Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben een vrouw, en ik vond het verre van grappig. De grapjes zijn sowieso niet leuk en door het slechte acteerwerk komt het helemaal niet over.
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar voor Bracha.
Wouter de Jong, speelde Milan in GTST.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef Stansfield het volgende:
Waar ken ik bastiaan het broertje van die dokter waar stelle een potje squashe tegen speelde?
Niet echt hequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef rena het volgende:
Lekker realistisch ook; zo'n dikkerd met zo'n lekker ding
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Niet echt hemaar het geeft de Rebecca's van ons land weer hoop
Dat is hem ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wouter de Jong, speelde Milan in GTST.
Ik wil graag weten wie de scharrel van die dikke was! Oehlalaa
nee maar wel leuk en vrolijk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef rena het volgende:
Nou zie wel vaker stelletjes op straat lopen waarvan de een qua uiterlijk minder is dan de ander en dan denk ik val je daar nou op? Dus het kan wel!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef rena het volgende:
Ah, dat geeft mij hoopquote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Nou zie wel vaker stelletjes op straat lopen waarvan de een qua uiterlijk minder is dan de ander en dan denk ik val je daar nou op? Dus het kan wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |