Had je ze het zwembad in moeten gooienquote:Op zondag 6 juli 2008 04:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja zeker wel leuk hoorMja er waren er wel een paar veel te warm
Het ging ff helemaal fout jaquote:Op zondag 6 juli 2008 04:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
En Pietje, ik had pas door dat je weg was toen je smste van k lig in bedHad je et zo erg te pakken ja?
Thanks, dat ging over onsquote:Op zondag 6 juli 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Had je ze het zwembad in moeten gooien
Ik uhm.. snap het niet zo?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Thanks, dat ging over ons![]()
Maarja we zaten wel tussen Lent en Oosterhout he, daar in het midden is het iets warmer..
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef swarmahoer het volgende:
nouja gemist.... als ik t zo hoor is t niet erg interessant
ja k heb n reputatie waar te maken hequote:Op zondag 6 juli 2008 19:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zoals altijd zijn de vaste users weer lekker subtiel
Wat voor muziek moet ik me daar bij voorstellen?quote:
Ik had inderdaad al vernomen dat jij iets met tieten had?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja k heb n reputatie waar te maken he
Gewoon van alles top40 enzoquote:Op zondag 6 juli 2008 20:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor muziek moet ik me daar bij voorstellen?
Owh dat valt me mee, ik was bang voor zo'n rockfeest.quote:
je kon gewoon om t hek heenlopen dus jaquote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh dat valt me mee, ik was bang voor zo'n rockfeest.
Heb overigens nog even overwogen om nog met de auto te komen, maar ik vond 14 euro dokken voor 3 cola aan de dure kant
Maar dat is stom!!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kon gewoon om t hek heenlopen dus ja
Ja en stel je voor dat je tegen een paar vreemde tieten aan botstquote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
wel handig om ff te pissen anders dan moest je langs iedereen heen
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja en stel je voor dat je tegen een paar vreemde tieten aan botst![]()
je tieten ?quote:
Ik dacht al, jouw tieten zijn namelijk wel postwaardig, LRquote:Op zondag 6 juli 2008 21:28 schreef LastRequest het volgende:
Meer jouw tieten.
Moet dit nou? Gister trok ze ook al snel dat vestje er bij na de waarschuwing van Yashi, komop zeg zijn jullie een stelletje pubers ofzo?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht al, jouw tieten zijn namelijk wel postwaardig, LR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Moet dit nou? Gister trok ze ook al snel dat vestje er bij na de waarschuwing van Yashi, komop zeg zijn jullie een stelletje pubers ofzo?Oja kut, het is fok, hier moet ik me sociaal wenselijk gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Zijn er al concrete plannen?!?quote:Op zondag 6 juli 2008 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
maar pietje maak jij t nieuwe meettopic inclusief gave op?
bbqmeet bi doodkapjequote:
Niks mis meequote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Mikkie het volgende:
Owh dat valt me mee, ik was bang voor zo'n rockfeest.
benodigdheden: catan, stef stuntpiloot, twister, kaartenquote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nieuwste plan is een spellenavond.
quote:I get drunk and I stumble to the phone,
and conjure up a bitch to bone when I\'m alone...
Whoah shit, I\'m told back I need to take a piss,
Only when I\'m drunk I sing a song like this...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |