te trekken, die printen om 10 uur een hele rits uit. Kun je bijv. om 8 uur je nr. halen en om 10 uur ff je kaartjes oppikken. Scheelt n hoop kou! Maar ik weet natuurlijk niet hoe dat in Rotterdam zit..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:48 schreef Lausteen het volgende:
Wat lijkt jullie de beste plek om kaarten te scoren? Ik ga denk ik morgenochtend om een uur of 6 bij het postkantoor liggen, in Rotterdam zijn er 6. Maar ik kan natuurlijk ook naar Ahoy zelf gaan. OF naar het GWK, kan me van 'vroeger' herinneren dat het daar vaak niet zo druk was.
Is trouwens bij de FRS nou ook verkoop? Ik dacht omdat dat TicketBox is ipv TicketService het daar niet kon, maar dat kan wel ofzo
Ik wil ook morgenochtend vroeg voor het Postkantoor/Gwk staan om te kaartjes te gaan halen!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:48 schreef Lausteen het volgende:
Wat lijkt jullie de beste plek om kaarten te scoren? Ik ga denk ik morgenochtend om een uur of 6 bij het postkantoor liggen, in Rotterdam zijn er 6. Maar ik kan natuurlijk ook naar Ahoy zelf gaan. OF naar het GWK, kan me van 'vroeger' herinneren dat het daar vaak niet zo druk was.
Is trouwens bij de FRS nou ook verkoop? Ik dacht omdat dat TicketBox is ipv TicketService het daar niet kon, maar dat kan wel ofzo
Ik vind de gewone versie 10000 maal beterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:36 schreef Hankster het volgende:
Ik ben trouwens vast niet de enige die de akoestische versie van Lost beter vind dan de album versie?
Ik koop acht tickets, de overige zes gaan zonder winst FOK! op denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:37 schreef Ace1 het volgende:
Ik probeer het morgen gewoon via ticketservice... Als dat niet lukt.. jammer dan.
Dat zou erg cool zijn. Doe dan wel staanplaatsenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik koop acht tickets, de overige zes gaan zonder winst FOK! op denk ik.
Mijn dank is groot, net als mijn bewondering voor Coldplayquote:
Heb ik hier ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:54 schreef Ace1 het volgende:
Bahhh... te veel gebruikers voor t evenement!
Precies, zo denk ik er ook over. Ik hoef er niet per se heen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:01 schreef Thijsssss het volgende:
Gewoon even proberen, als 't lukt is het mooi meegenomen
Of FireFox.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:10 schreef franktic het volgende:
Ze hadden ook wel even mogen melden dat het wachtrij systeem niet werkt in safari :x kthnx
Qua sfeer snap ik het wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:11 schreef Evertjan het volgende:
snap ook niet waarom ze Ahoy nemen ga dan in het Gelredome staan . Was de vorige keer toch ook uitverkocht
Ik zie het ja, koop ik die.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:11 schreef Thijsssss het volgende:
Ook een concert op de 3e zie ik nu?!
Hier deed hij het gewoon met Safari ( wel op een macbook dan )quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:10 schreef franktic het volgende:
Ze hadden ook wel even mogen melden dat het wachtrij systeem niet werkt in safari :x kthnx
Ben ik eindelijk erdoor begint ie over beveiligingsinstellingen te zeuren.quote:
Ja, had ik dus ook al, heb nu maar IE gepakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:13 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk erdoor begint ie over beveiligingsinstellingen te zeuren.
Wat moet ik instellen?![]()
Ik zit er ook al 10 minuten tegenaan te kijken... Dat laatste stukje schiet ie steeds terugquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Irritant, duurt me veel te lang voor m´n gevoel
Dat was bij IE.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, had ik dus ook al, heb nu maar IE gepakt.
Ik ben nu net over de helftquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:14 schreef medman het volgende:
[..]
Ik zit er ook al 10 minuten tegenaan te kijken... Dat laatste stukje schiet ie steeds terug
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:18 schreef Lausteen het volgende:
IK HEB DE TICKETS BABY!!
Rij Ai, beter kan bijna niet. Was wel om half 7 al bij het postkantoor als eerste, maar het is het waard hoop ik
Was de rest al weg?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:19 schreef Tourniquet het volgende:
4 kaartjes gescored voor 3/10! Wel vak Bm, 2e ring met mogelijk beperkt zicht. Maarja.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:19 schreef Tourniquet het volgende:
4 kaartjes gescored voor 3/10! Wel vak Bm, 2e ring met mogelijk beperkt zicht. Maarja.
Bm is bijna achter het podium manquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:19 schreef Tourniquet het volgende:
Wel vak? Hier kan je zien waar dat is:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:25 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Volgens mij hadden wij de laatste kaartjesvoor 3 oktober, wel rang 4, geen idee waar het is, maar goed.....we hebben ze!!!!
Overigens wel bagger van ticketservice.nl dat die site zeikt over beveiligingsinstellingen ?!?!?!?!?
Geen idee, de gozer aan de telefoon noemde alleen maar over rang 4, vonden wij allang best. Nu eerst ff dokkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wel vak? Hier kan je zien waar dat is:
[ afbeelding ]
Hoe ben je daar langs gekomen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:25 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Volgens mij hadden wij de laatste kaartjesvoor 3 oktober, wel rang 4, geen idee waar het is, maar goed.....we hebben ze!!!!
Overigens wel bagger van ticketservice.nl dat die site zeikt over beveiligingsinstellingen ?!?!?!?!?
Zie post #103 hierboven voor de plattegrond,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:40 schreef Smart_ass het volgende:
Kon alleen nog maar rang 4 vinden, maar heb iig kaartjes.![]()
Iemand plattegrond met rang 4 erop toevallig? Kan het nergens vinden. Zit in vak DA.
Die rangen is iets van TicketService, als je op de plattegrond hierboven kijkt zie je waar je zit. Staat ook een rij en stoelnummer op je kaartje als het goed is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:40 schreef Smart_ass het volgende:
Kon alleen nog maar rang 4 vinden, maar heb iig kaartjes.![]()
Iemand plattegrond met rang 4 erop toevallig? Kan het nergens vinden. Zit in vak DA.
Ik zit op rang 4, niet 1 en 2.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zie post #103 hierboven voor de plattegrond,
Ik zal wel dom zijn, maar snap het nog steeds niet hoor. Het is in ieder geval rij 20, stoelen 62 en 63.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:43 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Die rangen is iets van TicketService, als je op de plattegrond hierboven kijkt zie je waar je zit. Staat ook een rij en stoelnummer op je kaartje als het goed is.
Zo is bijvoorbeeld Vak Ab Rang 2 en vak Ak Rang 1, terwijl ze wel allebel Ring 1 zijnquote:
Djeez... da's balen!!! Klote...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:06 schreef superjojo het volgende:
Kut, nummer 19 zijn en iedereen tot en met nummer 18 krijgt kaarten. Een halve minuut eerder weg gaan van huis en ik had nu ook kaarten
Volgens mij was alles binnen een half uur weg!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:10 schreef Ceriel het volgende:
Minder. Ben ook thuisgekomen met lege handen. Was ook net iets te laat. Maar twee concerten in anderhalf uur uitverkocht... da's dan toch wel weer redelijk rap.
Nu ja, over een maand maar even op Marktplaats of iets kijken.
Ah ok, goede tip. Ik ga nog ns wat proberen, thx.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij was alles binnen een half uur weg!!!
Soms worden er kaarten gecanceld als de betaling niet rond komt. Die kaarten komen dan weer in omloop. Gewoon blijven proberen op internet de komende uren.
Ook de kaarten van mensen die er meer dan 8 willen bestellen, worden gecanceld in de loop van de dag...
x2quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:10 schreef Ceriel het volgende:
Minder. Ben ook thuisgekomen met lege handen. Was ook net iets te laat. Maar twee concerten in anderhalf uur uitverkocht... da's dan toch wel weer redelijk rap.
Nu ja, over een maand maar even op Marktplaats of iets kijken.
Is Duitsland niets voor je dan? Ik heb nog heel makkelijk voor Keulen kaarten kunnen bestellen, niet de beste plaatsen maar voor mij dichterbij dan R'dam zelfs.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2
kwam er om 10 uur stipt aan en had 2 mensen voor me toen het eerste concert uitverkocht raakte. Toen maar weer de fiets gepakt en toen ik thuis kwam bleek er een extra concert te zijn toegevoegd () wat inmiddels ook al zo goed als uitverkocht was.
![]()
![]()
de frustratie is nog niet helemaal kwijt![]()
Ow germquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2
kwam er om 10 uur stipt aan en had 2 mensen voor me toen het eerste concert uitverkocht raakte. Toen maar weer de fiets gepakt en toen ik thuis kwam bleek er een extra concert te zijn toegevoegd () wat inmiddels ook al zo goed als uitverkocht was.
![]()
![]()
de frustratie is nog niet helemaal kwijt![]()
kan je daar nog voor bestellenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is Duitsland niets voor je dan? Ik heb nog heel makkelijk voor Keulen kaarten kunnen bestellen, niet de beste plaatsen maar voor mij dichterbij dan R'dam zelfs.
Je bent een heldquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Yup, tjek www.eventim.de en bestel ze
Damn, dat is zuur zegquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Kutzooi. Geen kaarten. De computer lag er een half uur uit sinds 10:00 en toen ie het weer doet, was alles (alle 2 de concerten) uitverkocht. Niet voor niets 2 uur staan wachten. En op de terugweg nog op de bon geslingerd omdat ik in de tussentijd mijn treinkaartje ben kwijtgeraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |