quote:Het lekkerste monatoetje van Nederland en het lekkerste wat GTST ons heeft gebracht zullen samen te zien zijn in de nieuwe Net 5-serie Singles. Dat vertelde Bracha tegenover Ruud de Wild vanochtend. De serie gaat over drie vrouwen en is gebaseerd op de gelijknamige strip van Hanco Kolk en Peter de Wit.
Wie de derde vrouw is, wilde Bracha niet vertellen. Uw suggesties voor de 'gezellige' Nienke mogen dus in de comments. Overigens is nog niet bekend wanneer de serie te zien is.
Dat is Eva van der Gucht. Ze kan een stuk beter acteren dan Katja Schuurmanquote:
De vraag is: kan ze ook beter pijpen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:23 schreef California het volgende:
[..]
Dat is Eva van der Gucht. Ze kan een stuk beter acteren dan Katja Schuurman.
Cool, dat café zit bij mij twee huizen verderop! Ik wist dat deze serie er opgenomen werd, maar ik wist niet dat het zo'n belangrijke rol zou spelen.quote:In het café filosoferen de drie over mannen, relaties en het leven.
De rechter is leueueueuk !quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
Die strip (hier in het DvhN) is dus echt geen ene fuck aan![]()
De Rechter daarentegen![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
Die strip (hier in het DvhN) is dus echt geen ene fuck aan![]()
De Rechter daarentegen![]()
Dat had ik ook zelf kunnen googelen haha, dank je.quote:
waar is ie te zien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:16 schreef ShittyOldMan het volgende:
Ik heb de tweede inmiddels ook gezien en die is zeker een gradatie beter, minder 'gemaakt', alsof iedereen meer in z'n rol zit. Dus het kijken waard als je deze matig vond.
Ik sla sowieso S1NGLE over, maar met de reden dat de vuilnisbelt op TV nog steeds groeit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:26 schreef Qwea het volgende:
Ik ben een absolute fan van series, maar ten eerste geen Nederlandstalige series (afgezien van rozengeur en wodka lime) en ten tweede al helemaal niet een serie waar katja in zit. Dus nee, ik sla wijselijk deze serie over. Net zoals de co assistent en Evelien. Bagger van het eerste uur.
Pfff, moeilijk uit te leggen. Het is niet zeg maar één scène maar alle drie de meiden zijn te zien, alleen zijn ze niet bij elkaar. Dus steeds een ander shot van de drie afzonderlijk. Volgens mij zat één iemand achter een bureau. Zijn de credits ergens te vinden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:42 schreef MikeyMo het volgende:
welke scene heb je het trouwens over dan?
Wat een enorm wijvennummer.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:32 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ik heb het nummer gevonden! Het is Silje Nergaard met Still Be My Heart.
Is volgens mij grandioos gejat van de Achmea reclamequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ken de strip niet, maar ik vond het niet echt leuk. Had het grappiger verwacht omdat ik dat voorstukje (met die hunk die 'hoihoiiii' zegt) zo leuk vond.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Katja is trouwens wel weer het lekkerste wijf van alledrie
Oke Eva danquote:
Ja, het is ook echt een wijvennummer. Maar ben dan ook een wijf hè :pquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een enorm wijvennummer.
ik vond hem ook mooi
Ja dat had ik ook!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Klopt ja, en het leek in die scene alsof de stemmen later waren ingesproken ofzo.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:32 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ik heb het nummer gevonden! Het is Silje Nergaard met Still Be My Heart.
Je hoort alleen de gevallen waar het net niet goed is gelukt (meestal gebrek aan tijd/geld), en dat is maar heel weinig. In Hollywoodfilms wordt behoorlijk veel opnieuw ingesproken, omdat de originele opname te rommelig is, of omdat de intentie of het acteren net niet lekker zat. Dat heb je vrijwel nooit door. Alleen de gevallen die dus net niet gelukt zijn merk je op, en dan denken mensen meteen alle dubs te horen, terwijl dat gelukkig lang niet zo is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook!
Er is een film met Jeniffer Love Hugetits waarbij ze dat ook hebben gedaan, en in (niet lachen) Volle Maan hebben ze ook alles naingesproken volgens mij
. Je hoort het echt meteen
.
En jij de nieuwe Katja Schuurman achter mijn baliequote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Eva van der Gucht is de nieuwe Annet Malherbe
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
En jij de nieuwe Katja Schuurman achter mijn balie
Echt nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Eva van der Gucht is de nieuwe Annet Malherbe
en voor handtasjes.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef marcodej het volgende:
Katja ziet er onwijs lekker uit in de serie, maar voor de rest ging het echt helemaal nergens over. Wat een slap verhaal: een half uur lang over een nieuwe arts die homo blijkt te zijn (dat zag je ook al van ver aankomen), iets over excuses aanbieden en afgesloten met een semi-filosofische gedachte... Nee, onder de maat. Maar ik ben de doelgroep dan ook niet. Vrouwen zullen deze situaties vast grappiger vinden...
Omdat die dokter aan het eind zei tegen die drie dat een of andere man (weet even de naam niet meer) eten voor hem had gekookt thuis en dat hij daarom naar huis moest.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:41 schreef MadGuy het volgende:
Overigens: ik verstond niet waaruit ze nu opmaakten dat die nieuwe dokter homo was?
Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben een vrouw, en ik vond het verre van grappig. De grapjes zijn sowieso niet leuk en door het slechte acteerwerk komt het helemaal niet over.
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar voor Bracha.
Wouter de Jong, speelde Milan in GTST.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef Stansfield het volgende:
Waar ken ik bastiaan het broertje van die dokter waar stelle een potje squashe tegen speelde?
Niet echt hequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef rena het volgende:
Lekker realistisch ook; zo'n dikkerd met zo'n lekker ding
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Niet echt hemaar het geeft de Rebecca's van ons land weer hoop
Dat is hem ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wouter de Jong, speelde Milan in GTST.
Ik wil graag weten wie de scharrel van die dikke was! Oehlalaa
nee maar wel leuk en vrolijk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef rena het volgende:
Nou zie wel vaker stelletjes op straat lopen waarvan de een qua uiterlijk minder is dan de ander en dan denk ik val je daar nou op? Dus het kan wel!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef rena het volgende:
Ah, dat geeft mij hoopquote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Nou zie wel vaker stelletjes op straat lopen waarvan de een qua uiterlijk minder is dan de ander en dan denk ik val je daar nou op? Dus het kan wel!
Ik ook. Samantha Who is leuker!quote:Op woensdag 3 december 2008 07:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mwah, ik vind het nu toch wel echt minder worden.. komt nu in de categorie 'als er niks anders op is kijk ik wel' ofzo
Mwah vind ik ook niks eigenlijk! Volgende week weer ugly betty!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:34 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ook. Samantha Who is leuker!
Onder hetzelfde mom als Kiwitjuh: ik moest even iets makkelijks hebben om weg te kijken (in dit geval onder het sporten). en ik was benieuwd of dat lekkere hapje van vorige week weer te zien zou zijnquote:
ik zat te bellen tijdens single... en zelfs op een heel laag geluidsniveau irriteerde die enorme piepstem me echt enormquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:15 schreef Vivi het volgende:
Wat is dat toch een slechte serie. En dat karakter van Bracha, als je zoiets irl tegenkomt laat je dat toch meteen gedwongen opnemen.
Bracha is idd. irritant! Toch schijnen veel mensen haar nou juist leuk te vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zat te bellen tijdens single... en zelfs op een heel laag geluidsniveau irriteerde die enorme piepstem me echt enorm
ik snap er helemaal niets vanquote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Bracha is idd. irritant! Toch schijnen veel mensen haar nou juist leuk te vinden.
Neh, vind het net een kwakende kikker..die kop ook, Brrr. (Zelfde syndroom als Gigi Ravelli, zet het op een waterlelie en voer het een vlieg). Sws ben ik Team Jenniferquote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Bracha is idd. irritant! Toch schijnen veel mensen haar nou juist leuk te vinden.
Ik ook. Ze is irritant en DOM! Niemand doet zooo lijp met een virbator!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neh, vind het net een kwakende kikker..die kop ook, Brrr. (Zelfde syndroom als Gigi Ravelli, zet het op een waterlelie en voer het een vlieg). Sws ben ik Team Jennifer.
Ik heb dit bij seizoen 2 ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het 2 keer leuk, maar nu begin ik het een irritante kutserie te vinden. Vooral die Fatima, huuuuuuuu.
Ohw nou ik ken wel meer mensen met een misleidende buitenlandse naam dus zo raar vind ik het zelf niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
omdat ik dan denk dat het iemand met een hoofddoek is
Shit ik ben het dus vergeten te kijken!! nou ja uitzendinggemist op de tv dus morgen anders over morgen even kijken. Ik wil de 2de serie ook op dvd (de 1ste dat dus gekeken vanavond...) Maar hoop ook op een seizoen 3, maar dan met een iets normalere fatima1quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:16 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Had je ooit gedacht dat jij het kon?
Op jezelf waar alles ooit begon.
Alle tijd, niets moet en alles kan.
Je bent vrij en trekt je eigen plan.
Je zet de hele wereld naar je hand,
Jij bepaalt wie in je bed belandt.
Maar had je echt ooit gedacht, ooit verwacht dat het zo vrij zou zijn?
Nooit verwacht, nooit gedacht dat je alleen kon zijn?
Leuk einde vandaag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |