Had je ze het zwembad in moeten gooienquote:Op zondag 6 juli 2008 04:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja zeker wel leuk hoorMja er waren er wel een paar veel te warm
Het ging ff helemaal fout jaquote:Op zondag 6 juli 2008 04:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
En Pietje, ik had pas door dat je weg was toen je smste van k lig in bedHad je et zo erg te pakken ja?
Thanks, dat ging over onsquote:Op zondag 6 juli 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Had je ze het zwembad in moeten gooien
Ik uhm.. snap het niet zo?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Thanks, dat ging over ons![]()
Maarja we zaten wel tussen Lent en Oosterhout he, daar in het midden is het iets warmer..
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef swarmahoer het volgende:
nouja gemist.... als ik t zo hoor is t niet erg interessant
ja k heb n reputatie waar te maken hequote:Op zondag 6 juli 2008 19:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zoals altijd zijn de vaste users weer lekker subtiel
Wat voor muziek moet ik me daar bij voorstellen?quote:
Ik had inderdaad al vernomen dat jij iets met tieten had?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja k heb n reputatie waar te maken he
Gewoon van alles top40 enzoquote:Op zondag 6 juli 2008 20:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor muziek moet ik me daar bij voorstellen?
Owh dat valt me mee, ik was bang voor zo'n rockfeest.quote:
je kon gewoon om t hek heenlopen dus jaquote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh dat valt me mee, ik was bang voor zo'n rockfeest.
Heb overigens nog even overwogen om nog met de auto te komen, maar ik vond 14 euro dokken voor 3 cola aan de dure kant
Maar dat is stom!!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kon gewoon om t hek heenlopen dus ja
Ja en stel je voor dat je tegen een paar vreemde tieten aan botstquote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
wel handig om ff te pissen anders dan moest je langs iedereen heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |