Ik ook. Samantha Who is leuker!quote:Op woensdag 3 december 2008 07:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mwah, ik vind het nu toch wel echt minder worden.. komt nu in de categorie 'als er niks anders op is kijk ik wel' ofzo
Mwah vind ik ook niks eigenlijk! Volgende week weer ugly betty!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:34 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ook. Samantha Who is leuker!
Onder hetzelfde mom als Kiwitjuh: ik moest even iets makkelijks hebben om weg te kijken (in dit geval onder het sporten). en ik was benieuwd of dat lekkere hapje van vorige week weer te zien zou zijnquote:
ik zat te bellen tijdens single... en zelfs op een heel laag geluidsniveau irriteerde die enorme piepstem me echt enormquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:15 schreef Vivi het volgende:
Wat is dat toch een slechte serie. En dat karakter van Bracha, als je zoiets irl tegenkomt laat je dat toch meteen gedwongen opnemen.
Bracha is idd. irritant! Toch schijnen veel mensen haar nou juist leuk te vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zat te bellen tijdens single... en zelfs op een heel laag geluidsniveau irriteerde die enorme piepstem me echt enorm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |