Misschien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, alleen voor devvers is het boeiend. Die willen juist horen dat er een nieuwe Garbage Collector in GCC 4.0 voor Objective C zit. De rest van het gepeupel zal weinig interessante dingen horen met de WWDC.
Way back in wat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:28 schreef nietzman het volgende:
Portier is trouwens m'n favoriet hier hoor, omdat we way back gaan.
Daar waar de zon nooit schijnt.quote:
- stel een wachtwoord in voor het useraccount op je iMac (mocht je dat niet al hebben)quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Laat ik 's een vraagje stellen. Ik ben de komende tijd wat vaker weg van huis en wil een server opzetten, zodat ik on-the-road met mijn MBP mijn thuisnetwerk kan benaderen. Wat is daar voor nodig? Ik heb een Airport Extreme die aangesloten is opmijn iMac en (ii) een externe HD via USB. Ik zou graag mijn home-folder op de iMac willen benaderen en evt. ook de externe HD.
Ik ben een totale netwerk-n00b, dus hoe kan ik dat het beste regelen? Ik heb ook nog een PM G4 867Mhz in de kast staan, maar die staat momenteel een beetje niks te doen.
FTP achter een router geeft meestal problemen. FTP is te krijgen in de smaken active en passive, vanuit de client gezien. In active mode beslist de client het poortnummer, in passive mode doet de server dit. Als je een ftp-server achter een router zet ben je beperkt tot passive mode, omdat een client van buitenaf de server niet kan vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die laatste stap zal het meest tricky zijn. Ik weet niet precies hoe dat werkt met een Airport Extreme. Ik weet sowieso niet of je je Airport Extreme momenteel als router gebruikt.
Oud maar ik was dat gezang op de achtergrond vergeten. Echt geniaalquote:
Daar ben je nu te laat mee. Of je moet nog een hele gek persoon vinden die het nu nog doet..quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:39 schreef Swindler het volgende:
Moet ik me Iphone nou veel te duur verkopen ofniet ?
www.marktplaats.nlquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:41 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Daar ben je nu te laat mee. Of je moet nog een hele gek persoon vinden die het nu nog doet..
http://arstechnica.com/jo(...)rd-may-be-pure-cocoaquote:Mac OS X 10.6 code named Snow Leopard, may be pure Cocoa
The next version of Mac OS X is code-named "Snow Leopard," and will indeed be Intel-only, we have learned. This info is hot on the heels of TUAW's original scoop about Mac OS X 10.6 being readied for shipment as soon as Macworld 2009 and being Intel-only.
Mja, ze willen elke 12 a 18 maanden een nieuwe OS X uit hebben. Ik vind het persoonlijk een beetje veel. Maar goed, je hoeft natuurlijk ook niet mee. Met Tiger kun je sowieso praktisch alle applicaties nog draaien. Met veel applicaties kan dat zelfs met Panther nog.quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:35 schreef Guppyfriend het volgende:
hoe vaak komt er een nieuwe OS X zeg... ik heb nog Tiger op mn iMac
Welke dan? Alleen Lion is nog over.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:29 schreef De_Hertog het volgende:
Snow Leopard.. Vreemde naamkeuze, met nog zo veel grote katten over.
Ik weet niet of het dezelfde beta is, maar ik ben er niet kapot van moet ik zeggen. Merk wel dat FF nu sneller is, maar ook lelijker.quote:
Lynx?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke dan? Alleen Lion is nog over.
Ze hebben in ieder geval al een trademark op Lynx en Cougar, en ik heb al een keer iets gelezen over Puma en Ocelot, wat dat verder ook isquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke dan? Alleen Lion is nog over.
10.1 is Puma.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval al een trademark op Lynx en Cougar, en ik heb al een keer iets gelezen over Puma en Ocelot, wat dat verder ook is
Ja, en zonder nieuwe featuresquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:35 schreef JoMo0 het volgende:
10.6 Intel only ? Voelt Steve zich wel goed?
Teh shadows ar al rong.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:33 schreef Tijn het volgende:
Vergeet de Liger niet, mensen
[ afbeelding ]
quote:
Webwereld zegt Cougar..quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Cheetah hebben we ook nog
laat maar, dat was 10,0...
het was dus zo:
10,0 Cheetah
10,1 Puma
10,2 Jaguar
10,3 Panther
10,4 Tiger
10,5 Leopard
Geenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is dan het verschil tussen een Puma en een Cougar? Als in de dieren dan hè
Tja, een scharnier hoeft volgens mij ook geen weken te duren. Je kan eventueel een ander authorized service center bellen en hopen dat die het sneller kunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:49 schreef nelisb het volgende:
ok, apple gebeld, kraken is niet goed.
Moet naar apple reseller en die moet eventueel opsturen. Heb gekocht via www.dixons.nl. Moet naar shop gaan en die sturen hem op,4 -6 weken. Wat een slechte service.
Ga er naar mijn werk heen, dit kan ik echt niet accepteren.
Ben net bij dixons geweest.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, een scharnier hoeft volgens mij ook geen weken te duren. Je kan eventueel een ander authorized service center bellen en hopen dat die het sneller kunnen.
Tja ze zijn het ook wel enigszins verplicht als je hem gisteren hebt gekocht ..quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ben net bij dixons geweest.
Zit vlakbij mijn woonplaats een dixons die Apple verkoopt. Zij bestellen zaterdag een nieuwe, deze kan ik woensdag ophalen.
dus netjes van Dixons.
http://www.takebacktheweb.org/quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:35 schreef portier het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dezelfde beta is, maar ik ben er niet kapot van moet ik zeggen. Merk wel dat FF nu sneller is, maar ook lelijker.
GrApple Yummy (blue)quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
http://www.takebacktheweb.org/
beste firefox thema ever
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:44 schreef skiczukie het volgende:
en Cougar.
Nah denk het niet...quote:Cougar
An older woman who frequents clubs in order to score with a much younger man. The cougar can be anyone from an overly surgically altered wind tunnel victim, to an absolute sad and bloated old horn-meister, to a real hottie or milf. Cougars are gaining in popularity -- particularly the true hotties -- as young men find not only a sexual high, but many times a chick with her shit together.
Dank je. Zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
beste firefox thema ever
Kijk aan dat maakt FireFox nog een stukje beter. Merci!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
beste firefox thema ever
Ik ben een Safari-aanhanger. Het werkt gewoon goed, ik zie geen reden waarom ik FF zou gebruiken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik gebruik het altijd als argument tegen alle Safari-aanhangers. "Firefox is zo lelijk, safari past zo mooi bij osx"
Snelheid ..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben een Safari-aanhanger. Het werkt gewoon goed, ik zie geen reden waarom ik FF zou gebruiken.
Is goed.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:09 schreef Swindler het volgende:
iemand een nieuwe mini vga to vga adpater kopen ? voor 5 euro stop ik hem in een envelop.
Verkeerde besteld dus past niet bij mij
Nou inderdaad, als er een browser traag is, is het wel Firefox.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:13 schreef nietzman het volgende:
Safari rent hier met een malle feestmuts op rondjes om FireFox.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:09 schreef Swindler het volgende:
iemand een nieuwe mini vga to vga adpater kopen ? voor 5 euro stop ik hem in een envelop.
Verkeerde besteld dus past niet bij mij
FireFox 1 is inderdaad niet snel. FireFox 3 en dan met name het laden van pagina's is een stuk sneller dan Safari.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou inderdaad, als er een browser traag is, is het wel Firefox.
Toen ik FF3 had geïnstalleerd merkte ik wel een duidelijke vooruitgang in snelheid ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
FF 3 schijnt snel te zijn. Maar ja I also heard all the interwebs are connected nowadays.
ik weet hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mini VGA dat is voor iBooks of G5 iMacs.
Myriad, gebruiken ze voor heul veel overigens.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:56 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand welk lettertype dit is?
[ afbeelding ]
Komt uit de ad voor de MacBook Air.
Een Nederlandstalig wat?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:15 schreef Suga_Mama het volgende:
Is er ook een nederlandstalig over Apple? Heb wat gezocht hier in de boekhandels enzo, maar vind alleen duitse en engelse bladen.
Nee. Dan krijg je het in je iMac doos dus halen ze je bedraad tobo eruit e.d. en doen ze er nieuw in.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als je een iMac met wireless keyboard en muis bestelt in de online Store, moet je dan weer wachten tot dat allemaal uit Hong Kong verscheept wordt of pakken ze gewoon in Nederland wat dozen bij elkaar?
Omdat de Microsoftlobby goed z'n werk doet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:30 schreef JoMo0 het volgende:
Nee hier ook niet.
NOS gebruikt ook Macs , waarom dan een Windows stream maken ..
Misschien kan de NOS helemaal niet kiezen en wordt dit opgelegd door de UEFA? De TV beelden komen ook allemaal van 1 dezelfde stream af die ze in moeten kopen volgens mij.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de Microsoftlobby goed z'n werk doet.
Magazine iddquote:
Beetje laat.. Maar alsnog bedankt!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Myriad, gebruiken ze voor heul veel overigens.
Beide.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:38 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Beetje laat.. Maar alsnog bedankt!![]()
O, en wie helpt mij beslissen. Kijk ik maandag allemaal zinnetjes. Of kijk ik dinsdag de video-podcast. Ik kan niet beslissen
Vier topics met samenvatting en nagepraat.quote:Op zondag 8 juni 2008 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik lees het hier wel.
Eens.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Grand Prix van Canada vanavond![]()
Altijd een erg puike F1-race.
Naar een authorized service center brengen.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef pleeborstel het volgende:![]()
Ik heb mijn macbook nu een half jaar, zie ik opeens een barst helemaal links in de topcase ter hoogte van de koptelefooningangEn ik heb hem niet eens laten vallen o.i.d.
![]()
Wat nu,
ja.quote:dit valt hopelijk toch wel onder de garantie?
Is je harde schijf niet kapot?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:50 schreef Tomasso het volgende:
Drama ende tragedie.
Mijn iBook is dood na 2,5 jaar trouwe dienst. Het opstarten duurde een half uur (!), waarna m'n iBook binnen 10 minuten vastliep. Nou ja, 1 of 2 pogramma's, met als gevolg dat ik ze niet meer kon (forceer) stoppen of andere programma's openen. Ik heb alle toetscombo's geprobeerd, schijfhulpprogramma bij het opstarten etc. Dus ik dacht, laat ik Leopard er maar opnieuw zetten, waarna ik met Time Machine de belangrijkste onderdelen gewoon weer terugzet. Afijn, allemaal leuk en aardig, installatie proces was begonnen, krijg ik een foutmelding: "Fout opgetreden omdat het bestand BaseSystem niet controleerbaar is" oid. Opnieuw proberen, wederom hetzelfde. Ook nogmaals Schijfhulpprogramma's erbij geroepen, helpt niets.
Maargoed, wat te doen? Morgen denk ik naar MacHouse (want daar heb ik hem gekocht), maar om hem te laten controleren kost ook 80 euro. Daarnaast heb ik volgende week gewoon een laptop nodig gedurende 10 dagen omdat ik een presentatie moet geven met Keynote. Kleine kans dat ze een vervangende laptop hebben. Dus eigenlijk zou ik een nieuwe (MacBook) moeten kopen, maar ik weet niet of ik m'n ouders zo ver kan krijgen om voor te schieten
Hoe heet ie?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
[ afbeelding ]Nieuwe Futurana film is gelekt
Wat een race zeg.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Grand Prix van Canada vanavond![]()
Altijd een erg puike F1-race.
Mja dan wacht ik wel ff met wegbrengen tot ik mijn nieuwe macbookie heb. Die wilde ik toch eind van de maand kopen. Heb ik iig iets.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
langkomen is sowieso altijd prijzig, vrees ik... misschien dat als je m wegbrengt en heel lief kijkt een leen-mac mee kan krijgen?
ik weet niks in Den Haag, maar wens je toch succes iig!
Mja, geen Silverlight voor PPC Macsquote:Op zondag 8 juni 2008 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
Silverlight werkt trouwens best leuk om via de NOS naar het voetbal te kijken.
Wie gaat er nou voetbal kijken als je ook nog WWDC hebt..quote:Op zondag 8 juni 2008 23:04 schreef super-muffin het volgende:
Ik mag morgen voetbal kijken in het bejaardenhuis. Ik krijg zelfs langer door betaald om de wedstrijd af te kijken.
Gelukkig overlapt dat niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wie gaat er nou voetbal kijken als je ook nog WWDC hebt..
iMac G5s hebben sowieso de neiging om bij hitte erg te gaan blazen, dus het is hopelijk in september/oktober weer voor je voorbij.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Toeps het volgende:
Mijn Mac is mank
Heb zo ene witte G5 met zonder intel (maar dat boeit ff niet), en ik heb het zeer sterke vermoeden dat mijn linker ventilator gaar is.
Heb 'm al eens open gehad (om van stof te ontdoen), en toen hoorde je het al, heel zachtjes, als je er aan draaide. Mensen met skeelers kennen het wel, een gare lager. En ik denk dat mijn mac dat dus ook heeft. Ik hoor geluiden (beetje aanloopgeluid, piepen) uit het ding komen, ik voel duidelijk meer lucht uit de rechterkant komen... En hij is bagger-traag!
Ik heb mijn macje tweedehands, geen garantie meer... Wat is nu slim? Ik kan 'm eigenlijk niet missen. Ik woon in Den Haag, is er niet gewoon een of andere reparatieservice die langskomt? Liefst niet al te duur..?
Canada: altijd raak daar! Inhaalactie van Massa gaat de geschiedenisboeken inquote:
Meer bij de introductie van geile hardware.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Kunnen jullie weer allemaal lekker gaan fappen bij het zien van Jobs
enquote:Op maandag 9 juni 2008 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Meer bij de introductie van ganz geile hardware.
F-5? Command - R neem ik aan?quote:Op maandag 9 juni 2008 02:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Gelukkig overlapt dat niet.Druk avondje. F5-en, voetbal, dan nog es de keynote terugkijken.
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
F-5? Command - R neem ik aan?Of MacRumorsLive.com, zodat je niet hoeft te refreshen.
haha, heb nog een hele tijd command f5 gedaan, schrok me elke keer weer de tyfus van 'voiceover on. Fire-fox.'quote:Op maandag 9 juni 2008 10:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
F-5? Command - R neem ik aan?Of MacRumorsLive.com, zodat je niet hoeft te refreshen.
Ligt er een beetje aan hoelang Steve doorpraat ..quote:Op maandag 9 juni 2008 12:30 schreef Superhuuper het volgende:
De Keynote begint om 19:00 uur (NL tijd)
Nederland - Italië sluit hier dus mooi op aan om 20:45 uur
Hopelijk houdt ie het een beetje kort..quote:Op maandag 9 juni 2008 12:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoelang Steve doorpraat ..
Het duurt meestal anderhalf uur. Dus het sluit precies aan, hoop ik.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoelang Steve doorpraat ..
*Subscribe*quote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Podcast voor iTunes: Apple Keynote Events
Thx!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:27 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Is je harde schijf niet kapot?
Er is (denk ik) weinig keus. Het is of naar MacHouse brengen , laten controleren en repareren als dat mogelijk is want je weet immers niet wat er kapot is en wat het kost ... het kan iets kleins zijn maar wellicht ook je logicboard en dus iets heel duurs. Of een nieuwe aanschaffen. Ik heb het idee dat MacHouse ook niet bijzonder snel is in het repareren e.d.
Zo zie je maar weer het komt altijd op een ongelukkig moment. Sterkte.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Alleen tekst voorbij zien scrollen is ook het niet alles.. het oog en het oor wil ook wat..
Maar ik heb vanavond toch geen tijd om de feed te bekijken..
Maar voor degene die nog willen hier is nog een Live Feed van het evenement te zien..
nee, niet helemaal. ik wil hem als logo voor mijn Macintosh HDD. Als ik heb daar in plak krijg ik er een wit vlak omheen.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:27 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand een iPwn 1.0 kopen?
Hoef je voor het 'lenen' niet te betalen dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:34 schreef Tomasso het volgende:
Hmmz, stiekem hoop ik dat m'n moederbord kapot is van m'n iBook, deze MacBook is echt duizend keer sneller en toffer
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Hoef je voor het 'lenen' niet te betalen dan?
Hoi Xilantof!quote:Op maandag 9 juni 2008 18:13 schreef Xilantof het volgende:
Wat een warm onthaal!
Ik houd van Apple. Ik houd van mijn iMac en mijn MacBook en iPod Touch.
En ik kom hier meekijken naar de Keynote straks!
Hallo dan maar, en tot volgend jaar meteen.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:13 schreef Xilantof het volgende:
Wat een warm onthaal!
Ik houd van Apple. Ik houd van mijn iMac en mijn MacBook en iPod Touch.
En ik kom hier meekijken naar de Keynote straks!
Bronquote:'T-Mobile gaat iPhone verkopen in Nederland'
AMSTERDAM - Telecombedrijf T-Mobile gaat een nieuwe versie van de iPhone in Nederland verkopen.
Novum
Dat meldt persbureau Reuters maandag. Het toestel wordt naar verwachting maandagavond Nederlandse tijd gepresenteerd op een Apple-conferentie in San Francisco.
Volgens de 'betrouwbare bronnen' waarop Reuters zich beroept, zou T-Mobile in Nederland een exclusieve distributiedeal voor de telefoon hebben gesloten.
Nederland was het enige West-Europese land waar nog niets bekend was over de beschikbaarheid van het toestel. In steeds meer andere Europese landen verkoopt Apple de telefoon via verschillende providers.
T-Mobile was niet onmiddellijk bereikbaar voor commentaar.
(c) NU.nl/Wieland van Dijk
engadgetquote:Yes, it's almost that time -- WWDC 2008. By now you're well acquainted with the rumors circling Apple's next big event. Will the 3G iPhone make an appearance? Will Jobsy bust out a multitouch Newton tablet? Will Snow Leopard come in from the cold? It's anyone's guess, but the editors here at Engadget have a few hunches that you can pretty much bank on. Of course, you can see the real thing happen during our live coverage of the keynote set to start at 10:00AM PT / 1:00 PM ET.
Josh T: "Hillary Clinton named president... of AppleCare division. Finally, Universal AppleCare."
Ryan: "Apple announces acquisition of Sharper Image's remaining assets; rebadges flagship product line iOnic Breeze."
Thomas: "iPods, iMacs renamed EeePods and EeeMacs; iPhone launched which is somehow both bigger and smaller than the current model."
Chris: "iPhone Capsule is introduced to thunderous applause, allowing consumers to effortlessly go 'back in time' to retrieve their obsoleted iPhone models."
Josh F: "In a surprise move, Steve Jobs says 'But wait: There's more!' instead of his signature 'Just one more thing,' then proceeds to throw in a Shamwow and two Infinity Razors if you order in the next 30 minutes."
Paul: "Jobs in a white wife-beater tucked into Levi's 501 cutoffs."
[Okay, that last one is more a wish from Paul than a prediction.]
Ja inderdaad. Ik heb liever dat KPN het gaat doen. Niet dat ik een iPhone met abo ga kopen ofzo.quote:
....nou nou.quote:Then... Bertrand Serlet will give you a sneak peak at the next version of OS X called Snow Leopard."
Ik ben bang dat het één grote iPhone-show gaat worden.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:17 schreef JoMo0 het volgende:
Software talk later graag. Eerst hardware!
Iets dergelijks werd aan het begin wel gezegd ja...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het één grote iPhone-show gaat worden.
Njew aiFoons!!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:17 schreef JoMo0 het volgende:
Software talk later graag. Eerst hardware!
Die gast is zo'n debiel. Ik durf te wedden dat hij een hele presentatie wijdt aan het bashen van Windows. Simpele man.quote:
Oh is dat die Fransman? Haha, die is lachen, man! Ok, je hebt niks aan de informatie die hij geeft, maar het is altijd wel grappigquote:Op maandag 9 juni 2008 19:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die gast is zo'n debiel. Ik durf te wedden dat hij een hele presentatie wijdt aan het bashen van Windows. Simpele man.
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte als ik die gast zie presenteren.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh is dat die Fransman? Haha, die is lachen, man! Ok, je hebt niks aan de informatie die hij geeft, maar het is altijd wel grappig
Ik vrees weinig Mac-nieuws vandaag...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er al een alu macbook aangekondigd?
Ik denk niet dat het gaat komen. Of uberhaupt iets over de Mac.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er al een alu macbook aangekondigd?
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef Tijn het volgende:
Ik denk niet dat het gaat komen. Of uberhaupt iets over de Mac.
Niks geduld. Met "this morning" bedoelt 'ie de hele Keynote.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
http://www.blogsmithmedia(...)wwdc-keynote_049.jpg
"Let's get started. As you know there are three parts to Apple -- the first part is Mac, second part is our music business, iPod and iTunes, and the third part is the iPhone. I'm going to take this morning to talk about the iPhone."
Nog even geduld....
Engadget is nogal te spreken over de graphics, zo blijkt. Ze noemen het 'DS-Quality'.quote:
De PowerMac G5 is ooit op de WWDC geïntroduceerd.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Het is nog altijd de developers conference. Verwacht dus weinig hardware.
Dat is voor 3D echt baggerbagger slechtquote:Op maandag 9 juni 2008 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Engadget is nogal te spreken over de graphics, zo blijkt. Ze noemen het 'DS-Quality'.
Ah. Ik ben niet zo'n gamer, en het klonk wel serieusquote:
Als ik die screenshot zo bekijk, ziet het er *veel* beter uit dan wat een DS kan presteren in 3D.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah. Ik ben niet zo'n gamer, en het klonk wel serieus
Monkey Ball is echt gaaf!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
Engadget is nogal te spreken over de graphics, zo blijkt. Ze noemen het 'DS-Quality'.
quote:
Hoe dan ook, de iPhone kan er wat van. Moving on...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet helemaal wat de DS kan
Inderdaad, kijk naar mario kart of naar ninja gaiden DS. Ziet er allemaal heel erg goed uit.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Al het 3D-werk wat ik tot nu toe heb gezien op de DS is korrelig en heeft weinig detail. Ik vind het niet mooi iig. En ik heb zelf een DS, dus ik weet hoe het eruit ziet.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vind de screenshot die hierboven staat er veel beter uit zien dan Mario Kart op de DS. Het is een stuk gladder, op de DS is alles zo pixelig, alsof je naar een 3D-kaart uit 1996 zit te kijken.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk naar mario kart of naar ninja gaiden DS. Ziet er allemaal heel erg goed uit.
Dat dus....quote:Op maandag 9 juni 2008 19:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de iPhone kan er wat van. Moving on...
Al zijn die app-demos van Ebay e.d. ook niet zo interessant..
Noes.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:41 schreef nietzman het volgende:
Teh boring part dun jet?
Nee, ik dacht, ik kan nu wel even off-topic gaanquote:Op maandag 9 juni 2008 19:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de iPhone kan er wat van. Moving on...
Al zijn die app-demos van Ebay e.d. ook niet zo interessant..
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:41 schreef Dementor het volgende:
White iPhone 2.0, hack proof now in stores for $399.
Tja ik reken er eigenlijk wel op.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
laten we hopen van niet, ik moet nog naar Amerika om er een te halen
Ze zullen er allicht iets aan gedaan hebben, maar Hack Proof bestaat niet. Ik ga alleen niet direct morgen de 2.0 software er op zettenquote:
Ik maak het er van he, Apple zou er goed aan doen de iphone extreem goed te beveiligen dat ding verkoopt toch wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:44 schreef Tijn het volgende:
Ach, dat hack proof zeggen ze alleen maar op de enterprises gerust te stellen. Zolang er meer mensen aan het hacken zijn dan er mensen aan het beveiligen zijn, is iets altijd te hacken.
Ach, of 'ie nou wordt gehackt of niet, Apple verkoopt toch wel iPhones, dus wat kan het ze schelen of er originele software op staat of niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik maak het er van he, Apple zou er goed aan doen de iphone extreem goed te beveiligen dat ding verkoopt toch wel.
Ook al zouden ze dat doen.. geef het iPhone dev team, Zibri en consorten een aantal maanden en het is afgelopen met de "extreem goede" beveiliging.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik maak het er van he, Apple zou er goed aan doen de iphone extreem goed te beveiligen dat ding verkoopt toch wel.
Zag je dat niet aankomen?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef De_Hertog het volgende:
Let je even niet op, is je iPhone ineens een Game Device geworden..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow Noeeeeesquote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zelfs een aap kan met ziphone een iPhone unlockendaar zal wel verandering in komen denk ik, back to the old days met terminal code en anysim applicaties die er 30 minuten over deden.
Als het eenmaal zo ver is dat de iPhone 2.0 met de terminal te unlocken is, duurt het niet lang voordat er ook een GUI'tje omheen geschreven is hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zelfs een aap kan met ziphone een iPhone unlockendaar zal wel verandering in komen denk ik, back to the old days met terminal code en anysim applicaties die er 30 minuten over deden.
Nu niet meer, toen welquote:Op maandag 9 juni 2008 19:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het eenmaal zo ver is dat de iPhone 2.0 met de terminal te unlocken is, duurt het niet lang voordat er ook een GUI'tje omheen geschreven is hoor
Ze zullen nooit de grootste klapper aan het begin doen...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
Oh trouwens waarom zouden ze die presentatie met een "oude" iPhone als voorbeeld geven, wie weet blijft het model hetzelfde en veranderd enkel de binnenkant.
Ik denk dat Apple het veel belangrijker vindt om leuke applicaties te laten zien zodat er veel iPhones over de toonbank gaan, dan dat de software gekraakt is of niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:49 schreef De_Hertog het volgende:
Toch lijkt me de video hiervan nog wel interessant. Ze zijn nu de piano-app van Moo Cow Music aan het laten zien, volgens mij werkte die al op gehackte iPhones. Wel apart dat Apple hen dan uitnodigt voor een demo tijdens de keynote, het kan ze blijkbaar niet zo veel schelen.
Ze maken van die 3G vast een "one more thing"..quote:Op maandag 9 juni 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
Oh trouwens waarom zouden ze die presentatie met een "oude" iPhone als voorbeeld geven, wie weet blijft het model hetzelfde en veranderd enkel de binnenkant.
Had niet echt verwacht (of eigenlijk, niet echt nagedacht over) de game-mogelijkheden van de iPhone. Besturing is uiteraard ideaal, maar je hebt een scherm met een hoge dpi en alleen een mobiele cpu / gpu, had niet verwacht dat ze in zo'n korte tijd zulke grafische speelbare games konden maken.quote:
Op zich is iedere verkochte iPod/iPhone weer een potentiele iTunes klant erbijquote:Op maandag 9 juni 2008 19:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Apple het veel belangrijker vindt om leuke applicaties te laten zien zodat er veel iPhones over de toonbank gaan, dan dat de software gekraakt is of niet.
Bij de vorige keynote was het al duidelijk dat de iPhone OpenGL ondersteunt. Sega moest bij het maken van de demo van Super Monkey Ball zelfs een extra graphics artist over laten vliegen omdat ze de resolutie die de iPhone ondersteunt hadden onderschat en betere textures nodig hadden.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had niet echt verwacht (of eigenlijk, niet echt nagedacht over) de game-mogelijkheden van de iPhone. Besturing is uiteraard ideaal, maar je hebt een scherm met een hoge dpi en alleen een mobiele cpu / gpu, had niet verwacht dat ze in zo'n korte tijd zulke grafische speelbare games konden maken.
Hell yesquote:Op maandag 9 juni 2008 19:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de vorige keynote was het al duidelijk dat de iPhone OpenGL ondersteunt. Sega moest bij het maken van de demo van Super Monkey Ball zelfs een extra graphics artist over laten vliegen omdat ze de resolutie die de iPhone ondersteunt hadden onderschat en betere textures nodig hadden.
De iPhone gaat worden wat de nGage had willen zijn.
Dat is zeker waar. Ik heb gewoon te slecht opgelet blijkbaarquote:Op maandag 9 juni 2008 19:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de vorige keynote was het al duidelijk dat de iPhone OpenGL ondersteunt. Sega moest bij het maken van de demo van Super Monkey Ball zelfs een extra graphics artist over laten vliegen omdat ze de resolutie die de iPhone ondersteunt hadden onderschat en betere textures nodig hadden.
De iPhone gaat worden wat de N-Gage had willen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |