Omdat Anton Corbijn een Nederlander isquote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze houden gewoon van Nederland, ook te gek dat de nieuwe clip hier is opgenomen...
Ja, tong80 is de tourmanager van Coldplay...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:38 schreef Bleekmiddel het volgende:
wie zegt dat het een tv tip is? heb jij het al gezien dan.
fuck no. tong 80 en werken?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, tong80 is de tourmanager van Coldplay...
Ik weet nooit of dat een pré is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:42 schreef nipeng het volgende:
Waarom zou coldplay triest zijn
Anyway, ze klinken live net als op plaat.
ik heb 3 cd's en het zijn gewoon 3 cd's met allemaal dezelfde soort geluid. vind het niet echt bijzonder appart.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ja is een sympathieke vent.
Maar wat ik altijd heb gevonden wordt nu weer bevestigd.
Ze hebben geen eigen geluid.
Nu lijken ze weer op U2 het vorige nummer op Pink Floyd.
Bullcrap, je voelt je gewoon schuldig als je hun album steelt. Doe dat niet dan (schulidg voelen of downloaden).quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:48 schreef Bleekmiddel het volgende:
waarom coldplay triest is: Beetje fair trade links lullen en zo meer verdienen. beetje radiohead cloontje plemt zijn album gewoon op het net.
De Melkweg hè ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:52 schreef nipeng het volgende:
Enthousiast publiek daar. Ze breken de tent af...
Ik koop mijn cd's gewoon. de coldplay cd heb ik 1 nummer van gehoord op de radio en nog niets gedownload.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:51 schreef nipeng het volgende:
[..]
Bullcrap, je voelt je gewoon schuldig als je hun album steelt. Doe dat niet dan (schulidg voelen of downloaden).
Edit:
O, je hebt 3 cd's. Dan ben je genaaid. Met 1 cd heb je alles wel gehoord denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |