Volgens mij moest Bram werken...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komers 5 juli Duppie-feest
- dupje (joh, echt?)
- swarma
- yashi
- lastrequest
- pietje
misschienners
- Brammie1
- Mikkie
- aibmi
- doodkapje
niet komers
- morgane
ik moet idd werken. Zondag ook vanaf 11:30quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef Dupje het volgende:
[..]
Volgens mij moest Bram werken...
En Cocktail is ook een misschiener?
Toen ik het over een nieuwe bh en showen had kwam er al iets meer beweging in.. Misschien moet ik ook even over het bijpassende stringetje vertellen danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschieners
- Mikkie (wordt aan gewerkt ) is er al resultaat?
- aibmi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je begint t te lerenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:37 schreef prinsrob het volgende:
hm dit begint al btje op echte nijmegnespammer te lijken!!!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komers
- Dupje![]()
- CP
- Lastrequest
- Pietje
- Swarmahoer
- Yashi
- prinsrob
- doodkapje
- Siegfried
Misschieners
- Mikkie (wordt aan gewerkt ) is er al resultaat?
- aibmi
Niet komers
- Morgane
- Brammie
Er is nog niks bekend... Yashi is onderweg naar Nijmegen, ik moet bepalen of ik zo ga fietsen of nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:42 schreef prinsrob het volgende:
Hey!,
Ik wil ook wel meefietsen naar Lent, vanaf waar verzamelen/terrassen mensen?, ik kan anders wel ff tel. nr pm-en / msnen?, laat mara ff weten!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:29 schreef Californium het volgende:
Ik hoop niet dat Hosti en Stranger enzo er zijn...Dan zijn ze me weer vergeten mee te vragen, ondanks dat het mijn idee was
Had je ze het zwembad in moeten gooienquote:Op zondag 6 juli 2008 04:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja zeker wel leuk hoorMja er waren er wel een paar veel te warm
Het ging ff helemaal fout jaquote:Op zondag 6 juli 2008 04:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
En Pietje, ik had pas door dat je weg was toen je smste van k lig in bedHad je et zo erg te pakken ja?
Thanks, dat ging over onsquote:Op zondag 6 juli 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Had je ze het zwembad in moeten gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |