Echt.. laat die dagjesmensen eens ophoepelenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:49 schreef oYo het volgende:
Probleem middenveld opgelost. VdVaart centraal, rechts Kuyt, links Bronkhorst
Inderdaad. Even afwachten!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:51 schreef One_conundrum het volgende:
kan heel erg meevallen. geen reden tot paniek
Of nog erger....quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Even afwachten!
Zou klote zijn als hij de wedstrijd tegen Italie mist..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mensen die zich niet druk maken om het NL elftal
preciesquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Trekkebenend. Dan valt het wellicht wel mee...
Begrijp me niet verkeerd ik hou van nederland maar heb gewon geen vertrouwen in het huidige elftal. Het is niet een hecht team zoals we hadden in 98-00. Ik zie ze eerder falen dan winnen en vooral met die debiel van bastenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie jou ook wel graag weer weggaan hier.
Ja als je beste man volgens teletekst een blessure oploopt, dan krijg je dat. Als het nou Mathijsen of Melchiot was....quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Elke mug staat dan ook gelijk aan een enorme olifant dezer dagen wat betreft Oranje
Maar als één van hun dan uitvalt, dan heb je ook gelijk niks meer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:13 schreef speknek het volgende:
Sowieso, op het aanvallende middenveld hebben we genoeg vervanging. Met links Robben, centraal Van Persie en rechts Van der Vaart boet je niet bepaald veel in op kwaliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |