Lees het topic nou effe door... stelt vrij weinig voor op het eerste gezicht. Vanavond weten we meer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Scorpie het volgende:
godverdegodverdegodverdomme kut zooi, niet Sneijder
In ieder geval goed in interviews!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever dat hij Sjaak Polak oproept
Je begrijpt hoe gevaarlijk je bezig bent he?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, het is niet zo dat hij totaal niet meer kan lopen en per brancard het veld werd afgedragen... Hij liep vrij normaal, heel licht trekkebenend en hij is uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht.
Ik gok dat hij voor 80% zeker speelt tegen Italië.
Davids of Seedorf.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever dat hij Sjaak Polak oproept
Ik geef alleen aan wat ik zag en wat ik ervan denk. Licht trekkebenend, dat kan effe een tikkie zijn geweest die hij nu even voelt en morgen weer compleet weg is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je begrijpt hoe gevaarlijk je bezig bent he?
Ik hoop dat je gelijk hebt!
Dan is hij al weer uit het ziekenhuis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:31 schreef donpsp het volgende:
Net stond nog op teletekst dat hij naar het ziekenhuis ging. Is nu weer weggehaald.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef Barca het volgende:
Een Mickey mouse pleister doet wonderen!
Je moet wat op zo'n saaie dag qua voetbalnieuws he.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef Gert het volgende:
Nou, was toch weer even een uurtje spannend.
Be happyquote:
Lees je effe inquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef alex4allofyou het volgende:
Bah, ene moment zijn we 'blij' dat ITA een belangrijke speler mist, andere moment zijn we zelf het haasje.
Ik hoopte nog op een doelpuntje tegen ITA door een vrije trap van Sneijder. Bah bah bah.
ALLAH'U AKBAR IK ZEG JE WEETS!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:34 schreef pekel het volgende:
BREAKING:
Sneijder traint vanavond weer mee
(TT NOS)
Uhuh, en Studio Sportzomer begint pas weer om 22:05quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet wat op zo'n saaie dag qua voetbalnieuws he.
Ik maak me meer zorgen over de kwaliteit van de achterhoede, dan over het gebrek aan hechtheid. Het team is nu hechter dan in 98, zonder al die etnische verdeeldheid zaaiende, Surinaamse kabelaars.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Sala-adin het volgende:
Begrijp me niet verkeerd ik hou van nederland maar heb gewon geen vertrouwen in het huidige elftal. Het is niet een hecht team zoals we hadden in 98-00.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:50 schreef Oma het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over de kwaliteit van de achterhoede, dan over het gebrek aan hechtheid. Het team is nu hechter dan in 98, zonder al die etnische verdeeldheid zaaiende, Surinaamse kabelaars.
hehequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:56 schreef Druus het volgende:
Nederland 6-0 Italie YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Het zijn blijkbaar nog steeds zonnesteekweken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:56 schreef Druus het volgende:
Nederland 6-0 Italie YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
En jij ziet eerder de 0-6 dan 6-0 tochquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Het zijn blijkbaar nog steeds zonnesteekweken.
Dan moet ik wel mijn modieuze Gucci zonnebril op sterkte op mijn neus hebben. Zal mijn ma ff vragen of mijn Del Piero shirt gewassen en gestreken is. Moet nu naar de kapper.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
En jij ziet eerder de 0-6 dan 6-0 toch?
Dan zijn ze tenminste gauw weer thuis.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:49 schreef oYo het volgende:
Probleem middenveld opgelost. VdVaart centraal, rechts Kuyt, links Bronkhorst
Dan mogen we inderdaad blij zijn als ze 1 punt halenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan zijn ze tenminste gauw weer thuis.
Het valt mee. Hij doet nu mee aan de training.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:08 schreef tenenkaas het volgende:
NEEEE NIET SNEIJDER!
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
Lees het topic eensquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:08 schreef tenenkaas het volgende:
NEEEE NIET SNEIJDER!
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
Als er gevaar dreigt blijf je altijd boelkloedig en begin je zeker niet te peeuwen.quote:
Huilie.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:08 schreef tenenkaas het volgende:
NEEEE NIET SNEIJDER!
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
laat het meevallen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |