JAH IK WAS AL BEZIG maar ik moest even met mijn mama pratenquote:
Wtfquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow nog even 1 ding toevoegen
Daar heb je gelukkig pas 4 maanden de tijd voor gehadquote:
owja en nu moeten we m erbij zoeken ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
mijnheeft ook een account :
[ afbeelding ]
helaasquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:37 schreef Dupje het volgende:
Zoals ik al had aangegeven, ik ben er heel zaterdag niet
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
helaasmaar het volgende meet topic is geheel aan jou gewijd
Als ze de TT kan lezen komt ze naar VBquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En komt moblo nu naar camelot of naar vb toch wel
Jah ik zit met het dilemma.. WAT doe ik aanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, ik ga ff douchen, lees 't zo wel ff van swarma de organisator, weten we ook gelijk of CP komt.
niet te veelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah ik zit met het dilemma.. WAT doe ik aan!
quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo'n Calitje doen is nog best leuk ook
Zeg dat je komtquote:
Hoe laat begon het ook alweerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:44 schreef Dupje het volgende:
Moet ik de info nog eens posten dan maar?
Tuinfeest "De Foute Kooi" is op zaterdag 5 juli in onze studentenvilla Vahali Adjectum op de Oosterhoutsedijk in Lent. Er is een band, een DJ en een dweilorkest aanwezig
De kosten zijn 14 euro, daarbij is de drank inbegrepen.
Voor vragen, post ze hier
Rond 20:30 uur.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoe laat begon het ook alweer
En wat is er nog meer aan drank naast bier en wijn? Ook iets om te mixen of?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:19 schreef Brammie1 het volgende:
Komers 5 juli Duppie-feest
- dupje (joh, echt?)
- swarma
- yashi
- morgane
- pietje
misschienners
- Brammie1
- Mikkie
niet komers
- aibmi
Dat was wel de bedoelingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja dan gaik maar aan de wijn
zoete Witte wijn wel hoop ik toch
Kga geen 14 euro betalen om alleen maar cola te drinken, no offence
Ja dat ja, dat die er isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
De bedoeling dat die er is neem ik aan of niet![]()
(niet dat ik zo perse wil drinken hoor, maar als het all-in is is het wel lekker altijd)
ja vanavondquote:
Zeg Tante Truus de 5e is wel volgende weekquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zeg Tante Truus de 5e is wel volgende week
Ik werd er gewoon wakker van toen ik me dat ineens bedacht vannacht
Ja ik moet even dingen afzeggen, en toen zei Yasha dat het toch pas over 2 weken was dus ik dacht ooh relaxed dan heb ik de tijd daarvoor.. maar nu moet ik dus wel even opschietenquote:
Ahh balen zeg!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:46 schreef Brammie1 het volgende:
ik kom helaas niet naar dupje's feestik moet die avond werken. Als ik wou ruilen, moet dat met een dienst op zondag, maar dan moet ik ook al van 12-18 werken
Ik zet je voor de volgende meet alvast op misschienquote:Op zondag 29 juni 2008 18:41 schreef Mikkie het volgende:
Je wil opnieuw gaan inventariseren wie er hoe laat komen?
Ik ouwehoer maar watquote:Op zondag 29 juni 2008 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hendig dat dat ff gecommuniceerd wordt.
[..]
Ik zet je voor de volgende meet alvast op misschien.
Plan die meets dan eens wat handigerquote:Op zondag 29 juni 2008 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zet je voor de volgende meet alvast op misschien.
Joah, ligt toch op de route naar huisquote:Op zondag 29 juni 2008 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is volgens mij ook om 2 uur afgelopen ofzo Mikkie
Kijk dat wij dan nog diehard de stad in gaan hoef je niet perse mee ofzo
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie doet nog ff 1 biertje mee in de stad.
Dat is wel de bedoeling natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2008 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet het ook niet hoorWeet niet of dat iets wordt als ik katslam ben
Nouja zeg, wat heb jij voor voornemens bij dat feestquote:Op zondag 29 juni 2008 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet het ook niet hoorWeet niet of dat iets wordt als ik katslam ben
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is volgens mij ook om 2 uur afgelopen ofzo Mikkie
Kijk dat wij dan nog diehard de stad in gaan hoef je niet perse mee ofzo
Ik denk ook niet dat hij mee gaat hoor... Zal wel weer zo'n slap excuus hebben dat ie nog kei veel moet doen de volgende dagquote:
Telt werken ook als slap excuus? Zo ja, dan klopt je beweringquote:Op zondag 29 juni 2008 21:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij mee gaat hoor... Zal wel weer zo'n slap excuus hebben dat ie nog kei veel moet doen de volgende dag
Dat bijvoorbeeldquote:Op zondag 29 juni 2008 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om vervolgens om 4u snachts in VB ineens op te duiken.
Nope, moet werken van 6 tot 10 en daarna eerst nog feestje met mn koor. Ben toch al niet zo'n diehard feestneus dus het is zelfs de vraag of ik 2 uur haalquote:Op zondag 29 juni 2008 21:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor mij ookMaar je gaat daarna niet meer de stad in begrijp ik Morgane?
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik was toch wel van plan je erin te gooien
Ja, want ik, pietje, mikkie, etc hebben geen honger?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus niet eten bij VB?opzich niet zo erg, kan ik wat rustiger aan doen
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:06 schreef Dupje het volgende:
Vorig jaar waren er 3 jongens die zo leuk dachten te zijn door met zn 3en naast elkaar in t zwembad te pissen. Die hebben we er dus echt wel ingegooid, inclusief telefoon enzo. Moeten ze dat maar niet doen
Pietje had sowieso al weinig trek om eerst naar Nijmegen te komen, dacht ik gister op te maken.. En mikkie is pas om kwart voor 8 in Nijmegen.. en etc wie is da?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, want ik, pietje, mikkie, etc hebben geen honger?Alleen maar denken aan je mooiboy hé
Heb je het nu tegen mij? Dikke doeiquote:Op maandag 30 juni 2008 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah en sowieso.. als ik ga, ga jij ook![]()
Ok heel goedquote:Op maandag 30 juni 2008 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met de fiets
Nee dus...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb ooit de pic uit de OP gepaint waar ze woonde... ff kijke of ik em nog heb : P
Nee dan is het goed!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee schatik had het tegen swarma
ik zal voortaan wel weer quoten
maar aan de zin eronder zou je dat wel op kunnen maken
Weet ikquote:Op maandag 30 juni 2008 17:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee dan is het goed!
En CP ik ben niet blond hoor?
Oh, dáááár!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:26 schreef Dupje het volgende:
De tent?We hebben geen tent hoor!
Maar het is het grote witte huis in het midden op de dijk
ja hequote:Op maandag 30 juni 2008 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op dat youtube-filmpje is 't wel duidelijk welke 't is.
Volgens mij moest Bram werken...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komers 5 juli Duppie-feest
- dupje (joh, echt?)
- swarma
- yashi
- lastrequest
- pietje
misschienners
- Brammie1
- Mikkie
- aibmi
- doodkapje
niet komers
- morgane
ik moet idd werken. Zondag ook vanaf 11:30quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef Dupje het volgende:
[..]
Volgens mij moest Bram werken...
En Cocktail is ook een misschiener?
Toen ik het over een nieuwe bh en showen had kwam er al iets meer beweging in.. Misschien moet ik ook even over het bijpassende stringetje vertellen danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschieners
- Mikkie (wordt aan gewerkt ) is er al resultaat?
- aibmi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je begint t te lerenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:37 schreef prinsrob het volgende:
hm dit begint al btje op echte nijmegnespammer te lijken!!!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komers
- Dupje![]()
- CP
- Lastrequest
- Pietje
- Swarmahoer
- Yashi
- prinsrob
- doodkapje
- Siegfried
Misschieners
- Mikkie (wordt aan gewerkt ) is er al resultaat?
- aibmi
Niet komers
- Morgane
- Brammie
Er is nog niks bekend... Yashi is onderweg naar Nijmegen, ik moet bepalen of ik zo ga fietsen of nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:42 schreef prinsrob het volgende:
Hey!,
Ik wil ook wel meefietsen naar Lent, vanaf waar verzamelen/terrassen mensen?, ik kan anders wel ff tel. nr pm-en / msnen?, laat mara ff weten!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:29 schreef Californium het volgende:
Ik hoop niet dat Hosti en Stranger enzo er zijn...Dan zijn ze me weer vergeten mee te vragen, ondanks dat het mijn idee was
Had je ze het zwembad in moeten gooienquote:Op zondag 6 juli 2008 04:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja zeker wel leuk hoorMja er waren er wel een paar veel te warm
Het ging ff helemaal fout jaquote:Op zondag 6 juli 2008 04:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
En Pietje, ik had pas door dat je weg was toen je smste van k lig in bedHad je et zo erg te pakken ja?
Thanks, dat ging over onsquote:Op zondag 6 juli 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Had je ze het zwembad in moeten gooien
Ik uhm.. snap het niet zo?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Thanks, dat ging over ons![]()
Maarja we zaten wel tussen Lent en Oosterhout he, daar in het midden is het iets warmer..
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef swarmahoer het volgende:
nouja gemist.... als ik t zo hoor is t niet erg interessant
ja k heb n reputatie waar te maken hequote:Op zondag 6 juli 2008 19:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zoals altijd zijn de vaste users weer lekker subtiel
Wat voor muziek moet ik me daar bij voorstellen?quote:
Ik had inderdaad al vernomen dat jij iets met tieten had?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja k heb n reputatie waar te maken he
Gewoon van alles top40 enzoquote:Op zondag 6 juli 2008 20:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor muziek moet ik me daar bij voorstellen?
Owh dat valt me mee, ik was bang voor zo'n rockfeest.quote:
je kon gewoon om t hek heenlopen dus jaquote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh dat valt me mee, ik was bang voor zo'n rockfeest.
Heb overigens nog even overwogen om nog met de auto te komen, maar ik vond 14 euro dokken voor 3 cola aan de dure kant
Maar dat is stom!!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kon gewoon om t hek heenlopen dus ja
Ja en stel je voor dat je tegen een paar vreemde tieten aan botstquote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
wel handig om ff te pissen anders dan moest je langs iedereen heen
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja en stel je voor dat je tegen een paar vreemde tieten aan botst![]()
je tieten ?quote:
Ik dacht al, jouw tieten zijn namelijk wel postwaardig, LRquote:Op zondag 6 juli 2008 21:28 schreef LastRequest het volgende:
Meer jouw tieten.
Moet dit nou? Gister trok ze ook al snel dat vestje er bij na de waarschuwing van Yashi, komop zeg zijn jullie een stelletje pubers ofzo?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht al, jouw tieten zijn namelijk wel postwaardig, LR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Moet dit nou? Gister trok ze ook al snel dat vestje er bij na de waarschuwing van Yashi, komop zeg zijn jullie een stelletje pubers ofzo?Oja kut, het is fok, hier moet ik me sociaal wenselijk gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Zijn er al concrete plannen?!?quote:Op zondag 6 juli 2008 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
maar pietje maak jij t nieuwe meettopic inclusief gave op?
bbqmeet bi doodkapjequote:
Niks mis meequote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Mikkie het volgende:
Owh dat valt me mee, ik was bang voor zo'n rockfeest.
benodigdheden: catan, stef stuntpiloot, twister, kaartenquote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nieuwste plan is een spellenavond.
quote:I get drunk and I stumble to the phone,
and conjure up a bitch to bone when I\'m alone...
Whoah shit, I\'m told back I need to take a piss,
Only when I\'m drunk I sing a song like this...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |