quote:
Want meneertje zag liever zijn geliefde speler in actie waarbij het merendeel gewoon inziet dat we twee flinke stappen er op achteruit gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jammer.
Wie?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want meneertje zag liever zijn geliefde speler in actie waarbij het merendeel gewoon inziet dat we twee flinke stappen er op achteruit gaan
Hm ... ja ... ik denk dat je daar op dit EK de oorlog niet mee wint.quote:
Over die achteruitgang, ben ik het niet geheel eens. En ja, ik heb liever Afellay ipv Sneijder. Sneijder is beter dan Afellay, dat geef ik toe, maar wordt in mijn ogen wel overschat hier. Dus een kwaliteits-issue is het niet, ik heb gewoon iets tegen het type speler Sneijder en de persoon Sneijder.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want meneertje zag liever zijn geliefde speler in actie waarbij het merendeel gewoon inziet dat we twee flinke stappen er op achteruit gaan
gelul,quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Over die achteruitgang, ben ik het niet geheel eens. En ja, ik heb liever Afellay ipv Sneijder. Sneijder is beter dan Afellay, dat geef ik toe, maar wordt in mijn ogen wel overschat hier. Dus een kwaliteits-issue is het niet, ik heb gewoon iets tegen het type speler Sneijder en de persoon Sneijder.
Wat heb je tegen het type speler Sneijder en waarom?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Over die achteruitgang, ben ik het niet geheel eens. En ja, ik heb liever Afellay ipv Sneijder. Sneijder is beter dan Afellay, dat geef ik toe, maar wordt in mijn ogen wel overschat hier. Dus een kwaliteits-issue is het niet, ik heb gewoon iets tegen het type speler Sneijder en de persoon Sneijder.
Ik heb liever drie lopende spelers die aansluiten bij RVN. (Afellay, Robben en Van Persie dus) Daarmee kan je zo veel gevaar stichten, dat valt vrijwel niet te verdedigen. Sneijder is allesbehalve een lopende speler en moet het vooral van zijn schot hebben, en ook zijn schot is geen zekerheidje. En de persoon Sneijder is misschien overdreven, maar ik heb gewoon altijd wat gehad tegen hem, dat speelt al dan niet bewust mee in mijn keuze. En zoals ik al zei, ik denk dat Nederland gevaarlijker is met Robben, Van Persie, Afellay dan met Sneijder op de plaats van Afellay.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat heb je tegen het type speler Sneijder en waarom?
Persoon? Ken je hem dan persoonlijk?
Verder: al is iemand de grootste klootzak, als hij maar goed is in zijn vak. En zijn collega's met hem kunnen werken.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Okay, duidelijk. Ik denk er anders over. Heb zelf liever meer verschillende typen spelers. Verder denk ik dat Sneijder qua passing en spelinzicht beter is dan Afellay. Ik zie Afellay eerder als de back-up van Robben.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb liever drie lopende spelers die aansluiten bij RVN. (Afellay, Robben en Van Persie dus) Daarmee kan je zo veel gevaar stichten, dat valt vrijwel niet te verdedigen. Sneijder is allesbehalve een lopende speler en moet het vooral van zijn schot hebben, en ook zijn schot is geen zekerheidje. En de persoon Sneijder is misschien overdreven, maar ik heb gewoon altijd wat gehad tegen hem, dat speelt al dan niet bewust mee in mijn keuze. En zoals ik al zei, ik denk dat Nederland gevaarlijker is met Robben, Van Persie, Afellay dan met Sneijder op de plaats van Afellay.
Sneijder heeft een goed schot, maar hij heeft volgens mij niet vaak tegen een internationale verdediging + keeper gescoord. In het Nederlands elftal, heeft ie ze ook zo wat allemaal tegen de Andorra's enzo gemaakt, dacht ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:30 schreef Saekerhett het volgende:
Bovendien is Sneijder iemand die een goed schot van afstand heeft. Mocht hij de ruimte krijgen, kan dat altijd gevaar opleveren.
Heb je die schoten van Afellay gezien? Een gemiddelde terugspeelbal met wind tegen is nog harder.
Dat maakt zijn schot er niet minder op. Ook al scoort ie niet vaak uit vrije trappen tegen de grote ploegen, die wapen blijft hij nog altijd houden. Als hij de druk in dit soort wedstrijden onder controle kan houden dan acht ik hem absoluut in staat om zijn schot in het net zien te belanden. Zijn traptechniek is gewoon van wereldklasse.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Sneijder heeft een goed schot, maar hij heeft volgens mij niet vaak tegen een internationale verdediging + keeper gescoord.
Wereldklasse vind ik wel erg overdreven. Hij heeft een goede vrije trap en een erg goed schot, meer niet, heeft helemaal niets met druk te maken. Wereldklasse is een Juninho, een Beckham in zijn goede jaren, niet Sneijder die er heel knap een boel inschiet in het doel van een Timmer of Vandenbussche, maar dit seizoen al vrij weinig uit vrije trappen en schoten heeft gescoord. Wat ik wil zeggen is: zijn schot is geen zekerheid voor groot gevaar en veel ruimte zal hij echt niet krijgen op een EK. En, zijn vrije trappen zijn goed, maar zijn evt. te vervangen door Van Persie of Van der Vaart bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat maakt zijn schot er niet minder op. Ook al scoort ie niet vaak uit vrije trappen tegen de grote ploegen, die wapen blijft hij nog altijd houden. Als hij de druk in dit soort wedstrijden onder controle kan houden dan acht ik hem absoluut in staat om zijn schot in het net zien te belanden. Zijn traptechniek is gewoon van wereldklasse.
Logisch, maar wel iets om rekening mee te houden. Het gaat niet om de beste spelers (hoewel ik Afellay geen betere speler vind dan Sneijder) maar om het beste team. Dan denk ik toch echt dat de keuze voor Sneijder boven Afellay terecht is. Maar ja, ik heb geen verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:54 schreef Blik het volgende:
Sneijder is enorm goed ingespeeld op Robben en RvN, dat kon je ook terugzien in de oefenwedstrijden. Afellay is helemaal niet goed ingespeeld met Robben en RvN
In zijn eerste jaar bij madrid toch 9 doelpunten, niet slecht voor een middenvelder toch ? Geen één binnen de 16 volgens mij..Die goal uit bij psv, met links in de verre hoek..dat is goal van wereldklasse en het was met zijn "mindere" been..tegen in mij ogen één vd beste keerpers vd wereld..en zo kan je der nog wel een paar opnoemen! Ben er ook van overtuigt dat Sneijder zeer belangrijk gaat worden op dit EK!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wereldklasse vind ik wel erg overdreven. Hij heeft een goede vrije trap en een erg goed schot, meer niet, heeft helemaal niets met druk te maken. Wereldklasse is een Juninho, een Beckham in zijn goede jaren, niet Sneijder die er heel knap een boel inschiet in het doel van een Timmer of Vandenbussche, maar dit seizoen al vrij weinig uit vrije trappen en schoten heeft gescoord. Wat ik wil zeggen is: zijn schot is geen zekerheid voor groot gevaar en veel ruimte zal hij echt niet krijgen op een EK. En, zijn vrije trappen zijn goed, maar zijn evt. te vervangen door Van Persie of Van der Vaart bijvoorbeeld.
Geweldige gozer inderdaad. Kan soms een beetje driftig over komen in het veld, maar daar is niks mis mee vind ik. Het tekent zijn wil om te winnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
Affelay is een topper, maar Sneijder is net effe beter.
En wat er mis is met Sneijder is mij een raadsel. Ik vind het wel een prima kerel eigenlijk
Ajacieden die in dienst van ons land spelen schijnt hip te zijn. Snap dat nou eens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
En wat er mis is met Sneijder is mij een raadsel. Ik vind het wel een prima kerel eigenlijk
Dat dus, verstandige kerel die conundrumnnnquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:51 schreef One_conundrum het volgende:
kan heel erg meevallen. geen reden tot paniek
Ah man, ik heb genoten van die man. Iemand die dat eeuwige gelul van "Ajax speelt mooi voetbal en Ajax fans verliezen liever mey mooi voetbal dan winnen met lelijk voetbal" gewoon ontstijgt... Okee, soms beetje té... Maar een man naar mijn hartquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geweldige gozer inderdaad. Kan soms een beetje driftig over komen in het veld, maar daar is niks mis mee vind ik. Het tekent zijn wil om te winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |