Lees het topic nou effe door... stelt vrij weinig voor op het eerste gezicht. Vanavond weten we meer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Scorpie het volgende:
godverdegodverdegodverdomme kut zooi, niet Sneijder
In ieder geval goed in interviews!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever dat hij Sjaak Polak oproept
Je begrijpt hoe gevaarlijk je bezig bent he?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, het is niet zo dat hij totaal niet meer kan lopen en per brancard het veld werd afgedragen... Hij liep vrij normaal, heel licht trekkebenend en hij is uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht.
Ik gok dat hij voor 80% zeker speelt tegen Italië.
Davids of Seedorf.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever dat hij Sjaak Polak oproept
Ik geef alleen aan wat ik zag en wat ik ervan denk. Licht trekkebenend, dat kan effe een tikkie zijn geweest die hij nu even voelt en morgen weer compleet weg is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je begrijpt hoe gevaarlijk je bezig bent he?
Ik hoop dat je gelijk hebt!
Dan is hij al weer uit het ziekenhuis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:31 schreef donpsp het volgende:
Net stond nog op teletekst dat hij naar het ziekenhuis ging. Is nu weer weggehaald.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef Barca het volgende:
Een Mickey mouse pleister doet wonderen!
Je moet wat op zo'n saaie dag qua voetbalnieuws he.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef Gert het volgende:
Nou, was toch weer even een uurtje spannend.
Be happyquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |