Echt.. laat die dagjesmensen eens ophoepelenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:49 schreef oYo het volgende:
Probleem middenveld opgelost. VdVaart centraal, rechts Kuyt, links Bronkhorst
Inderdaad. Even afwachten!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:51 schreef One_conundrum het volgende:
kan heel erg meevallen. geen reden tot paniek
Of nog erger....quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Even afwachten!
Zou klote zijn als hij de wedstrijd tegen Italie mist..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mensen die zich niet druk maken om het NL elftal
preciesquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Trekkebenend. Dan valt het wellicht wel mee...
Begrijp me niet verkeerd ik hou van nederland maar heb gewon geen vertrouwen in het huidige elftal. Het is niet een hecht team zoals we hadden in 98-00. Ik zie ze eerder falen dan winnen en vooral met die debiel van bastenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie jou ook wel graag weer weggaan hier.
Ja als je beste man volgens teletekst een blessure oploopt, dan krijg je dat. Als het nou Mathijsen of Melchiot was....quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Elke mug staat dan ook gelijk aan een enorme olifant dezer dagen wat betreft Oranje
Maar als één van hun dan uitvalt, dan heb je ook gelijk niks meer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:13 schreef speknek het volgende:
Sowieso, op het aanvallende middenveld hebben we genoeg vervanging. Met links Robben, centraal Van Persie en rechts Van der Vaart boet je niet bepaald veel in op kwaliteit.
Mwah, Kuyt en De Jong zijn wat minder, maar ook niet niks. Desnoods zet je Huntelaar naast van Nistelrooij, laat je de andere twee middenvelders wat verder afzakken, en speel je 4-4-2.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
Maar als één van hun dan uitvalt, dan heb je ook gelijk niks meer.
Dat gaat dus nooit gebeuren hequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwah, Kuyt en De Jong zijn wat minder, maar ook niet niks. Desnoods zet je Huntelaar naast van Nistelrooij, laat je de andere twee middenvelders wat verder afzakken, en speel je 4-4-2.
Die zal zijn kans ook wel krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:21 schreef MrSASO het volgende:
Ik zie een kans voor Affelay.
Wat voor een nut heeft aan een systeem vasthouden als de mensen die in het systeem passen uitgevallen zijn? Als straks Mario Melchiot de enige vervanger is en Huntelaar breekt z'n been, dan ga je Melchiot toch ook niet in de aanval zetten maar wat rondschuiven?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat gaat dus nooit gebeuren he![]()
Wat voor een nut hebben die oefenwedstrijden dan gehad als je het hele systeem op de kop zet?
Als hij een tackle inzet...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
Zal wel weer Bert Maalderink geweest zijn. De vlegel.
FuckFuckFuck!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:52 schreef Eppie_NL het volgende:
Net op Radio:
Wesley Sneijder mist EK-wedstrijd tegen Italie.
Jammer, maar we hebben genoeg goede spelers die hem kunnen vervangen.
Hoe kan iemand die nooit scoort een held worden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:55 schreef Amokzaaier het volgende:
affelay wordt onze held dit EK
Welke zender?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:52 schreef Eppie_NL het volgende:
Net op Radio:
Wesley Sneijder mist EK-wedstrijd tegen Italie.
Jammer, maar we hebben genoeg goede spelers die hem kunnen vervangen.
Van Nos site...quote:Wesley Sneijder heeft donderdag bij de besloten training van het Nederlands elftal een enkelblessure opgelopen. Hij liep die blessure op in een gevecht om de bal met Robin van Persie waarna hij trekkebenend de training verliet.
De middenvelder van Real Madrid is uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht.
???? Wat is dit nu weer voor vergelijking?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
zolang we de winnaarsmentaliteit missen (lees: geen 6 miljoen mensen in de gaskamer proppen) zullen we nooit de wind mee hebben
ofzo
Gewoon een gebbetje. Waar het op slaat: Die kutmoffen hebben altijd een makkelijke loting, wij slechts zelden. Blijkbaar missen we iets... Wellicht is dat het.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:02 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
???? Wat is dit nu weer voor vergelijking?
Volgens mij wordt er inderdaad onnodig olie op het vuur gegooid.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:03 schreef Blite het volgende:
Onzin dat hij de wedstrijd mist, ik luister ook radio en hoor er niets over, en geen enkele EK-nieuwssite vermeldt het.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er inderdaad onnodig olie op het vuur gegooid.
Beste post ooit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
zolang we de winnaarsmentaliteit missen (lees: geen 6 miljoen mensen in de gaskamer proppen) zullen we nooit de wind mee hebben
ofzo
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:55 schreef Amokzaaier het volgende:
affelay wordt onze held dit EK
Ik verwacht Landzaat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef venomsnake het volgende:
Stel dat hij het EK zou moeten missen he, wie gaat er dan opgeroepen worden?
Landzaat?
Jan Woutersquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef venomsnake het volgende:
Landzaat?
1. Landzaat die speelt dan op een vertrouwde positie. Wesley als controlerende middenvelder is toch een beetje schipperen met de luxe van Van der Vaart en Sneijder in je selectie hebben (en beiden willen opstellen).quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef venomsnake het volgende:
Landzaat?
Hoe weet je dat hij vrij normaal liep?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, het is niet zo dat hij totaal niet meer kan lopen en per brancard het veld werd afgedragen... Hij liep vrij normaal, heel licht trekkebenend en hij is uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht.
Ik gok dat hij voor 80% zeker speelt tegen Italië.
Omdat ik het gezien heb op het sportjournaal. Hij kwam het stadion uit en liep naar een fan toe voor een handtekening.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij vrij normaal liep?
Dan heb ik nog liever dat hij Sjaak Polak oproeptquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Landzaat die speelt dan op een vertrouwde positie. Wesley als controlerende middenvelder is toch een beetje schipperen met de luxe van Van der Vaart en Sneijder in je selectie hebben (en beiden willen opstellen).
2. Maduro. Zelfde verhaal als Landzaat.
3. Emanuelson. Dat geeft de mogelijkheid om Gio als middenvelder op te stellen.
Andere opties schieten me zo niet te binnen. Ja, Boateng of Braafheid maar dat lijken me geen voor de hand liggende keuzes. Zij speelden immers niet eerder in oranje de afgelopen 4 jaren?
Lees het topic nou effe door... stelt vrij weinig voor op het eerste gezicht. Vanavond weten we meer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Scorpie het volgende:
godverdegodverdegodverdomme kut zooi, niet Sneijder
In ieder geval goed in interviews!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever dat hij Sjaak Polak oproept
Je begrijpt hoe gevaarlijk je bezig bent he?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, het is niet zo dat hij totaal niet meer kan lopen en per brancard het veld werd afgedragen... Hij liep vrij normaal, heel licht trekkebenend en hij is uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht.
Ik gok dat hij voor 80% zeker speelt tegen Italië.
Davids of Seedorf.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever dat hij Sjaak Polak oproept
Ik geef alleen aan wat ik zag en wat ik ervan denk. Licht trekkebenend, dat kan effe een tikkie zijn geweest die hij nu even voelt en morgen weer compleet weg is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je begrijpt hoe gevaarlijk je bezig bent he?
Ik hoop dat je gelijk hebt!
Dan is hij al weer uit het ziekenhuis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:31 schreef donpsp het volgende:
Net stond nog op teletekst dat hij naar het ziekenhuis ging. Is nu weer weggehaald.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef Barca het volgende:
Een Mickey mouse pleister doet wonderen!
Je moet wat op zo'n saaie dag qua voetbalnieuws he.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef Gert het volgende:
Nou, was toch weer even een uurtje spannend.
Be happyquote:
Lees je effe inquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef alex4allofyou het volgende:
Bah, ene moment zijn we 'blij' dat ITA een belangrijke speler mist, andere moment zijn we zelf het haasje.
Ik hoopte nog op een doelpuntje tegen ITA door een vrije trap van Sneijder. Bah bah bah.
ALLAH'U AKBAR IK ZEG JE WEETS!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:34 schreef pekel het volgende:
BREAKING:
Sneijder traint vanavond weer mee
(TT NOS)
Uhuh, en Studio Sportzomer begint pas weer om 22:05quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet wat op zo'n saaie dag qua voetbalnieuws he.
Ik maak me meer zorgen over de kwaliteit van de achterhoede, dan over het gebrek aan hechtheid. Het team is nu hechter dan in 98, zonder al die etnische verdeeldheid zaaiende, Surinaamse kabelaars.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Sala-adin het volgende:
Begrijp me niet verkeerd ik hou van nederland maar heb gewon geen vertrouwen in het huidige elftal. Het is niet een hecht team zoals we hadden in 98-00.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:50 schreef Oma het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over de kwaliteit van de achterhoede, dan over het gebrek aan hechtheid. Het team is nu hechter dan in 98, zonder al die etnische verdeeldheid zaaiende, Surinaamse kabelaars.
hehequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:56 schreef Druus het volgende:
Nederland 6-0 Italie YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Het zijn blijkbaar nog steeds zonnesteekweken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:56 schreef Druus het volgende:
Nederland 6-0 Italie YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
En jij ziet eerder de 0-6 dan 6-0 tochquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Het zijn blijkbaar nog steeds zonnesteekweken.
Dan moet ik wel mijn modieuze Gucci zonnebril op sterkte op mijn neus hebben. Zal mijn ma ff vragen of mijn Del Piero shirt gewassen en gestreken is. Moet nu naar de kapper.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
En jij ziet eerder de 0-6 dan 6-0 toch?
Dan zijn ze tenminste gauw weer thuis.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:49 schreef oYo het volgende:
Probleem middenveld opgelost. VdVaart centraal, rechts Kuyt, links Bronkhorst
Dan mogen we inderdaad blij zijn als ze 1 punt halenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan zijn ze tenminste gauw weer thuis.
Het valt mee. Hij doet nu mee aan de training.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:08 schreef tenenkaas het volgende:
NEEEE NIET SNEIJDER!
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
Lees het topic eensquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:08 schreef tenenkaas het volgende:
NEEEE NIET SNEIJDER!
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
Als er gevaar dreigt blijf je altijd boelkloedig en begin je zeker niet te peeuwen.quote:
Huilie.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:08 schreef tenenkaas het volgende:
NEEEE NIET SNEIJDER!
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
quote:
Want meneertje zag liever zijn geliefde speler in actie waarbij het merendeel gewoon inziet dat we twee flinke stappen er op achteruit gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jammer.
Wie?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want meneertje zag liever zijn geliefde speler in actie waarbij het merendeel gewoon inziet dat we twee flinke stappen er op achteruit gaan
Hm ... ja ... ik denk dat je daar op dit EK de oorlog niet mee wint.quote:
Over die achteruitgang, ben ik het niet geheel eens. En ja, ik heb liever Afellay ipv Sneijder. Sneijder is beter dan Afellay, dat geef ik toe, maar wordt in mijn ogen wel overschat hier. Dus een kwaliteits-issue is het niet, ik heb gewoon iets tegen het type speler Sneijder en de persoon Sneijder.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want meneertje zag liever zijn geliefde speler in actie waarbij het merendeel gewoon inziet dat we twee flinke stappen er op achteruit gaan
gelul,quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Over die achteruitgang, ben ik het niet geheel eens. En ja, ik heb liever Afellay ipv Sneijder. Sneijder is beter dan Afellay, dat geef ik toe, maar wordt in mijn ogen wel overschat hier. Dus een kwaliteits-issue is het niet, ik heb gewoon iets tegen het type speler Sneijder en de persoon Sneijder.
Wat heb je tegen het type speler Sneijder en waarom?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Over die achteruitgang, ben ik het niet geheel eens. En ja, ik heb liever Afellay ipv Sneijder. Sneijder is beter dan Afellay, dat geef ik toe, maar wordt in mijn ogen wel overschat hier. Dus een kwaliteits-issue is het niet, ik heb gewoon iets tegen het type speler Sneijder en de persoon Sneijder.
Ik heb liever drie lopende spelers die aansluiten bij RVN. (Afellay, Robben en Van Persie dus) Daarmee kan je zo veel gevaar stichten, dat valt vrijwel niet te verdedigen. Sneijder is allesbehalve een lopende speler en moet het vooral van zijn schot hebben, en ook zijn schot is geen zekerheidje. En de persoon Sneijder is misschien overdreven, maar ik heb gewoon altijd wat gehad tegen hem, dat speelt al dan niet bewust mee in mijn keuze. En zoals ik al zei, ik denk dat Nederland gevaarlijker is met Robben, Van Persie, Afellay dan met Sneijder op de plaats van Afellay.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat heb je tegen het type speler Sneijder en waarom?
Persoon? Ken je hem dan persoonlijk?
Verder: al is iemand de grootste klootzak, als hij maar goed is in zijn vak. En zijn collega's met hem kunnen werken.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Okay, duidelijk. Ik denk er anders over. Heb zelf liever meer verschillende typen spelers. Verder denk ik dat Sneijder qua passing en spelinzicht beter is dan Afellay. Ik zie Afellay eerder als de back-up van Robben.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb liever drie lopende spelers die aansluiten bij RVN. (Afellay, Robben en Van Persie dus) Daarmee kan je zo veel gevaar stichten, dat valt vrijwel niet te verdedigen. Sneijder is allesbehalve een lopende speler en moet het vooral van zijn schot hebben, en ook zijn schot is geen zekerheidje. En de persoon Sneijder is misschien overdreven, maar ik heb gewoon altijd wat gehad tegen hem, dat speelt al dan niet bewust mee in mijn keuze. En zoals ik al zei, ik denk dat Nederland gevaarlijker is met Robben, Van Persie, Afellay dan met Sneijder op de plaats van Afellay.
Sneijder heeft een goed schot, maar hij heeft volgens mij niet vaak tegen een internationale verdediging + keeper gescoord. In het Nederlands elftal, heeft ie ze ook zo wat allemaal tegen de Andorra's enzo gemaakt, dacht ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:30 schreef Saekerhett het volgende:
Bovendien is Sneijder iemand die een goed schot van afstand heeft. Mocht hij de ruimte krijgen, kan dat altijd gevaar opleveren.
Heb je die schoten van Afellay gezien? Een gemiddelde terugspeelbal met wind tegen is nog harder.
Dat maakt zijn schot er niet minder op. Ook al scoort ie niet vaak uit vrije trappen tegen de grote ploegen, die wapen blijft hij nog altijd houden. Als hij de druk in dit soort wedstrijden onder controle kan houden dan acht ik hem absoluut in staat om zijn schot in het net zien te belanden. Zijn traptechniek is gewoon van wereldklasse.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Sneijder heeft een goed schot, maar hij heeft volgens mij niet vaak tegen een internationale verdediging + keeper gescoord.
Wereldklasse vind ik wel erg overdreven. Hij heeft een goede vrije trap en een erg goed schot, meer niet, heeft helemaal niets met druk te maken. Wereldklasse is een Juninho, een Beckham in zijn goede jaren, niet Sneijder die er heel knap een boel inschiet in het doel van een Timmer of Vandenbussche, maar dit seizoen al vrij weinig uit vrije trappen en schoten heeft gescoord. Wat ik wil zeggen is: zijn schot is geen zekerheid voor groot gevaar en veel ruimte zal hij echt niet krijgen op een EK. En, zijn vrije trappen zijn goed, maar zijn evt. te vervangen door Van Persie of Van der Vaart bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat maakt zijn schot er niet minder op. Ook al scoort ie niet vaak uit vrije trappen tegen de grote ploegen, die wapen blijft hij nog altijd houden. Als hij de druk in dit soort wedstrijden onder controle kan houden dan acht ik hem absoluut in staat om zijn schot in het net zien te belanden. Zijn traptechniek is gewoon van wereldklasse.
Logisch, maar wel iets om rekening mee te houden. Het gaat niet om de beste spelers (hoewel ik Afellay geen betere speler vind dan Sneijder) maar om het beste team. Dan denk ik toch echt dat de keuze voor Sneijder boven Afellay terecht is. Maar ja, ik heb geen verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:54 schreef Blik het volgende:
Sneijder is enorm goed ingespeeld op Robben en RvN, dat kon je ook terugzien in de oefenwedstrijden. Afellay is helemaal niet goed ingespeeld met Robben en RvN
In zijn eerste jaar bij madrid toch 9 doelpunten, niet slecht voor een middenvelder toch ? Geen één binnen de 16 volgens mij..Die goal uit bij psv, met links in de verre hoek..dat is goal van wereldklasse en het was met zijn "mindere" been..tegen in mij ogen één vd beste keerpers vd wereld..en zo kan je der nog wel een paar opnoemen! Ben er ook van overtuigt dat Sneijder zeer belangrijk gaat worden op dit EK!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wereldklasse vind ik wel erg overdreven. Hij heeft een goede vrije trap en een erg goed schot, meer niet, heeft helemaal niets met druk te maken. Wereldklasse is een Juninho, een Beckham in zijn goede jaren, niet Sneijder die er heel knap een boel inschiet in het doel van een Timmer of Vandenbussche, maar dit seizoen al vrij weinig uit vrije trappen en schoten heeft gescoord. Wat ik wil zeggen is: zijn schot is geen zekerheid voor groot gevaar en veel ruimte zal hij echt niet krijgen op een EK. En, zijn vrije trappen zijn goed, maar zijn evt. te vervangen door Van Persie of Van der Vaart bijvoorbeeld.
Geweldige gozer inderdaad. Kan soms een beetje driftig over komen in het veld, maar daar is niks mis mee vind ik. Het tekent zijn wil om te winnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
Affelay is een topper, maar Sneijder is net effe beter.
En wat er mis is met Sneijder is mij een raadsel. Ik vind het wel een prima kerel eigenlijk
Ajacieden die in dienst van ons land spelen schijnt hip te zijn. Snap dat nou eens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
En wat er mis is met Sneijder is mij een raadsel. Ik vind het wel een prima kerel eigenlijk
Dat dus, verstandige kerel die conundrumnnnquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:51 schreef One_conundrum het volgende:
kan heel erg meevallen. geen reden tot paniek
Ah man, ik heb genoten van die man. Iemand die dat eeuwige gelul van "Ajax speelt mooi voetbal en Ajax fans verliezen liever mey mooi voetbal dan winnen met lelijk voetbal" gewoon ontstijgt... Okee, soms beetje té... Maar een man naar mijn hartquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geweldige gozer inderdaad. Kan soms een beetje driftig over komen in het veld, maar daar is niks mis mee vind ik. Het tekent zijn wil om te winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |